bron: Budgetgaming.nlquote:Op zaterdag 5 september aanstaande opent zich opnieuw een Game Mania, ditmaal in het winkelcentrum Dukenburg te Nijmegen. Het schijnt dat er nog geen folders bij de deur liggen, al zullen die misschien inmiddels al aanwezig zijn.
Opvallend is dat ze dit keer geen specifieke inruilactie maar dat je meerdere titels kunt krijgen, bij het inleveren van bijvoorbeeld drie Xbox 360 games. Als het goed is kun je dus ook Batman Arkham Asylum voor drie oude 360 games krijgen.
Dit wil ik ook graag weten, heb AC II ge-preordered op 12game maar de verzend kosten vielen me toch wel tegen.quote:Op vrijdag 4 september 2009 19:03 schreef Leonos het volgende:
Waar kan ik het goedkoopst Forza 3 en CoD: MW 2 pre-orderen ?
En dat ik ze dan ook op de release binnen heb?
Je games bij de Blokker kopenquote:Op zondag 6 september 2009 12:38 schreef lkb9000 het volgende:
wtf ik zou best een ps3 slim willen voor 150eu
Hier in groningen heeft de blokker voor alle consoles games behalve de 360
De Aldi heeft af en toe ook mooie aanbiedingenquote:Op zondag 6 september 2009 14:01 schreef SkyChat het volgende:
[..]
Je games bij de Blokker kopen
Maar ze zullen ongetwijfeld goedkoper zijn dan bij de Gamemania <-
De Kijkshop ookquote:Op zondag 6 september 2009 14:05 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
De Aldi heeft af en toe ook mooie aanbiedingen
Ik weet niet tot wanneer het duurt maar ookal duurt het langer dan vandaag, dan zal al het goede spul al wel weg zijn (in Groningen is dat het geval iig).quote:Op zondag 6 september 2009 14:48 schreef Sporttv het volgende:
Iemand die actie gezien in een van de blokkers in Amsterdam en tot wanneer duurt die actie ??
In Amsterdam hebben ze in de Bijlmer een blokker waar ze games verkopen maar die is volgens mij niet open vandaag weet iemand toevallig of hij wel open is ?quote:Op zondag 6 september 2009 14:50 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
Ik weet niet tot wanneer het duurt maar ookal duurt het langer dan vandaag, dan zal al het goede spul al wel weg zijn (in Groningen is dat het geval iig).
En volgens mij is het in alle Blokkers die games verkopen
Checkquote:Op zondag 6 september 2009 15:04 schreef Sporttv het volgende:
[..]
In Amsterdam hebben ze in de Bijlmer een blokker waar ze games verkopen maar die is volgens mij niet open vandaag weet iemand toevallig of hij wel open is ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |