abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_70731185
Sinds dit jaar mag je dus blijkbaar 8 liter drank meenemen in elke combinatie van blik en plastic (geen glas uiteraard).

Het was altijd een literfles en 12 blikjes (oftewel zo'n 5 liter).

Wat neem jij dit jaar mee?

Ik zelf te denken aan:
8x 0,25 nep-bull = 2 liter
2x 1,0 sonnema = 2 liter

Hou ik nog 4 liter over...
12x 0,33 HJ?

Of toch gewoon 4 flessen pre-mix cola-bb en dan de 8 blikjes nep-bull.

Lastig nu de opties zo divers zijn
pi_70731216
Ik vind dat drank meeslepen om 3 muntjes te besparen altijd een beetje pauperig. .
FOK! verstandig, lees een P.I.
  dinsdag 7 juli 2009 @ 10:36:44 #3
1872 Jumparound
bedankt voor de vis
pi_70731400
quote:
Op dinsdag 7 juli 2009 10:29 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Ik vind dat drank meeslepen om 3 muntjes te besparen altijd een beetje pauperig. .
ik vind die asosciale prijs voor dat nepbier op het festivalterein een beetje pauperig
Inorbit: zeg dat dan typluie triangeljosti
Beauregard: Een beetje FOK!ker laat het brood door z'n moeder smeren.
Ecosia
ek's 'n flash drive, jy's 'n floppy
pi_70731436
8 liter = 32 bier = 32 munten. Wel iets meer.

Neemt niet weg dat ik graag Sonnema-cola drink en dat ze dat niet hebben. En zeker voor de donderdag avond wil ik wat te drinken hebben. Sowieso bier bij de tent. Kun je daar ook wel halen, maar ik stel het Grolsch drinken het liefst zo lang mogelijk uit.
pi_70731446
quote:
Op dinsdag 7 juli 2009 10:36 schreef Jumparound het volgende:

[..]

ik vind die asosciale prijs voor dat nepbier op het festivalterein een beetje pauperig
Vind jij Grolsch nepbier?
  dinsdag 7 juli 2009 @ 10:39:01 #6
1872 Jumparound
bedankt voor de vis
pi_70731466
quote:
Op dinsdag 7 juli 2009 10:38 schreef stbabylon het volgende:

[..]

nee, het feit dat je na een tray nog niet het idee hebt dat je daadwerkelijk wat gedronken hebt
Ecosia
pi_70731597
quote:
Op dinsdag 7 juli 2009 10:39 schreef Jumparound het volgende:

[..]

nee, het feit dat je na een tray nog niet het idee hebt dat je daadwerkelijk wat gedronken hebt
Jij bent toch niet zo'n iemand die denkt dat er geen echt Grolsch in die bekers zit? Die denkt dat er minder alcohol in zit, of dat het is aangelengd met water?

Probeer eens uit: blikje bier, lading water erbij, proef dat eens, kijken of dat hetzelfde smaakt als bier dat op festivals wordt verkocht.

Als er op een festival staat dat ze Grolsch schenken, en ze schenken een goedkopere/minder alcohol houdende/meer water houdende versie, en je betaald dus wel voor een beker Grolsch. Dan doe jij daar niks aan? Dan klaag je ze niet aan voor oplichting en laat het gewoon gebeuren?

Jij denkt dat niemand dan Grolsch (of Heineken, of Dommelsch, of welk merk dan ook) aan klaagt voor ronduit consumenten bedrog?

Jij denkt dat dat dan nog nooit is gebeurt? Dat bierbrouwers hier al jaren mee weg komen zonder dat de consumentenbond en/of de rechter in grijpt?

Festivalbier = doodnormaal bier dat op festivals wordt geschonken. Hooguit is het wat jonger bier. Maar er zit gewoon 5% alcohol in.

TENZIJ er overduidelijk bij staat dat het een mindere vorm is, maar dat zie je dan echt wel overal staan.

Op Lowlands wordt gewoon 5% Grolsch geschonken. En als iemand anders er van overtuigd is dat het niet zo is, moet diegene echt eens wat beter gaan nadenken of dat legaal zou zijn.
pi_70731672
quote:
Op dinsdag 7 juli 2009 10:44 schreef stbabylon het volgende:

[..]

Jij bent toch niet zo'n iemand die denkt dat er geen echt Grolsch in die bekers zit? Die denkt dat er minder alcohol in zit, of dat het is aangelengd met water?

Probeer eens uit: blikje bier, lading water erbij, proef dat eens, kijken of dat hetzelfde smaakt als bier dat op festivals wordt verkocht.

Als er op een festival staat dat ze Grolsch schenken, en ze schenken een goedkopere/minder alcohol houdende/meer water houdende versie, en je betaald dus wel voor een beker Grolsch. Dan doe jij daar niks aan? Dan klaag je ze niet aan voor oplichting en laat het gewoon gebeuren?

Jij denkt dat niemand dan Grolsch (of Heineken, of Dommelsch, of welk merk dan ook) aan klaagt voor ronduit consumenten bedrog?

Jij denkt dat dat dan nog nooit is gebeurt? Dat bierbrouwers hier al jaren mee weg komen zonder dat de consumentenbond en/of de rechter in grijpt?

Festivalbier = doodnormaal bier dat op festivals wordt geschonken. Hooguit is het wat jonger bier. Maar er zit gewoon 5% alcohol in.

TENZIJ er overduidelijk bij staat dat het een mindere vorm is, maar dat zie je dan echt wel overal staan.

Op Lowlands wordt gewoon 5% Grolsch geschonken. En als iemand anders er van overtuigd is dat het niet zo is, moet diegene echt eens wat beter gaan nadenken of dat legaal zou zijn.
Zo, je kan het maar vast gezegd hebben...
pi_70731769
quote:

[..]

Stimmt: http://nl.wikipedia.org/wiki/Evenementenbier

Het is een wiki-waarheid!
pi_70731861
quote:
Op dinsdag 7 juli 2009 10:49 schreef Hou-m-Nat het volgende:

[..]

Stimmt: http://nl.wikipedia.org/wiki/Evenementenbier

Het is een wiki-waarheid!
Well duh:
20 mrt 2008 10:47 Stbabylon (Overleg | bijdragen) (813 bytes) (Opmerking toegevoegd dat het niet aangeven of bier evenementenbier is, oplichting is.) (ongedaan maken)

Natuurlijk is dat de waarheid!
pi_70731929
Laatst op Sonisphere hadden ze ook Grolsch, dit was wel de eerste keer dat het bier goed smaakte. Normaal op festivals heb ik last van dat het bier, zonder dat ik weet waarom, gewoon vies is... whatever the brand might be...
Think about a woman. Doesn't know you're thinking about her. Doesn't care you're thinking about her. Makes you think about her even more.
  dinsdag 7 juli 2009 @ 10:55:36 #12
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_70731966
quote:

Dan klaag je ze niet aan voor oplichting en laat het gewoon gebeuren?
Ja ik neem altijd mijn team van advocaten mee naar evenementen zodat ik direct kan optreden als ik een aangelengd biertje of een lauwe hotdog krijg.
Ik in een aantal worden omschreven: Ondernemend | Moedig | Stout | Lief | Positief | Intuļtief | Communicatief | Humor | Creatief | Spontaan | Open | Sociaal | Vrolijk | Organisator | Pro-actief | Meedenkend | Levensgenieter | Spiritueel
  dinsdag 7 juli 2009 @ 11:00:04 #13
1872 Jumparound
bedankt voor de vis
pi_70732092
quote:

[..]

Nee, waaar ik zo kots en kots ziek van wordt is 2 muntjes te betalen voor een LAAG SCHUIM. Zodat er effectief nog maar 15 cl in een glas zit. En als het 30 graden is en ik al een half uur heb staan wachten op wat bier ga ik niet een kwartier zitten wachten todat dat schuim misschien eventueel weer denkt bier te worden.
Ecosia
  dinsdag 7 juli 2009 @ 11:15:28 #14
191178 WalterSobchak
calmer than you are
pi_70732556
Mijn ervaring is dat de controle mbt hoeveelheid drank vrij laks is. Een tray naar binnen sjouwen was nog nooit een probleem. Verder is gewoon een lading in de auto laten liggen en later ophalen ook altijd een optie. Wat betreft het 'festivalbier': ik had het niet beter kunnen zeggen. Achterlijke mythe die mensen steeds maar hardnekkig blijven geloven.
Are these the nazis, Walter?
  Moderator / KerstCrewQuizWinner dinsdag 7 juli 2009 @ 11:15:50 #15
39237 crew  H_T
2733
pi_70732567
Waarom 2 liter berenburg? Lijkt mij wat veel van het goede
Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiėren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
  dinsdag 7 juli 2009 @ 11:35:20 #16
82552 Bullet-tooth
H.K.A.S. Groningen
pi_70733119
Gewoon meenemen wat je wil, wordt toch nauwelijks op gecontroleerd .
Henk Knaagt Aan Schenen
Hij Kijkt Aapjes Soms
pi_70733187
quote:
Op dinsdag 7 juli 2009 11:15 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Waarom 2 liter berenburg? Lijkt mij wat veel van het goede
Vorig jaar met z'n 2en 1,5 liter op de donderdag nacht
pi_70733211
quote:
Op dinsdag 7 juli 2009 10:55 schreef eleusis het volgende:

[..]

Ja ik neem altijd mijn team van advocaten mee naar evenementen zodat ik direct kan optreden als ik een aangelengd biertje of een lauwe hotdog krijg.
Jij niet. Maar de keuringsdienst van waren wel. En niemand gaat mij wijsmaken dat festivals er al jaren mee wegkomen zonder ooit ook maar 1x gecontroleerd te zijn.
pi_70733437
quote:
Op dinsdag 7 juli 2009 10:38 schreef stbabylon het volgende:

[..]

Is niet iedere festival variant van bier eigenlijk nepbier?
The past is what made you, but the future is what you're gonna make!
  dinsdag 7 juli 2009 @ 11:53:54 #20
191178 WalterSobchak
calmer than you are
pi_70733717
quote:
Op dinsdag 7 juli 2009 11:45 schreef AlphaOmega het volgende:

[..]

Is niet iedere festival variant van bier eigenlijk nepbier?
Nee
Are these the nazis, Walter?
pi_70733805
8 liter vodka.
  Moderator / KerstCrewQuizWinner dinsdag 7 juli 2009 @ 12:02:02 #22
39237 crew  H_T
2733
pi_70733997
quote:
Op dinsdag 7 juli 2009 11:37 schreef stbabylon het volgende:

[..]

Vorig jaar met z'n 2en 1,5 liter op de donderdag nacht
Afgelopen jaar had ik 0,7 liter rum mee, daar heb ik nog steeds van. Nu kwam ik pas op vrijdag aan, was de rum vrij smerig en hartstikke warm doordat het de hele tijd in de tent lag maar ik ben niet van plan om weer sterke drank mee te nemen
Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiėren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
pi_70734560
quote:

[..]

Amen.

Ontopic: 2L Pak Bar Le Duc sowieso (Water is chill+douche), wat pilsjes en dat is het wel.. kom niet eens aan die 8L denk.. daarnaast moet je het ook allemaal meesjouwen natuurlijk
pi_70734608
koop een 8-pack grolsch buiten de poorten als je nuchter bent...schenk over in een halve liter beker en neem wat extra bekers mee..stoom door naar de eerstvolgende biertap...speel nu de ''pepsi-test'' met de 2 biertjes die allebei even koud dienen te zijn..ik weet het resultaat!
  dinsdag 7 juli 2009 @ 12:23:27 #25
9689 RedGuy
I'll Smash Glasses
pi_70734671
quote:
Op dinsdag 7 juli 2009 11:56 schreef Sapstengel het volgende:
8 liter vodka.
Word!
The Most Incredible, Baby
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop: