Ik heb het wel vaker gezegd geloof ik, maar ik heb tweelingneefjes en die heten Mick en Nickquote:Op woensdag 15 juli 2009 22:31 schreef oh-oh het volgende:Max en Xam is toch wel zooooo erg zeg....
Je zal het maar zo treffen met je ouders![]()
En Shania is stiekem wel leuk als dr een Kenji bij is
Ja mooi hè. Wie weet komt er ooit nog wel een derdequote:Op vrijdag 17 juli 2009 17:36 schreef Vivi het volgende:
Uma had leuk bij Stella gepast Guus! Ben benieuwd waar je nu mee op de proppen komt.
En misschien een heel inpertinente vraag, dus als je niet wilt antwoorden begrijp ik dat, maar ik ben zo nieuwsgierig of Stella en haar broertje "volle" broer en zus zijn? Alvast excuus voor mijn vrijpostigheid maar ik vroeg me af hoe zoiets werkt.
Oi, dat klinkt als iets gitaliaans!quote:Op vrijdag 17 juli 2009 21:05 schreef Rijstebuiltje het volgende:
Mijn achterneefjes en nichtjes hebben er sinds gister een broertje bij : Gitano
quote:Op woensdag 15 juli 2009 22:56 schreef bixister het volgende:
[..]![]()
(broertje, toch? of is Sil ook een meisjesnaam)
nou ja, eigenlijk heet ze voluit sylvia, maar sil is makkelijkerquote:
Oei, dus dat wordt nog wat als hij later naar Spanje gaatquote:Op vrijdag 17 juli 2009 22:38 schreef Leah het volgende:
Gitano is spaans voor zigeuner, en niet in de nette versie zeg maar
Ja, dat vond ik ook.quote:Op vrijdag 17 juli 2009 21:25 schreef PM-girl het volgende:
Guuzewuus, Bobbie was ook leuk geweest met Stella, maar ben nu heel benieuwd naar de jongensnaam!
Broor is toch limburgs voor broer...wij zeggen wel breurke als verkleinwoordje zeg maarquote:Op maandag 20 juli 2009 10:23 schreef Ynske het volgende:
Zaterdag in de krant:
Breur
broertje van Jip.
ow en breur is limburgs voor broer
ik zeg het hetzelfde als jij, of breur als in meerdere broers kan ookquote:Op maandag 20 juli 2009 10:30 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
[..]
Broor is toch limburgs voor broer...wij zeggen wel breurke als verkleinwoordje zeg maar
meervoud is hier broors (broers) of breurkes (broertjes)quote:Op maandag 20 juli 2009 14:13 schreef Asyniur het volgende:
[..]
ik zeg het hetzelfde als jij, of breur als in meerdere broers kan ook
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |