Dus. Wie zit er nog meer te wachten op een clansubforum? (zoals hierboven Algemeen/Multi - Playstation en de rest komt daar dus een clangedeelte bij, waarbij ieder zijn eigen clan-topic kan aanmaken).quote:Op woensdag 20 juni 2007 09:14 schreef yvonne het volgende:
Nou! Hoppa, open een topic in GAM of er meer dat willen en we zijn er al half uit
Dan stuur je mij of de mods een pm met de vraag of ze even willen komen kijken, opgelostquote:Op woensdag 20 juni 2007 09:20 schreef ruudbackus het volgende:
Ligt er wel aan hoe je het inregelt met toegang, want als users die de willens token erbij kunnen behou je dezelfde problemen!
Welnee, dan haal je er een modje bijquote:Op woensdag 20 juni 2007 09:20 schreef ruudbackus het volgende:
Ligt er wel aan hoe je het inregelt met toegang, want als users die de willens token erbij kunnen behou je dezelfde problemen!
Is dat van toepassing dan? In een Clan topic hoeft het niet over een bepaalde game te gaan. In een Clan topic in GAM blijkbaar wel.quote:Op woensdag 20 juni 2007 09:20 schreef ruudbackus het volgende:
Dat is dan al 40 stemmen voor dus..quote:Op woensdag 20 juni 2007 09:27 schreef FJD het volgende:
Ik denk dat ik namens alle BoFers spreek als ik zeg dat wij voorstander zijn.
ik zou wel even condities afkaarten voor ik volledig ja zeg namens de clanquote:Op woensdag 20 juni 2007 09:27 schreef FJD het volgende:
Ik denk dat ik namens alle BoFers spreek als ik zeg dat wij voorstander zijn.
Want?quote:Op woensdag 20 juni 2007 09:48 schreef HostiMeister het volgende:
lijkt me echt waardeloos...
Ik denk dat ik jullie die condities uit laat vechten anders krijg ik achteraf weer het verwijt dat ik het zonder overleg heb geregeldquote:Op woensdag 20 juni 2007 09:29 schreef ENlarge_YourPenisNOW het volgende:
ik zou wel even condities afkaarten voor ik volledig ja zeg namens de clan![]()
meer dan een uitkomst zelfsquote:Op woensdag 20 juni 2007 09:51 schreef BossFight het volgende:
Ik ken maar 1 clanmember die op fok zit dus dat zou een beetje een eentonig topic worden dacht ik zo. In mijn geval dan. Verder vind ik het opzich geen fout idee. Voor de grotere groepen lijkt het me wel een uitkomst.
Goed plan dus om die andere members ook eens lid te maken van FOK! dusquote:Op woensdag 20 juni 2007 09:51 schreef BossFight het volgende:
Ik ken maar 1 clanmember die op fok zit dus dat zou een beetje een eentonig topic worden dacht ik zo. In mijn geval dan. Verder vind ik het opzich geen fout idee. Voor de grotere groepen lijkt het me wel een uitkomst.
Precies, gewoon users ronselen dusquote:Op woensdag 20 juni 2007 09:53 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Goed plan dus om die andere members ook eens lid te maken van FOK! dus.
Haha ja opzich, maar we hebben zelf ook al een eigen forum zeg maar.quote:Op woensdag 20 juni 2007 09:53 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Goed plan dus om die andere members ook eens lid te maken van FOK! dus.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |