Ja, ik ben heel erg kwaad.
Ongeveer 1 jaar ben ik bezig met een jongen. Omdat ik een relatie niet zo zitten tot ik het huis uit ben (moet nog een paar problemen oplossen) ben ik wel even tevreden met ons 'eens in de twee-weken-seks-hebben'-relatie, met veel gesms en gemsn tussendoor. We hebben elke dag redelijk veel contact.
Maar, nu kom ik er dus achter dat hij gewoon nog een vriendin heeft. Hij had het wel eens over haar gehad maar hij zei dat het uit was. Ik ging vandaag even op zn hyves kijken, en toen stond daar bij zijn profielfoto, een reactie van zijn 'ex'. Iets met lieverd, kusje, hou van jou baby..
Ik heb hem daarna meteen gesmst met dat hij gelogen heeft, en waarom. Krijg ik als reactie terug, ik ben mezelf niet, op het moment benk niemand waard, je verdient beter.
Ik wil gvd niet het meisje zijn waarmee hij vreemdgaat, ik dacht dat hij het ook wel goed vond zo even. Ik heb zijn 'ex' ook een bericht gestuurd via hyves, omdat hij dus nog steeds blijft ontkennen dat ze iets hebben. Maar dan vraag ik me dus af waarom ze in hemelsnaam zon bericht stuurt naar hem.
Ik wacht nu zoiezo de reactie af van zijn 'ex', heb haar gevraagd of ze nog wat hebben.
Krijg ook het idee dat ik hem mischien wel meer als leuk vond, maar dat gevoel onderdrukte ofzo..
Heb geen idee hoe ik hier verder mee om moet gaan..