Mjah, was bij Hazes ook zoquote:Op dinsdag 7 juli 2009 11:38 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Tja ik kan zijn muziek best waarderen, maar ik heb serieus waar de hele avond maar 4/5 nummers van hem gehoord. Maar wel een keer of 10
Klinkt gezelligquote:Op dinsdag 7 juli 2009 11:41 schreef mrbox het volgende:
Net bij de fitness, ik was druk bezig komt die instructeur met zo'n 27 jarige "knap" ding op de toestellen voor mij zitten...
Begint die instructeur over buikspierkwartier en dat ik daar toch echt wel heen moest gaan enzo (goed hij moet ook aan de mensen komen natuurlijk) Begint dat knappe vrouwtje zich er ook mee te bemoeien... jaa je moet echt gaan enzo bla bla bla bla..
Nou ja ik dus gegaan... kom ik later bij de koffie bar, wederom zitten die instructeur en dat "knappe" ding daar. Dus die instructeur " de volgende keer weer he" dus ik daar zo van "ja prima"
Zegt dat knappe ding , " ik had hem helemaal niet gezien anders"![]()
![]()
![]()
Is knap zijn in de sportschool automatisch een vrijbrief om gewoon je overal mee te bemoeien![]()
![]()
Voor de rest was het heerlijk![]()
Ja dan is de lol er wel vanaf inderdaadquote:Op dinsdag 7 juli 2009 11:38 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Tja ik kan zijn muziek best waarderen, maar ik heb serieus waar de hele avond maar 4/5 nummers van hem gehoord. Maar wel een keer of 10
Guttegut, voel je je op je pik getrapt? Echt wat een frustratie om niks..quote:Op dinsdag 7 juli 2009 11:41 schreef mrbox het volgende:
Is knap zijn in de sportschool automatisch een vrijbrief om gewoon je overal mee te bemoeien![]()
![]()
hey daar ben ik goed inquote:Op dinsdag 7 juli 2009 11:46 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Guttegut, voel je je op je pik getrapt? Echt wat een frustratie om niks..
Ja maar blijkbaar niet om te mixenquote:Op dinsdag 7 juli 2009 11:44 schreef Belsezar het volgende:
Ja dan is de lol er wel vanaf inderdaadTerwijl er zat nummers van hem zijn om zowat een avond te vullen lijkt me.
Mopje!quote:
Beter, maar nog steeds teveel aan het nadenken..quote:
Apparentlyquote:
Oke...quote:Op dinsdag 7 juli 2009 11:53 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Beter, maar nog steeds teveel aan het nadenken..
Met jou?
Dat heb jij het al vrij snel natuurlijkquote:Op dinsdag 7 juli 2009 11:54 schreef Belsezar het volgende:
Ze zijn een beetje doorgeslagen met de airco hier volgens mij. Ik heb kippevel en ik heb het koud
Hoe komt het? Moet je werken vandaag?quote:
Dan had de instructeur er niet bij gestaan natuurlijkquote:Op dinsdag 7 juli 2009 11:52 schreef rival het volgende:
[..]
als ze lelijk was, was het dan wel goed?
Kloptquote:Op dinsdag 7 juli 2009 11:55 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Dat heb jij het al vrij snel natuurlijk
Wat dan?quote:
Autootjequote:Op dinsdag 7 juli 2009 11:54 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Oke...
Ja, wel goed. Beetje hoofdpijn
De voorverkoop startte op 27 juni, dus dat is toch echt een beetje je eigen schuldquote:Op dinsdag 7 juli 2009 12:03 schreef Kluts het volgende:
fuckfuckfuck.
The Prodigy is uitverkocht en ik heb geen kaarten.
Ahh ok, vervelend altijd. Fijn dat ze het verdoven maar ja, dit is minder daarna.quote:
Dat wordt flink dokken dan, maar via getmein kan je nog wel eens mazzel hebben hoorquote:Op dinsdag 7 juli 2009 12:03 schreef Kluts het volgende:
fuckfuckfuck.
quote:Op dinsdag 7 juli 2009 12:11 schreef Bengeltje het volgende:
Ik heb mijn kindjes weer blij gemaakt met nieuwe kleertjes.![]()
.
goed bezigquote:Op dinsdag 7 juli 2009 12:11 schreef Bengeltje het volgende:
Ik heb mijn kindjes weer blij gemaakt met nieuwe kleertjes.![]()
.
Ja, ik weet nietquote:
Getmeinquote:Op dinsdag 7 juli 2009 12:08 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dat wordt flink dokken dan, maar via getmein kan je nog wel eens mazzel hebben hoor.
Even iets nemen een uur voordat je gaat?!quote:Op dinsdag 7 juli 2009 12:14 schreef automatic_ het volgende:
Ja, ik weet nietVoelt in ieder geval niet fijn, haha.
Ja, moet om 14.30 beginnen op een vrij drukke groep, dus ik hoop dat ze lief zijn
quote:Op dinsdag 7 juli 2009 12:18 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Hoe is het vandaag.Beetje rustig in je koppie?
[..]
Ben dan ook een lieve mama.
Leuk.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 12:19 schreef erikje14 het volgende:
[..]
![]()
Ga me de 19e in 't nieuw (laten) steken
dan ga je shoppen met je zus?quote:Op dinsdag 7 juli 2009 12:19 schreef erikje14 het volgende:
[..]
![]()
Ga me de 19e in 't nieuw (laten) steken
als jij betaalt?quote:Op dinsdag 7 juli 2009 12:20 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Leuk.Door wie?
Wil ik ook wel eens doen, even een slachtoffer zoeken.
Door zn moeder, das toch wel duidelijk nav dit gesprek?quote:Op dinsdag 7 juli 2009 12:20 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Leuk.Door wie?
Wil ik ook wel eens doen, even een slachtoffer zoeken.
Ja.... Ach, morgen weer vrijquote:Op dinsdag 7 juli 2009 12:18 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Even iets nemen een uur voordat je gaat?!
Vast wel
O, zo goed heb ik dus niet gelezen.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 12:22 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Door zn moeder, das toch wel duidelijk nav dit gesprek?
Niet veel anders eigenlijkquote:Op dinsdag 7 juli 2009 12:18 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Hoe is het vandaag.Beetje rustig in je koppie?
Verstandig.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 12:26 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Niet veel anders eigenlijkGa zo wel even de huisarts bellen.
Ach, de gaderobe kan d'r alleen op vooruit gaanquote:Op dinsdag 7 juli 2009 12:26 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Zussen nog wel, arme jongen. Je weet wat je doet?
[..]
Ik kan het met beiden wel vinden hoor, zal niet zeggen dat ik de deur er plat loop, maar ik eet wel 1x per week thuis dus ik zie ze wel regelmatigquote:*kuch*. Uhh ja hoor.![]()
Vaders echter.
oude flash versie?quote:Op dinsdag 7 juli 2009 12:29 schreef JaniesBrownie het volgende:
hee, iemand enig idee waarom bij youtube mn geluid het niet zou kunnen doen?
Youtube gooit zelf nog wel eens het geluid vanonder filmpjes als d'r copyrighted material in zitquote:Op dinsdag 7 juli 2009 12:29 schreef JaniesBrownie het volgende:
hee, iemand enig idee waarom bij youtube mn geluid het niet zou kunnen doen?
Dat geloof ik wel, maar eerder omdat je iemand anders laat kiezen.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 12:29 schreef erikje14 het volgende:
[..]
Ach, de gaderobe kan d'r alleen op vooruit gaan![]()
Mijn moeder wel, tot een jaartje terug kwam ik daar ook nog elke week wel even voor een kopje koffie.quote:Ik kan het met beiden wel vinden hoor, zal niet zeggen dat ik de deur er plat loop, maar ik eet wel 1x per week thuis dus ik zie ze wel regelmatig
Ik heb voorheen nog nooit zo naar kleren gekekenquote:Op dinsdag 7 juli 2009 12:32 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Dat geloof ik wel, maar eerder omdat je iemand anders laat kiezen.
Ze hebben toch een hele andere kijk op wat jou leuk zou staan.![]()
[..]
Ok, ik kan me niet voorstellen hoe dat moet zijn, die van mij zijn voor zover ik weet al gelukkig bij elkaarquote:Mijn moeder wel, tot een jaartje terug kwam ik daar ook nog elke week wel even voor een kopje koffie.
Mijn vader.... toevallig maandje terug zien langslopen ergens in een centrum, na 16 jaar ongeveer.
Nooit eerder gehad, nu is het al een paar dagen zo en mn geluid doet het verder wel gewoonquote:
Was al na 2 min.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 12:03 schreef Kluts het volgende:
fuckfuckfuck.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |