Gewoon in de Humana bak. Maar goed dat je de knoop doorhakt!quote:Op dinsdag 7 juli 2009 12:38 schreef erikje14 het volgende:
[..]
Wat mij betreft gaat alles zo de kliko in
Poetslap bak denk ikquote:Op dinsdag 7 juli 2009 12:41 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Gewoon in de Human bak. Maar goed dat je de knoop doorhakt!
Ik las klutskledingquote:Op dinsdag 7 juli 2009 12:42 schreef erikje14 het volgende:
[..]
Poetslap bak denk ikkluskleding of zo
Ik hoop dat het na 15.30 droog isquote:
Dan kunnen de kinderen gewoon buiten spelenquote:
Zwarte shirts van een kerel, ik denk het nietquote:
Ach, als ze verder niets aan heeft, gaat dat bestquote:Op dinsdag 7 juli 2009 12:52 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Zwarte shirts van een kerel, ik denk het niet.
Aah, rust in de tent.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 12:50 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Dan kunnen de kinderen gewoon buiten spelen
Als ze verder niets aan heeft laat die shirts dan ook maar zittenquote:Op dinsdag 7 juli 2009 12:53 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ach, als ze verder niets aan heeft, gaat dat best
Juist, jij snapt hetquote:
Dat is koudquote:Op dinsdag 7 juli 2009 12:53 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Als ze verder niets aan heeft laat die shirts dan ook maar zitten.
niet persequote:
Strak trekken door een knoopje onderin, beetje inscheuren zodat je een beetje tiet ziet. Prima lijkt mij.quote:
Geen lingerie shoppen?quote:Op dinsdag 7 juli 2009 12:54 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Jij betaalt? En uhh wel aankleden he, niet half naakt ofzo.
ja, maar ik vind sex overdag ook wel leuk hoorquote:Op dinsdag 7 juli 2009 12:55 schreef HeatWave het volgende:
[..]
niet perse.
Oh nee, het is niet na 18:00.
quote:Op dinsdag 7 juli 2009 12:55 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Strak trekken door een knoopje onderin, beetje inscheuren zodat je een beetje tiet ziet. Prima lijkt mij.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |