En jij dacht toen...Goh wat een grapjassen...Ze hebben er FAIL bij gezet.quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 18:29 schreef Binkeman het volgende:
Maar bij die tests of je het kan runnen,
Staat er alleen een FAIL bij videocard
Ja dat hebben ze er voor de grap bij gezet natuurlijk.quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 18:29 schreef Binkeman het volgende:
Maar bij die tests of je het kan runnen,
Staat er alleen een FAIL bij videocard
Jij mag helemaal nog niet op FOK! komen. Als je dat doet pleeg je een misdrijf. Je moet minimaal 14 jaar oud zijn. Ik heb al een bericht gestuurd naar de admins en die zullen je provider op de hoogte stellen.quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 18:33 schreef Binkeman het volgende:
Nee daar bedoel ik mee,
Dat ik mischien me videocard kan updaten ..
Niet dat me laptop telangzaam is,
(BTW ik ben nog maar 12 hoor ..)
En hoe wil jij je videokaart gaan updaten?quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 18:33 schreef Binkeman het volgende:
Nee daar bedoel ik mee,
Dat ik mischien me videocard kan updaten ..
Niet dat me laptop telangzaam is,
(BTW ik ben nog maar 12 hoor ..)
Hoezo normaal helpen? De allereerste post die werd geplaatst waarin stond dat je een nieuwe pc moet halen ipv je slome laptop is een hele goede serieuze reactie, maarja, dat je daar niks mee wilt doen is je eigen keus.quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 18:35 schreef Binkeman het volgende:
wat een vrolijkerds hier,
kunnen niet eens normaal helpen of normaal posten?
Ook geen Packard Bellquote:Op vrijdag 21 augustus 2009 18:38 schreef SharQueDo het volgende:
En nee je kan geen losse compontenten anders dan speciaal duur geheugen upgraden in notebooks. Ja, het kan misschien wel, maar dan ben je zo veel meer geld kwijt ivm speciale hardware.
Koop een nieuwe en fatsoenlijke (lees: geen Acer) laptop.
Er zijn wel laptops waar je 'normaal' op kunt gamen maar die zijn asociaal duur.quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 18:39 schreef McGilles het volgende:
[..]
Gewoon sowieso geen laptop als je een beetje wilt gamen
En het speelt niet 'lekker' omdat je niet zo'n lekker tb'tje (quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 18:40 schreef geelkuikentje het volgende:
[..]
Er zijn wel laptops waar je 'normaal' op kunt gamen maar die zijn asociaal duur.
Doe eens normaal mallootquote:Op vrijdag 21 augustus 2009 18:36 schreef EchoAlpha het volgende:
[..]
Jij mag helemaal nog niet op FOK! komen. Als je dat doet pleeg je een misdrijf. Je moet minimaal 14 jaar oud zijn. Ik heb al een bericht gestuurd naar de admins en die zullen je provider op de hoogte stellen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |