Dat snap ik, ik neem het ook niet voor hem op en zou het zelf niet zo doen.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 09:21 schreef djayzz het volgende:
[..]
Het is inderdaad niet leuk, had het liever zelf verteld als ik dat nodig vond.
En daarbij heb ik T_S niet verteld dat het over was tussen Flena en mij...
Wat? Is Kudfokker het resultaat van een mislukte abortus?quote:Op dinsdag 7 juli 2009 09:16 schreef HeatWave het volgende:
He, wat? Heeft kudfokker een abortus gehad?.
Ja maar dat gebeurt overal. Als je voor elkaar wil krijgen dat dat stopt dan kun je ook zorgen dat er wereldvrede isquote:Op dinsdag 7 juli 2009 09:21 schreef JaniesBrownie het volgende:
Mwa, op het moment gaat het wel, maar ik kan me nog wel wat dingetjes herinneren ja
En achter de schermen wordt er veel geroddeld, dat vind ik minstens net zo erg en een stuk hypocrieter dan het hier neergooien.
Ik vind het niet meer dan normaal van zo iemandquote:Op dinsdag 7 juli 2009 09:24 schreef KudFokker het volgende:
Hmm ik ging een keer een zwangerschaps test halen omdat het condoom een keer gescheurd was
Toen deed die muts die dat verkocht zonder het te vragen een foldertje van de anticonceptipil erbij
Vond ik best beidehand
Nu begin je er toch over.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 09:25 schreef KudFokker het volgende:
Hmm ik weet megod niet wat er aan de hand is met Flena, Djayzz, T_S en JB
Maar ik hou me er maar lekker buiten
Verkapte: PM-mij-de-roddels-post?quote:Op dinsdag 7 juli 2009 09:25 schreef KudFokker het volgende:
Ja, en? Hebben ze een contract getekend dat ze alles verplicht zijn hier te melden ofzo?quote:Op dinsdag 7 juli 2009 09:25 schreef KudFokker het volgende:
Gewoon niet aan mee doen. Is dat het recept voor wereldvrede?quote:Op dinsdag 7 juli 2009 09:25 schreef Nouk84 het volgende:
Ja maar dat gebeurt overal. Als je voor elkaar wil krijgen dat dat stopt dan kun je ook zorgen dat er wereldvrede is
JB is zwanger van Djayzz of T_S.. en Flena is de enige die het weetquote:Op dinsdag 7 juli 2009 09:25 schreef KudFokker het volgende:
Dat zeg ik niet, gaat toch niet lukken, maar dan ook niet hypocriet gaan lopen doen als er iets voor de schermen wordt gezegd.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 09:25 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ja maar dat gebeurt overal. Als je voor elkaar wil krijgen dat dat stopt dan kun je ook zorgen dat er wereldvrede is
Met mij niks hoorquote:Op dinsdag 7 juli 2009 09:25 schreef KudFokker het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.How much wood would a wood chop chop if a wood chop would chop wood?
How many cans can a cannibal can if a cannibal can can cans?
Ze was toen de pil 1 dag vergeten dankzij een vakantie in Amerika (tijdsverschil)quote:Op dinsdag 7 juli 2009 09:25 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik vind het niet meer dan normaal van zo iemand.
Tenminste 1 iemand van jullie 3 die nadacht.
quote:Op dinsdag 7 juli 2009 09:28 schreef Nouk84 het volgende:
Welk nummer van MJ wordt hier uitgebeeld?
Beat it!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I will work to elevate you. Just enough to bring you down
Yes, I'm being condescending. Yes, that means I'm talking down to you
Je ontkent, dan ben je minstens zwanger van een tweeling!quote:
quote:Op dinsdag 7 juli 2009 09:28 schreef Nouk84 het volgende:
Welk nummer van MJ wordt hier uitgebeeld?
Beat itSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Nja, bee tit!
Just come back if you even wanna try it again, but I told you once, you son of a bitch, I'm the best there's ever been !!
Is JB zwanger van 2 verschillende mannenquote:Op dinsdag 7 juli 2009 09:29 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Je ontkent, dan ben je minstens zwanger van een tweeling!
You'd wish!quote:Op dinsdag 7 juli 2009 09:28 schreef AirwiN het volgende:
Gewoon niet aan mee doen. Is dat het recept voor wereldvrede?
Echt jaquote:
Is JB eigenlijk een kloon van 2 zwangere mannen?quote:Op dinsdag 7 juli 2009 09:30 schreef djayzz het volgende:
[..]
Is JB zwanger van 2 verschillende mannen?
Hee, je mag alles van me zeggen, maar ik ben geen kloonquote:Op dinsdag 7 juli 2009 09:31 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Is JB eigenlijk een kloon van 2 zwangere mannen??
JB is zwanger van 2 gekloonde mannen?quote:Op dinsdag 7 juli 2009 09:31 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Is JB eigenlijk een kloon van 2 zwangere mannen??
Alles?quote:Op dinsdag 7 juli 2009 09:33 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Hee, je mag alles van me zeggen, maar ik ben geen kloon
Dat wordt dan een lemming wanneer hij / zij geborden wordtquote:
Je bent dus wel twee zwangere mannen? OMG!quote:Op dinsdag 7 juli 2009 09:33 schreef JaniesBrownie het volgende:
Hee, je mag alles van me zeggen, maar ik ben geen kloon
Oud nieuws, maar ik denk ik zeg het nu maar gewoon, alles wordt toch zo op tafel gesmetenquote:Op dinsdag 7 juli 2009 09:35 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Je bent dus wel twee zwangere mannen? OMG!
quote:Op dinsdag 7 juli 2009 09:34 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Dat wordt dan een lemming wanneer hij / zij geborden wordt
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 7 juli 2009 09:36 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Oud nieuws, maar ik denk ik zeg het nu maar gewoon, alles wordt toch zo op tafel gesmeten.
Wat? JB als zwangere kloon?quote:Op dinsdag 7 juli 2009 09:36 schreef KudFokker het volgende:
Dit vond ik vroeger altijd zo vet heh
[ afbeelding ]
Alleen als je zwanger bent van 2 mannen geloof ik.quote:
Hmm, kut, ben er maar zwanger van één? Iemand nog behoefte om me te bevruchten?quote:Op dinsdag 7 juli 2009 09:39 schreef djayzz het volgende:
[..]
Alleen als je zwanger bent van 2 mannen geloof ik.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vroegah, toen we voor een loempia nog naar Vietnam moesten.
Gave shit zekers. Gemaakt door een Nederlander zelfs.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 09:36 schreef KudFokker het volgende:
[ afbeelding ]
Jazz Jackrabbitquote:Op dinsdag 7 juli 2009 09:36 schreef KudFokker het volgende:
[ afbeelding ]
Je kon er niet tegen dat je niet alle details wist?quote:
quote:Op dinsdag 7 juli 2009 09:39 schreef djayzz het volgende:
Waarom heeft niemand wat gezegd van de eerste regel die ik in de OP heb gezet
Ik wil graag mijn hond laten aborteren, maar die staat er niet bijSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Hij had nog geen naakt foto van mijquote:Op dinsdag 7 juli 2009 09:41 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Je kon er niet tegen dat je niet alle details wist?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |