Nummer 11quote:Op zaterdag 25 juli 2009 08:16 schreef freecell het volgende:
[..]
Nee
Combineert wel lollig trouwens! Staat die ook hoog dan?
[..]
quote:Op zondag 26 juli 2009 15:11 schreef Vlindur het volgende:
Karin, nou wil het voordeel dat we de zelfde achternaam hebben, dus ik weet hoe het 'bekken' moet
En ik heet Carla. Maar ik zelf vind het geen mooie naam, maar je mag me best vernoemen natuurlijk
Dusquote:Op zondag 26 juli 2009 14:22 schreef XXXKarinXXX het volgende:
Voor leuke suggesties voor meisjesnamen ben ik altijd te porren trouwens....
Dus...het moet bij Meike passen (dus een NL-se naam, en niet te lang)
en niet met een M,D,K, en het moet niet op een A eindigen, dat klinkt niet mooi bij de achternaam.
De achternaam begint met een V, dus een voornaam met een F of V klinkt ook niet zo lekker.
Ik weet dus dat die wel klinkenquote:
quote:Op zondag 26 juli 2009 15:11 schreef Vlindur het volgende:
Karin, nou wil het voordeel dat we de zelfde achternaam hebben, dus ik weet hoe het 'bekken' moet
Meike & Lianne
wat onsamenhangend die namen.quote:Op maandag 27 juli 2009 09:51 schreef Ynske het volgende:
vandaag in de krant een groot gezin
Geboren Elena, zusje van Yorgo, Claire, Yannick, Valerie, Cyrille en Yaël
Hahaquote:Op zondag 26 juli 2009 15:17 schreef Vlindur het volgende:
[..]
Ik weet dus dat die wel klinkenEn ook dat er namen zijn met een A op het eind die niet klinken.
Dus
Mwah, ik vind dat wel wat hebben, de naam van mijn zoon is in 2007 en 2008 resp. 8 en 6 keer gegeven, en in het overzicht vanaf 1990 is het hoogste aantal 34 keer... in 1991, en mijn zoon is één van die 34quote:Op zaterdag 25 juli 2009 00:12 schreef kissaa het volgende:
Mijn echte naam is in 2007 en 2008 slechts eenmaal aan een meisje gegeven. Ik weet niet of dat voor of tegen mijn naam pleit.
Ja, uh hoi... dinges...quote:Op maandag 27 juli 2009 07:40 schreef McLaura het volgende:
Mod, uh iemand.... mijn zoon heet Thijs Laurens Jakob, en die laatste mis ik (en is wel leuk voor de volledigheid)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |