Is JB eigenlijk een kloon van 2 zwangere mannen?quote:Op dinsdag 7 juli 2009 09:30 schreef djayzz het volgende:
[..]
Is JB zwanger van 2 verschillende mannen?
Hee, je mag alles van me zeggen, maar ik ben geen kloonquote:Op dinsdag 7 juli 2009 09:31 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Is JB eigenlijk een kloon van 2 zwangere mannen??
JB is zwanger van 2 gekloonde mannen?quote:Op dinsdag 7 juli 2009 09:31 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Is JB eigenlijk een kloon van 2 zwangere mannen??
Alles?quote:Op dinsdag 7 juli 2009 09:33 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Hee, je mag alles van me zeggen, maar ik ben geen kloon
Dat wordt dan een lemming wanneer hij / zij geborden wordtquote:
Je bent dus wel twee zwangere mannen? OMG!quote:Op dinsdag 7 juli 2009 09:33 schreef JaniesBrownie het volgende:
Hee, je mag alles van me zeggen, maar ik ben geen kloon
Oud nieuws, maar ik denk ik zeg het nu maar gewoon, alles wordt toch zo op tafel gesmetenquote:Op dinsdag 7 juli 2009 09:35 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Je bent dus wel twee zwangere mannen? OMG!
quote:Op dinsdag 7 juli 2009 09:34 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Dat wordt dan een lemming wanneer hij / zij geborden wordt
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 7 juli 2009 09:36 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Oud nieuws, maar ik denk ik zeg het nu maar gewoon, alles wordt toch zo op tafel gesmeten.
Wat? JB als zwangere kloon?quote:Op dinsdag 7 juli 2009 09:36 schreef KudFokker het volgende:
Dit vond ik vroeger altijd zo vet heh
[ afbeelding ]
Alleen als je zwanger bent van 2 mannen geloof ik.quote:
Hmm, kut, ben er maar zwanger van één? Iemand nog behoefte om me te bevruchten?quote:Op dinsdag 7 juli 2009 09:39 schreef djayzz het volgende:
[..]
Alleen als je zwanger bent van 2 mannen geloof ik.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vroegah, toen we voor een loempia nog naar Vietnam moesten.
Gave shit zekers. Gemaakt door een Nederlander zelfs.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 09:36 schreef KudFokker het volgende:
[ afbeelding ]
Jazz Jackrabbitquote:Op dinsdag 7 juli 2009 09:36 schreef KudFokker het volgende:
[ afbeelding ]
Je kon er niet tegen dat je niet alle details wist?quote:
quote:Op dinsdag 7 juli 2009 09:39 schreef djayzz het volgende:
Waarom heeft niemand wat gezegd van de eerste regel die ik in de OP heb gezet
Ik wil graag mijn hond laten aborteren, maar die staat er niet bijSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Hij had nog geen naakt foto van mijquote:Op dinsdag 7 juli 2009 09:41 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Je kon er niet tegen dat je niet alle details wist?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |