Ik ben er nu totaal van af.. Gek.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 00:56 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ja, dat ken ik, dus
Morgen cetirizine halen bij de apotheek (of bij de aldi, veel goedkoper).
Ik word altijd echt gek als ik bij mensen met katten logeer
quote:Op dinsdag 7 juli 2009 09:31 schreef vergeetmewelletje het volgende:
[..]
Klinkt ook heerlijk!![]()
Lijkt me prima mooiweervoedsel.
Ik heb alleen een zere teen.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 09:28 schreef Tinkepink het volgende:
Ben benieuwd of er nog mensen zijn zonder keelpijn/hoesten of wat dan ook![]()
Couscous als salade heet dat geen tabouleh? Die gegrilde groenten erin lijken me wel heerlijk overigens. Ik ben sws geen grote fan van feta, dus het zal aan mij liggen dan!quote:Op dinsdag 7 juli 2009 09:29 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
precies dat ja
of juist gegrilde groenten in plaats van rucola: courgette en aubergine uit de grillpan met peper en citroensap op 't einde
Bij De Ontmoeting, aan de Graafsewegquote:Op dinsdag 7 juli 2009 09:32 schreef vergeetmewelletje het volgende:
[..]
Hoeft toch niet verkeerd te zijn?
Zelf maken, of ergens aan de Waalkade?
zou kunnen? Ik noem het altijd gewoon couscoussalade.. ik wil 't ook ooit nog 's uit de tajine maken.. maar dan moet ik eerst m'n tajine eens in 't water zetten..quote:Op dinsdag 7 juli 2009 09:32 schreef conleche het volgende:
[..]
Couscous als salade heet dat geen tabouleh? Die gegrilde groenten erin lijken me wel heerlijk overigens. Ik ben sws geen grote fan van feta, dus het zal aan mij liggen dan!
Geloof het wel.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 09:32 schreef conleche het volgende:
Couscous als salade heet dat geen tabouleh?
Ken ik niet.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 09:33 schreef motorbloempje het volgende:
Bij De Ontmoeting, aan de Graafseweg
Hier is het weer ook stom!quote:Op dinsdag 7 juli 2009 09:36 schreef laziness het volgende:
Mogguh![]()
Het weer is prut hier. Het regent echt pijpenstelen.
Oh ja mannen zijn af en toe goed stom
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat heeft ie gedaan?
Wie is we?? (ik loop hopeloos achter in jouw liefdeslevenquote:Op dinsdag 7 juli 2009 09:35 schreef cyclechick het volgende:
goedemorgen!
gister heerlijk uiteten geweest, lekker zeebaars gegeten en we kregen een grand dessert na, omdat er iets mis was gegaan met de hoofdgerechten en we lang moesten wachtengeen probleem van gemaakt
quote:Op dinsdag 7 juli 2009 09:34 schreef vergeetmewelletje het volgende:
[..]
Geloof het wel.
Ik noem in ieder geval de couscous waar nog niets in zit tabouleh rasa.
Alleen ontbijt tochquote:Op dinsdag 7 juli 2009 09:41 schreef P.F het volgende:
Half pension is toch inclusief ontbijt en diner?
http://www.arke.nl/Vakant(...)tiziana/Prijzen.aspx
Dan heet het logies en ontbijt, volgens mij. Half pension is dacht ik ontbijt plus nog een maaltijd.quote:
Klopt.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 09:41 schreef P.F het volgende:
Half pension is toch inclusief ontbijt en diner?
http://www.arke.nl/Vakant(...)tiziana/Prijzen.aspx
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |