abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 7 juli 2009 @ 17:08:22 #51
198417 Lastpost
Rotterdammert!
pi_70746171
Welkom in de groep Flaccid!
En die site is echt eng Vik!
pi_70746173
Ze hebben er wel goed over na gedacht (van overgeven krijg je kalium tekort, neem dus extra kalium want dat is gevaarlijk!) maar het is niet echt eh.. doordacht.
pi_70746256
O: Brinta
L: Italiaanse bol met eiersalade
T: 150 gram aarbeien
T: Beker vanilleyoghurt
D: Drie snee-n brood met kalkoenfilet
T: Halve galiameloen

En als ik thuiskom duik ik waarschijnlijk nog even de koelkast in voor de mini-kalkoen & groenteburgers van de Lidl (kun je ook koud eten).
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_70746259
quote:
Op dinsdag 7 juli 2009 17:01 schreef Flaccid het volgende:
Ik ga meedoen. Ik wil 5 kilo kwijtraken, vooral mijn buikje strak maken en mn borstgebied wat strakker hebben. (het zijn geen manboobs, maar ik wil niet dat ze manboobs worden).

Ik woon nog thuis, dus moet even m'n moeder mee laten doen . Dieten, lekker sporten, dan komt 't er wel.

Heb een accountje op dieet-net aangemaakt, maar waar moet ik meten bij mijn been omtrek, onderbeen omtrek en borstomtrek? (ik zie geen faq).
Welkom!
  dinsdag 7 juli 2009 @ 17:12:37 #55
198417 Lastpost
Rotterdammert!
pi_70746354
quote:
Op dinsdag 7 juli 2009 17:08 schreef P.F het volgende:
Ze hebben er wel goed over na gedacht (van overgeven krijg je kalium tekort, neem dus extra kalium want dat is gevaarlijk!) maar het is niet echt eh.. doordacht.
De meeste denken inderdaad echt bizar goed (nouja hehe) op allerlei factoren.
Zo heb ik een vriendin die vrolijk haar medicatie misbruikt (insuline spuiten) om zodoende haar anorexia behoeften te kunnen voeden, meerdere malen op de IC gelegen.

Overigens mag ik hopen dat het gaat om kcal in dat lijstje.
pi_70746680
Hoe raar is het eigenlijk om topless te zonnen? Dat doe ik eigenlijk sowieso als ik op mijn buik lig ( )
Maar.... m'n vriendje zegt dus iedere keer als ik mij om wil draaien voor de voorkant dat het "O zo verschrikkelijk is en dat hij het echt vreselijk vindt dat iedereen mijn borsten kan zien"

Dus toen zei ik: Wheheh nou en zo groot zijn ze toch niet ?

En toen had ik het helemaal gedaan Of is het echt ordinair/etc? Hij vind het echt vervelend dus ik doe het niet om te provoceren Maar ik ben liever streeploos bruin dus heb al voorgesteld om naar een naaktstrand te gaan maar dat wou hij al helemaal niet
  dinsdag 7 juli 2009 @ 17:21:15 #57
261554 rodka
Hooi noch stro
pi_70746725
Zo, gemiddelde BMI in die tabel in de OP ligt lager dan de mijne, en ik probeer aan te komen
  dinsdag 7 juli 2009 @ 17:23:54 #58
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_70746842
Zo. De glazuur staat wat harder te worden in de koelkast en de burrito's staan in de oven. Drie voor meneer, eentje voor mij. Heb minder gehakt gebruikt, meer spinazie en amper kaas over de mijne gedaan. Dan zal het wel meevallen hopelijk.
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_70746868
quote:
Op dinsdag 7 juli 2009 16:51 schreef Tinkepink het volgende:
Dat brood is zo vreselijk goed gelukt. Luchtig, smaakvol, heel groot, perfect gebruind... En ik heb nu al 3 hele dikke sneden gegeten met roomboter en heel veel suiker / gemberjam Ik trek mijn advies weer in: beter is het taart te bakken en maar één puntje te eten.
O Tink dat klinkt goddelijk!! Moet je mijn "receptje" ook eens proberen: neem een korstje van dat brood (is het knapperig?) dat besmeer je dik met boter en jam (frambozen als je hebt, maar elke andere werkt ook) en dan ook nog wentelen in heel pure hagelslag. Iets met engeltjes, piesen en tong
pi_70746918
Nou de antwoordsleutel van vanmorgen staat online
Score:
27 van de 65 fout
maar nog de hoop op 5 open vragen en misschien een halve bonuspunt voor een opdracht

Het kan erger maar toch een herkansing waarschijnlijk
pi_70746948
quote:
Op dinsdag 7 juli 2009 17:21 schreef rodka het volgende:
Zo, gemiddelde BMI in die tabel in de OP ligt lager dan de mijne, en ik probeer aan te komen
Spiermassa aan het kweken?

PF, ik ga zelf alleen topless als er geen bekenden anders dan Meneer in de buurt zijn In een groep zou ik het nooit doen.
  Vis een optie? dinsdag 7 juli 2009 @ 17:29:19 #62
70532 loveli
N
pi_70747100
PF, als je zo zont, smeer je iig plaatselijk goed in met een hele hoge factor.

En ik zon niet, maar geen haar op m'n hoofd die eraan zou denken dat topless te doen.
crap in = crap out
pi_70747162
Ik vind bruine borsten mooier dan witte. dus ik ga topless. Als ik de zee inga, of andere staande handelingen verricht, als langs de waterlijn lopen, of een ijsje halen, trek ik (meestal) wel even een bovenstukje aan. Ik ken die mensen toch niet.

Welkom alle nieuwelingen!!

PF, wanneer wil jij op vakantie?
pi_70747206
Ik zon wel eens naakt in de tuin maar dat kan m'n broertje nooit zo waarderen als hij toch per ongeluk te vroeg thuiskomt
pi_70747220
Oh en topless zonnen is in heel veel landen ook totaal niet gebruikelijk en zelfs offensive, dus lees je eerst een beetje in
pi_70747241
Uhm... Ik wil na 15 juli weg en voor 1 augustus terug zijn. Nou ja ik hoef dan niet per se terug te zijn maar het vriendje gaat dan naar W2TF.
  dinsdag 7 juli 2009 @ 17:32:26 #67
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_70747268
Ik heb geen passende bikini, ga op vakantie naar Noorwegen, dus wel of niet topless zonnen is überhaupt geen issue .
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_70747273
quote:
Op dinsdag 7 juli 2009 17:30 schreef conleche het volgende:
Ik vind bruine borsten mooier dan witte. dus ik ga topless.
Ja, dat. heb je een prachtig bruin lijf en van die zielige roze borsten Van mijn billen vind ik 't minder erg.
pi_70747307
quote:
Op dinsdag 7 juli 2009 17:10 schreef Syrena het volgende:
O: Brinta
L: Italiaanse bol met eiersalade
T: 150 gram aarbeien
T: Beker vanilleyoghurt
D: Drie snee-n brood met kalkoenfilet
T: Halve galiameloen

En als ik thuiskom duik ik waarschijnlijk nog even de koelkast in voor de mini-kalkoen & groenteburgers van de Lidl (kun je ook koud eten).
Van die Duitse frikadellen?

Je icon is geniaal Greys.

En jeej voor het jubileum!
Are you pondering what I'm pondering?
pi_70747335
Ik heb van die halve broekjes in maat 34 (ik wil graag 50% bil zichtbaar anders lijkt hij zo groot) en die frommel ik dan in m'n bil tegen witte billen !. Ik snap niet wat dat is maar bij bikini's moet ik altijd van alles het kleinste maatje. En dan neem ik vaak een iets te groot topje dan lijkt het nog wat
pi_70747373
quote:
Op dinsdag 7 juli 2009 17:32 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

Ja, dat. heb je een prachtig bruin lijf en van die zielige roze borsten Van mijn billen vind ik 't minder erg.
Waarom zouden je borsten eerder verbranden dan de rest van je lichaam?
pi_70747374
quote:
Op dinsdag 7 juli 2009 17:31 schreef P.F het volgende:
Ik zon wel eens naakt in de tuin maar dat kan m'n broertje nooit zo waarderen als hij toch per ongeluk te vroeg thuiskomt
Ik zon alleen naakt op het dakterras in Agde, waar alleen Google earth me kan zien als ik pech heb.
pi_70747452
Ik had vanmiddag honger en toen heb ik dus knakworstjes gegeten (foei). Maar wat is nou iets wat verantwoord is en goed vult?
pi_70747463
quote:
Op dinsdag 7 juli 2009 17:34 schreef P.F het volgende:

[..]

Waarom zouden je borsten eerder verbranden dan de rest van je lichaam?
Meestal is de rest al wel vaker in de zon geweest.
Bij mij voelt die huid ook wel kwetsbaarder dan bijv. op mijn armen, maar geen idee of het daardoor eigenlijk sneller verbrandt.

Ik zon nooit topless, zou het hooguit in m'n eigen tuin doen maar die heb ik niet.
Are you pondering what I'm pondering?
  dinsdag 7 juli 2009 @ 17:37:38 #75
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_70747466
Wat een newbies ineens vandaag .
Niet meer actief op Fok!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')