Als je het moet vragen, ben je het schijnbaar niet.quote:
Je staat op de lijst.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 11:09 schreef Foxy-lady het volgende:
Het zijn alleen uitzonderlijke newbies die de privelege hebben hier te posten!
Jesters helpen inderdaad een hoop.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 11:09 schreef Foxy-lady het volgende:
Het zijn alleen uitzonderlijke newbies die de privelege hebben hier te posten!
Zeker in combinatie met de feauteaux.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 11:10 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Jesters helpen inderdaad een hoop.
Geen sportschoen en geen jestersquote:Op dinsdag 7 juli 2009 11:12 schreef Foxy-lady het volgende:
[..]
Je hebt geen jesters en hebt waarschijnlijk sportschoenen in de kast liggen.
Daar zijn weer andere topics voor!quote:Op dinsdag 7 juli 2009 11:14 schreef pluisje81 het volgende:
[..]
Geen sportschoen en geen jesters
Woon wel in Den Haag dus dat zou een pluspunt moeten zijn toch?![]()
![]()
Die zit vast weer in zo een gare meeting over de kleuren van bepaalde icoontjes.quote:
Collega's drinken we de koffie uit een kop of een mok?quote:Op dinsdag 7 juli 2009 11:19 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Die zit vast weer in zo een gare meeting over de kleuren van bepaalde icoontjes.
quote:Op dinsdag 7 juli 2009 11:14 schreef pluisje81 het volgende:
[..]
Geen sportschoen en geen jesters
Woon wel in Den Haag dus dat zou een pluspunt moeten zijn toch?![]()
![]()
Gaatie over?quote:Op dinsdag 7 juli 2009 11:29 schreef Houzer het volgende:
Iemand Knowing al gezien?
Zo ja is het een goeie film, die ga ik namelijk vanavond kijken.
Nicloas Cage zijn zoontje die vind een brief waarop al rampen staan voorspeld ofzo.quote:
Nee niet gezien.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 11:33 schreef Houzer het volgende:
[..]
Nicloas Cage zijn zoontje die vind een brief waarop al rampen staan voorspeld ofzo.
Jammerquote:Op dinsdag 7 juli 2009 11:34 schreef Foxy-lady het volgende:
[quote]Op dinsdag 7 juli 2009 11:33 schreef Houzer het volgende:
[..]
Nicloas Cage zijn zoontje die vind een brief waarop al rampen staan voorspeld ofzo.
[/quote
Nee niet gezien.
QFT.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 11:08 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Als je het moet vragen, ben je het schijnbaar niet.
Het is meer een state of mind dan uit te drukken in userID.
Workflowdigitalisering is the bomb nowadays H!quote:Op dinsdag 7 juli 2009 11:21 schreef Houzer het volgende:
[..]
Collega's drinken we de koffie uit een kop of een mok?
En wat voor process kunnen we daarvoor bedenken.
Ah workflow reductie door het autmatiseren van de processen.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 11:36 schreef Jarno het volgende:
[..]
Workflowdigitalisering is the bomb nowadays H!
Krijg je die niet standaard bij een uitkering dan?quote:Op dinsdag 7 juli 2009 12:10 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Oja, ik moet ook nog een PS3 voor als ik straks thuis zit..
Diezkriemienazi!quote:Op dinsdag 7 juli 2009 12:51 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Nee, niet eens.
In Rotterdam krijg je wel een Audi A3 met S8-lookalike velgen.
Maar dan moet je wel twee paspoorten hebben.
Nee, ik heb ze verwijderd. Genoeg is genoeg.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 14:07 schreef Tazz het volgende:
op pagina 1?
Nah.quote:
Ik wil best even tjewokkie-en in de bedroom hoor.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 14:39 schreef Foxy-lady het volgende:
Tjewokkie in the bedroom annie!
(sorry zo verstond ik het vroeger)
sNiet! Hij begon!!quote:Op dinsdag 7 juli 2009 14:40 schreef Foxy-lady het volgende:
Nou kinders tis nu wel genoeg geweest he!
Geef een handje en zeg sorry JK.
Jullie ook Arma en Jarno, kom op.
quote:Op dinsdag 7 juli 2009 14:39 schreef Foxy-lady het volgende:
Tjewokkie in the bedroom annie!
(sorry zo verstond ik het vroeger)
Goed zo JK, ga nu maar weer braaf spelen.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 14:41 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Sorry JK.
Ga jij maar even 10 minuten op de 'naughty bench'quote:
Broek uit of aan?quote:Op dinsdag 7 juli 2009 14:43 schreef Foxy-lady het volgende:
[..]
Ga jij maar even 10 minuten op de 'naughty bench'
(waarom heb ik het vermoeden dat het hier niet beter van word?)
Ja dat slaat natuurlijk helemaal nergens op he, SJONGEquote:Op dinsdag 7 juli 2009 14:45 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Volgens mij dacht ik zoiets als WALLCAKE IN THE BEDROOM.
Echt wel, jonge! Met Annie en haar wallcake, die had de Smoes Kriminal ertegen aan gegooid omdat-ie niet lekker was! Keilogisch, jonge!quote:Op dinsdag 7 juli 2009 14:47 schreef Foxy-lady het volgende:
Ja dat slaat natuurlijk helemaal nergens op he, SJONGE
quote:Op dinsdag 7 juli 2009 14:50 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Echt wel, jonge! Met Annie en haar wallcake, die had de Smoes Kriminal ertegen aan gegooid omdat-ie niet lekker was! Keilogisch, jonge!
Ja mevrouw Foxy-lady!quote:
Hey vakantiebeeb!quote:
Maar ik voel er minder van!!!quote:Op dinsdag 7 juli 2009 15:52 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Whehe, van zo'n welkomstdrankje wordt je bloed lekker dun.
Ga je nog harder bloeden.
Ach, hier gaat het ook redelijk loos, zo af en toe.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 15:56 schreef Tally het volgende:
Maar ik voel er minder van!!!
En het regent nu
Het onweert hier meer dan dat het regent.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 15:57 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Ach, hier gaat het ook redelijk loos, zo af en toe.
En jesterfoto's uploaden ho maar!quote:Op dinsdag 7 juli 2009 16:05 schreef Jarno het volgende:
Beetje stiekum meesurfen op de 12,2 kbit vebrinding van die zielige Kroaatjes he?!
Ik zit in een poepsjiek hotel J. Dus zielige Kroaatjes valt wel mee.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 16:05 schreef Jarno het volgende:
Beetje stiekum meesurfen op de 12,2 kbit vebrinding van die zielige Kroaatjes he?!
Waar zit de winst dan, vraag je je af.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 16:08 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
En jesterfoto's uploaden ho maar!
Heb ik nog niet gemaaktquote:Op dinsdag 7 juli 2009 16:08 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
En jesterfoto's uploaden ho maar!
Hey, je hebt het tegen een nerd die 2 laptops mee had op vakantie en anderhalve dag de wifi verbinding op het hotel heeft geprobeerd te hacken.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 16:10 schreef Tally het volgende:
[..]
Ik zit in een poepsjiek hotel J. Dus zielige Kroaatjes valt wel mee.
Daarbij is het een 1mbit verbindingEn ook niet overal. Want ik kan alleen op het bed zitten anders valt het weg
Als ik beneden gaat zitten in het cafe moet ik betalen. Wat ik ook geen probleem vind want kost hier niet veel.
Ik geloof iets van 25 kuna per uur. Is geloof ik 4 euro per uur ofzo.
Ik hou er alleen niet van om tussen die andere nerds te zittenDie wel werken terwijl ik FOK! en msn
Ik wil best betalen voor op mijn kamer. Maar daar is het ontvangst best kut.
Als ik nog een laptop had was die ook meegegaanquote:Op dinsdag 7 juli 2009 16:11 schreef Jarno het volgende:
[..]
Hey, je hebt het tegen een nerd die 2 laptops mee had op vakantie en anderhalve dag de wifi verbinding op het hotel heeft geprobeerd te hacken.. Níemand is zo zielig als ik!
.
Ik zie de douane beamte op Schiphol nog bedenkelijk kijken. Echt zo vanquote:Op dinsdag 7 juli 2009 16:13 schreef Tally het volgende:
[..]
Als ik nog een laptop had was die ook meegegaan![]()
Je moet wat als de drankjes je 15 euro de stuk kosten. Men, wat ben ik faillet gegaan op Ibiza zeg.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 16:15 schreef k_i_m het volgende:
Dat is nog lang niet zo erg als een niet nader te noemen persoon uit onze vriendengroep (en nee,ik was het echt niet) die de hele vakantie op Ibiza in het internetcafe heeft gezeten.
Hij was al enige niet bruin.
volgende keer 1 laptop minder en ff taxfree wat drank inslaan..quote:Op dinsdag 7 juli 2009 16:16 schreef Jarno het volgende:
Je moet wat als de drankjes je 15 euro de stuk kosten. Men, wat ben ik faillet gegaan op Ibiza zeg.
Toen had ik nog helegaar geen laptop geloof ik.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 16:19 schreef Tazz het volgende:
[..]
volgende keer 1 laptop minder en ff taxfree wat drank inslaan..
douane. Die lui kijken hier niet eens naar je ID/Paspoort.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 16:15 schreef Jarno het volgende:
[..]
Ik zie de douane beamte op Schiphol nog bedenkelijk kijken. Echt zo van+
.
Dat valt hier reuze mee. Gisteravond heerlijk gegeten. Voor 130 kuna. Ongeveer 22 euro.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 16:16 schreef Jarno het volgende:
[..]
Je moet wat als de drankjes je 15 euro de stuk kosten. Men, wat ben ik faillet gegaan op Ibiza zeg.
Waar ben je in godsnaam geweest dan?quote:Op dinsdag 7 juli 2009 16:16 schreef Jarno het volgende:
[..]
Privilege, Pacha, Space... Tel daar bij op een hotel áán (of op) 't Bora Bora strand en ka-tsjing! Overdag kun je het nog wel redelijk in de hadn houden maar dat was meerquote:
Ik wel! Maar niet voor lang.quote:
Ibizaquote:Op woensdag 8 juli 2009 07:52 schreef Jarno het volgende:
[..]
Privilege, Pacha, Space... Tel daar bij op een hotel áán (of op) 't Bora Bora strand en ka-tsjing! Overdag kun je het nog wel redelijk in de hadn houden maar dat was meer![]()
![]()
.
Je pakjes doe je in alufolie en die doe je in zo afsluitbaar zakje. Die smeer je in met bijv sambal en dan weer in 2 aflsuitbare zakjes. Die hele handel doe je in een pot gel, zoeen zwarte. Dat doe je in je toillettas en die doe je gewoon in je koffer.quote:Op woensdag 8 juli 2009 09:40 schreef Armageddon het volgende:
Had ik naar de dominicaanse niet hoeven proberen. Daar stonden honden.
quote:Op woensdag 8 juli 2009 10:23 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Dan moet je dat begin van Oh Fortuna gebruiken.
Ach de muziek is niet interessant maar de band naam is top.quote:Op woensdag 8 juli 2009 10:42 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Me dunkt J. Me dunkt.
Al maakten ze wel erg brave muziek.
ms googlequote:Op woensdag 8 juli 2009 11:12 schreef Houzer het volgende:
Niemand die mijn foutje discoplaat omschrijving herkend?
Neuken ?quote:
Ik 0wn disco, mr K with the Jquote:Op woensdag 8 juli 2009 11:18 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Oh. Ok.
Mijn laptop is stuk, en nu heb ik een geile Macbook die geen links plaktquote:Op woensdag 8 juli 2009 11:18 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Alsof jij het wel weet, kimmetje, met je zwangerschapsdementie.
Ja dat topic had ik ook al geopend.quote:Op woensdag 8 juli 2009 12:59 schreef Armageddon het volgende:
Godverdomme! Klik ik net in sex een topic aan over lengte. Staat er in één keer een LUL op mijn scherm. GROOT. Iedereen kijken hier op het werk achter me. Godverdomme.![]()
![]()
Ja. Maar duurt een DVD naar je ps3 kopieren via de lucht geen uren?quote:Op woensdag 8 juli 2009 13:30 schreef Houzer het volgende:
Ga je nu vanavond die PS3 mediaserver installeren A?
Een avi kopieren/converteren duurt ongeveer 30 minuten.quote:Op woensdag 8 juli 2009 13:52 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Ja. Maar duurt een DVD naar je ps3 kopieren via de lucht geen uren?
Dat valt mee.quote:Op woensdag 8 juli 2009 13:55 schreef Houzer het volgende:
[..]
Een avi kopieren/converteren duurt ongeveer 30 minuten.
Ha die van mij daar heet Hassanquote:Op woensdag 8 juli 2009 13:52 schreef Armageddon het volgende:
Jarno op kanaleneiland.
Doe Achmed even de groeten daar. M'n drugsdealer.
Echt?quote:
Ik voel trouwens nooit zo op mijn gemak, als ik hij niet genoeg bij zich heeft en mij mee naar binnen vraagt.quote:Op woensdag 8 juli 2009 13:52 schreef Armageddon het volgende:
Jarno op kanaleneiland.
Doe Achmed even de groeten daar. M'n drugsdealer.
een beetje J.quote:
Zo een OMG what is he going to do with me now moment ?quote:Op woensdag 8 juli 2009 14:04 schreef Houzer het volgende:
[..]
Ik voel trouwens nooit zo op mijn gemak, als ik hij niet genoeg bij zich heeft en mij mee naar binnen vraagt.
Zit je daar als enige hollander in zo'n theehuis.
Je wordt soft, homo!quote:
Meer zo een Why is everybody staring at me momentquote:Op woensdag 8 juli 2009 14:05 schreef Joene het volgende:
[..]
Zo een OMG what is he going to do with me now moment ?
Dat wel natuurlijkquote:
Japie-jooooooooo!quote:
Gloeiende Gloeiende , je hebt ook alles doorquote:
Dus zij vraagt dan gelijk aan de Pastoor of hij het even namens jou aan Jezus kan vragen?quote:Op woensdag 8 juli 2009 14:10 schreef Joene het volgende:
Kreeg mijn vrouw de Pastoor aan de telefoon ,vraagt ze aan mij wat zeg ik als antwoordJa jesus dat weet ik toch niet
![]()
![]()
D'r uuuuuuuuuuuuit!quote:Op woensdag 8 juli 2009 14:10 schreef Joene het volgende:
[..]
Gloeiende Gloeiende , je hebt ook alles door
Dat dan weer niet maar ik vond hem toch vrij briljant.quote:Op woensdag 8 juli 2009 14:10 schreef Jarno het volgende:
[..]
Dus zij vraagt dan gelijk aan de Pastoor of hij het even namens jou aan Jezus kan vragen?
Que?quote:Op woensdag 8 juli 2009 14:10 schreef Jarno het volgende:
[..]
Dus zij vraagt dan gelijk aan de Pastoor of hij het even namens jou aan Jezus kan vragen?
ik denk dat ik vanavond maar weer is een aflevering ga kijken , vriendje stokvis.quote:
Ja, die zin klonk simpeler voordat ik 'm getyped had.quote:
Lama.quote:
Katholiekenquote:
ik weet het niet A, ik ken die beste man gelukkig verder niet.quote:Op woensdag 8 juli 2009 14:13 schreef Armageddon het volgende:
Heb je er wel één die niet aan kinderen heeft gezeten J?
Ik zou in lachen uitbarsten.quote:Op woensdag 8 juli 2009 14:14 schreef Joene het volgende:
[..]
ik weet het niet A, ik ken die beste man gelukkig verder niet.
Hij gaat morgen ff zo een verhaal uit de oudheid voorlezen denk ik , en dan spettert ie met die kwast met water enzo. Echt waar wat een freaks zijn het ook.
Het zijn allemaal sekte's JK.quote:Op woensdag 8 juli 2009 14:17 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Ach, vergeleken met de Zwarte Kousen op de Veluwe, zal het wel meevallen, J.
Ja inderdaad.quote:Op woensdag 8 juli 2009 14:17 schreef Joene het volgende:
mwah dat valt wel mee hoor in deze situatie.
Wedden van niet op de begrafenis van je schoonmoederquote:Op woensdag 8 juli 2009 14:19 schreef Houzer het volgende:
Ik zou igg expres me teen stoten en dan zo keihard:
GODGLOEIENDE GODVERDOMME JEZUS VINKE KANKERTERING BABYLONSE HOEREN GODVER DE GOVER TYPHUS.
Ik vind christen een stukje enger hoor.quote:Op woensdag 8 juli 2009 14:18 schreef Joene het volgende:
Bedoel ik ben totaal niet gelovig ofzo en voor mij is er op het moslim aanhangen na geen erger geloof dan katholiek geloof. Maar tijdens zo een begrafenis van iemand die vrij dicht bij je staat ben je een behoorlijk stukje "kalmer" dan normaal zegmaar.
Nee bij een begrafenis ben ik wel netjes.quote:Op woensdag 8 juli 2009 14:20 schreef Joene het volgende:
[..]
Wedden van niet op de begrafenis van je schoonmoeder
Nou ! mn schoonmoeder was zwaar gelovig. het valt niet heel erg mee !quote:Op woensdag 8 juli 2009 14:20 schreef Houzer het volgende:
[..]
Ik vind christen een stukje enger hoor.
Katohlieken vallen toch wel mee?
OMGLLOLLRCPTR!!!!111 Katholieken zijn ook christenen!!!11111quote:Op woensdag 8 juli 2009 14:20 schreef Houzer het volgende:
Ik vind christen een stukje enger hoor.
Katohlieken vallen toch wel mee?
Niet helemaal toch?quote:Op woensdag 8 juli 2009 14:22 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
OMGLLOLLRCPTR!!!!111 Katholieken zijn ook christenen!!!11111
Joden ?quote:Op woensdag 8 juli 2009 14:25 schreef Jarno het volgende:
Speakin' of which... Er lopen hier allemaal mannen in lange jurken en gekke hoedjes rond. De vrouwen trouwens ook, maar die hebben een sjaal om hun hoofd geknoopt. Plus dat de scooter hier een populair vervoersmiddel lijkt te zijn.
What gives?!
Ik vraag het ze even, moment!quote:
anders hebben ze ms nog wel ergens een trein ofzo waar ze op kunnen.quote:
Ik zag pas dat Jehova werd aangereden, ben ik nu getuige?quote:Op woensdag 8 juli 2009 14:25 schreef Joene het volgende:
H , gelukkig ik merk het al jij bent net zo gelovig als ik
Sterkte.quote:Op woensdag 8 juli 2009 14:30 schreef Joene het volgende:
ok condoleance middag begint. ik ben ervan tussen.
Ja, klopt. De protestantse kerk en katholieke kerk aanbidden beide God, Jezus en de Heilige Geest.quote:Op woensdag 8 juli 2009 14:23 schreef Houzer het volgende:
Niet helemaal toch?
Ze "aanbidden"dezelfde mongool en lezen het zelfde sprookje, maar er zijn toch wel verschillen?
Dank.quote:Op woensdag 8 juli 2009 14:35 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Ja, klopt. De protestantse kerk en katholieke kerk aanbidden beide God, Jezus en de Heilige Geest.
De katholieken echter hechten veel meer aan heiligen en mystiek, zo je wilt. Zo zijn er in een katholieke kerk altijd Heiligenbeelden te vinden, alsmede een uitbeelding van de Kruistocht van Jezus.
Luther was één van de eersten die de macht van de katholieke kerk in wilde perken met zijn aanklacht. In de Beeldenstorm in Nederland zijn veel katholieke kerken van hun beelden ontdaan en wit geschilderd aan de binnenkant door de protestanten. Katholieken wendden zich toen tot zogeheten schuilkerken.
Katholieken vereren overigens ook Maria, volgens hen de Heilige Moeder van Jezus. Volgens de protestanten gewoon de vrouw die toevallig Jezus heeft gebaard.
Verschil zit er inderdaad, zoals Arma al tijpte in schuld en zonde. Katholieken kunnen hun zonden biechten en door middel van bijvoorbeeld Weesgegroetjes voor vergiffenis vragen. Protestanten zijn wat Calvijnser, die begaan liever minder zonden, omdat daar maar Eén over kan oordelen, en dat is de HEERES HEERE.
Nee godverdomme!quote:Op woensdag 8 juli 2009 14:46 schreef Houzer het volgende:
Heeft iemand hier toevallig de documantaire Bloodline gezien?
Heb je daar wat tegen ofzo?!quote:Op woensdag 8 juli 2009 14:48 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
APPLE MENSEN ZIJN ENGE ATHEÏSTEN DIE KINDERBLOED DRINKEN!
Nee, hoezo?quote:Op woensdag 8 juli 2009 14:49 schreef Jarno het volgende:
Heb je daar wat tegen ofzo?!
Oh, dat boek heb ik wel eens gelezen. Nee, ik had het. Of nee, ik heb het wel eens in een winkel gezien. Of van iemand gehoord die iemand kende die het wel eens had gezien. Dacht ik.quote:Op woensdag 8 juli 2009 14:50 schreef Houzer het volgende:
Ah kek hij is te vinden op piratebay.
Gaat om deze docu: http://www.bloodline-themovie.com/
Van die ene gozer zeker weer?quote:Op woensdag 8 juli 2009 14:53 schreef Jarno het volgende:
[..]
Oh, dat boek heb ik wel eens gelezen. Nee, ik had het. Of nee, ik heb het wel eens in een winkel gezien. Of van iemand gehoord die iemand kende die het wel eens had gezien. Dacht ik.
Da vinci code meets the real worldquote:Op woensdag 8 juli 2009 14:56 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Bloodline is een soort Da Vinci code?
Met je hand in J. zijn broek zeker.quote:Op woensdag 8 juli 2009 15:59 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Nee, ik was daadwerkelijk even aan het werk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |