Als het om games.fok gaat kan je in [FOK!games] opmerkingen-, complimenten- en feedbacktopic terecht.quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 14:49 schreef RickoKun het volgende:
Waarom moet er nou elke dag minimaal 2 berichten over die kut spellen als guitar hero, dj hero, rock band, band hero, singstar, blablabla komen? Boeiend dat er elke dag 20 nummers bijkomen.
Verdorie, denk ik dat ik eindelijk bij de goede plek ben om te klagenquote:Op vrijdag 21 augustus 2009 15:02 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Als het om games.fok gaat kan je in [FOK!games] opmerkingen-, complimenten- en feedbacktopic terecht.
Och arme. Serieus, waarom legt niemand het netjes uit aan die jongen. Scarred for lifequote:Op vrijdag 21 augustus 2009 18:54 schreef RitseB het volgende:
Mods, misschien even naar dit topic kijken
[PC] Gta iv Error
Hou ik me wel aan, alleen was ie per ongeluk gedelete! Maar ik heb tenminste geen achterlijke type in de TTquote:Op dinsdag 25 augustus 2009 11:00 schreef SpankmasterC het volgende:
[Xbox 360 Pricewatch #8 - Ze geven het bijna gratis weg! deze mag dicht, want Bart weigert zich te houdena an de algemeen geaccepteerde haakjes-standaarden die in 2005 zijn vastgelegd voor heel het GAM forum.
Kom maar langsquote:Daarnaast heb ik vermoedens dat hij helemaal geen xbox heeft
quote:en slechts meedoet zodat hij weet wat hij misloopt!
Gelukkig is dat slechts het enige stomme aan mij! Er zijn een hoop mensen die meer stomme eigenschappen hebben! Toch, Spank?quote:En hij heeft een stomme nickname
Negerlands is sinds 21 januari een oficieel erkende taal in Nederland!quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 11:07 schreef Bart het volgende:
[..]
Hou ik me wel aan, alleen was ie per ongeluk gedelete! Maar ik heb tenminste geen achterlijke type in de TT
quote:Kom maar langs
quote:
Op de man spelen! Dat mag niet op het forum!BAN HIM!!!quote:Gelukkig is dat slechts het enige stomme aan mij! Er zijn een hoop mensen die meer stomme eigenschappen hebben! Toch, Spank?
quote:Op donderdag 27 augustus 2009 20:19 schreef AQuila360 het volgende:
Flauw dat het DGVF topic dicht moest.
is het niet handig als die link in de OP ook even weggehaald wordt? Riekt namelijk naar ordinaire spamquote:Op maandag 31 augustus 2009 18:44 schreef Anne het volgende:
Eh?
Xbox live codes
Het gaat hier niet om de goedkoopste codes of de leukste aanbiedingen.
Het gaat erom hoe mensen aan van die goedkope kaartjes komen, om ze daarna weer door te verkopen.
Wat een dooddoener zeg.
Nee hoor, topic kan ook gebruikt worden als je op zoek bent naar een bepaald soort spel.quote:Op maandag 31 augustus 2009 11:52 schreef Gamer_V het volgende:
Zelda achtig spel voor mijn moeder
Dat topic waarnaar je verwijst is bedoeld voor mensen die de titel van een spel niet meer kunnen herinneren. En op de vorige pagina (mijn topics bestaan uit drie pagina's) toen iemand daarover klaagde, ging zo'n topic ook gewoon weer open. Dus of hij moet gewoon open, of er moet een consequentere richtlijn voor aangehouden worden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |