Succes!quote:Op dinsdag 7 juli 2009 07:46 schreef Miss_S het volgende:
Morning
Nog even leren en dan over 2 uur tentamen gender & etniciteit
En daarna meteen weer verder leren voor het sociologie tentamen
Toch nog even ontopic: zit nu 2 boterhammen met pindakaas als ontbijt te eten
Ja dat wel! Mijn buik is al minder dik (ik heb ook maagtabletten, die werken goed) maar ik vind het vooral vreemd dat ik afvalquote:Op dinsdag 7 juli 2009 08:10 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Succes!
Whehe ik had ook een boterham met pindakaas, zou dat het nieuwe krachtvoer voor tentamens zijn?![]()
@Muis: hmmm het klinkt ... apart. Voel je je wel weer wat beter nu?
Ik vermoedde al zoiets.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 00:31 schreef conleche het volgende:
Elisa, het is nieZen /taalnazi
Misschien heeft het lijf toch wel erg veel energie nodig om te herstellen. Ik gok ook maar watquote:Op dinsdag 7 juli 2009 08:12 schreef Muis006 het volgende:
Ja dat wel! Mijn buik is al minder dik (ik heb ook maagtabletten, die werken goed) maar ik vind het vooral vreemd dat ik afvalik stop me de hele dag vol en ik heb gisteravond bijvoorbeeld als een bootwerker een bord vette pasta met kaas naar binnen zitten werken en daarna nog een halve reep witte chocola, 4 bonbons en 2 eierkoeken, maar het helpt niet.
And nooooooooooooooooooooo one's gonnnaaaa stop meee noowwwwwquote:Op dinsdag 7 juli 2009 08:20 schreef motorbloempje het volgende:
the suuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuun is shining!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
hallo popjes! Ik ben alweer op 't werk geinstalleerd
Dankjulliewelquote:Op dinsdag 7 juli 2009 08:29 schreef progje het volgende:
Miss_S succes!
Muis hoop voor je dat je snel weer van de meeste medicijnen af bent
Hopelijk voel je je dan snel beter en weer enigszins 'normaal' van lijf en ledenquote:Op dinsdag 7 juli 2009 08:32 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Dankjulliewelzondagochtend ben ik er vanaf!
Ik ook maar hier regent het!quote:Op dinsdag 7 juli 2009 08:20 schreef motorbloempje het volgende:
the suuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuun is shining!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
hallo popjes! Ik ben alweer op 't werk geinstalleerd
Mexicaanse griep?quote:Op dinsdag 7 juli 2009 08:28 schreef XcUZ_Me het volgende:
And nooooooooooooooooooooo one's gonnnaaaa stop meee noowwwww
oooooh yeaaah!!!
Ik werk even vanuit huis vandaag. I'm contagious enzo.
Ben je eigenlijk aan het afbouwen of stop je 'cold turkey' met je P.?quote:Op dinsdag 7 juli 2009 08:32 schreef Muis006 het volgende:
Dankjulliewelzondagochtend ben ik er vanaf!
Nope, heb geen koorts! Heel erg aan het hoesten, neus zit dicht, last van m'n keel, beetje piepend ademhalen. Dat werk.quote:
quote:Op dinsdag 7 juli 2009 08:49 schreef Leintjeuh het volgende:
Maar moet je koorts hebben voor griep?
Volgens mij hoeft dat niet hoor!
Voor gewone griep weet ik dat t niet zo is, en omdat de mexicaanse griep een mutatie van een gewone griep is, denk ik toch dat je geen gelijk hebt. Maar ik bel wel even met iemand die dat weet.quote:
quote:Op dinsdag 7 juli 2009 08:53 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Voor gewone griep weet ik dat t niet zo is, en omdat de mexicaanse griep een mutatie van een gewone griep is, denk ik toch dat je geen gelijk hebt. Maar ik bel wel even met iemand die dat weet.
Okquote:Op dinsdag 7 juli 2009 08:55 schreef XcUZ_Me het volgende:
[ afbeelding ]
Geen diarree, niet misselijk / overgeven, geen koorts, geen gebrek aan eetlust. Dus het zal allemaal wel meevallen.
Op koorts en gebrek aan eetlust na heb ik ze allemaal na elkaar gehad, de afgelopen 2 wekenquote:Op dinsdag 7 juli 2009 08:55 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Geen diarree, niet misselijk / overgeven, geen koorts, geen gebrek aan eetlust. Dus het zal allemaal wel meevallen.
Geen onbedwingbare cravings naar taco's en guacamole? Dan zal het wel gaanquote:Op dinsdag 7 juli 2009 08:57 schreef loveli het volgende:
[..]
Op koorts en gebrek aan eetlust na heb ik ze allemaal na elkaar gehad, de afgelopen 2 weken
hahaquote:Op dinsdag 7 juli 2009 09:00 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Geen onbedwingbare cravings naar taco's en guacamole? Dan zal het wel gaan.
Mooi lijstje!quote:Op dinsdag 7 juli 2009 08:27 schreef motorbloempje het volgende:
Lijstje:
O: flinke kom magere yoghurt met wat cruesli met gedroogde vruchten
T: -
L: salade met gerookte kip, rucola, tomaatjes, bosui en wat creme fraiche-citroendressing (uit de Allerhande) + een kampioentje
T: cup-a-soup
D: pasta pesto met champignons en courgette
T: aardbeitjes
Beter dan gisteren?
Dammit Mo: schup onder je kont. Droom over radijsjes en worteltjes!!quote:
quote:Op dinsdag 7 juli 2009 09:19 schreef conleche het volgende:
[..]
Dammit Mo: schup onder je kont. Droom over radijsjes en worteltjes!!
*Strenge aanpak. werkt het??
Gokje: Het Laureline dieet?quote:Op dinsdag 7 juli 2009 08:12 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Ja dat wel! Mijn buik is al minder dik (ik heb ook maagtabletten, die werken goed) maar ik vind het vooral vreemd dat ik afvalik stop me de hele dag vol en ik heb gisteravond bijvoorbeeld als een bootwerker een bord vette pasta met kaas naar binnen zitten werken en daarna nog een halve reep witte chocola, 4 bonbons en 2 eierkoeken, maar het helpt niet.
Ik ook.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 09:25 schreef motorbloempje het volgende:
Couscoussalade met feta erin is echt lekker
doe ik regelmatig
precies dat jaquote:Op dinsdag 7 juli 2009 09:28 schreef vergeetmewelletje het volgende:
[..]
Ik ook.
En dan gaat er verder nog lenteui, tomaat, rucola, citroensap, olie, zout en zwarte peper doorheen. Yummie.
Klinkt ook heerlijk!quote:Op dinsdag 7 juli 2009 09:29 schreef motorbloempje het volgende:
of juist gegrilde groenten in plaats van rucola: courgette en aubergine uit de grillpan met peper en citroensap op 't einde
Ja ik! Ik ben voor de verandering niet ziek. Dat komt pas als ik vakantie hebquote:Op dinsdag 7 juli 2009 09:28 schreef Tinkepink het volgende:
Ben benieuwd of er nog mensen zijn zonder keelpijn/hoesten of wat dan ook![]()
Ik ben er nu totaal van af.. Gek.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 00:56 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ja, dat ken ik, dus
Morgen cetirizine halen bij de apotheek (of bij de aldi, veel goedkoper).
Ik word altijd echt gek als ik bij mensen met katten logeer
quote:Op dinsdag 7 juli 2009 09:31 schreef vergeetmewelletje het volgende:
[..]
Klinkt ook heerlijk!![]()
Lijkt me prima mooiweervoedsel.
Ik heb alleen een zere teen.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 09:28 schreef Tinkepink het volgende:
Ben benieuwd of er nog mensen zijn zonder keelpijn/hoesten of wat dan ook![]()
Couscous als salade heet dat geen tabouleh? Die gegrilde groenten erin lijken me wel heerlijk overigens. Ik ben sws geen grote fan van feta, dus het zal aan mij liggen dan!quote:Op dinsdag 7 juli 2009 09:29 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
precies dat ja
of juist gegrilde groenten in plaats van rucola: courgette en aubergine uit de grillpan met peper en citroensap op 't einde
Bij De Ontmoeting, aan de Graafsewegquote:Op dinsdag 7 juli 2009 09:32 schreef vergeetmewelletje het volgende:
[..]
Hoeft toch niet verkeerd te zijn?
Zelf maken, of ergens aan de Waalkade?
zou kunnen? Ik noem het altijd gewoon couscoussalade.. ik wil 't ook ooit nog 's uit de tajine maken.. maar dan moet ik eerst m'n tajine eens in 't water zetten..quote:Op dinsdag 7 juli 2009 09:32 schreef conleche het volgende:
[..]
Couscous als salade heet dat geen tabouleh? Die gegrilde groenten erin lijken me wel heerlijk overigens. Ik ben sws geen grote fan van feta, dus het zal aan mij liggen dan!
Geloof het wel.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 09:32 schreef conleche het volgende:
Couscous als salade heet dat geen tabouleh?
Ken ik niet.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 09:33 schreef motorbloempje het volgende:
Bij De Ontmoeting, aan de Graafseweg
Hier is het weer ook stom!quote:Op dinsdag 7 juli 2009 09:36 schreef laziness het volgende:
Mogguh![]()
Het weer is prut hier. Het regent echt pijpenstelen.
Oh ja mannen zijn af en toe goed stom
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat heeft ie gedaan?
Wie is we?? (ik loop hopeloos achter in jouw liefdeslevenquote:Op dinsdag 7 juli 2009 09:35 schreef cyclechick het volgende:
goedemorgen!
gister heerlijk uiteten geweest, lekker zeebaars gegeten en we kregen een grand dessert na, omdat er iets mis was gegaan met de hoofdgerechten en we lang moesten wachtengeen probleem van gemaakt
quote:Op dinsdag 7 juli 2009 09:34 schreef vergeetmewelletje het volgende:
[..]
Geloof het wel.
Ik noem in ieder geval de couscous waar nog niets in zit tabouleh rasa.
Alleen ontbijt tochquote:Op dinsdag 7 juli 2009 09:41 schreef P.F het volgende:
Half pension is toch inclusief ontbijt en diner?
http://www.arke.nl/Vakant(...)tiziana/Prijzen.aspx
Dan heet het logies en ontbijt, volgens mij. Half pension is dacht ik ontbijt plus nog een maaltijd.quote:
Klopt.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 09:41 schreef P.F het volgende:
Half pension is toch inclusief ontbijt en diner?
http://www.arke.nl/Vakant(...)tiziana/Prijzen.aspx
Ik had de 'we' hier ook verder niet aangekaart. maar het is ook bijna niet bij te houden hoor, ik loop soms zelf bijna achterquote:Op dinsdag 7 juli 2009 09:38 schreef conleche het volgende:
[..]
Wie is we?? (ik loop hopeloos achter in jouw liefdesleven)
Officieel is tabouleh meer een peterseliesalade waar ook couscous/bulgur (grovere couscous) door heen zit.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 09:32 schreef conleche het volgende:
[..]
Couscous als salade heet dat geen tabouleh?
Whats up?quote:Op dinsdag 7 juli 2009 09:36 schreef laziness het volgende:
Mogguh![]()
Oh ja mannen zijn af en toe goed stom
Zeg wil je knokken of zo?quote:Op dinsdag 7 juli 2009 09:44 schreef loveli het volgende:
[..]
Sommige vrouwen doen niet voor mannen onder.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb je lief mijn hele leven
quote:Op dinsdag 7 juli 2009 09:55 schreef laziness het volgende:
Mijn meneer is stom vandaag omdat:ah daar zou ik ook wel een beetje van balen..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 12 oktober 2009 12:20 schreef loveli het volgende:
Kortom, eet ook broccoli.
Afbouwenquote:Op dinsdag 7 juli 2009 08:49 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Ben je eigenlijk aan het afbouwen of stop je 'cold turkey' met je P.?
Aah. Maar het klinkt een beetje als een saaie omgevingquote:
Nou ik ben half Engels dus die heupen heb ik al vanaf mijn 16equote:Op dinsdag 7 juli 2009 09:40 schreef Syrena het volgende:
Hier ook geen keelpijn, wel buikpijn en een plofbuik. De friet speciaal (zaterdag) en de enchiladas (zondag) nemen wraak op mij![]()
Mauzel, dat je ineens breder lijkt kan ook komen omdat je ineens heupen hebt gekregen. Is bij mij gebeurt toen ik 21 was. Schrok me op een dag dood toen ik in de spiegel keekWTF Zijn Dit?!?!?!
Ik heb gisteren tot 12 uur aan de pc gezeten, ik probeerde het kaartje van m'n telefoon uit te lezen en ik weet niet wat ik heb gedaan, maar ineens was dat hele ding leegAlle muziek eraf, maar die had ik nog ergens anders, maar ook al m'n foto's.
![]()
Tja, dat krijg je dan als je een nep memproduo kaartje koopt.
Mijn meneer is stom vandaag omdat:Wat een ei.. Sowieso dat hij gister zomaar thuis blijft..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar als het nu wel gaat dan is het toch juist goed dat je toch aan het werk bent?
Oh ik ben ook blij dat het weer wat koeler is want het beestje hier trok het ook niet meer zo. En ik mag toch de zon nog niet in dus jaquote:Op dinsdag 7 juli 2009 10:14 schreef Greys het volgende:
Muizel, de beestjes zijn gelukkig met de temperaturen!
Kan Bink even fijn bijkomen. Lullig voor jullie, maar ik ben blij dat het minder weer is![]()
Ik ben nog even hier aan het bijlezen hoor, moet nog even teruglezen, dus als ik iets mis of oversla nu is het niet expres.
Mijn meneer is stom vandaag omdat:Oh dan zou ik ook echt woest zijnSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.. Maar waarom zouden jullie niet tegelijk ziek kunnen zijn? Juist als mensen veel met elkaar omgaan steken ze elkaar toch snel aan met griepjes enzo?
Het was droog. En opeens hoosde het. Daar zit toch gewoonlijk een geleidelijk overgang in? Nu was het in 10 sec van droog naar keiharde stortbui. Arme mensen die buiten waren. Oh het gaat zo te horen zo ook onweren.
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
Met een hele grote blinde vlek.quote:
quote:Op dinsdag 7 juli 2009 09:34 schreef vergeetmewelletje het volgende:
[..]
Geloof het wel.
Ik noem in ieder geval de couscous waar nog niets in zit tabouleh rasa.
quote:Op dinsdag 7 juli 2009 10:17 schreef Tinkepink het volgende:
Dat is inderdaad stom DML. Aan de andere kant: weet hij dat jij je ook niet goed voelt en dat je je vanwege hem níet ziek hebt gemeld? Waarschijnlijk niet toch? Dan kan je hem dát niet kwalijk nemen.
Ik ga maar eens boodschappen doen. De administratie wacht nog steeds
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |