abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 9 juli 2009 @ 00:44:26 #76
3462 PaRoDiUzZ
Hiphop Hippie
pi_70800355
quote:
Op donderdag 9 juli 2009 00:35 schreef Edwinuss het volgende:

[..]

Ga zo door. Straks zit je met een leeg centraal 360 en PS3 topic
Loop niet zo te zaniken Ed. Als jij geen zin meer hebt om te posten omdat je TVPs verwijderd worden moet je dat zelf weten, je weet net zo goed dat als je een inhoudelijke post plaatst dat deze ook in je AT te vinden is(en in dat geval dus geen fuck uitmaakt,afgezien van wat meer woordjes typen).

[ Bericht 2% gewijzigd door PaRoDiUzZ op 09-07-2009 01:09:50 ]
  donderdag 9 juli 2009 @ 01:29:49 #77
104871 remlof
Europees federalist
pi_70801256
Wtf is dit voor een baggertopic? Ow wacht het is GAM FB.

Even een tvp dan.
pi_70801267
quote:
Op donderdag 9 juli 2009 01:29 schreef remlof het volgende:

Even een tvp dan.
  donderdag 9 juli 2009 @ 01:31:30 #79
137377 Gamer_V
Zie signature
pi_70801279
quote:
Op donderdag 9 juli 2009 01:29 schreef remlof het volgende:

Even een tvp dan.
Obvious forumadmin is obvious.
Zie ondertitel ||| Developers, developers, developers, developers. ||| Usernotes van Gamer_V
*O* Winnaar slechtste nieuwsposter FOK!games 2009 *O*
  donderdag 9 juli 2009 @ 01:39:03 #80
104871 remlof
Europees federalist
pi_70801373
quote:
Op donderdag 9 juli 2009 01:31 schreef Gamer_V het volgende:

[..]

Obvious forumadmin is obvious.
Haal jij even de bagger uit je post van 00:37?
pi_70803122
quote:
Op donderdag 9 juli 2009 00:44 schreef PaRoDiUzZ het volgende:

[..]

Loop niet zo te zaniken Ed. Als jij geen zin meer hebt om te posten omdat je TVPs verwijderd worden moet je dat zelf weten, je weet net zo goed dat als je een inhoudelijke post plaatst dat deze ook in je AT te vinden is(en in dat geval dus geen fuck uitmaakt,afgezien van wat meer woordjes typen).
Jullie hebben al bewezen dat ook deze posts gewoon worden verwijderd als deze tussen tvp's staan van andere mensen en afkomstig zijn van bijv Ed of Bart.
Rocks? Check.
Laser beams? Check.
Acid? Check.
Body bag? Check.
pi_70804740
quote:
Op donderdag 9 juli 2009 08:50 schreef Tain het volgende:

[..]

Jullie hebben al bewezen dat ook deze posts gewoon worden verwijderd als deze tussen tvp's staan van andere mensen en afkomstig zijn van bijv Ed of Bart.
Nee hoor, het is gewoon vrij simpel. Doel van het verscherpte beleid is niet onszelf als mod laten gelden (ik heb in mijn dagelijks werk al genoeg aanzien thank you very much) maar gewoon de SC uit de centrale topics te halen zodat deze weer leuk en informatief worden om te lezen. Dan maar niet elke 2 dagen een nieuw topic.

De meeste users in GAM posten geen tvp's, of zijn best bereid dat niet meer te doen als je ze hierop hebt aangesproken. Als deze mensen vervolgens een kort bericht posten wat een verkapte tvp zou kunnen zijn, dan krijgen zij het voordeel van de twijfel en is er niks aan de hand.

Nu heb je een vijftal mensen en wat infantiele aanhang die zich hier niet bij neerleggen omdat ze zichzelf beschouwen als gangmakers/eigenaars van het 360-topic. Iets wat ze absoluut niet zijn. Ze zijn eerder de plaatselijke hangjeugd. Deze mensen leggen zich niet bij het verscherpte beleid neer en gaan zuigen door toch tvp's of overduidelijke nutteloze reacties te geven. Daarnaast voeren ze een belachelijke discussie in FB over hun recht om tvp's te plaatsen. Het feit dat dit laatste overigens meer moeite kost dan gewoon fatsoenlijk posten bewijst mij dat het alleen maar gaat om zeiken om het zeiken, een manier om de verveelde zomermiddag door te komen. Reacties van deze mensen krijgen niet het voordeel van de twijfel, omdat je ze al wantrouwend bekijkt om mee te beginnen. Dat is een logisch gevolg van het verspelen van vertrouwen. En in tegenstelling tot de huidige norm waarin iedereen maar respect eist, moet dat in elk geval bij mij terug worden verdiend. Tot die tijd worden hun reacties gewoon weggehaald. Al zullen we voortaan notes gaan bijhouden hetgeen weer mogelijkheden biedt tot (afkoel)bans.

Ik ben niet mod geworden om als kleuterleidster op te treden. Ik wil gewoon een net forum waar de 99,99% van de users die zich wel kunnen gedragen leuke discussies kunnen voeren of ervaringen uitwisselen.

Mensen die op zoek zijn naar een speeltuin ben ik liever kwijt dan rijk. En we houden het beleid op GAM vele malen soepeler en gezelliger dan op fora als NeoGAF of Tweakers. Er is ruimte voor SC, er is ruimte voor leuke plaatjes als translator guy, er is ruimte voor onzin, gezeik op EA-servers en het aantonen van een FAIL. Maar probeer verdomme ook eens wat nuttigs te posten.

[ Bericht 1% gewijzigd door Strolie75 op 09-07-2009 10:22:23 ]
"Ik heb geen tijd voor leuk,... ik maak alleen tijd voor episch! - Chocobo
  donderdag 9 juli 2009 @ 10:19:07 #83
158038 AQuila360
Xbox Ultimate
pi_70804987
Strolie je hebt gelijk!
Shaderon: i say boom boom boom now let me hear you say weehooo
SpankmasterC: Tut mir leit Herr AQuila, es soll nicht wieder passieren!
RickoKun: Hey hoi! Ik kom bij dit topiqueje checken weetjuh!
  donderdag 9 juli 2009 @ 10:30:26 #84
65252 Bart
Slecht voor de gezondheid
pi_70805249
quote:
Op donderdag 9 juli 2009 10:07 schreef Strolie75 het volgende:

[..]

Nee hoor, het is gewoon vrij simpel. Doel van het verscherpte beleid is niet onszelf als mod laten gelden (ik heb in mijn dagelijks werk al genoeg aanzien thank you very much)
Echt, serieus
quote:
maar gewoon de SC uit de centrale topics te halen zodat deze weer leuk en informatief worden om te lezen. Dan maar niet elke 2 dagen een nieuw topic.

De meeste users in GAM posten geen tvp's, of zijn best bereid dat niet meer te doen als je ze hierop hebt aangesproken. Als deze mensen vervolgens een kort bericht posten wat een verkapte tvp zou kunnen zijn, dan krijgen zij het voordeel van de twijfel en is er niks aan de hand.

Nu heb je een vijftal mensen en wat infantiele aanhang die zich hier niet bij neerleggen omdat ze zichzelf beschouwen als gangmakers/eigenaars van het 360-topic.
Das mooi, daar val ik dan niet onder.
quote:
Iets wat ze absoluut niet zijn. Ze zijn eerder de plaatselijke hangjeugd. Deze mensen leggen zich niet bij het verscherpte beleid neer en gaan zuigen door toch tvp's of overduidelijke nutteloze reacties te geven. Daarnaast voeren ze een belachelijke discussie in FB over hun recht om tvp's te plaatsen. Het feit dat dit laatste overigens meer moeite kost dan gewoon fatsoenlijk posten bewijst mij dat het alleen maar gaat om zeiken om het zeiken, een manier om de verveelde zomermiddag door te komen.
Dus omdat je ergens meer moeite voor doet is het zeuren om te zeuren? Lekker kortzichtig weer. Misschien is het wel gewoon een principekwestie? Zoveel tvp's plaats ik namelijk helemaal niet dus het kostte me sowieso al geen moeite om ontopic te posten. Dat ik hier aangeef dat ik het er niet mee eens ben is omdat ik het er niet mee eens ben, omdat ik het oneerlijk vind dat gewone posts ook verwijderd worden op deze manier. Maar nee, als je ergens moeite voor doet, dan is het zeuren om te zeuren.
quote:
Reacties van deze mensen krijgen niet het voordeel van de twijfel, omdat je ze al wantrouwend bekijkt om mee te beginnen. Dat is een logisch gevolg van het verspelen van vertrouwen. En in tegenstelling tot de huidige norm waarin iedereen maar respect eist, moet dat in elk geval bij mij terug worden verdiend.
Mods die niet objectief kijken naar een post hebben mijn vertrouwen ook niet meer. Mods die PM's plaatsen al helemaal niet meer. Mods die vervolgens niet eens het lef hebben om hun excuses aan te bieden kunnen helemaal in de stront zakken. Maar nee, ik moet dan mijn best doen om respect te verdienen? Respect komt bij mij van twee kanten.
quote:
Tot die tijd worden hun reacties gewoon weggehaald. Al zullen we voortaan notes gaan bijhouden hetgeen weer mogelijkheden biedt tot (afkoel)bans.
Dus je kan uiteindelijk zelfs een ban krijgen voor het plaatsen van ontopic posts die toevallig op de eerste pagina van een topic staan? Het moet niet veel zotter worden
quote:
Ik ben niet mod geworden om als kleuterleidster op te treden. Ik wil gewoon een net forum waar de 99,99% van de users die zich wel kunnen gedragen leuke discussies kunnen voeren of ervaringen uitwisselen.
Dat doen we ook. Het vervelende is dat nu opeens bepaald wordt door iemand wat wel en niet een leuke discussie is, en wat wel en geen ervaringen zijn.
quote:
Mensen die op zoek zijn naar een speeltuin ben ik liever kwijt dan rijk.
Ik denk dat die mensen dan ook in een speeltuin zitten.
quote:
En we houden het beleid op GAM vele malen soepeler en gezelliger dan op fora als NeoGAF of Tweakers.
Dat is waar. Maar op GoT kom ik ook niet voor de gezelligheid.
I have the cape. I make the fucking Whoosh noise.
Op donderdag 12 juli 2012 19:56 schreef Lithia het volgende:
Ik durf hier niets over te zeggen. Bart is koning hier.
pi_70805397
quote:
Op donderdag 9 juli 2009 10:30 schreef Bart het volgende:
-verongelijkt gezannik-
Gast, je hebt mijn uitleg en daar zul je het mee moeten doen. Ik zal mijn huidige modbeleid consequent blijven doorvoeren tot ik word aangesproken door mijn medemods of FA's. En dat gebeurt achter de schermen. Kun je je hier niet in vinden dan wens ik je heel veel plezier elders. Kun je je gewoon normaal gedragen dan ben en blijf je van harte welkom.

Maar ik ga mijn tijd in elk geval niet meer aan je verspillen. Je merkt vanzelf wel of een van je reacties wel of niet door de beugel kan.

P.S. Excusus dat ik de PM die je aan Cho hebt gestuurd hebt gepost om daarmee aan te tonen wat voor een hypocriet triest ventje je eigenlijk bent. Dat eerste was niet netjes, en dat laatste is eigenlijk toch wel overduidelijk.
pi_70805533
Heren, nogmaals ten overvloede maar het SC-topic is hier:
[GAMSC # 142] All your base are belong to us!
  donderdag 9 juli 2009 @ 10:45:56 #87
65252 Bart
pi_70805578
quote:
Op donderdag 9 juli 2009 10:37 schreef Strolie75 het volgende:
P.S. Excusus dat ik de PM die je aan Cho hebt gestuurd hebt gepost om daarmee aan te tonen wat voor een hypocriet triest ventje je eigenlijk bent. Dat eerste was niet netjes, en dat laatste is eigenlijk toch wel overduidelijk.
En jij noemt mij triest, met je excuses waarin je nog even lekker van de gelegenheid gebruik maakt om me uit te schelden? Whatever kerel

Goed voorbeeld als mod zijnde overigens
  donderdag 9 juli 2009 @ 11:12:46 #88
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_70806343
Wat kunnen sommige mensen toch zeiken en ongelofelijk zielig bezig zijn

Serieus, ontgroei die poep en plasfase nou eens en stop met irritant bezig zijn om je e-penis te vergroten.
Please sir. When moon? When Mustang?
  donderdag 9 juli 2009 @ 11:15:54 #89
158038 AQuila360
Xbox Ultimate
pi_70806426
quote:
Op donderdag 9 juli 2009 11:12 schreef Rossdale het volgende:

Serieus, ontgroei die poep en plasfase nou eens en stop met irritant bezig zijn om je e-penis te vergroten.
We houden er mee op!

Ik wil alleen nog weten wie er op die lijst staan als dat mag en dan is het echt genoeg wat mij betreft..
  donderdag 9 juli 2009 @ 11:19:09 #90
65252 Bart
pi_70806509
quote:
Op donderdag 9 juli 2009 11:12 schreef Rossdale het volgende:

Nu heb ik toch eindelijk iemand gevonden om in mijn Friends en Foes-lijst toe te voegen

FYI: het valt me op dat je vrij vaak over e-penis en en andere stoerdoenerij begint. Het lijkt wel alsof je denkt dat iedereen zich druk maakt om dat soort dingen. Zit je soms iets dwars? Trauma's? Moeilijke jeugd? Doe trouwens geen moeite om antwoord te geven, ik kan het toch niet meer lezen
  donderdag 9 juli 2009 @ 12:29:41 #91
104871 remlof
Europees federalist
pi_70808869
quote:
Op donderdag 9 juli 2009 11:19 schreef Bart het volgende:
Goed plan, blijf hier maar even weg tenzij je echte specifieke feedback hebt
pi_70809095
Feedback : wie kan de GAM SC OP in de WIKI zetten? Wel erbij zetten dat de OP door ed is gemaakt.
Nu begint iedereen te janken waar die code is.
Liefs
pi_70809464
quote:
Op donderdag 9 juli 2009 11:15 schreef AQuila360 het volgende:
Ik wil alleen nog weten wie er op die lijst staan als dat mag en dan is het echt genoeg wat mij betreft..
Shit-list is een uitdrukking, ik geloof uit The Shield. Er is in GAM geen "officiele" lijst.
Maar het is wel een feit dat je nooit helemaal onbevoordeelt naar een individuele post kijkt. Je neemt altijd de recente postgeschiedenis van iemand (onbewust) mee.
pi_70809518
Blijf gewoon weg uit het BoF topic, kom nou wie leest er in godsnaam met ons mee
BoF!
  donderdag 9 juli 2009 @ 13:57:30 #95
158038 AQuila360
Xbox Ultimate
pi_70811919
Je kunt van Bof geen vrijstaat maken binnen GAM dat trekt alleen maar boeven en ander gespuis aan.
pi_70834621
quote:
Op donderdag 9 juli 2009 13:57 schreef AQuila360 het volgende:
Je kunt van Bof geen vrijstaat maken binnen GAM dat trekt alleen maar boeven en ander gespuis aan.
Inderdaad en dat willen we niet!

Heeft strolie overigens al een ban voor het plaatsen van een pm?
Op vrijdag 22 juli 2011 00:30 schreef yvonne het volgende:
Ja DE Ik houd nog heel veel van je
pi_70856638
Waarom verwijderen jullie ook een aantal van m'n posts in het PS3 topic?

Of was dat "per ongeluk" tijdens de jacht voor TVP posters?
  vrijdag 10 juli 2009 @ 18:40:29 #98
104871 remlof
Europees federalist
pi_70856963
quote:
Op vrijdag 10 juli 2009 00:25 schreef DutchErrorist het volgende:
Heeft strolie overigens al een ban voor het plaatsen van een pm?
Nee, maar we hebben hem geblindoekt meegenomen naar een KEL-meet. Hij zal het nooit meer doen.
pi_70857368
quote:
Op vrijdag 10 juli 2009 18:40 schreef remlof het volgende:

[..]

Nee, maar we hebben hem geblindoekt meegenomen naar een KEL-meet. Hij zal het nooit meer doen.
Juist gaan jullie dat voortaan met elke user doen?
Op vrijdag 22 juli 2011 00:30 schreef yvonne het volgende:
Ja DE Ik houd nog heel veel van je
pi_70873867
Where facts are few, experts are many.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')