Pis door z'n brievenbus!!quote:Op woensdag 8 juli 2009 17:37 schreef lkb9000 het volgende:
Nee Poit breaking benjamin is zoals jij het zo mooi zegt, K to the ONING!
Ik loop nu ongeveer langs reintjis huis, ik weet t niet meer precies
Er was er toch wel eentje beschoten ?quote:Op woensdag 8 juli 2009 17:32 schreef Poit het volgende:
[..]
Zover ik weet zijn er hier geen dooie gevallen
Nee joh mallerd, dat was utrecht.quote:
Ik heb maar 1 album en ik weet niet hoe die heet, maar breath, evil angel en diary of jane staan er in ieder geval opquote:Op woensdag 8 juli 2009 17:38 schreef Poit het volgende:
[..]
Pis door z'n brievenbus!!
Ik ken alleen het album Saturate van ze en die is inderdaad. K to the FUCKING ONING!!!
Heb nu Medicate opstaan
Is niet dezelfdequote:Op woensdag 8 juli 2009 17:43 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
Ik heb maar 1 album en ik weet niet hoe die heet, maar breath, evil angel en diary of jane staan er in ieder geval op
quote:Roodkapje loopt door het bos, vraagt de wolf:wat ga je doen?
Zegt roodkapje: m'n kut wassen in de beek.
Zegt de wolf: tering! Wat zijn die sprookjes veranderd!
EXTREEEEEEEEME!!!quote:Op woensdag 8 juli 2009 17:49 schreef lkb9000 het volgende:
En nu sta ik in de bus en hou me met 1hand vast, spanneeend hij rijdt best wild
Extreme met 1 e minder...quote:Op woensdag 8 juli 2009 17:53 schreef lkb9000 het volgende:
En nu zit ik want er gingen wat mensen uitik rij achteruit, nog steeds erg extreme dus
Feauteaux terwijl je ze swaffelt!!!quote:Op woensdag 8 juli 2009 17:56 schreef lkb9000 het volgende:
Wat een minderjarige sletjes in de bus zeg
Terugrennen dan slet!!quote:Op woensdag 8 juli 2009 17:59 schreef lkb9000 het volgende:
Ze zijn al weg en ik moet er over 50m uit, hoi hoi
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |