Ik heb m nietquote:Op donderdag 9 juli 2009 17:37 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Schei toch uit man!Bekijk dat filmpje! Als je daar niet hyped van raakt, heb je geen (games)hart!
![]()
Als jij op dat specifieke gamertag wil spelen heb je pass en email nodig jah.quote:Op donderdag 9 juli 2009 17:48 schreef Peter9199 het volgende:
Ik had eerst een oude versie van de xbox 360 heb hem geruild voor de nieuwe versie.
Ik heb m´n eigen HDD gehouden, maar ik kan niet meer op xbox live...
er word gezegd dat je dan je gamertag meot recoveren ofzo.
maar ik heb de HDD bijna een jaar geleden gekocht van iemand en toen zat er nog een jaar xbox live op... hoe kan ik weer op xbox live.. iemand een idee?
of is de enige opzie degene warvan ik hem heb gekocht mailen( als z´n mail aderss nog niet velopen is in m´n inbox..) en vragen wat hij als mail aderss, pass heeft ingevoerd?
Nou echt wel, ik heb gisteren toevallig nog die demo gespeeld van fight night round 4, en ik vind UFC toch echt wel een lekkerder gevoel geven! Het voelt wat rauwer aan en het is wat agressiever en soms zoe bloed op het gezicht en de borst en dat geeft je toch een voldoeningquote:Op donderdag 9 juli 2009 09:15 schreef DutchErrorist het volgende:
Hihi, is hij tenminste iets beter dan die gare EA game?
Klopt!quote:Op donderdag 9 juli 2009 20:07 schreef Klonk het volgende:
demo van Fuel vandaag eens gedwonbinnengehaald, viel niet tegen om eerlijk te zijn
Het klonk heel leuk idd zo'n grote open wereld waar je doorheen kan racen maar ik vond het niet goed werken en ook niet echt leukquote:Op donderdag 9 juli 2009 20:13 schreef Klonk het volgende:
fuel = codemasters = kwaliteitsracegames maar de recensies zijn gewoon zo tegenstrijdig dat ik zoiets had, ik wacht wel tot de budgetbak (geld te weinig enzo) ik wacht nu nog steeds tot de budgetbak maar ik verheug me er nu op
Hotwheels?quote:Op donderdag 9 juli 2009 20:32 schreef DutchErrorist het volgende:
Ik wacht wel op een andere racegame die waarschijnlijk nog meer het geld waar gaat zijn (alhoewel DiRT ook echt gaaf was)
Niet iedereen wacht op de nieuwe Cars Akelaquote:
Ik heb Hotwheels vorige week gespeeldquote:Op donderdag 9 juli 2009 20:40 schreef gamefreek het volgende:
[..]
Niet iedereen wacht op de nieuwe Cars Akela![]()
Wanneer moest Forza 3 ook alweer uitkomen?
Bij BF2 duurde het uiteindelijk twee weken voordat er normaal gespeeld kon worden en dan nog moest iemand op TS komen om af te spreken "klik nu op join, dan kick ik iemand van de server"quote:Op donderdag 9 juli 2009 20:43 schreef Klonk het volgende:
faalhazen bij EA, kondig je met veel bombarie een nieuwe battefield aan, plaats je te weinig servers
Waarom mag/heeft EA dan haar eigen servers? Ik dacht dat alles via MS liep?quote:Op donderdag 9 juli 2009 20:43 schreef Klonk het volgende:
faalhazen bij EA, kondig je met veel bombarie een nieuwe battefield aan, plaats je te weinig servers
Heb liever wormen met wapensquote:Op donderdag 9 juli 2009 20:48 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Ik heb Hotwheels vorige week gespeeld![]()
Dikke wagens en wapens je weet Freek!
Motors ookquote:Op donderdag 9 juli 2009 20:57 schreef gamefreek het volgende:
[..]
Heb liever wormen met wapens![]()
Auto's zijn er om hard mee te rijden en nergens anders voor
Niet zo overdrijven he, op een Millimeter winnen is niet iemand op zijn plaats wijzen hequote:Op donderdag 9 juli 2009 21:01 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Motors ook
http://www.dumpert.nl/med(...)ers_op_de_motor.html
En toen met Worms heb ik je wel even je plaats gewezen dat weet je nog wel he![]()
Ik was zo in control de hele tijdquote:Op donderdag 9 juli 2009 21:05 schreef gamefreek het volgende:
[..]
Niet zo overdrijven he, op een Millimeter winnen is niet iemand op zijn plaats wijzen he
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |