Dat is waar, het is en blijft geroddel. Maar aangezien dit waar is, is het niet aan T_S om dat te meldenquote:Op dinsdag 7 juli 2009 09:04 schreef JaniesBrownie het volgende:
Mja, zo kun je het zien.
Dat snap ik ook wel.
Maar in feite komt het gewoon op hetzelfde neer, geroddel.
Hee, ik vind het een rotstreek, daar niet van, maar ik vind de reactie die erop volgt wel hypocrietquote:Op dinsdag 7 juli 2009 09:08 schreef rival het volgende:
[..]
Dus TS is daar geweest (bij flena) die komt thuis en weet niet hoe snel hij kan zeggen.. arme djayzz is te hard van stapel gelopen flena wilt helemaal geen relatie.
dat vind jij niet triest?![]()
ik denk niet dat het er zozeer om gaat dat iemand wat zegt, maar wat er gezegt wordt.
en dat andere "mag" natuurlijk ook niet
Geloof me, dat is nodigquote:
ik ben om 7 uur uit Purmerend vertrokken, kwam op een lege A7 en zat binnen 10 minuten in Zaandam....quote:Op dinsdag 7 juli 2009 09:10 schreef KudFokker het volgende:
Moggeh
Pff was 7:30 al in Zaandam...
6:30 weggereden vanuit Hoornkut files
quote:Op dinsdag 7 juli 2009 09:09 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Dat is waar, het is en blijft geroddel. Maar aangezien dit waar is, is het niet aan T_S om dat te melden
quote:Op dinsdag 7 juli 2009 09:10 schreef Den_Haag het volgende:
JB, gefeliciteerd! wat leuk dat je zwanger bent!! hoeveel weken al?
ff lekker flamen tochquote:Op dinsdag 7 juli 2009 09:12 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Hee, ik vind het een rotstreek, daar niet van, maar ik vind de reactie die erop volgt wel hypocriet
[..]
Geloof me, dat is nodig
Ja zo bedoelde ik het ook echtquote:Op dinsdag 7 juli 209 09:13 schreef JaniesBrownie het volgende:
Die is goed, als er gelogen en verzonnen wordt, mag iedereen zeggen wat hij wil, maar als het waar is niet?
Die houden we erin
Mja, maar ondertussen smult wel iedereen ervan en wil iedereen het horen, vermaak he...quote:Op dinsdag 7 juli 2009 09:14 schreef rival het volgende:
[..]
ff lekker flamen tochen het mag ook wel ff duidelijk gemaakt worden da het een rotstreek is
Dat ado ineens in paniek aan de telefoon hangt
Zo stond het er welquote:
quote:Op dinsdag 7 juli 2009 09:16 schreef HeatWave het volgende:
He, wat? Heeft kudfokker een abortus gehad?.
mwah ik vind het wel lullig voor DJass!quote:Op dinsdag 7 juli 2009 09:15 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Mja, maar ondertussen smult wel iedereen ervan en wil iedereen het horen, vermaak he...
Er is niks mis met mijn assquote:Op dinsdag 7 juli 2009 09:17 schreef rival het volgende:
[..]
mwah ik vind het wel lullig voor DJass!
Uiteraard ben ik hartstikke blij als er relletjes ontstaan
ja complicaties tijdens zijn zwangerschapp... drinken hequote:Op dinsdag 7 juli 2009 09:16 schreef HeatWave het volgende:
quote:Op dinsdag 7 juli 2009 09:18 schreef rival het volgende:
[..]
ja complicaties tijdens zijn zwangerschapp... drinken he
Nee geroddel houd je altijd. Daar verander je toch niets aan. Worden hier online op Fok! veel roddels verteld dan? Roddels mogen wat mij betreft ook buiten Fok! blijven, maar dit soort dingen is gewoon aan diegene zelf om te vertellenquote:Op dinsdag 7 juli 2009 09:16 schreef JaniesBrownie het volgende:
Zo stond het er wel
"aangezien dit waar is, is het niet aan hem om dat te melden"
als het niet waar was geweest, had ie het mogen zeggen? Of wat moet ik er dan uit opmaken?
Het is inderdaad niet leuk, had het liever zelf verteld als ik dat nodig vond.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 09:19 schreef JaniesBrownie het volgende:
Het is ook lullig, ik zou het ook niet leuk vinden, maar zo werkt het hier en dat weet iedereen inmiddels wel...
Dan moet je je mond gewoon niet opentrekken en er zelf geen woord over zeggen, das de enige manier om de roddels weg te houden.
Mwa, op het moment gaat het wel, maar ik kan me nog wel wat dingetjes herinneren jaquote:Op dinsdag 7 juli 2009 09:19 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Nee geroddel houd je altijd. Daar verander je toch niets aan. Worden hier online op Fok! veel roddels verteld dan? Roddels mogen wat mij betreft ook buiten Fok! blijven, maar dit soort dingen is gewoon aan diegene zelf om te vertellenZij hebben ervoor gekozen dat in de eerste instantie te vertellen dan is het ook weer aan hun te vertellen dat het gestopt is.
ik BEN een wandelende abortusquote:Op dinsdag 7 juli 2009 09:16 schreef HeatWave het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |