quote:Op dinsdag 7 juli 2009 11:06 schreef NJ het volgende:
Achternaam, Voornaam. Zoals al m'n andere contacten.
Bovenaan m'n eigen nummer zodat ik het zelf niet hoef te onthouden als iemand m'n nummer vraagtquote:Op dinsdag 7 juli 2009 11:23 schreef dabadbass het volgende:
[..]
Ik heb bovenaan een niet bestaand persoon staan, als mn telefoon perongeluk belt, hoort niemand dat t niet de bedoeling is geweest.
Stel je voor, net even zware tijden op t toilet....
Ja hier ookquote:Op dinsdag 7 juli 2009 11:23 schreef dabadbass het volgende:
[..]
Ik heb bovenaan een niet bestaand persoon staan, als mn telefoon perongeluk belt, hoort niemand dat t niet de bedoeling is geweest.
ik ook... is een keer ingevoerd in mn broekzak.. **Aaa ofzo met nr ##01222 ofzoquote:Op dinsdag 7 juli 2009 11:23 schreef dabadbass het volgende:
[..]
Gewoon op voornaamquote:Op dinsdag 7 juli 2009 11:31 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Ja hier ook. Broekzakbellen enzo.
Maar euh, gewoon voornaam.
Sowieso is mijn contactperonenlijst één grote chaos. Alles door elkaar, geen groepen.. half ingevulde gegevens enzo.
Maar het kan nog beter, ik ken iemand die heeft vrijwel al z'n contacten er op deze manier in staan:
- Bolle
- Verrekte rooie
- Lelijke dikke
- Die mafkees
- Turk
Ik moet schijten, zeiken, eten en slapen. Wat ik verder moet is geheel aan mijzelf.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 11:44 schreef gebrokenglas het volgende:
Maar je moet de tekst ICE voor de naam van je partner zetten
ICE staat voor In Case of Emergency, wat voor hulpverleners een indicatie is dat dat de naam is van de persoon die ingelicht moet worden.
Zie http://www.windsofchange.net/archives/007248.html
weet ikquote:Op dinsdag 7 juli 2009 11:44 schreef gebrokenglas het volgende:
Maar je moet de tekst ICE voor de naam van je partner zetten
ICE staat voor In Case of Emergency, wat voor hulpverleners een indicatie is dat dat de naam is van de persoon die ingelicht moet worden.
Zie http://www.windsofchange.net/archives/007248.html
Je moet belasting betalen.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 11:46 schreef AlphaOmega het volgende:
[..]
Ik moet schijten, zeiken, eten en slapen. Wat ik verder moet is geheel aan mijzelf.
Klopt, maar van jou lijstje ga ik niet dood als ik het niet zou doen...quote:Op dinsdag 7 juli 2009 11:52 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Je moet belasting betalen.
Je moet accoord gaan met de voorwaarden van FOK! als je post.
Je moet de wet gehoorzamen.
Je moet geen illegale content downloaden van BREIN
Je moet zoveel en zoveel niet!
Je moet er maar aan wennen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |