Als je het moet vragen, ben je het schijnbaar niet.quote:
Je staat op de lijst.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 11:09 schreef Foxy-lady het volgende:
Het zijn alleen uitzonderlijke newbies die de privelege hebben hier te posten!
Jesters helpen inderdaad een hoop.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 11:09 schreef Foxy-lady het volgende:
Het zijn alleen uitzonderlijke newbies die de privelege hebben hier te posten!
Zeker in combinatie met de feauteaux.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 11:10 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Jesters helpen inderdaad een hoop.
Geen sportschoen en geen jestersquote:Op dinsdag 7 juli 2009 11:12 schreef Foxy-lady het volgende:
[..]
Je hebt geen jesters en hebt waarschijnlijk sportschoenen in de kast liggen.
Daar zijn weer andere topics voor!quote:Op dinsdag 7 juli 2009 11:14 schreef pluisje81 het volgende:
[..]
Geen sportschoen en geen jesters
Woon wel in Den Haag dus dat zou een pluspunt moeten zijn toch?![]()
![]()
Die zit vast weer in zo een gare meeting over de kleuren van bepaalde icoontjes.quote:
Collega's drinken we de koffie uit een kop of een mok?quote:Op dinsdag 7 juli 2009 11:19 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Die zit vast weer in zo een gare meeting over de kleuren van bepaalde icoontjes.
quote:Op dinsdag 7 juli 2009 11:14 schreef pluisje81 het volgende:
[..]
Geen sportschoen en geen jesters
Woon wel in Den Haag dus dat zou een pluspunt moeten zijn toch?![]()
![]()
Gaatie over?quote:Op dinsdag 7 juli 2009 11:29 schreef Houzer het volgende:
Iemand Knowing al gezien?
Zo ja is het een goeie film, die ga ik namelijk vanavond kijken.
Nicloas Cage zijn zoontje die vind een brief waarop al rampen staan voorspeld ofzo.quote:
Nee niet gezien.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 11:33 schreef Houzer het volgende:
[..]
Nicloas Cage zijn zoontje die vind een brief waarop al rampen staan voorspeld ofzo.
Jammerquote:Op dinsdag 7 juli 2009 11:34 schreef Foxy-lady het volgende:
[quote]Op dinsdag 7 juli 2009 11:33 schreef Houzer het volgende:
[..]
Nicloas Cage zijn zoontje die vind een brief waarop al rampen staan voorspeld ofzo.
[/quote
Nee niet gezien.
QFT.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 11:08 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Als je het moet vragen, ben je het schijnbaar niet.
Het is meer een state of mind dan uit te drukken in userID.
Workflowdigitalisering is the bomb nowadays H!quote:Op dinsdag 7 juli 2009 11:21 schreef Houzer het volgende:
[..]
Collega's drinken we de koffie uit een kop of een mok?
En wat voor process kunnen we daarvoor bedenken.
Ah workflow reductie door het autmatiseren van de processen.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 11:36 schreef Jarno het volgende:
[..]
Workflowdigitalisering is the bomb nowadays H!
Krijg je die niet standaard bij een uitkering dan?quote:Op dinsdag 7 juli 2009 12:10 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Oja, ik moet ook nog een PS3 voor als ik straks thuis zit..
Diezkriemienazi!quote:Op dinsdag 7 juli 2009 12:51 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Nee, niet eens.
In Rotterdam krijg je wel een Audi A3 met S8-lookalike velgen.
Maar dan moet je wel twee paspoorten hebben.
Nee, ik heb ze verwijderd. Genoeg is genoeg.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 14:07 schreef Tazz het volgende:
op pagina 1?
Nah.quote:
Ik wil best even tjewokkie-en in de bedroom hoor.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 14:39 schreef Foxy-lady het volgende:
Tjewokkie in the bedroom annie!
(sorry zo verstond ik het vroeger)
sNiet! Hij begon!!quote:Op dinsdag 7 juli 2009 14:40 schreef Foxy-lady het volgende:
Nou kinders tis nu wel genoeg geweest he!
Geef een handje en zeg sorry JK.
Jullie ook Arma en Jarno, kom op.
quote:Op dinsdag 7 juli 2009 14:39 schreef Foxy-lady het volgende:
Tjewokkie in the bedroom annie!
(sorry zo verstond ik het vroeger)
Goed zo JK, ga nu maar weer braaf spelen.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 14:41 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Sorry JK.
Ga jij maar even 10 minuten op de 'naughty bench'quote:
Broek uit of aan?quote:Op dinsdag 7 juli 2009 14:43 schreef Foxy-lady het volgende:
[..]
Ga jij maar even 10 minuten op de 'naughty bench'
(waarom heb ik het vermoeden dat het hier niet beter van word?)
Ja dat slaat natuurlijk helemaal nergens op he, SJONGEquote:Op dinsdag 7 juli 2009 14:45 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Volgens mij dacht ik zoiets als WALLCAKE IN THE BEDROOM.
Echt wel, jonge! Met Annie en haar wallcake, die had de Smoes Kriminal ertegen aan gegooid omdat-ie niet lekker was! Keilogisch, jonge!quote:Op dinsdag 7 juli 2009 14:47 schreef Foxy-lady het volgende:
Ja dat slaat natuurlijk helemaal nergens op he, SJONGE
quote:Op dinsdag 7 juli 2009 14:50 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Echt wel, jonge! Met Annie en haar wallcake, die had de Smoes Kriminal ertegen aan gegooid omdat-ie niet lekker was! Keilogisch, jonge!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |