quote:Geslacht : Man.
Wat dacht je, als Trannellius 100 baggertopics per maand opent laat ik er maar eens eentje open?quote:Op dinsdag 7 juli 2009 12:07 schreef Biogarde het volgende:
Je hersenen haten je.
Had al een sluitpost en de dropdown op gesloten. Was een kwestie van op invoeren klikken. Maar hey, het is rustig, dus het kan wel eem.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 12:09 schreef TNA het volgende:
[..]
Wat dacht je, als Trannellius 100 baggertopics per maand opent laat ik er maar eens eentje open?
Het merendeel is volkomen terecht en verzekerd van kwaliteit, alleen die terrasreeks was een ietsje beneden het hoge niveau.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 12:09 schreef TNA het volgende:
[..]
Wat dacht je, als Trannellius 100 baggertopics per maand opent laat ik er maar eens eentje open?
Het is toch best wel een terechte klacht?quote:Op dinsdag 7 juli 2009 12:10 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Had al een sluitpost en de dropdown op gesloten. Was een kwestie van op invoeren klikken. Maar hey, het is rustig, dus het kan wel eem.
Ah ja, what the hell, waarom ook niet hè.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 12:10 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Had al een sluitpost en de dropdown op gesloten. Was een kwestie van op invoeren klikken. Maar hey, het is rustig, dus het kan wel eem.
Die terrasreeks was natuurlijk wel episch.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 12:10 schreef Trannellius het volgende:
[..]
Het merendeel is volkomen terecht en verzekerd van kwaliteit, alleen die terrasreeks was een ietsje beneden het hoge niveau.
Heb ik soms ook hoorquote:Op dinsdag 7 juli 2009 12:06 schreef Trannellius het volgende:
Ik weet 2 dingen niet zeker:
- Of ik vanmorgen mijn raam heb dicht gedaan.
- Of mijn raam dusdanig tegen de regen in gedraaid staat dat het naar binnen zou kunnen regenen.
Klacht: er is niemand thuis die het mij zou kunnen vertellen.
het had erger kunnen wezen...quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De verkondigde meningen deden mij vermoeden dat sommigen daar anders over dachten.quote:
quote:Op dinsdag 7 juli 2009 12:18 schreef Salatrel het volgende:
[..]
het had erger kunnen wezen...Godver. Mijn mondhoeken, wat doe je.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoera! Weer een kuttopic!
quote:Op dinsdag 7 juli 2009 12:18 schreef Salatrel het volgende:
[..]
het had erger kunnen wezen...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
*even een doekje halen om de koffie van men monitor te halen*Op maandag 23 november 2009 13:51 schreef longinus het volgende:
Masturberen is lekker maar je laten aftrekken is nog lekkerder, zie het als jezelf kietelen, dat werkt ook niet zo goed.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
Lesje kansberekening voor jou:quote:
quote:Op dinsdag 7 juli 2009 12:24 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Er is maar 1 ding zeker.kan ook in een nacht zijn ...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
heitieh
lol,quote:Op dinsdag 7 juli 2009 12:25 schreef Trannellius het volgende:
[..]
Lesje kansberekening voor jou:
of je hebt het goed, of je hebt het fout => 50% kans.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.heitieh
quote:Op dinsdag 7 juli 2009 12:26 schreef Joooo-pi het volgende:
[..]
lol,Nee hoor, want 50% is even groot als 50%.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar we verbaggeren het topic, OT weer aub
Ik heb net de buren gebeld om te vragen of die even kunnen kijken, maar die nemen niet op
Hoera! Weer een kuttopic!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |