Dank je wel.quote:Op dinsdag 21 juli 2009 23:53 schreef bixister het volgende:
nou ik vind meeuwen best mooi. maar 't 'bekt' niet bepaald lekker.
quinny, gefeliciteerd met sepp! vanwaar de dubbel-p?
Das wel een aparte reden, maar volgens mij moet je bij Sep toch al altijd spellen of het met een p of met een b is dus dan maakt spellen met 2 p's ook niks meer uit hequote:Op woensdag 22 juli 2009 08:28 schreef Quinny het volgende:
[..]
Dank je wel.
Vond het wel apart staanEn we wilde iets met 4 letters
Oi.. Zijn 2e naam is Pellegrino ..quote:Op vrijdag 17 juli 2009 22:38 schreef Leah het volgende:
Gitano is spaans voor zigeuner, en niet in de nette versie zeg maar
Sambal-bij?quote:Op woensdag 22 juli 2009 08:03 schreef Sorbootje het volgende:
Meeuwen schreeuwen zo.. Da's toch vragen om problemen?
Gisteren in zo'n zwangerschapsblad gelezen: Tako-Bim
Bij ons thuis hebben drie mensen de voorletter J, maar alle officiële post komt altijd met volledige initialen en er zijn nog nooit problemen geweest daardoor. Terwijl ze wel bij dezelfde bank zitten en zo.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 19:28 schreef XXXKarinXXX het volgende:
help me nog eens even....we zijn weer aan het discussieren over de meisjesnaam.
Eigenlijk is er een naam die wel allebei helemaal super vinden. Maar die begint met een M, en dat heeft Meike dus ook als beginletter. Dat is voor mijn vriend dus de reden om die naam niet te kiezen. Maar Meike heeft 2 namen, Meike Jolanda. Dus officiele post is gericht aan M.J. achternaam. En een liefdesbrief zal wel aan Meike achternaam gericht worden neem ik aan. Wie heeft er nog andere argumenten voor me om wel voor die naam te kiezen? Het is voor ons eigenlijk DE naam, al heel lang, maar ik heb mijn vriend nog niet helemaal zover, maar hij begint te bezwijken zeg maar. Hij heeft nog net even een goed duwtje nodig...dus come on!
Even ge-crosspost uit het Z&G topic!
Vind ik ook.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 20:44 schreef Asyniur het volgende:
Gewoon doen Karin.Zeker als je het allebei de naam vindt!
Als ze straks volwassen zijn, wonen ze niet meer in hetzelfde huis dus dan ook geen problemen meer met postverwisselen
bij ons thuis hadden er ook 2 dezelfde voorletter en ook mijnen diens vader hebben dezelfde voorletter (sterker nog, die overlappen met 2 voorletters)
Mijn zusje heet I.M. en haar vriend heet ook I.M. Ze gaan in de toekomst trouwen, en verheugen zich nu al op de post voor I. M. M******quote:
Wij hebben twee B's en dat is echt geen probleem. Voor officiele post is de tweede voornaam handig en voor onofficiele post staat er meestal de hele voornaam. Hoe dat later gaat zien we wel. Voor liefdesbrieven is tegenwoordig sms uitgevondenquote:Op vrijdag 24 juli 2009 19:28 schreef XXXKarinXXX het volgende:
help me nog eens even....we zijn weer aan het discussieren over de meisjesnaam.
Eigenlijk is er een naam die wel allebei helemaal super vinden. Maar die begint met een M, en dat heeft Meike dus ook als beginletter. Dat is voor mijn vriend dus de reden om die naam niet te kiezen. Maar Meike heeft 2 namen, Meike Jolanda. Dus officiele post is gericht aan M.J. achternaam. En een liefdesbrief zal wel aan Meike achternaam gericht worden neem ik aan. Wie heeft er nog andere argumenten voor me om wel voor die naam te kiezen? Het is voor ons eigenlijk DE naam, al heel lang, maar ik heb mijn vriend nog niet helemaal zover, maar hij begint te bezwijken zeg maar. Hij heeft nog net even een goed duwtje nodig...dus come on!
Even ge-crosspost uit het Z&G topic!
Mooi gezegd!quote:Op vrijdag 24 juli 2009 21:15 schreef Ca.ra het volgende:
Wat mij betreft: het is een mooie reden om een net-niet-naam aan de kant te schuiven, maar DE naam niet hoor.
Hier maak je me gelijk zo nieuwsgierig mee he! Leander en... ???quote:Op vrijdag 24 juli 2009 22:27 schreef freecell het volgende:
Maar hij staat ons net iets te hoog in de top 20 (ik vind zelf in de top 30 staan al te hoog)
Neequote:Op vrijdag 24 juli 2009 23:06 schreef juttertje het volgende:
[..]
Hier maak je me gelijk zo nieuwsgierig mee he! Leander en... ???
Een wilde gok: Jasmijn?
L. was ook niet vaak gegeven en ik vind het nog steeds zo'n toffe naamquote:Op zaterdag 25 juli 2009 00:12 schreef kissaa het volgende:
Mijn echte naam is in 2007 en 2008 slechts eenmaal aan een meisje gegeven. Ik weet niet of dat voor of tegen mijn naam pleit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |