Dan ben ik bang dat ik bijna helemaal weg ga van dit forum, die onz-lui hoef ik er niet te hebbenquote:Op donderdag 17 september 2009 13:33 schreef Tain het volgende:
Wanneer wordt het GAM SC topic verplaatst?
Tis dan ook allemaal jou schuldquote:Op donderdag 17 september 2009 13:32 schreef Bart het volgende:
Ik zat er al op te wachten na die tvp-actie
quote:Op donderdag 17 september 2009 13:32 schreef Bart het volgende:
Ik zat er al op te wachten na die tvp-actie
Dan beginnen we ons eigen forumquote:Op donderdag 17 september 2009 13:33 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
Dan ben ik bang dat ik bijna helemaal weg ga van dit forum, die onz-lui hoef ik er niet te hebben
quote:Op donderdag 17 september 2009 13:34 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
![]()
[..]
Dan beginnen we ons eigen forum
Elk subforum heeft z'n eigen SC voor alle users in dat subforum. Daar hoeft BoF niet bij dan lijkt me, die mogen in ONZ net als de rest van de 'thema' SC topics. Ben benieuwd wanneer Hattrick terug gebracht wordt naar één reeks, dat die game er drie heeft is te gek voor woordenquote:Op donderdag 17 september 2009 13:33 schreef Tain het volgende:
Wanneer wordt het GAM SC topic verplaatst?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Do androids dream of electric sheep?
quote:Op donderdag 17 september 2009 13:52 schreef RitseB het volgende:
Daarvoor heb je dus het GAM SC topicwaarom moeten wij naar SC? Waarom is de beslissing dat wij autonoom blijven niet meer geldig? Waarom is er niets overlegd met ons?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oftewel een hoop losse eindjes in de beargumentering..
Wat ik begrijp is dat dit dus consequent is (of het echt zo is weet ik niet)quote:Op donderdag 17 september 2009 14:01 schreef jpjedi het volgende:
[..]
waarom moeten wij naar SC? Waarom is de beslissing dat wij autonoom blijven niet meer geldig? Waarom is er niets overlegd met ons?
Oftewel een hoop losse eindjes in de beargumentering..
Mja dat dus ja.quote:Op donderdag 17 september 2009 14:09 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Wat ik begrijp is dat dit dus consequent is (of het echt zo is weet ik niet)
Elk subforum heeft een SC voor het hele subforum (niet alleen BoF).
Alle SC welke over 1 groepje/onderwerp/whatever gaan gaan naar ONZ. Dit is raar, maar zo is het blijkbaar met alles dus ook met de BoF reeks
Mij maakt het niet veel uit. Of er nu GAM of ONZ staat, zolang je in de laatste post maar een link plaatst naar het volgende topic komt het helemaal goed.
Heb net gekeken en de vraag is inderdaad waar de scheidslijn ligt. Blijkbaar bij ons topicquote:Op donderdag 17 september 2009 14:13 schreef ursel het volgende:
[..]
Mja dat dus ja.
Al wil ik de discussie over consequent zijn wel ff voeren.
Tja mij maakt het allemaal niet zoveel uit, maar het komt gewoon door onze roots. Zonder GAM hadden we elkaar nooit gekend, waren we niet tig keer wezen airsoften in belgie, waren we nooit samen dronken geworden, hadden we nooit zoveel geBBQ'd, hadden we nooit Alpe d'Huez opgefietst.quote:Op donderdag 17 september 2009 15:46 schreef Strolie75 het volgende:
Wat is er nu zo moeilijk te begrijpen. Het hele clan subforum gedeelde is nooit echt van de grond gekomen en doodgebloed. BoF! gaat al tijdens niet meer over games. Het staat zelfs in de OP!
Dus gaat deze reeks nu naar ONZ waar alle andere reeksen zonder vast onderwerp thuishoren. We hadden hem ook kunnen sluiten en iedereen kunnen verwijzen naar het GAM SC topic. Dat hebben we niet gedaan uit respect voor de reeks en de nette manier van posten.
En speciaal voor Bart. Het idee erachter is de index van GAM overzichtelijker te maken zodat mensen daar wat vaker naar kijken en misschien andere interessante topics ontdekken.
Ten eerste, we willen alleen de discussie van de wijziging aangaan. That's all. Verder even goede vrienden.quote:Op donderdag 17 september 2009 15:46 schreef Strolie75 het volgende:
Wat is er nu zo moeilijk te begrijpen.
quote:Het hele clan subforum gedeelde is nooit echt van de grond gekomen en doodgebloed. BoF! gaat al tijdens niet meer over games. Het staat zelfs in de OP!
Dat is dan wel weer liefquote:Dus gaat deze reeks nu naar ONZ waar alle andere reeksen zonder vast onderwerp thuishoren. We hadden hem ook kunnen sluiten en iedereen kunnen verwijzen naar het GAM SC topic. Dat hebben we niet gedaan uit respect voor de reeks en de nette manier van posten.
Het gaat om nagenoeg 2 topics in de GAM overzicht.quote:En speciaal voor Bart. Het idee erachter is de index van GAM overzichtelijker te maken zodat mensen daar wat vaker naar kijken en misschien andere interessante topics ontdekken.
Welke andere interessante topics? Ik zie alleen maar centrale topics.quote:Op donderdag 17 september 2009 15:46 schreef Strolie75 het volgende:
Wat is er nu zo moeilijk te begrijpen. Het hele clan subforum gedeelde is nooit echt van de grond gekomen en doodgebloed. BoF! gaat al tijdens niet meer over games. Het staat zelfs in de OP!
Dus gaat deze reeks nu naar ONZ waar alle andere reeksen zonder vast onderwerp thuishoren. We hadden hem ook kunnen sluiten en iedereen kunnen verwijzen naar het GAM SC topic. Dat hebben we niet gedaan uit respect voor de reeks en de nette manier van posten.
En speciaal voor Bart. Het idee erachter is de index van GAM overzichtelijker te maken zodat mensen daar wat vaker naar kijken en misschien andere interessante topics ontdekken.
Dus door 1 topic te verplaatsen wordt het overzichtelijker? Rare redenatie. En ik denk dat er ook niet meer mensen komen kijken, eerder minder doordat je een tiental veelpostende, goede en trouwe FOK!kers wegjaagt. En als er al nieuwe mensen komen, denk je nou echt dat die opeens geen interessante topics ontdekken omdat er 1 extra topic in de lijst staat? Dat is net zo'n klets als dat je een kinderkopje uit de Dam haalt, opdat Japanners dan sneller de weg kunnen vinden naar het Rijksmuseumquote:Op donderdag 17 september 2009 15:46 schreef Strolie75 het volgende:
Omdat die andere twee bang zijn voor de Gestapo-modsquote:Op donderdag 17 september 2009 16:49 schreef Tain het volgende:
Even iets anders trouwens:
Waarom zijn er 4 mods op GAM waarvan je er 2 sporadisch ziet?
Sporadisch, kan de laaste keer niet herinneren dat ik raymannl heb gezienquote:Op donderdag 17 september 2009 16:49 schreef Tain het volgende:
Die zit in TVquote:Op donderdag 17 september 2009 16:56 schreef RitseB het volgende:
[..]
Sporadisch, kan de laaste keer niet herinneren dat ik raymannl heb gezien
Dat is altijd al zo geweest?quote:Op donderdag 17 september 2009 16:49 schreef Tain het volgende:
Serieus, ik weet niet wat voor keutel je dwars zit. Maar of je poept hem uit, of je flikkert op aangezien je het hier blijkbaar allemaal zo kut vindt.quote:Op donderdag 17 september 2009 16:51 schreef Bart het volgende:
[..]
Omdat die andere twee bang zijn voor de Gestapo-mods
Ga dan weer alleen over clans/Battlefield praten.quote:Op donderdag 17 september 2009 17:34 schreef Morpheus2002 het volgende:
Dit is zo lachwekkend! Het Clan gedeelte onder GAM is voor ons in 2007 aangemaakt en nu worden we er uitegegooid![]()
Ik heb helemaal geen behoefte om tussen ONZ te staan, dan komen er ongetwijfeld meer trolls e.d. Laat ons lekker in GAM staan, daar horen we thuis
Ik genoeg. Jij kent waarschijnlijk de geschiedenis niet van BoF! Ik vind dit erg jammer en triest. We zitten NIEMAND in de weg (zoals hier ook al meerderen malen is aangeven) en ineens zonder ook maar één aankondiging worden we naar ONZ gegooid. Het niveau van BoF! is toch echt wel stukken hoger dan ONZ.quote:Op donderdag 17 september 2009 17:39 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Ga dan weer alleen over clans/Battlefield praten.
Het is geen vrijstaat voor SC.
Maar goed, beslissing is genomen. Ik heb in elk geval geen argumenten gehoord om deze terug te draaien.
Jammer dat je het zo persoonlijk opvat. We hebben juist een hoge pet van deze reeks, en daarom willen we hem ook behouden. Maar wel op dezelfde plek als andere SC-reeksen die niet over een specifiek onderwerp gaan. Dat ze in ONZ staan zegt niets over het niveau, het is gewoon de plek die afgesproken is.quote:Op donderdag 17 september 2009 17:44 schreef Morpheus2002 het volgende:
Ik genoeg. Jij kent waarschijnlijk de geschiedenis niet van BoF! Ik vind dit erg jammer en triest. We zitten NIEMAND in de weg (zoals hier ook al meerderen malen is aangeven) en ineens zonder ook maar één aankondiging worden we naar ONZ gegooid. Het niveau van BoF! is toch echt wel stukken hoger dan ONZ.
Overigens hebben wij bij de rel in 2007 afspraken gemaakt met de Admins van FOK! en mochten we wel slowchatten. Die afspraken worden dus in 1x zonder pardon overboord gegooid.
Naja dan ga ik het wel via een andere weg proberen ofzo. Erg jammer en kinderachtig dit.
Nee hoor. We willen gewoon dat een zo groot mogelijke groep mensen zich welkom voelen in GAM. En niet afgeschrikt worden door incrowd topics. Dat maken de brug naar fok.games.nl ook een stuk kleiner.quote:Op donderdag 17 september 2009 17:52 schreef Edwinuss het volgende:
Het is alsof de mods iets willen doen met hun macht
Volgens mij was zelfs ik nog minder ergquote:Op donderdag 17 september 2009 17:52 schreef Edwinuss het volgende:
Het is alsof de mods iets willen doen met hun macht
Heb je nou nog niet door dat ik jou dan uit moet poepen? En over dat opflikkeren, het is niet voor niets dat ik een stuk minder in GAM kom, sinds er twee nieuwe mods zijn. Zoals het er nu naar uitziet ben ik niet de enige die hier minder komt. Het was hier leuk, maar met al die loze regeltjes is het ondertussen het meest gare subforum van heel FOK! geworden. En nee, dat heeft niets te maken met het feit dat ik hiervoor mod was, als ik dat niet was geweest had ik exact hetzelfde gereageerd. FOK! is inderdaad geen democratie, maar het begint verdomme hier echt op een dictatorschap te lijken, misschien moet je een nickchange aanvragen naar Fidel. Newsflash: er bestaan ook tussenwegen!quote:Op donderdag 17 september 2009 17:34 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Serieus, ik weet niet wat voor keutel je dwars zit. Maar of je poept hem uit, of je flikkert op aangezien je het hier blijkbaar allemaal zo kut vindt.
Gewoon een hele simpele vraag he..quote:Op donderdag 17 september 2009 17:53 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Jammer dat je het zo persoonlijk opvat. We hebben juist een hoge pet van deze reeks, en daarom willen we hem ook behouden. Maar wel op dezelfde plek als andere SC-reeksen die niet over een specifiek onderwerp gaan. Dat ze in ONZ staan zegt niets over het niveau, het is gewoon de plek die afgesproken is.
Dat niet tolereren van TVP's zit je echt dwars he?quote:Op donderdag 17 september 2009 17:58 schreef Bart het volgende:
Heb je nou nog niet door dat ik jou dan uit moet poepen? En over dat opflikkeren, het is niet voor niets dat ik een stuk minder in GAM kom, sinds er twee nieuwe mods zijn. Zoals het er nu naar uitziet ben ik niet de enige die hier minder komt. Het was hier leuk, maar met al die loze regeltjes is het ondertussen het meest gare subforum van heel FOK! geworden. En nee, dat heeft niets te maken met het feit dat ik hiervoor mod was, als ik dat niet was geweest had ik exact hetzelfde gereageerd. FOK! is inderdaad geen democratie, maar het begint verdomme hier echt op een dictatorschap te lijken, misschien moet je een nickchange aanvragen naar Fidel. Newsflash: er bestaan ook tussenwegen!
Held! Perfect verwoord!quote:Op donderdag 17 september 2009 17:58 schreef ursel het volgende:
[..]
Gewoon een hele simpele vraag he..![]()
Waarom ontwijk je elke vorm van discussie?![]()
Ja, jullie hebben een besluit genomen, maar waaro mag daar geen enkel verweer tegen gezet worden.
Tot nog toe heb je van een stapel GAMers die geen binding met BoF! hebben commentaar gekregen dat het onzin is. (Whehe, deze FB moet dus ook naar ONZ). Dus oftewel, niemand zit het dwars.
Daarnaast lees ik wel degelijk goede argumenten welke je besluit teniet doen. Daarnaast heb je op mijn verweer ook geen enkel antwoord gegeven. kortom er is totaal geen discussie, alleen een besluit, die nog eens tegen het vorige besluit ingaat.
Discussie?quote:Op donderdag 17 september 2009 17:58 schreef ursel het volgende:
[..]
Gewoon een hele simpele vraag he..![]()
Waarom ontwijk je elke vorm van discussie?![]()
Ja, jullie hebben een besluit genomen, maar waaro mag daar geen enkel verweer tegen gezet worden.
Tot nog toe heb je van een stapel GAMers die geen binding met BoF! hebben commentaar gekregen dat het onzin is. (Whehe, deze FB moet dus ook naar ONZ). Dus oftewel, niemand zit het dwars.
Daarnaast lees ik wel degelijk goede argumenten welke je besluit teniet doen. Daarnaast heb je op mijn verweer ook geen enkel antwoord gegeven. kortom er is totaal geen discussie, alleen een besluit, die nog eens tegen het vorige besluit ingaat.
Ik hoop dat je ze dit keer wel leest, want ze zijn al aantal keren aangevoerdquote:Op donderdag 17 september 2009 18:04 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Discussie?
Ik hoor alleen verwijzingen naar het verleden. Gedane toezeggingen, status, etc. Op het argument dat BoF op dit moment niet meer over games gaat (staat zelf in de OP!),
quote:Op donderdag 17 september 2009 16:03 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Het klopt dat het bijna nooit meer over BF2 gaat, maar het gaat wekelijks over games.
Daarentegen gaat het ook wekelijks over POL, CUL, GC, ONZ, UVT, enzovoorts.
Oh dan nog iets
http://www.nu.nl/internet(...)-miljoen-gamers.html
We kunnen praktisch allemaal richting GAM
quote:Op donderdag 17 september 2009 16:10 schreef ursel het volgende:
Dat staat er niet. Er staat dat we niet zozeer als actieve clan meer opereren. Maar zoals Jorrit zegt, gaat het echt nog wekelijks, dan wel dagelijks over GAM. XBOX en PC vooral, maar nee, niet zozeer BF2 meer.
Het gaat om nagenoeg 2 topics in de GAM overzicht.1 gesloten BoF! topic en eentje die nog open is.
Ut zijn doelstellingen die klaarblijkelijk niet met je gebruikers overeen komen.quote:of uit users bestaat die voor de rest nauwelijks in GAM posten wordt niet ingegaan. Ook niet op het feit dat we het belangrijk vinden om de reeks in stand te houden. Wat maakt de plek dan uit? Dat is puur een administratief iets waarmee wij onze doelstellingen voor GAM beter kunnen bereiken. Doelstellingen die hopelijk positief zullen blijken te zijn.
Ik ook, ik ga fietsen. Schop je hem even naar SPT/wielrennenquote:Maar goed. Ik heb mijn zegje gedaan. Als er nieuwe argumenten komen zullen ik of andere mods er wel op reageren.
Mwoa, het kan als erg storend worden ervaren om in een topic eerst 50 tvps of blaatposts te zien. Terwijl er dus 50 potentiele posts over een console/game had kunnen gaan. Maar dat geldt voor heel fok, ook in de ONZ TTT's zie je eerst tig tvps, erg jammerquote:Op donderdag 17 september 2009 18:11 schreef Edwinuss het volgende:
In de GAM SC gaat het ook niet over games
Maar dat van die TVP's heb ik nooit begrepen.
Ik ben vrijwel iedere dag een uurtje of 6-7 aanwezig hoor, dat betekent in mijn geval alleen niet dat ik in ieder topic dwangmatig ga mee reageren om mij zoveel mogenlijk te laten zien.quote:Op donderdag 17 september 2009 16:49 schreef Tain het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |