Welkom!quote:Op dinsdag 7 juli 2009 17:01 schreef Flaccid het volgende:
Ik ga meedoen. Ik wil 5 kilo kwijtraken, vooral mijn buikje strak maken en mn borstgebied wat strakker hebben. (het zijn geen manboobs, maar ik wil niet dat ze manboobs worden).
Ik woon nog thuis, dus moet even m'n moeder mee laten doen. Dieten, lekker sporten, dan komt 't er wel.
Heb een accountje op dieet-net aangemaakt, maar waar moet ik meten bij mijn been omtrek, onderbeen omtrek en borstomtrek? (ik zie geen faq).
De meeste denken inderdaad echt bizar goed (nouja hehe) op allerlei factoren.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 17:08 schreef P.F het volgende:
Ze hebben er wel goed over na gedacht (van overgeven krijg je kalium tekort, neem dus extra kalium want dat is gevaarlijk!) maar het is niet echt eh.. doordacht.
O Tink dat klinkt goddelijk!! Moet je mijn "receptje" ook eens proberen: neem een korstje van dat brood (is het knapperig?) dat besmeer je dik met boter en jam (frambozen als je hebt, maar elke andere werkt ook) en dan ook nog wentelen in heel pure hagelslag. Iets met engeltjes, piesen en tongquote:Op dinsdag 7 juli 2009 16:51 schreef Tinkepink het volgende:Dat brood is zo vreselijk goed gelukt. Luchtig, smaakvol, heel groot, perfect gebruind... En ik heb nu al 3 hele dikke sneden gegeten met roomboter en heel veel suiker / gemberjam
Ik trek mijn advies weer in: beter is het taart te bakken en maar één puntje te eten.
Spiermassa aan het kweken?quote:Op dinsdag 7 juli 2009 17:21 schreef rodka het volgende:
Zo, gemiddelde BMI in die tabel in de OP ligt lager dan de mijne, en ik probeer aan te komen
Ja, dat. heb je een prachtig bruin lijf en van die zielige roze borstenquote:Op dinsdag 7 juli 2009 17:30 schreef conleche het volgende:
Ik vind bruine borsten mooier dan witte. dus ik ga topless.
Van die Duitse frikadellen?quote:Op dinsdag 7 juli 2009 17:10 schreef Syrena het volgende:
O: Brinta
L: Italiaanse bol met eiersalade
T: 150 gram aarbeien
T: Beker vanilleyoghurt
D: Drie snee-n brood met kalkoenfilet
T: Halve galiameloen
En als ik thuiskom duik ik waarschijnlijk nog even de koelkast in voor de mini-kalkoen & groenteburgers van de Lidl(kun je ook koud eten).
Waarom zouden je borsten eerder verbranden dan de rest van je lichaam?quote:Op dinsdag 7 juli 2009 17:32 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ja, dat. heb je een prachtig bruin lijf en van die zielige roze borstenVan mijn billen vind ik 't minder erg.
Ik zon alleen naakt op het dakterras in Agde, waar alleen Google earth me kan zien als ik pech heb.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 17:31 schreef P.F het volgende:
Ik zon wel eens naakt in de tuin maar dat kan m'n broertje nooit zo waarderen als hij toch per ongeluk te vroeg thuiskomt
Meestal is de rest al wel vaker in de zon geweest.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 17:34 schreef P.F het volgende:
[..]
Waarom zouden je borsten eerder verbranden dan de rest van je lichaam?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |