quote:Op dinsdag 7 juli 2009 08:53 schreef Q. het volgende:
Leuk begin van de dag zo. Even de popcorn zoeken.
Die kun jij vast wel makenquote:Op dinsdag 7 juli 2009 08:54 schreef Litpho het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Alhoewel ik eigenlijjk een zombie-Michael daarvoor zou moeten hebben intussen...
Het is Fok!.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 08:56 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ja, hij had t niet moeten vertellen, klaar.
Sorry hoor, maar hypocrisie ten top weer
dus ik was gisteren bij ado. en die vertelde me dat ie eigenlijk wel klaar is met JB......quote:Op dinsdag 7 juli 2009 08:56 schreef JaniesBrownie het volgende:
Sorry hoor, maar hypocrisie ten top weer
ja hey wanneer gaan jullie nu trouwen, nu dat er een kleine op komst is enzo!?!?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
das heul niet waar, IK was gister bij adoquote:Op dinsdag 7 juli 2009 08:58 schreef rival het volgende:
[..]
dus ik was gisteren bij ado. en die vertelde me dat ie eigenlijk wel klaar is met JB......
stel ik zou dat zeggen, dan krijg ik toch ook van alles op mijn dak?
Hee, ik ben zelf vaak zat het onderwerp geweest van roddels en kennelijk zijn er hier nog een stel die dingen menen te weten die ik niet weet.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 08:58 schreef rival het volgende:
[..]
dus ik was gisteren bij ado. en die vertelde me dat ie eigenlijk wel klaar is met JB......
stel ik zou dat zeggen, dan krijg ik toch ook van alles op mijn dak?
Of, nog beter. Die schaduw-schim van hemquote:Op dinsdag 7 juli 2009 08:54 schreef Litpho het volgende:
[ afbeelding ]
Alhoewel ik eigenlijjk een zombie-Michael daarvoor zou moeten hebben intussen...
quote:Op dinsdag 7 juli 2009 08:59 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ja hey wanneer gaan jullie nu trouwen, nu dat er een kleine op komst is enzo!?!?Nou ja, volgens mij wil ie eerst maar es gaan samenwonenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik zei al dat eerst trouwen beter is, maar daar zijn we het dus nog niet over eensSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.compact en kleverig.
Jij snapt hetquote:Op dinsdag 7 juli 2009 09:00 schreef JaniesBrownie het volgende:
Iedereen weet altijd alles hier, maar o wee als iemand iets durft te zeggen
Ik vind dat echt heel iets anders wat jij nu zegt.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 09:00 schreef JaniesBrownie het volgende:
Hee, ik ben zelf vaak zat het onderwerp geweest van roddels en kennelijk zijn er hier nog een stel die dingen menen te weten die ik niet weet.
Maar achter mensen hun rug om lullen mag kennelijk wel
jij was toch vrijgezel omdat je problemen had met m omhoog houden enzo en nu durf je niet meer!?quote:Op dinsdag 7 juli 2009 09:02 schreef Feitosa het volgende:
Nu , weet ik weer waarom ik vrijgezel ben. Geen gezeik en geroddel aan m,n kop.
Mja, zo kun je het zien.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 09:03 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ik vind dat echt heel iets anders wat jij nu zegt.
* oninteressante post met waarheid negeert *quote:Op dinsdag 7 juli 2009 09:03 schreef JaniesBrownie het volgende:
btw, wat Duim en ik hierboven zeiden, is dus niet waar.
Ik ben niet zwanger.
Dat ook en tevens dat ik hermafrodiet ben en een bochel heb.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 09:03 schreef Duimelot het volgende:
[..]
jij was toch vrijgezel omdat je problemen had met m omhoog houden enzo en nu durf je niet meer!?
quote:Op dinsdag 7 juli 2009 09:03 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik ben niet zwanger.
Dus TS is daar geweest (bij flena) die komt thuis en weet niet hoe snel hij kan zeggen.. arme djayzz is te hard van stapel gelopen flena wilt helemaal geen relatie.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 09:00 schreef JaniesBrownie het volgende:
Maar achter mensen hun rug om lullen mag kennelijk wel
Echt nog ff vermelden voor de zekerheidquote:Op dinsdag 7 juli 2009 09:03 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik ben niet zwanger.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |