als jij betaalt?quote:Op dinsdag 7 juli 2009 12:20 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Leuk.Door wie?
Wil ik ook wel eens doen, even een slachtoffer zoeken.
Door zn moeder, das toch wel duidelijk nav dit gesprek?quote:Op dinsdag 7 juli 2009 12:20 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Leuk.Door wie?
Wil ik ook wel eens doen, even een slachtoffer zoeken.
Ja.... Ach, morgen weer vrijquote:Op dinsdag 7 juli 2009 12:18 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Even iets nemen een uur voordat je gaat?!
Vast wel
O, zo goed heb ik dus niet gelezen.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 12:22 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Door zn moeder, das toch wel duidelijk nav dit gesprek?
Niet veel anders eigenlijkquote:Op dinsdag 7 juli 2009 12:18 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Hoe is het vandaag.Beetje rustig in je koppie?
Verstandig.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 12:26 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Niet veel anders eigenlijkGa zo wel even de huisarts bellen.
Ach, de gaderobe kan d'r alleen op vooruit gaanquote:Op dinsdag 7 juli 2009 12:26 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Zussen nog wel, arme jongen. Je weet wat je doet?
[..]
Ik kan het met beiden wel vinden hoor, zal niet zeggen dat ik de deur er plat loop, maar ik eet wel 1x per week thuis dus ik zie ze wel regelmatigquote:*kuch*. Uhh ja hoor.![]()
Vaders echter.
oude flash versie?quote:Op dinsdag 7 juli 2009 12:29 schreef JaniesBrownie het volgende:
hee, iemand enig idee waarom bij youtube mn geluid het niet zou kunnen doen?
Youtube gooit zelf nog wel eens het geluid vanonder filmpjes als d'r copyrighted material in zitquote:Op dinsdag 7 juli 2009 12:29 schreef JaniesBrownie het volgende:
hee, iemand enig idee waarom bij youtube mn geluid het niet zou kunnen doen?
Dat geloof ik wel, maar eerder omdat je iemand anders laat kiezen.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 12:29 schreef erikje14 het volgende:
[..]
Ach, de gaderobe kan d'r alleen op vooruit gaan![]()
Mijn moeder wel, tot een jaartje terug kwam ik daar ook nog elke week wel even voor een kopje koffie.quote:Ik kan het met beiden wel vinden hoor, zal niet zeggen dat ik de deur er plat loop, maar ik eet wel 1x per week thuis dus ik zie ze wel regelmatig
Ik heb voorheen nog nooit zo naar kleren gekekenquote:Op dinsdag 7 juli 2009 12:32 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Dat geloof ik wel, maar eerder omdat je iemand anders laat kiezen.
Ze hebben toch een hele andere kijk op wat jou leuk zou staan.![]()
[..]
Ok, ik kan me niet voorstellen hoe dat moet zijn, die van mij zijn voor zover ik weet al gelukkig bij elkaarquote:Mijn moeder wel, tot een jaartje terug kwam ik daar ook nog elke week wel even voor een kopje koffie.
Mijn vader.... toevallig maandje terug zien langslopen ergens in een centrum, na 16 jaar ongeveer.
Nooit eerder gehad, nu is het al een paar dagen zo en mn geluid doet het verder wel gewoonquote:
Was al na 2 min.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 12:03 schreef Kluts het volgende:
fuckfuckfuck.
The Prodigy is uitverkocht en ik heb geen kaarten.
quote:Op dinsdag 7 juli 2009 12:27 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Verstandig.Het is helemaal niet erg om eens wat hulp te vragen.
Toch goed om het eens te doen.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 12:34 schreef erikje14 het volgende:
[..]
Ik heb voorheen nog nooit zo naar kleren gekekenmaar goed, ook dat is aan het veranderen.
Gelukkig komen ze ook op Lowlands.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 12:34 schreef kingmob het volgende:
[..]
Was al na 2 min.
Ik weet het want ik zat klaar
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |