We gaan over een maand naar de Far-öer+ Ijsland met de auto op de boot, en we nemen bijna al ons buitensportspul mee, voor alle verschillende dingen die we gaan doen, dus t wordt een flinke lijst... We zullen de rondweg volgen, daarvandaan dagtochtjes maken, maar we gaan ook meerdaagse tochten lopen, en de klimspullen gaan tenslotte ook nog eens mee. Volstouwen die auto!
schoenen:
B-schoenen
D-schoenen (voor op de gletscher)
sandalen (voor rivierdoorwadingen)
lage sportschoenen
kleding:
korte broek, lange broeken (iig 1 winddichte), regenbroek, gamaschen, sokken, ondergoed,
ondershirts, fleece, windstopper, softshell, regenjas, donsjas, muts & handschoenen
zonnebril, gletscherbril, buff.
klein flesje wasmiddel.
Slapen:
Mummyslaapzak tot -7 , lakenzak.
Dekenslaapzak voor als we bij de auto kamperen
slaapmatjes
Ruime tent voor bij de auto (6 kg)
kleine tent voor tijdens de meerdaagse tochten (2,5 kg)
(beiden stormvast, en bestand tegen het weer op Ijsland)
tarp
haringen (die we waarschijnlijk op Ijsland nergens de grond in krijgen, aangezien het of los zand is, of puin)
Eten:
kratje met droogvoermaaltijden, maaltijdcomponenten (rijst, pasta, blikjes). De rest slaan we wel in.
Benzinebrander, gasbrander + blikjes & benzine. (omdat we nu eens niet vliegen, mag het gewoon mee

)
pannen, ketel, mini-BBQ, bestek, handpresso+koffie, thermoskan, klein kruidensetje.
Rugzakken:
daypacks & grote rugzak
Klimmateriaal:
gordels, touw, pickel & stijgijzers, helm, klimschoentjes, setjes, wandelstokken, etc.
divers:
boeken, reisgids, kaarten, gps, hoofdlamp, ehbo, camera+lenzen+camera onderhoudsspullen, reispapieren, oplader+zonnepaneel, MP3 speler, toilet spul, zwembroek (lekker in een warme bron dampen

)
En dan ben ik vast nog wel wat dingen vergeten, maar dit is een redelijk begin. Nog nooit zoveel bij me gehad... Meestal met 1 rugzak p.p op pad
Mijn foto's op Flickr![b]Op 15-09-2006 10:28 schreef Hans_Gielus[/b]
Namens Fryslân hoop ik dat je van een berg afkukelt _O-