quote:Op dinsdag 7 juli 2009 12:27 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Verstandig.Het is helemaal niet erg om eens wat hulp te vragen.
Toch goed om het eens te doen.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 12:34 schreef erikje14 het volgende:
[..]
Ik heb voorheen nog nooit zo naar kleren gekekenmaar goed, ook dat is aan het veranderen.
Gelukkig komen ze ook op Lowlands.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 12:34 schreef kingmob het volgende:
[..]
Was al na 2 min.
Ik weet het want ik zat klaar
grrrrquote:
Gewoon in de Humana bak. Maar goed dat je de knoop doorhakt!quote:Op dinsdag 7 juli 2009 12:38 schreef erikje14 het volgende:
[..]
Wat mij betreft gaat alles zo de kliko in
Poetslap bak denk ikquote:Op dinsdag 7 juli 2009 12:41 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Gewoon in de Human bak. Maar goed dat je de knoop doorhakt!
Ik las klutskledingquote:Op dinsdag 7 juli 2009 12:42 schreef erikje14 het volgende:
[..]
Poetslap bak denk ikkluskleding of zo
Ik hoop dat het na 15.30 droog isquote:
Dan kunnen de kinderen gewoon buiten spelenquote:
Zwarte shirts van een kerel, ik denk het nietquote:
Ach, als ze verder niets aan heeft, gaat dat bestquote:Op dinsdag 7 juli 2009 12:52 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Zwarte shirts van een kerel, ik denk het niet.
Aah, rust in de tent.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 12:50 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Dan kunnen de kinderen gewoon buiten spelen
Als ze verder niets aan heeft laat die shirts dan ook maar zittenquote:Op dinsdag 7 juli 2009 12:53 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ach, als ze verder niets aan heeft, gaat dat best
Juist, jij snapt hetquote:
Dat is koudquote:Op dinsdag 7 juli 2009 12:53 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Als ze verder niets aan heeft laat die shirts dan ook maar zitten.
niet persequote:
Strak trekken door een knoopje onderin, beetje inscheuren zodat je een beetje tiet ziet. Prima lijkt mij.quote:
Geen lingerie shoppen?quote:Op dinsdag 7 juli 2009 12:54 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Jij betaalt? En uhh wel aankleden he, niet half naakt ofzo.
ja, maar ik vind sex overdag ook wel leuk hoorquote:Op dinsdag 7 juli 2009 12:55 schreef HeatWave het volgende:
[..]
niet perse.
Oh nee, het is niet na 18:00.
quote:Op dinsdag 7 juli 2009 12:55 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Strak trekken door een knoopje onderin, beetje inscheuren zodat je een beetje tiet ziet. Prima lijkt mij.
Die koop ik liever met mijn vriend.quote:
Wat? Ik zei toch een beetje?quote:
ohquote:Op dinsdag 7 juli 2009 12:58 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Die koop ik liever met mijn vriend.Mag hij komen oordelen in het pashokje.
Je wil hem toch ook wel eens verrassen?quote:Op dinsdag 7 juli 2009 12:58 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Die koop ik liever met mijn vriend.Mag hij komen oordelen in het pashokje.
de jouwe of de mijnequote:Op dinsdag 7 juli 2009 12:55 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Strak trekken door een knoopje onderin, beetje inscheuren zodat je een beetje tiet ziet. Prima lijkt mij.
Ja, die verrassing is minstens net zo verrassend als ze die lingerie heeft gekocht met een andere manquote:Op dinsdag 7 juli 2009 12:59 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Je wil hem toch ook wel eens verrassen?
Precies. Dat is pas leuk. "Oh schat, je vindt het niet mooi? Maar de man met wie ik het gekocht heb vond het juist fantastisch staan!"quote:Op dinsdag 7 juli 2009 13:01 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ja, die verrassing is minstens net zo verrassend als ze die lingerie heeft gekocht met een andere man
quote:Op dinsdag 7 juli 2009 13:03 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Precies. Dat is pas leuk. "Oh schat, je vindt het niet mooi? Maar de man met wie ik het gekocht heb vond het juist fantastisch staan!"
quote:Op dinsdag 7 juli 2009 13:03 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Precies. Dat is pas leuk. "Oh schat, je vindt het niet mooi? Maar de man met wie ik het gekocht heb vond het juist fantastisch staan!"
Hoe kijkt hij dan?quote:Op dinsdag 7 juli 2009 13:05 schreef Bengeltje het volgende:
[..]Ik zie het zo voor me, hoe hij dan zou kijken.
Je krijgt zo meteen vast een aanbieding binnenquote:Op dinsdag 7 juli 2009 13:06 schreef Kluts het volgende:
Ik heb echt serieus nog nooit lingerie van een vent gehad, bedenk ik me nu.![]()
Ik welquote:Op dinsdag 7 juli 2009 13:06 schreef Kluts het volgende:
Ik heb echt serieus nog nooit lingerie van een vent gehad, bedenk ik me nu.![]()
Briljant voor een show als boobytrapquote:Op dinsdag 7 juli 2009 13:03 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Ik heb nog wel wat verwassen zwarte kluts kledingquote:Op dinsdag 7 juli 2009 13:06 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Hoe kijkt hij dan?
[..]
Je krijgt zo meteen vast een aanbieding binnen
daarom. leuke verrassing tochquote:Op dinsdag 7 juli 2009 13:01 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ja, die verrassing is minstens net zo verrassend als ze die lingerie heeft gekocht met een andere man
Ik welquote:Op dinsdag 7 juli 2009 13:06 schreef Kluts het volgende:
Ik ook niet.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 13:06 schreef Kluts het volgende:
Kan het niet eens voordoen.quote:
Hehequote:Op dinsdag 7 juli 2009 13:08 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Kan het niet eens voordoen.![]()
de schat.
Voordoen is ook best onmogelijk op internet hequote:Op dinsdag 7 juli 2009 13:08 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Ik ook niet.![]()
[..]
Kan het niet eens voordoen.![]()
de schat.
Nou kon me geen smiley bedenken die ook maar in de buurt kwam van zijn gezichtsuitdrukking.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 13:10 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Voordoen is ook best onmogelijk op internet he
Hoiquote:Op dinsdag 7 juli 2009 13:06 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Je krijgt zo meteen vast een aanbieding binnen
I dont think so hehe.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 13:11 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Nou kon me geen smiley bedenken die ook maar in de buurt kwam van zijn gezichtsuitdrukking.
Kan me natuurlijk vergissen, misschien vindt hij het wel heel interessant dat iemand anders iets voor me zou kiezen.
Waar zou je dan gaan shoppen?quote:Op dinsdag 7 juli 2009 13:15 schreef Den_Haag het volgende:
Lingerie shoppen met en voor een dame is best leuk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |