Dat hoef jij ook niet te testen, dat doet de Keuringsdienst van Waren wel. Je denkt toch niet dat ze daar aangelengd bier of bier met minder alcohol als gewone Grolsch verkopen en er mee weg komen? Dat laat jij je flikken?quote:Op maandag 20 juli 2009 13:29 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Dat is inderdaad wel een goede optie. Ik heb het zelf nooit zo gemerkt of 't evenementenbier is, of dat het echt grolsch is.. Na 2 dagen proef je toch niet meer het verschil
Zeker erg goed te drinken! Ik vind zelf gewoon bier echt niet te drinken, en warme wijn is gewoon smerig. Maar die prosecco blijft echt nog wel smakelijk zo op de zaterdagavond!quote:Op zondag 19 juli 2009 15:16 schreef UFOtje het volgende:
[..]
prosecco in blik?
Mm.. interessant, toch eens een keer gaan testen!
je sjouwt je een breuk volgens mijquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 10:57 schreef Albert86 het volgende:
Ik heb elke keer (3x) gewoon 24 halve liter blikken bier meegenomen en niet gecontroleerd. Vrij lakse controle bij de ingang. Ze kunnen ook moeilijk iedereen gaan controleren.
Schultenlauquote:Op dinsdag 7 juli 2009 23:49 schreef vogelkooi het volgende:
8 liter aan deze rakkers.
[ afbeelding ]
Niet voor niks die crisis
[/quote]quote:[quote]In de warme zomer maanden komt Grolsch met een leuke “koele service”.
Tijdens diverse evenementen gaat Grolsch een inruilactie houden voor blikjes bier die niet koel genoeg meer zijn o te drinken.
Alleen de zo A-merken als Heineken, Amstel, Bavaria, Hertog Jan. Dus met goedkope merken als Euroshopper of andere huismerken kunnen niet geruild worden
Ik neem 1 liter kruidenbitter ofzo iets mee en vervolgens gewoon een hoop bier.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 11:34 schreef RoaRRR het volgende:
Als je koud bier wilt kun je ook gebruik maken van de Grolsch koelservice
[..]
alleen morgen nog dusquote:Op donderdag 6 augustus 2009 11:34 schreef RoaRRR het volgende:
Als je koud bier wilt kun je ook gebruik maken van de Grolsch koelservice
[..]
Ik neem 1 liter kruidenbitter ofzo iets mee en vervolgens gewoon een hoop bier.
Tip --> deze week bij de AH een sixpack Grolsch voor 3,49
ik vrees dat je wederom niet genoeg hebt. Huur dan een caravan met alleen drank erinquote:Op maandag 20 juli 2009 13:41 schreef Newjersey_nl het volgende:
Vorig jaar hadden we echt teveel bij ons, met 4 personen 4 treetjes met halve liters bier. Daarnaast nog wat vodka en wat andere meuk (zelfgestookte alcohol). Maar werd helemaal niet gecontroleert bij de campercamping.
Dit jaar neem ik denk ik genoegen met 2,5 treetjes bier met 3 personen, moet genoeg zijn
Beter lauwe HJ dan koude Grolschquote:Op zaterdag 8 augustus 2009 17:41 schreef julian6 het volgende:
lauw bier
Beter dat je je grolsch blikjes kunt inwisselen, lauw is dat spul al helemaal niet te zuipen
das niet genoeg voor jouquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 12:44 schreef TeleNL het volgende:
6 l bier 2 l vodka volgens mij is dat perfect
blikjes frisquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 14:08 schreef Ticker het volgende:
Kan je daar op de camping ook nog 'vocht' halen?
Ik hoorde mensen praten over winkeltjes bij de camping ofzo?
Zou het handig vinden dat ik flessen cola kan aanschaffen daar!
Ik neem het mee om op de camping gelijk wat te zuipen te hebben.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 10:29 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Ik vind dat drank meeslepen om 3 muntjes te besparen altijd een beetje pauperig..
Jaquote:
Hoeveel kost dat?quote:
Hm. Dus muntje per 2 mix drankjes. Tyquote:
Dat was 1 post onder je orginele vraag al beantwoordquote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |