abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_71204595
quote:
Op dinsdag 21 juli 2009 23:53 schreef bixister het volgende:
nou ik vind meeuwen best mooi. maar 't 'bekt' niet bepaald lekker.

quinny, gefeliciteerd met sepp! vanwaar de dubbel-p?
Dank je wel.
Vond het wel apart staan En we wilde iets met 4 letters
Having a place to go... is a home
Having someone to love... is a family
  woensdag 22 juli 2009 @ 09:35:51 #252
40180 Stiemie
20-07-2007
pi_71205641
Ik had op de middelbare school een meisje dat Giada heette. Spreek uit als Djaadaaa. Was geloof ik een Italiaans meisje. Misschien bedoelden ze dat met Giade?
  woensdag 22 juli 2009 @ 09:43:15 #253
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_71205802
quote:
Op woensdag 22 juli 2009 08:28 schreef Quinny het volgende:

[..]

Dank je wel.
Vond het wel apart staan En we wilde iets met 4 letters
Das wel een aparte reden, maar volgens mij moet je bij Sep toch al altijd spellen of het met een p of met een b is dus dan maakt spellen met 2 p's ook niks meer uit he
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
  donderdag 23 juli 2009 @ 21:52:32 #254
94046 PM-girl
Is geen haartje betoeterd...
pi_71264750
Ik zag van de week Oniya op een geboortekaartje staan.
...maar weI in de aap gelogeerd :P
*
Ik stuur al sinds oktober 2006 PM's, word ik dan nu PM-woman?
Laat maar: PMS-girl it is.....
  donderdag 23 juli 2009 @ 21:56:27 #255
101840 Rijstebuiltje
Du Hast.. Du Hast mich
pi_71264901
quote:
Op vrijdag 17 juli 2009 22:38 schreef Leah het volgende:
Gitano is spaans voor zigeuner, en niet in de nette versie zeg maar
Oi.. Zijn 2e naam is Pellegrino ..
Zag ik vanmiddag..

Saffier, neeeeeeeeeee wat erug!
Wir müssen leben, bis wir sterben!
  † In Memoriam † donderdag 23 juli 2009 @ 22:02:58 #256
43556 miss_dynastie
pi_71265151
quote:
Op woensdag 22 juli 2009 08:03 schreef Sorbootje het volgende:
Meeuwen schreeuwen zo.. Da's toch vragen om problemen?

Gisteren in zo'n zwangerschapsblad gelezen: Tako-Bim
Sambal-bij?
pi_71265273
Tako-Bim
And the man in the back said Everyone attack and it turned into a ballroomblitz
pi_71295443
help me nog eens even....we zijn weer aan het discussieren over de meisjesnaam.
Eigenlijk is er een naam die wel allebei helemaal super vinden. Maar die begint met een M, en dat heeft Meike dus ook als beginletter. Dat is voor mijn vriend dus de reden om die naam niet te kiezen. Maar Meike heeft 2 namen, Meike Jolanda. Dus officiele post is gericht aan M.J. achternaam. En een liefdesbrief zal wel aan Meike achternaam gericht worden neem ik aan. Wie heeft er nog andere argumenten voor me om wel voor die naam te kiezen? Het is voor ons eigenlijk DE naam, al heel lang, maar ik heb mijn vriend nog niet helemaal zover, maar hij begint te bezwijken zeg maar. Hij heeft nog net even een goed duwtje nodig...dus come on!

Even ge-crosspost uit het Z&G topic!
wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
  vrijdag 24 juli 2009 @ 19:36:36 #259
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_71295684
Ik ken een familie waar alle drie dochters hun naam beginnen met een M. Lijkt me onhandig met de post als ze de puberjaren bereikt hebben en misschien ook later bij de registratie van telefoonnummers e.d. Anderzijds gaan zaken steeds vaker op BSN ook.

Voor mij zou het niet zo'n probleem zijn mocht ik een naam met een B fantastisch vinden, trouwens. Maar ik kan me absoluut voorstellen dat andere mensen er wel moeite mee zouden hebben en doorzoeken naar een andere naam.
I'm so glamourous I piss glitter!
  vrijdag 24 juli 2009 @ 19:45:03 #260
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_71295947
quote:
Op vrijdag 24 juli 2009 19:28 schreef XXXKarinXXX het volgende:
Eigenlijk is er een naam die wel allebei helemaal super vinden. Maar die begint met een M, en dat heeft Meike dus ook als beginletter. Dat is voor mijn vriend dus de reden om die naam niet te kiezen. Maar Meike heeft 2 namen, Meike Jolanda. Dus officiele post is gericht aan M.J. achternaam. En een liefdesbrief zal wel aan Meike achternaam gericht worden neem ik aan. Wie heeft er nog andere argumenten voor me om wel voor die naam te kiezen? Het is voor ons eigenlijk DE naam, al heel lang, maar ik heb mijn vriend nog niet helemaal zover, maar hij begint te bezwijken zeg maar. Hij heeft nog net even een goed duwtje nodig...dus come on!

Bij ons thuis hebben drie mensen de voorletter J, maar alle officiële post komt altijd met volledige initialen en er zijn nog nooit problemen geweest daardoor. Terwijl ze wel bij dezelfde bank zitten en zo.
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
  vrijdag 24 juli 2009 @ 20:44:14 #261
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_71297815
Gewoon doen Karin. Zeker als je het allebei de naam vindt!
Als ze straks volwassen zijn, wonen ze niet meer in hetzelfde huis dus dan ook geen problemen meer met postverwisselen
bij ons thuis hadden er ook 2 dezelfde voorletter en ook mijn en diens vader hebben dezelfde voorletter (sterker nog, die overlappen met 2 voorletters)
pi_71298627
quote:
Op vrijdag 24 juli 2009 20:44 schreef Asyniur het volgende:
Gewoon doen Karin. Zeker als je het allebei de naam vindt!
Als ze straks volwassen zijn, wonen ze niet meer in hetzelfde huis dus dan ook geen problemen meer met postverwisselen
bij ons thuis hadden er ook 2 dezelfde voorletter en ook mijn en diens vader hebben dezelfde voorletter (sterker nog, die overlappen met 2 voorletters)
Vind ik ook.

Kan wel eens 'lastig' zijn, idd. Maar als je het nou allebei de naam vindt, dan zou ik me daardoor niet laten weerhouden hoor!
  vrijdag 24 juli 2009 @ 21:15:53 #263
245866 Ca.ra
Nu met loslopend wild
pi_71298914
Wij hebben met een CJJ, CHJ en CJW in een huis gewoond (opa, papa en ik) en dat is altijd goed gegaan met post hoor.
Wat mij betreft: het is een mooie reden om een net-niet-naam aan de kant te schuiven, maar DE naam niet hoor.
Time is the quality of nature that keeps events from happening all at once. Lately, it doesn't seem to be working.
pi_71299255
quote:
Op vrijdag 24 juli 2009 19:36 schreef RockabeIIa het volgende:
Iets over dezelfde voorletters etc
Mijn zusje heet I.M. en haar vriend heet ook I.M. Ze gaan in de toekomst trouwen, en verheugen zich nu al op de post voor I. M. M******
And if I could choose the world around me, the world I'd choose would all revolve 'round you
12/07/2009 om 12:07 kwam de zon op, om nooit meer onder te gaan....
En sinds 23/06/2015 staan er 2 zonnen aan onze hemel!
  vrijdag 24 juli 2009 @ 22:24:58 #265
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_71301157
quote:
Op vrijdag 24 juli 2009 19:28 schreef XXXKarinXXX het volgende:

Wij hebben twee B's en dat is echt geen probleem. Voor officiele post is de tweede voornaam handig en voor onofficiele post staat er meestal de hele voornaam. Hoe dat later gaat zien we wel. Voor liefdesbrieven is tegenwoordig sms uitgevonden en de meeste mensen weten dan ook van de broer met dezelfde voorletter.
Dus kan prima hoor.
Het maakt ook niet uit of je koopt, kraakt of huurt, buurvrouw is steeds in de buurt.
  † In Memoriam † vrijdag 24 juli 2009 @ 22:25:56 #266
43556 miss_dynastie
pi_71301187
quote:
Op vrijdag 24 juli 2009 21:15 schreef Ca.ra het volgende:
Wat mij betreft: het is een mooie reden om een net-niet-naam aan de kant te schuiven, maar DE naam niet hoor.
Mooi gezegd!
pi_71301230
Hmmmm

We hebben al 3x dezelfde suggestie gehad voor een meisjesnaam van verschillende mensen die we goed kennen
En we hadden hem zelf ook al in ons hoofd....

Maar hij staat ons net iets te hoog in de top 20 (ik vind zelf in de top 30 staan al te hoog )
  vrijdag 24 juli 2009 @ 22:40:22 #268
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_71301639
Ik heb echt géén rekening gehouden met die top 20. Op de een of andere manier is dat ook meer een randstad-aangelegenheid ofzo? Enniehoe, volgens mij staat Mirthe nu niet in de top 20?? Hier op school zitten er , ff tellen, 5 (op een populatie van 130) en op de andere school ook nog eens 3 (80 kinderen op de hele school)

Er zijn nu 4 marije's geboren in korte tijd. En er wonen hier drie kippen en een paardekop.
Het maakt ook niet uit of je koopt, kraakt of huurt, buurvrouw is steeds in de buurt.
pi_71301877
Ja, 'onze' naam komt in onze omgeving ook eigenlijk niet echt voor, maarja, op een gegeven moment gaat hummel ook naar school natuurlijk.....
  vrijdag 24 juli 2009 @ 22:49:40 #270
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_71301983
En wij hadden de nummer 1 van de top 20. Geen enkel kind op school, niet op sport, alleen hier nog één.
pi_71302633
quote:
Op vrijdag 24 juli 2009 22:27 schreef freecell het volgende:
Maar hij staat ons net iets te hoog in de top 20 (ik vind zelf in de top 30 staan al te hoog )
Hier maak je me gelijk zo nieuwsgierig mee he! Leander en... ???

Een wilde gok: Jasmijn?
  zaterdag 25 juli 2009 @ 00:12:48 #272
251975 kissaa
fka: kissa
pi_71304838
Mijn echte naam is in 2007 en 2008 slechts eenmaal aan een meisje gegeven. Ik weet niet of dat voor of tegen mijn naam pleit.
pi_71308014
Hier dus ook twee dezelfde voorletters, Karin.
We wilde de naam voor nummer twee zo graag ondanks dat het net toevallig dezelfde voorletter had dan nummer een.
We hebben ons er niet door laten weerhouden.

Post die ze tot nu toe krijgen, consultatiebureau's, dgd, school of zorgpasje e.d staat overal de geboortedatum bij.
Later zien we wel verder.

Privepost van jeugdigen komt persoonlijke via email en msn, sms neem ik aan

De namen die we nu hebben (voor derde spruit) komen niet vaak voor trouwens. Jongensnaam nog minder dan meisjesnaam.
Maar ook hier zou ik me niet door laten weerhouden mocht dat wel zo zijn.
pi_71308155
quote:
Op vrijdag 24 juli 2009 23:06 schreef juttertje het volgende:

[..]

Hier maak je me gelijk zo nieuwsgierig mee he! Leander en... ???

Een wilde gok: Jasmijn?
Nee
Combineert wel lollig trouwens! Staat die ook hoog dan?
quote:
Op zaterdag 25 juli 2009 00:12 schreef kissaa het volgende:
Mijn echte naam is in 2007 en 2008 slechts eenmaal aan een meisje gegeven. Ik weet niet of dat voor of tegen mijn naam pleit.
L. was ook niet vaak gegeven en ik vind het nog steeds zo'n toffe naam
pi_71310632
Mijn zus en ik hebben dezelfde voorletters. Bij ons is het weleens fout gegaan. Zij heeft e.m.s. en ik e.n. en toch komt er vaak belangrijke post met alleen de 1e letter. Laatst nog een fout gemaakt door de bank. Ik kreeg haar post en mijn post kwam nog bij mijn ouders aan. Maarja als instanties hun werk goed doen. geboorte datum ed checken is er niets aan de hand. Ik zal zeker de naam daarom niet afschreven als de naam.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')