Nog niet getest, maar we hebben wel een linker en een rechter en goede thermo-matjes. Dus ik kan Mr.MoBlo (die het zelfs vorig kampeeravontuur in het Sauerland niet koud had) als straalkachel gebruiken mocht et nodig zijnquote:Op dinsdag 7 juli 2009 19:33 schreef P.F het volgende:
[..]
Heb je het zelf uitgetest? Ik had namelijk een mummieslaapzak tot -10. Dus ik kamperen bij -2 tot -5 en KOUD dat het was. Godverdomme.
ja, hardlooplegging of spinbroek.. oh, wacht! Ik heb een joggingbroek, maar die gaat echt niet meequote:Op dinsdag 7 juli 2009 19:42 schreef Tinkepink het volgende:
Waar sport jij dan in mo? In een legging? Een pyamabroek? Naakt?
Joggingbroek is anders wel heerlijk als je 's avonds niets gaat doen en het wat frisjes is!!quote:Op dinsdag 7 juli 2009 19:43 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
ja, hardlooplegging of spinbroek.. oh, wacht! Ik heb een joggingbroek, maar die gaat echt niet mee
Ja maar die kennen we zo, Mariah nietquote:
Volgens mij is het wel erger geweest hoorquote:Op dinsdag 7 juli 2009 19:55 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ja maar die kennen we zo, Mariah niet. Ze had wel goeie tetten though
.
azijn. Kan je samen met de olie een lekkere dressing maken. Ook zinvol bij muggenbultenquote:Op dinsdag 7 juli 2009 19:54 schreef motorbloempje het volgende:
nog een dilemma, ik heb nog 1 miniflesje over...
in de andere flesjes zitten: zonnebloemolie, afwasmiddel, ketjap, suiker![]()
kruiden heb ik verder bij me (zo'n naar reisding) en nu heb ik dus nog een klein flesje over dat ik nuttig wil besteden...
ik heb geen snoep en ijs in huis, wel chips en bierquote:Op dinsdag 7 juli 2009 19:24 schreef vergeetmewelletje het volgende:
[..]
Voor iemand die morgen *niets* meer mag eten, mis ik ijs, snoep, chips, alcohol en chocola.
Kijk eens of je ook naturel chips mag? Dat mocht ik wel toen ik een soortgelijk dieet deed en was meteen de reden dat ik niets afviel. Want ik mocht verder geen lightproducten. Hell, ik mocht helemaal niets, maar dat zeker niet.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 20:15 schreef Ek-Mei het volgende:
[..]
ik heb geen snoep en ijs in huis, wel chips en bierdus misschien straks....
ik ga morgen wel even bellen want ik weet niet meer hoe lang ik nu streng aan het dieet moest houden, als het langer moet dan een week of 3 kan ik beter wachten tot na mn vakantie.
Ohja, ik zag net dat ik wel roomboter magmet hagelslag op een verse witte boterham
![]()
Nee, ik neem aan dat ik dat ook niet mag, mag weinig zout en nauwelijks aardappels en vet, dus lijkt me sterk, jammerquote:Op dinsdag 7 juli 2009 20:25 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Kijk eens of je ook naturel chips mag? Dat mocht ik wel toen ik een soortgelijk dieet deed en was meteen de reden dat ik niets afviel. Want ik mocht verder geen lightproducten. Hell, ik mocht helemaal niets, maar dat zeker niet.
geen idee, hij zei alleen dat het om bacterien of parasieten ging die normaal ook in je darmen zitten maar die nu op een of andere manier niet de goed dingen doen,ik had nog veel meer willen vragen maar hij liep uit volgens mij kreeg niet echt de kans meerquote:Op dinsdag 7 juli 2009 20:26 schreef Tinkepink het volgende:
Gaat het om candida Ek-mei? Dan is koolhydraatarm vaak al genoeg.
quote:Op dinsdag 7 juli 2009 20:29 schreef Lastpost het volgende:
Hoe cool, ik heb weer 2 nieuwe huisgenootjes erbij sinds een uurtje of 3.
Zwerfbeestjes, morgen even langs de dierenarts om te kijken of ze gezond zijn enzo.
[ afbeelding ]
Alleen m'n vriendin weet het nog niet.
Dat kan zo'n acupunctuurkerel vast niet vaststellen.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 20:26 schreef Tinkepink het volgende:
Gaat het om candida Ek-mei? Dan is koolhydraatarm vaak al genoeg.
Oh, wat een schatjes!quote:Op dinsdag 7 juli 2009 20:29 schreef Lastpost het volgende:
Zwerfbeestjes, morgen even langs de dierenarts om te kijken of ze gezond zijn enzo.
[ afbeelding ]
Wat liefffquote:Op dinsdag 7 juli 2009 20:29 schreef Lastpost het volgende:
[ afbeelding ]
ja dat dacht ik dus ook, ik bel morgen nog even want ik heb nog veel vragen..quote:Op dinsdag 7 juli 2009 20:33 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Dat kan zo'n acupunctuurkerel vast niet vaststellen.
Ek-mei: je zou met het advies van die man naar een dokter kunnen gaan om te laten testen of je inderdaad een infectie hebt en welke het dan is.
Heeft hij het trouwens ook gehad over na de strenge periode? Moet je dan langzaam weer dingen gaan toevoegen om te kijken hoe je daarop reageert ofzo?
Aaaaaaaaaaaaahquote:Op dinsdag 7 juli 2009 20:29 schreef Lastpost het volgende:
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |