abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_70728293
pi_70728309
Obradovic en Verhoeven svp.
pi_70728319
quote:
Velibor Vasovic schreef:

Dit komt helemaal goed voor Ajax. Kan niet anders. Obradovic speelt aankomend seizoen voor Ajax. Zaakwaarnemer op uitnodiging van Blind en Jol naar Amsterdam.

Vijf miljoen in twee termijnen, wordt binnen afzienbare tijd door bestuur Partizan fiat voor gegeven
quote:
Velibor Vasovic schreef:
Het concrete bod van Atletico (vanmorgen per fax binnengekomen, volgens Ivan Tomic) ligt zelfs aanmerkelijk hoger dan de op handen zijnde deal tussen Partizan en Ajax.

Daarom is er een meeting op directie niveau ingelast. Ook als je de volgende info er bij betrekt:

Damjanac wil zijn pupil graag naar Ajax brengen, omdat -zoals diverse malen al verteld- de voorkeur van Ivan bij Ajax ligt. Ik vermoed echter dat er nog een reden achter zit. Misschien binnenkort daar meer over.
quote:
Ajax ver met linksback Atouba (HSV)
Door MAARTEN WIJFFELS
AMSTERDAM - Thimothée Atouba moet de eerste aanwinst van Ajax worden in dit seizoen. De 27-jarige linksback wordt transfervrij overgenomen van Hamburger SV.

Atouba speelde 37 interlands voor Kameroen en kwam behalve in de Bundesliga ook al uit in het Engelse Premiership. Daar speelde hij in het seizoen 2004-2005 voor Tottenham Hotspur, de club waar de huidige Ajax-trainer Jol hem leerde kennen.

Jol werkte ook afgelopen seizoen bij HSV met Atouba, die weer fit is bevonden na een langdurige blessureperiode. Hij scheurde afgelopen seizoen zijn achillespees.

Dat Atouba transfervrij kan worden overgenomen van HSV, is omdat hij in Hamburg niet is ingegaan op een voorstel om zijn aflopende contract tegen dezelfde financiële voorwaarden te verlengen.

HSV deed hem een aanbieding op hetzelfde niveau, in de maanden dat de Afrikaan revalideerde van zijn achillespeeskwetsuur. Die liep Atouba op in oktober 2008 in het UEFA Cup-duel met Zilina, in dezelfde poule als waarin Ajax zat.

Atouba is 1.91 meter lang en 80 kilo zwaar en zou meteen de langste veldspeler in de selectie van Jol worden. Die zoekt behalve naar routine ook naar ‘body’ om Ajax weerbaarder te maken. In zijn hele profcarrière speelde Atouba 236 competitiewedstrijden voor vier clubs.
quote:
Vertrek ’Hunter’ laat Ajax koud
Van onze Telesportredactie

MADRID, dinsdag
Een eventueel vertrek van Klaas-Jan Huntelaar bij Real Madrid heeft geen nadelige gevolgen voor Ajax. De Amsterdammers kwamen een half jaar geleden een transfersom met de Koninklijke overeen die gedeeltelijk was opgebouwd uit prestatiecomponenten. Ajax heeft destijds laten vastleggen dat de bonussen voor vijf jaar (de lengte van Huntelaars contract) gelden en zijn gebaseerd op de prestaties van Real, ongeacht waar de Nederlander speelt.

Zo lijkt Ajax zelfs garen te spinnen bij het aantrekken van Albiol, Kaka, Cristiano Ronaldo en Karim Benzema. Mogelijk incasseert Ajax ook een percentage van de eventuele nieuwe transfersom van Huntelaar. „We worden er in elk geval niet slechter van”, zegt een woordvoerder. „We hopen echter ook dat het Klaas-Jan goed gaat.”
quote:
Verhoeven kost Ajax half miljoen
Van onze Telesportedactie

AMSTERDAM, dinsdag
FC Volendam is niet van plan om Jeroen Verhoeven zonder slag of stoot naar Ajax te laten vertrekken. De Amsterdammers moeten een half miljoen euro betalen om het één jaar doorlopende contract van de 29-jarige keeper af te kopen.

„We zijn al drie weken in voorbereiding en Jeroen vertrekt alleen als Ajax betaalt wat wij willen. Of de transfer doorgaat, ligt dan ook volledig aan Ajax, hoe graag men Jeroen wil”, aldus technisch directeur Peter Wijker, die niet op de transfersom wenst in te gaan.

Hoewel Verhoeven staat te trappelen om naar de ArenA te verhuizen, wil Wijker de doelman graag langer aan FC Volendam binden. „Donderdag heb ik hem via de mail een driejarige aanbieding gedaan.” Mocht Volendam voet bij stuk houden, dan komt wellicht de transfervrije Khalid Sinouh in beeld.
quote:
Onyewu neemt tijd
Van onze Telesportredactie

NEW YORK, dinsdag
Ajax is nog steeds in de markt om Oguchi Onyewu in te lijven. „Het is één van de clubs die zich officieel heeft gemeld”, zegt Lyle Yorks, de zaakwaarnemer van de 27-jarige Amerikaan, die benadrukt dat de centrale verdediger de tijd zal nemen om zijn nieuwe club te bepalen. „Eind volgende week zal hij zijn keuze bekendmaken. En Ajax is een serieuze optie.” De Amsterdammers hebben echter stevige concurrentie. Sinds gisteren prijkt ook de naam van het kooplustige Real Madrid op het lijstje geinteresseerden.
pi_70728359
Fucking verassend, de hele naam Atouba was tot gisteravond niet voorgekomen en ineens in het in een avond rond. Ik weet niet wat ik ervan moet denken.
pi_70728377
Een half miljoen voor Verhoeven
pi_70728415
quote:
Op dinsdag 7 juli 2009 08:07 schreef Wooldoor het volgende:
Fucking verassend, de hele naam Atouba was tot gisteravond niet voorgekomen en ineens in het in een avond rond. Ik weet niet wat ik ervan moet denken.
Nou check maar eens wat filmpjes op youtube, dan heb je wel een mening over deze man. Hij is doldwaas en ik hoop echt met heel mijn hart dat hij ver van Amsterdam wegblijft.
pi_70728439
quote:
Op dinsdag 7 juli 2009 08:13 schreef TheJanitor het volgende:

[..]

Nou check maar eens wat filmpjes op youtube, dan heb je wel een mening over deze man. Hij is doldwaas en ik hoop echt met heel mijn hart dat hij ver van Amsterdam wegblijft.
Ach we kunnen wel een slager gebruiken achterin
pi_70728594
De Duitse media meldt gelukkig niets over deze vent.
pi_70728742
quote:
Op dinsdag 7 juli 2009 08:15 schreef TUFKAL het volgende:

[..]

Ach we kunnen wel een slager gebruiken achterin
Weet niet of hij een slager is. Hij gaat mensen voorbij als hij de achterste man is, neemt ongelofelijk veel risico.
  dinsdag 7 juli 2009 @ 08:39:14 #10
135789 Damzkieee
Ontzettende natnek
pi_70728749
Grote negers kan Ajax wel een keer gebruiken.
Of gewoon slagers uit het Oostblok.

Heracles trouwens ook, wij winnen de Madurodamcup elk jaar
The Killers Heracles Almelo Real Madrid
29.10 Novastar HMH
pi_70728817
quote:
Op dinsdag 7 juli 2009 08:13 schreef TheJanitor het volgende:

[..]

Ik heb me erg goed vermaakt met die filmpjes moet ik zeggen . Wat een briljante voetballer; leuk om naar te kijken, maar echt fuckin zenuwslopend wanneer ie in je eigen team zit.

Wat me nog het meest zorgen baart is dat die jongen natuurlijk nooit 27 is, maar ergens in de 30.
pi_70728882
Is het al rond dan met die Aboutaleb?

Als ie van HSV komt zal Jol wel weten wat ie aan hem heeft.
"A little philosophy inclineth man's mind to atheism, but depth in philosophy bringeth man's minds about to religion." - Sir Francis Bacon
"Heb je vijanden lief, wees goed voor wie jullie haten." - Jezus
pi_70728957
Wat een nieuws.
pi_70728992
Die filmpjes van hem zijn wel geniaal trouwens. Wat een mafkees.
"A little philosophy inclineth man's mind to atheism, but depth in philosophy bringeth man's minds about to religion." - Sir Francis Bacon
  dinsdag 7 juli 2009 @ 08:56:37 #15
51286 w00h00
Digital man!
pi_70729037
quote:
Op dinsdag 7 juli 2009 08:54 schreef koningdavid het volgende:
Die filmpjes van hem zijn wel geniaal trouwens. Wat een mafkees.
pi_70729065

Wat een bazenactie. Zie ik Vermaelen niet snel doen.
pi_70729068
Filmpjes? Waar
pi_70729091
Atouba schijnt wel een harde speler te zijn en typische linksback, heeft ook ruime internationale ervaring. Supporters van Tottenham en HSV vinden 'm alleen Drama. Met hoofdletter d.

Ik zie toch liever wat 'vers' bloed in de selectie waar je nog leuk wat winst op kan maken, alla Obradovic.
pi_70729107
Hij was ook die kerel die zijn middelvinger opstak naar zijn eigen publiek:

dinsdag 7 juli 2009 @ 09:01:47 #20
51286 w00h00
Digital man!
pi_70729121
We gaan toch niet 500.000 voor zo'n frikandellen vijver betalen? Beter steek je dat geld in de Arena of kom
je de supporters ergens mee tegemoet. En sowieso Verhoeven , haal dan in iedergeval iemand met ervaring zoals Vonk daar hebben Steek en Vermeer tenminste iets aan..

En optyfen met die Atouba wat een clown is dat zeg.

[ Bericht 6% gewijzigd door w00h00 op 07-07-2009 09:08:44 ]
pi_70729144
Jezus, wat een figuur
pi_70729241
Lijkt me niet zo'n goed idee die Atouba, erg riskante speler lijkt me het. Plus dat hij net terug is van een blessure.
AFC Ajax
  dinsdag 7 juli 2009 @ 09:10:23 #23
95236 marcb1974
Dakshin Ray
pi_70729271
quote:
Op dinsdag 7 juli 2009 08:48 schreef koningdavid het volgende:
Is het al rond dan met die Aboutaleb?

Als ie van HSV komt zal Jol wel weten wat ie aan hem heeft.
Jol had hem zowel bij HSV als Tottenham, mag toch hopen dat hij hem kent ja
stupidity has become as common as common sense was before
  dinsdag 7 juli 2009 @ 09:11:57 #24
43675 TAV74
We're a virus with shoes
pi_70729296
Ok, komen ze ineens met Atouba... neem aan dat Jol weet wat hij doet aangezien hij hem kent, maar mijn hart gaat er nog niet sneller van kloppen.
"The whole image is that eternal suffering awaits anyone who questions God's infinite love. Believe or die! Thank you, forgiving Lord, for all those options.”
pi_70729302
quote:
Op dinsdag 7 juli 2009 09:01 schreef w00h00 het volgende:
We gaan toch niet 500.000 voor zo'n frikandellen vijver betalen? Beter steek je dat geld in de Arena of kom
je de supporters ergens mee tegemoet. En sowieso Verhoeven , haal dan in iedergeval iemand met ervaring zoals Vonk daar hebben Steek en Vermeer tenminste iets aan..

En optyfen met die Atouba wat een clown is dat zeg.
Ja, Vonk wil dolgraag derde keeper worden zodat hij het WK in Zuid-Afrika mist.

Je kan wel een volledig eredivisiewaardige 3e keeper willen hebben, maar dat soort gasten willen spelen, kijk maar naar Gentenaar. Verhoeven is prima als nummer 3.
pi_70729344
quote:
Op dinsdag 7 juli 2009 09:11 schreef TAV74 het volgende:
Ok, komen ze ineens met Atouba... neem aan dat Jol weet wat hij doet aangezien hij hem kent, maar mijn hart gaat er nog niet sneller van kloppen.

Dat komt nog wel. Als hij in zijn eigen strafschopgebied panna's gaat uitdelen.
  dinsdag 7 juli 2009 @ 09:14:56 #27
37300 StarGazer
Anesthetize
pi_70729350
Atouba
'Wish I was old and a little sentimental'
Porcupine Tee - Normal
  dinsdag 7 juli 2009 @ 09:17:10 #28
51286 w00h00
Digital man!
pi_70729397
quote:
Op dinsdag 7 juli 2009 09:12 schreef rompompom het volgende:

[..]

Ja, Vonk wil dolgraag derde keeper worden zodat hij het WK in Zuid-Afrika mist.

Je kan wel een volledig eredivisiewaardige 3e keeper willen hebben, maar dat soort gasten willen spelen, kijk maar naar Gentenaar. Verhoeven is prima als nummer 3.
Ik bedoel een type Vonk, iemand die al jaren lang keeper is en ontzettend veel ervaring op dat gebied heeft.

Prima als hij voor nop op te halen is en dan nog zet ik mijn vraagtekens daarbij.

Een 3e keeper moet of veel ervaringen hebben zodat Stekelenburg en Vermeer veel van hem kunnen leren of liever nog je zet daar een talent neer die zich kan ontwikkelen en de wedstrijden van Jong Ajax meepakt.
  dinsdag 7 juli 2009 @ 09:17:12 #29
43675 TAV74
We're a virus with shoes
pi_70729398
quote:
Op dinsdag 7 juli 2009 09:14 schreef koningdavid het volgende:

[..]

Lijkt me echt beter dat ze me dat niet aan gaan doen Frank de Boertjes waren nog amusant, maar die liepen dan ook eigenlijk altijd goed af.
"The whole image is that eternal suffering awaits anyone who questions God's infinite love. Believe or die! Thank you, forgiving Lord, for all those options.”
pi_70729450
Mooi dat Ajax heeft laten vastleggen dat het ook bonussen krijgt als Huntelaar niet meer bij Real speelt Alleen hebben we daar weinig aan met dit Barcelona
  dinsdag 7 juli 2009 @ 09:19:57 #31
51286 w00h00
Digital man!
pi_70729458
quote:
Op dinsdag 7 juli 2009 09:14 schreef koningdavid het volgende:

[..]

Ik zie die gast ook zo nog een medespeler voor de 'fun' een panna geven.

Wat een dwaas.
  dinsdag 7 juli 2009 @ 09:20:12 #32
144926 Outpost76
Possie is goed
pi_70729461
Die Atouba is wel transvervrij over te nemen en linker verdediger.
zondag 24 juli 2011 18:23 schreef charmed_angel het volgende:
Outpost je bent een held _O_
pi_70729475
quote:
Op dinsdag 7 juli 2009 09:14 schreef StarGazer het volgende:
Atouba
Nog liever Supusepa of Shakison. Ik heb het idee dat Atouba niet zo'n goed idee gaat zijn en een hoop ellende gaat opleveren.

Dat is 90% van al die zogenaamde interessante ervaren transfervrije spelers .
  dinsdag 7 juli 2009 @ 09:20:59 #34
51286 w00h00
Digital man!
pi_70729477
quote:
Op dinsdag 7 juli 2009 09:19 schreef Frankz0rz het volgende:
Mooi dat Ajax heeft laten vastleggen dat het ook bonussen krijgt als Huntelaar niet meer bij Real speelt Alleen heb ik toch liever dat Barcelona gewoon weer de titel pakt
Sowieso nu een grafhekel aan die club gekregen. Onyewu moet naar Ajax verdomme.
pi_70729491
quote:
Op dinsdag 7 juli 2009 09:01 schreef w00h00 het volgende:
frikandellen vijver
pi_70729498
Mja, zou die gozer nou heel uitgebreid gescout zijn? Ben er nooit zo'n fan van als een trainer z'n favorieten van de vorige club gaat halen. Dit baart me ook zorgen trouwens:
quote:
Jol werkte ook afgelopen seizoen bij HSV met Atouba, die weer fit is bevonden na een langdurige blessureperiode. Hij scheurde afgelopen seizoen zijn achillespees.
pi_70729553
quote:
Op dinsdag 7 juli 2009 09:22 schreef rompompom het volgende:
Mja, zou die gozer nou heel uitgebreid gescout zijn?
Nee. Oleguer, Wielaert en Sno zijn ook niet gescout. Dit is gewoon een speler die bekend staat bij Jol (helaas ).
pi_70729580
quote:
Op dinsdag 7 juli 2009 09:24 schreef Nashje het volgende:

[..]

Nee. Oleguer, Wielaert en Sno zijn ook niet gescout. Dit is gewoon een speler die bekend staat bij Jol (helaas ).
't Was ook eigenlijk een retorische vraag ja. .
pi_70729716
quote:
Op dinsdag 7 juli 2009 09:25 schreef rompompom het volgende:

[..]

't Was ook eigenlijk een retorische vraag ja. .
Toch een pijnlijke conclusie...
pi_70729722
Over Atouba:
quote:
"Is dit een gevalletje Kuffour of is hij aanzienlijk beter."
Aanzienlijk beter en ook jonger.

Hij viel mij op door zijn enorme rushes aan de linkerkant, zijn verre ingooi en zijn inzet. Bij HSV heb ik hem weer meer zien spelen. Dat deed hij niet slecht al was hij redelijk vaak geblesseerd. Echter is dit een mooie optie. Een transfervrije speler, internationale ervaring, winnaarsmentaliteit en een sterk lichaam. Ik zie het positief. Atouba kan zelfs nog een beetje rouleren met Urby tijdens de wedstrijd. Niet teveel natuurlijk..;) Ik denk dat hij een ideale speler is voor het systeem van Jol (4-4-2 met een ruit op het middenveld).
  dinsdag 7 juli 2009 @ 09:32:05 #41
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_70729744
Verhoeven lijkt me een prima 3e keeper. En de afgelopen jaren is wel gebleken dat je 3 fatsoenlijke keepers moet hebben.
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
  dinsdag 7 juli 2009 @ 09:32:06 #42
144926 Outpost76
Possie is goed
pi_70729745
quote:
Op dinsdag 7 juli 2009 09:22 schreef rompompom het volgende:
Mja, zou die gozer nou heel uitgebreid gescout zijn? Ben er nooit zo'n fan van als een trainer z'n favorieten van de vorige club gaat halen. Dit baart me ook zorgen trouwens:
[..]
geen idee of ie gescout is en ook niet of t een favoriet is van Jol al lijkt dat me wel logies aangezien ze bij Tottenham ook al bij elkaar waren. Vind t persoonlijk nog al toevallig dat zn contract is afgelopen nu Jol net bij Ajax zit.
pi_70729783
Ik vind wel dat V/d Boog en Blind een stokje mogen steken voor al die vriendjes van Jol.

Z'n broer, Lindeman, Petrovic, Sinouh en dalijk die houthakker ook nog. Ik word er een beetje moe van.
pi_70729796
quote:
Op dinsdag 7 juli 2009 09:31 schreef Nashje het volgende:
Over Atouba:
[..]

Wie zegt dat?
pi_70729802
En voor de mensen die denken dat het een pure Jol aankoop is.
Bij Tottenham is hij niet door Jol gehaald want hij was toen nog geen hoofdtrainer, dat was Santini en bij HSV zat hij al voordat Jol daar kwam.
pi_70729822
quote:
Op dinsdag 7 juli 2009 09:34 schreef Nashje het volgende:
Ik vind wel dat V/d Boog en Blind een stokje mogen steken voor al die vriendjes van Jol.

Z'n broer, Lindeman, Petrovic, Sinouh en dalijk die houthakker ook nog. Ik word er een beetje moe van.
Ricardo Moniz mag die nog wel halen van mij.
  dinsdag 7 juli 2009 @ 09:36:40 #47
96407 cheqy
Niet om te roken nee.
pi_70729842
Net wat beelden van Atouba bekeken, wat een kleurrijk figuur.
Heerlijk arrogant en er staat echt iemand, goede uitstraling en kan leuk voetballen. Een verdediger dat we nodig hebben .Als ie dan toch transfervrij is, laat maar komen.
Een dag niet gemopperd is een dag niet geleefd.
pi_70729868
quote:

Als je met een trainer voor de lange termijn werkt mag je van mij best je eigen "kamp" opzetten Dat deed van Basten ook een beetje, alleen pakte hij na een jaar zijn biezen Jol is echt niet achterlijk en weet wat hij doet als hij een speler haalt hoop ik. Trouwens, Petrovic en Sinouh zijn alleen nog maar geruchten?
pi_70729890
quote:
Op dinsdag 7 juli 2009 09:36 schreef cheqy het volgende:
Heerlijk arrogant en er staat echt iemand, goede uitstraling en kan leuk voetballen. Een verdediger dat we nodig hebben .Als ie dan toch transfervrij is, laat maar komen.
Ik heb toch liever een verdediger die het simpel houd dan zo'n gek die ff een balletje achter het standbeen doet.
  dinsdag 7 juli 2009 @ 09:39:51 #50
22078 Dr.Daggla
Zoals Jezus.
pi_70729910
Wat een domper dit zeg.. Ik ben echt pissig. .
Hopelijk wordt Obradovic snel vastgelegd .
-
pi_70729942
quote:
Op dinsdag 7 juli 2009 09:37 schreef Frankz0rz het volgende:

[..]

Als je met een trainer voor de lange termijn werkt mag je van mij best je eigen "kamp" opzetten Dat deed van Basten ook een beetje, alleen pakte hij na een jaar zijn biezen Jol is echt niet achterlijk en weet wat hij doet als hij een speler haalt hoop ik. Trouwens, Petrovic en Sinouh zijn alleen nog maar geruchten?
Meer dan geruchten inmiddels. Petrovic is volgens mij bevestigd, alleen wilde Blind dat niet omdat ze Van 't Schip (en sowieso ook Witschge) nog hadden. En Sinouh keept nu bij dat Lucky Ajax . Lijkt me vrij onwaarschijnlijk dat Blind hem heeft gebeld met de vraag of ie toevallig voor Lucky Ajax wilde keepen.
pi_70729952
quote:
Op dinsdag 7 juli 2009 09:34 schreef koningdavid het volgende:

[..]

Wie zegt dat?
AN.
  dinsdag 7 juli 2009 @ 09:41:53 #53
96407 cheqy
Niet om te roken nee.
pi_70729960
quote:
Op dinsdag 7 juli 2009 09:38 schreef Dirk-Kuijt het volgende:

[..]

Ik heb toch liever een verdediger die het simpel houd dan zo'n gek die ff een balletje achter het standbeen doet.
Ach, af en toe zo een aktie. Het viel me gewoon op dat het een sterke verdediger is die veel zijn lichaam gebruikt. Verder heeft ie ook heerlijk rushes langs de lijn waarna hij de bal toch ook vaak voor het doel krijgt.
  dinsdag 7 juli 2009 @ 09:42:04 #54
135789 Damzkieee
Ontzettende natnek
pi_70729966
29.10 Novastar HMH
  dinsdag 7 juli 2009 @ 09:43:04 #55
227143 Kopbal
Bal met de kop.
pi_70729981
quote:
Op dinsdag 7 juli 2009 09:42 schreef Damzkieee het volgende:

Wheheh
Wat een mafkees. Hij heeft ook z'n blessuregevoeligheid mee las ik al.
pi_70729989
Tja, aan de andere kant mag je toch wel hopen dat Atouba voor de Nederlandse competitie goed genoeg is.
Het is geen Kuffour of Urzaiz die al dik op retour waren.
  dinsdag 7 juli 2009 @ 09:44:03 #57
43675 TAV74
We're a virus with shoes
pi_70730004
quote:
Op dinsdag 7 juli 2009 09:39 schreef Dr.Daggla het volgende:
Wat een domper dit zeg..
Hopelijk wordt Obradovic snel vastgelegd .
ik vrees dat dat dus niet doorgaat als dit heerschap komt
pi_70730005
quote:
Op dinsdag 7 juli 2009 09:42 schreef Damzkieee het volgende:

Wheheh
Die tweede actie.

Na de pirouettes van Roger krijgen wij eindelijk weer een nieuwe acrobaat in de selectie.
  dinsdag 7 juli 2009 @ 09:44:09 #59
194154 BigKahuna
De Eindbaars.
pi_70730008
quote:

[..]

quote:
Op dinsdag 7 juli 2009 08:58 schreef koningdavid het volgende:

Deze actie is wel geniaal
><(({°>
pi_70730026
quote:
Op dinsdag 7 juli 2009 09:41 schreef cheqy het volgende:

[..]

Ach, af en toe zo een actie. Het viel me gewoon op dat het een sterke verdediger is die veel zijn lichaam gebruikt. Verder heeft ie ook heerlijk rushes langs de lijn waarna hij de bal toch ook vaak voor het doel krijgt.
Mooi dat jij er zo blij mee bent. Ik ben er ook wel blij mee. Het is nu al wel duidelijk op wie er druk gezet moet worden tijdens Feyenoord - Ajax.
  dinsdag 7 juli 2009 @ 09:45:27 #61
30220 Barca
~:) EVIL - E; Bad As I Wanna B
pi_70730047
Atouba en Obradovic hopelijk allebei. Wat betreft die keepers: geen mening. Ik ken Sinouh niet.
Retro is mode, metro ook!
'Bert, Bert, ik duw een banaan in je kont!' "Oh ja, lekker, Ernie!"
pi_70730062
quote:
Op dinsdag 7 juli 2009 09:44 schreef Dirk-Kuijt het volgende:

[..]

Mooi dat jij er zo blij mee bent. Ik ben er ook wel blij mee. Het is nu al wel duidelijk op wie er druk gezet moet worden tijdens Feyenoord - Ajax.
Inderdaad. 'Daarnaast heeft ie z'n lichaam mee.' Dat zal best ja. Een keertje roepen dat het een kankerzwarte is en 5 minuten later sta je met 10 man op het veld. Zo'n mannetje is het wel.
  dinsdag 7 juli 2009 @ 09:46:12 #63
96407 cheqy
Niet om te roken nee.
pi_70730064
quote:

[..]

Prima.

Maarre, schrijven we actie tegenwoordig weer met een c?
pi_70730068
quote:

[..]

Mensen verbeteren en dan zelf ook gewoon een fout maken:
quote:

[..]

Ik heb toch liever een verdediger die het simpel houd houdt dan zo'n gek die ff een balletje achter het standbeen doet.
pi_70730092
quote:

[..]

Dat is natuurlijk een moment opname. En daarbij, op youtube worden natuurlijk juist dat soort dingetjes gepost.

Maar goed, Ajax wordt ondertussen aan elke speler op deze aardbol gelinkt. Ik geloof er allemaal nog weinig van, eerst zien.
  dinsdag 7 juli 2009 @ 09:47:33 #66
227143 Kopbal
Bal met de kop.
pi_70730108
quote:
Op dinsdag 7 juli 2009 09:46 schreef Nashje het volgende:

[..]

Inderdaad. 'Daarnaast heeft ie z'n lichaam mee.' Dat zal best ja. Een keertje roepen dat het een kankerzwarte is en 5 minuten later sta je met 10 man op het veld. Zo'n mannetje is het wel.
Als het niks is kunnen jullie altijd het bananenspandoek uit de kast halen inderdaad. Is 'ie zo pleite.
pi_70730208
quote:
Op dinsdag 7 juli 2009 09:47 schreef Kopbal het volgende:

[..]

Als het niks is kunnen jullie altijd het bananenspandoek uit de kast halen inderdaad. Is 'ie zo pleite.
Of met z'n alle naar de feestwinkel om een bananenneus te kopen

dinsdag 7 juli 2009 @ 09:51:59 #68
22078 Dr.Daggla
Zoals Jezus.
pi_70730219
quote:
Op dinsdag 7 juli 2009 09:46 schreef Rhapsody het volgende:

[..]

Dat is natuurlijk een moment opname. En daarbij, op youtube worden natuurlijk juist dat soort dingetjes gepost.

Maar goed, Ajax wordt ondertussen aan elke speler op deze aardbol gelinkt. Ik geloof er allemaal nog weinig van, eerst zien.
Juist het feit dat het zo laat pas in de media komt doet mij vermoeden dat hij onze nieuwe linksback gaat worden.
Kan je iemand halen die niets liever wil dan voor Ajax spelen, komen ze met zo'n blessuregevoelige goochelaar op de proppen.
-
pi_70730269
quote:
Op dinsdag 7 juli 2009 09:51 schreef Dr.Daggla het volgende:

[..]

Juist het feit dat het zo laat pas in de media komt doet mij vermoeden dat hij onze nieuwe linksback gaat worden.
Ik wacht rustig af.

Heb ook het idee dat we ons hier helemaal gek maken (en rijk rekenen) met mogelijke aankopen...
pi_70730282
Als Ajax nu nog naast Obradovic grijpt dan zijn het echt wel een stel kneuzen bij elkaar.
Koning.
pi_70730305
quote:
Op dinsdag 7 juli 2009 09:54 schreef tha_dark het volgende:
Als Ajax nu nog naast Obradovic grijpt dan zijn het echt wel een stel kneuzen bij elkaar.
Hoezo? Vertel jij mij nou eens hoe goed Obradovic is. Ik ben nog steeds niet overtuigd van zijn kwaliteiten. Jij wel?
pi_70730314
quote:

petrovic komt toch (nog) niet?
  dinsdag 7 juli 2009 @ 09:56:32 #73
22078 Dr.Daggla
Zoals Jezus.
pi_70730320
quote:
Op dinsdag 7 juli 2009 09:55 schreef Dirk-Kuijt het volgende:

[..]

Hoezo? Vertel jij mij nou eens hoe goed Obradovic is. Ik ben nog steeds niet overtuigd van zijn kwaliteiten. Jij wel?
Ik wel. Ik heb hem een paar hele wedstrijden zien spelen. Inclusief een in het stadion.
Hij is goed. Heel goed.
-
pi_70730322
Atouba, de volgende grootverdiener die geen pepernoot raakt?
pi_70730341
quote:
Op dinsdag 7 juli 2009 09:56 schreef Dr.Daggla het volgende:

[..]

Ik wel. Ik heb hem een paar hele wedstrijden zien spelen. Inclusief een in het stadion.
Hij is goed. Heel goed.
Dan ben jij waarschijnlijk een van de weinige.
pi_70730361
quote:
Op dinsdag 7 juli 2009 09:57 schreef Dirk-Kuijt het volgende:

[..]

Dan ben jij waarschijnlijk een van de weinige.
Ik ken hem niet maar ik geloof Daggla
A player does not hope to get lucky; he just hopes others don't get lucky.
Klik dan als je durft
  dinsdag 7 juli 2009 @ 09:58:42 #77
135789 Damzkieee
Ontzettende natnek
pi_70730362
quote:
Op dinsdag 7 juli 2009 09:56 schreef Blawh het volgende:
Atouba, de volgende grootverdiener die geen pepernoot raakt?
Ik vind de associatie met pepernoten trouwens ietwat grof in deze, Blawh
29.10 Novastar HMH
  dinsdag 7 juli 2009 @ 09:58:54 #78
144926 Outpost76
Possie is goed
pi_70730366
quote:
Op dinsdag 7 juli 2009 09:34 schreef sjimz het volgende:
En voor de mensen die denken dat het een pure Jol aankoop is.
Bij Tottenham is hij niet door Jol gehaald want hij was toen nog geen hoofdtrainer, dat was Santini en bij HSV zat hij al voordat Jol daar kwam.
quote:
Op dinsdag 7 juli 2009 09:36 schreef cheqy het volgende:
Mijn idee. Wie weet is t een 2e Bogarde
  dinsdag 7 juli 2009 @ 09:59:41 #79
51286 w00h00
Digital man!
pi_70730383
quote:
Op dinsdag 7 juli 2009 09:51 schreef Dr.Daggla het volgende:

[..]

Kan je iemand halen die niets liever wil dan voor Ajax spelen, komen ze met zo'n blessuregevoelige goochelaar op de proppen.
Groot verschil is wel dat Obradovic +/- 6 miljoen moet kosten en die Afrikaanse vriend voor noppes op te halen is. En dat is denk ik de grootste overweging die Ajax moet maken.

Daarnaast is in het voordeel van Atouba dat hij fysiek erg sterk is, maar het voordeel van Obradovic is dat hij wel kan voetballen.

Persoonlijk zie ik het meer zitten in Obradovic, groot talent dat zich prima bij Ajax kan verder ontwikkelen. En dat fysieke compenseert Onyewu wel weer. (hopelijk )
pi_70730388
Atouba zal ook wel deelnemen aan de Afrika Cup? Zijn we 'm sowieso een tijd kwijt. Ik denk dat ie als backup voor Obradovic wordt gezien en Supusepa te licht is bevonden.
pi_70730413
quote:
Op dinsdag 7 juli 2009 10:00 schreef Nashje het volgende:
Atouba zal ook wel deelnemen aan de Afrika Cup? Zijn we 'm sowieso een tijd kwijt. Ik denk dat ie als backup voor Obradovic wordt gezien en Supusepa te licht is bevonden.
Het lijkt me niet dat Ajax 2 links backs gaat halen...
  dinsdag 7 juli 2009 @ 10:01:56 #82
144926 Outpost76
Possie is goed
pi_70730424
quote:
Op dinsdag 7 juli 2009 09:56 schreef TUFKAL het volgende:

[..]

petrovic komt toch (nog) niet?
Sinouh wel dan?
  dinsdag 7 juli 2009 @ 10:02:43 #83
30220 Barca
~:) EVIL - E; Bad As I Wanna B
pi_70730451
quote:
Op dinsdag 7 juli 2009 10:01 schreef Dirk-Kuijt het volgende:

[..]

Vrees ik ook, maar zou goed zijn om dat wel te doen.
Retro is mode, metro ook!
'Bert, Bert, ik duw een banaan in je kont!' "Oh ja, lekker, Ernie!"
pi_70730460
quote:
Op dinsdag 7 juli 2009 10:01 schreef Dirk-Kuijt het volgende:

[..]

Niet? Als Supusepa te licht is bevonden? Op dit moment zit er geen enkele linksback in de selectie. Daarnaast is ie transfervrij he.

Snap best dat dit een interessante optie is. Gratis en Jol kent 'm.
  dinsdag 7 juli 2009 @ 10:03:16 #85
22078 Dr.Daggla
Zoals Jezus.
pi_70730467
quote:
Op dinsdag 7 juli 2009 09:59 schreef w00h00 het volgende:

[..]

Groot verschil is wel dat Obradovic +/- 6 miljoen moet kosten en die Afrikaanse vriend voor noppes op te halen is. En dat is denk ik de grootste overweging die Ajax moet maken.

Daarnaast is in het voordeel van Atouba dat hij fysiek erg sterk is, maar het voordeel van Obradovic is dat hij wel kan voetballen.

Persoonlijk zie ik het meer zitten in Obradovic, groot talent dat zich prima bij Ajax kan verder ontwikkelen. En dat fysieke compenseert Onywue wel weer. (hopelijk )
Obradovic is ook keihard hoor. En onwijs gedreven...
Tijdens de bekerfinale had ie z'n directe tegenstander echt in z'n zak.
-
pi_70730470
quote:
Op dinsdag 7 juli 2009 09:55 schreef Dirk-Kuijt het volgende:

[..]

Daar gaat het mij niet om. Ik ga er van uit dat Ajax hem wel gescout heeft en aangezien ze hem willen halen zal hij wel goed zijn. Maar het gaat om de manier waarop. Wachten, wachten, wachten en dan uiteindelijk te laat zijn en dan maar weer met een 2e rangs vervanger komen....
Koning.
pi_70730480
quote:
Op dinsdag 7 juli 2009 09:58 schreef Damzkieee het volgende:

[..]

Ik vind de associatie met pepernoten trouwens ietwat grof in deze, Blawh
Owjah.
pi_70730491
quote:
Op dinsdag 7 juli 2009 10:00 schreef Nashje het volgende:
Atouba is te duur (qua salaris) voor de bank. Als Ajax hem haalt, zal hij de beoogde linksback worden.
pi_70730529
quote:
Op dinsdag 7 juli 2009 10:04 schreef koningdavid het volgende:

[..]

Atouba is te duur (qua salaris) voor de bank. Als Ajax hem haalt, zal hij de beoogde linksback worden.
Wat verdiende Atouba bij Tottenham en HSV?
pi_70730574
quote:
Op dinsdag 7 juli 2009 10:05 schreef Nashje het volgende:

[..]

Kan ook weer niet al te veel zijn, want anders had-ie wel bij HSV verlengd. Dat heeft-ie niet gedaan omdat ze geen verbeterd contract voorlegden.
  dinsdag 7 juli 2009 @ 10:07:50 #91
22078 Dr.Daggla
Zoals Jezus.
pi_70730575
Het was ook goed voor Sulejmani geweest als Obradovic was gekomen.
-
pi_70730599
quote:

[..]

Bij HSV 1,8 miljoen.
pi_70730615
quote:
Op dinsdag 7 juli 2009 10:07 schreef rompompom het volgende:

[..]

Kan ook weer niet al te veel zijn, want anders had-ie wel bij HSV verlengd. Dat heeft-ie niet gedaan omdat ze geen verbeterd contract voorlegden.
Hmm, las net nog dat HSV opzich wel wilde verlengen met Atouba. Weet niet precies waarom dat niet is doorgegaan.
  dinsdag 7 juli 2009 @ 10:09:29 #94
51286 w00h00
Digital man!
pi_70730626
quote:
Op dinsdag 7 juli 2009 10:04 schreef koningdavid het volgende:

[..]

Daar ben ik nog niet zo zeker van. Je hebt nu eigenlijk geen enkele linksback in de selectie en minimaal twee is toch wel een must. Daarnaast zijn de geruchten omtrent Obradovic en zijn zaakwaarnemer ook nog erg hardnekkig, waarom zou Ajax nog steeds met hem om tafel willen als ze al in vergevorderd stadium zouden zijn met Atouba?

En Kuffour, Urzaiz waren ook grootverdieners die in principe voor de bank waren gehaald.

Het zal mij in ieder geval niet verbazen als beiden spelers komen.
  dinsdag 7 juli 2009 @ 10:09:32 #95
135789 Damzkieee
Ontzettende natnek
pi_70730629
quote:
Op dinsdag 7 juli 2009 10:08 schreef Blawh het volgende:

[..]

Bij HSV 1,8 miljoen.
Luque de tweede dus.
29.10 Novastar HMH
  dinsdag 7 juli 2009 @ 10:10:38 #96
43675 TAV74
We're a virus with shoes
pi_70730665
quote:
Op dinsdag 7 juli 2009 09:58 schreef Outpost76 het volgende:

Mijn idee. Wie weet is t een 2e Bogarde
Cool, ik verheug me nu al op Sparta uit
  dinsdag 7 juli 2009 @ 10:10:47 #97
164283 Luco
Buongiorno!
pi_70730669
quote:

[..]

Genoeg om heel Kameroen eten te geven waarschijnlijk...
Ma come piove bene su'gli <a href="http://www.youtube.com/watch?v=Tj9IIfOuYt0" rel="nofollow" target="_blank">impermeabili</a>
pi_70730674
quote:
Op dinsdag 7 juli 2009 10:07 schreef Dr.Daggla het volgende:
Ik geef de hoop nog niet op Daggla. Vandaag komt die zaakwaarnemer naar Amsterdam op uitnodiging van Jol en Blind. Dat doen ze niet voor jandoedel lijkt me.
  dinsdag 7 juli 2009 @ 10:11:20 #99
22078 Dr.Daggla
Zoals Jezus.
pi_70730682
quote:
Op dinsdag 7 juli 2009 10:09 schreef Nashje het volgende:

[..]

Hmm, las net nog dat HSV opzich wel wilde verlengen met Atouba. Weet niet precies waarom dat niet is doorgegaan.
Hij wilde meer geld.
-
pi_70730718
quote:
Op dinsdag 7 juli 2009 10:09 schreef Damzkieee het volgende:

[..]

Luque de tweede dus.
Luque qua salaris, Juanfrannetje qua prestaties.
  dinsdag 7 juli 2009 @ 10:13:50 #101
23234 zjroentje
DiFontaine
pi_70730736
Atouba wordt gewoon onze eigen Philippe Leonard ....
While we're living, the dreams we have as children fade away
AFC Ajax | Borussia Mönchengladbach] | Kansas City Chiefs | Alabama Crimson Tide
pi_70730745
quote:
Op dinsdag 7 juli 2009 10:11 schreef Dr.Daggla het volgende:

[..]

Hij wilde meer geld.
Haha, seriously? Dan ben ik benieuwd hoeveel Jol in 'm wil gaan steken. Fuck hej, ik hoop dat ze een beetje nadenken en geen domme dingen gaan doen.
  dinsdag 7 juli 2009 @ 10:15:26 #103
22078 Dr.Daggla
Zoals Jezus.
pi_70730789
quote:
Dat Atouba transfervrij kan worden overgenomen van HSV, is omdat hij in Hamburg niet is ingegaan op een voorstel om zijn aflopende contract tegen dezelfde financiële voorwaarden te verlengen.

HSV deed hem een aanbieding op hetzelfde niveau, in de maanden dat de Afrikaan revalideerde van zijn achillespeeskwetsuur
Oftewel Ajax moet meer dan 1.8 miljoen betalen? ?
-
pi_70730811
quote:
Op dinsdag 7 juli 2009 10:11 schreef Dr.Daggla het volgende:

[..]

Hij wilde meer geld.
Dan is Ajax zeker geen optie mocht die 1.8 mln. waar zijn.
pi_70730844
quote:
Op dinsdag 7 juli 2009 10:15 schreef Dr.Daggla het volgende:

[..]

Wat een dwaas .

Hele seizoen geblesseerd geweest, krijgt ie een voorstel om te mogen blijven voor hetzelfde geld, wil ie verhoging hebben . Nee, zal wel een lekker typetje zijn voor in de groep. Alsjeblieft....
pi_70730854
Atouba
  dinsdag 7 juli 2009 @ 10:17:38 #107
227143 Kopbal
Bal met de kop.
pi_70730861
quote:
Op dinsdag 7 juli 2009 10:15 schreef Dr.Daggla het volgende:

[..]

Jullie zijn Luque toch kwijt? Kan hij mooi 2,5 miljoen gaan verdienen.
  dinsdag 7 juli 2009 @ 10:18:06 #108
144926 Outpost76
Possie is goed
pi_70730881
quote:
Op dinsdag 7 juli 2009 10:10 schreef TAV74 het volgende:

[..]

Cool, ik verheug me nu al op Sparta uit
pi_70730889
quote:
Op dinsdag 7 juli 2009 10:16 schreef Rhapsody het volgende:

[..]

Dan is Ajax zeker geen optie mocht die 1.8 mln. waar zijn.
quote:
Der Profi hätte trotz laufenden HSV-Vertrags (bis 2009) ablösefrei wechseln dürfen. Doch der Keegan-Klub aus der Premier League konnte sich mit dem trickreichen Verteidiger nicht auf ein Gehalt (kassiert beim HSV rund 1,8 Mio) einigen. So muss Atouba weiter in Hamburg bleiben.

Bild, vorig seizoen
  dinsdag 7 juli 2009 @ 10:19:16 #110
22078 Dr.Daggla
Zoals Jezus.
pi_70730919
Godverdomme Ajax, doe dit nou niet. .
-
pi_70730966
  dinsdag 7 juli 2009 @ 10:21:50 #112
96407 cheqy
Niet om te roken nee.
pi_70730994
quote:
Op dinsdag 7 juli 2009 10:14 schreef Nashje het volgende:

[..]

Haha, seriously? Dan ben ik benieuwd hoeveel Jol in 'm wil gaan steken. Fuck hej, ik hoop dat ze een beetje nadenken en geen domme dingen gaan doen.
Jol heeft bij Tottenham en HSV met hem samen gewerkt. Heb je zo weinig vertrouwen in Jol?
Ik las het verkeerd.
pi_70731001
quote:
Op dinsdag 7 juli 2009 10:19 schreef Dr.Daggla het volgende:
Godverdomme Ajax, doe dit nou niet. .
Als back-up voor Obradovic vind ik het geen gek idee. Maar Ajax kennende zal dit wel dé linksback zijn
  dinsdag 7 juli 2009 @ 10:22:26 #114
22078 Dr.Daggla
Zoals Jezus.
pi_70731006
quote:
Op dinsdag 7 juli 2009 10:20 schreef Blawh het volgende:
[ afbeelding ]
ZIjn auto?
-
  dinsdag 7 juli 2009 @ 10:23:50 #115
22078 Dr.Daggla
Zoals Jezus.
pi_70731042
quote:
Op dinsdag 7 juli 2009 10:22 schreef Urquhart het volgende:

[..]

Als back-up voor Obradovic vind ik het geen gek idee. Maar Ajax kennende zal dit wel dé linksback zijn
Hij verdient nu al 1.8 miljoen en wil meer....
Die zet je niet op de bank, lijkt mij. Ik hoop echt heel erg dat ie teveel gaat vragen en het afketst.
-
pi_70731088
Een nieuwe brommer !
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
pi_70731147
Wat een bazenactie idd.
pi_70731159
quote:
Op dinsdag 7 juli 2009 10:23 schreef Dr.Daggla het volgende:

[..]

Die zet je niet op de bank, lijkt mij. Ik hoop echt heel erg dat ie teveel gaat vragen en het afketst.
Ik hoop het ook ja. Dit is weer zo'n typische Ajax aankoop van de laatste jaren. De rommel van de top overnemen op goed geluk dat het wel eens iets kan worden .

Ik zie serieus, en ik meen het echt, nog liever Urby op linksback. Vertonghen of Blind kan ook nog bedenk ik me nu! En anders doen we het des Ajax. Lindgren zou dan in principe ook nog kunnen.
pi_70731162
quote:
Op dinsdag 7 juli 2009 10:22 schreef Dr.Daggla het volgende:

[..]

ZIjn auto?
Vorige zomer wel ja, denk dat hij inmiddels wel een nieuwe wagen heeft. HSV wou hem vorig jaar al transfervrij laten gaan trouwens omdat zijn salaris aardig op de begroting drukte voor een wisselspeler.
  dinsdag 7 juli 2009 @ 10:28:43 #120
43675 TAV74
We're a virus with shoes
pi_70731184
quote:
Op dinsdag 7 juli 2009 10:27 schreef Nashje het volgende:

[..]

Ik hoop het ook ja. Dit is weer zo'n typische Ajax aankoop van de laatste jaren. De rommel van de top overnemen op goed geluk dat het wel eens iets kan worden .

Ik zie serieus, en ik meen het echt, nog liever Urby op linksback. Vertonghen of Blind kan ook nog bedenk ik me nu! En anders doen we het des Ajax. Lindgren zou dan in principe ook nog kunnen.
Ik deel je zorg, maar je conclusie lijkt me nog wat voorbarig.
pi_70731199
quote:
[ afbeelding ]
Koning.
  dinsdag 7 juli 2009 @ 10:30:35 #122
96407 cheqy
Niet om te roken nee.
pi_70731231
quote:
Op dinsdag 7 juli 2009 10:27 schreef Nashje het volgende:

[..]

Afgezien van de mogelijk salaris kosten, waarom ben je zo negatief over hem?
Kom op zeg, vanmorgen had je waarschijnlijk nog nooit van hem gehoord.
pi_70731267
Niemand van de fans wil hem, dus zal hij wel komen
  dinsdag 7 juli 2009 @ 10:32:41 #124
22078 Dr.Daggla
Zoals Jezus.
pi_70731293
quote:
2000/01 Xamax Neuchâtel 27 1 Zwitserland
2001/02 Xamax Neuchâtel 19 1 Zwitserland
2001/02 FC Basel 14 1 Zwitserland
2001/02 FC Basel 14 1 Zwitserland
2002/03 FC Basel 26 0 Zwitserland
2003/04 FC Basel 30 2 Zwitserland
2004/05 FC Basel 3 0 Zwitserland
2004/05 Tottenham Hotspur 19 1 Premiership
2005/06 Hamburger SV 31 1 Bundesliga
2006/07 Hamburger SV 21 0 Bundesliga
2007/08 Hamburger SV 23 0 Bundesliga
2008/09 Hamburger SV 9 0 Bundesliga
-
  dinsdag 7 juli 2009 @ 10:32:56 #125
164283 Luco
Buongiorno!
pi_70731296

Ma come piove bene su'gli <a href="http://www.youtube.com/watch?v=Tj9IIfOuYt0" rel="nofollow" target="_blank">impermeabili</a>
  dinsdag 7 juli 2009 @ 10:36:37 #126
22078 Dr.Daggla
Zoals Jezus.
pi_70731397
quote:
Op dinsdag 7 juli 2009 10:31 schreef TheJanitor het volgende:
Niemand van de fans wil hem, dus zal hij wel komen
Blessuregevoelig, duur, een goochelaar en heeft rare acties..
Mja, die zal wel komen idd. .
-
  dinsdag 7 juli 2009 @ 10:38:19 #127
22078 Dr.Daggla
Zoals Jezus.
pi_70731445
quote:
Op dinsdag 7 juli 2009 10:32 schreef Luco het volgende:
[ afbeelding ]

.
-
pi_70731467
quote:
Op dinsdag 7 juli 2009 10:36 schreef Dr.Daggla het volgende:

[..]

Blessuregevoelig, duur, een goochelaar en heeft rare acties..
Mja, die zal wel komen idd. .
Voldoet aan de meeste punten op het lijstje hahaha
pi_70731543
quote:
Op dinsdag 7 juli 2009 10:30 schreef cheqy het volgende:

[..]

Afgezien van de mogelijk salaris kosten, waarom ben je zo negatief over hem?
Kom op zeg, vanmorgen had je waarschijnlijk nog nooit van hem gehoord.
- verhalen van Tottenham- en HSV-fans zijn niet hoopvol. Ze beschrijven 'm met een hoofdletter d van Dramatisch
- dat hij loonsverhoging wil na een jaar revalideren vind ik absurd. Geeft nou niet echt een hoopvol gevoel over z'n karakter
- ik ben het zat met al die afdankertjes. Is nog nooit iets geworden. Ajax is Ajax niet meer. Wij zijn groot geworden met talentjes, niet met zo'n spelers
- blessuregevoelig
  dinsdag 7 juli 2009 @ 10:43:06 #130
73274 Prosac
Bedankt Ray
pi_70731560
Atouba.. daar heb je ingredient 1 al voor een mogelijke Obradovic anti-climax.
pi_70731630
quote:
Op dinsdag 7 juli 2009 10:17 schreef Kopbal het volgende:

[..]

Jullie zijn Luque toch kwijt? Kan hij mooi 2,5 miljoen gaan verdienen.
Volgens mij zit Luque nog gewoon bij Ajax...
pi_70731644
Misschien wil Kuffour nog wel een keertje komen.
pi_70731676
quote:
Op dinsdag 7 juli 2009 10:43 schreef Prosac het volgende:
Ik hoop dat dit gewoon een bericht is om de druk op het kamp Obradovic wat te verhogen
  dinsdag 7 juli 2009 @ 10:48:34 #134
236140 122448
Ik vind van niet
pi_70731725
quote:
Op dinsdag 7 juli 2009 10:46 schreef Urquhart het volgende:

[..]

Ik hoop dat dit gewoon een bericht is om de druk op het kamp Obradovic wat te verhogen
druk verhogen? volgens mij is het ajax dat moeilijk doet
Nee
pi_70731765
Laat die Atouba maar lekker weg blijven, liever die Obradovic.
pi_70731822
quote:
Op dinsdag 7 juli 2009 10:23 schreef Dr.Daggla het volgende:

[..]

sinds wanneer bepaalt het salaris je basisplaats? Ik mag hopen van niet...
pi_70731847
quote:
Op dinsdag 7 juli 2009 10:48 schreef 122448 het volgende:

[..]

druk verhogen? volgens mij is het ajax dat moeilijk doet
Daarom juist, druk verhogen in het voordeel van Ajax.
pi_70731851
quote:
Op dinsdag 7 juli 2009 10:51 schreef TUFKAL het volgende:

[..]

Je tikt geen groot salaris neer voor een beoogd wisselspeler.
pi_70731874
quote:
Op dinsdag 7 juli 2009 10:52 schreef Blawh het volgende:

[..]

Je tikt geen groot salaris neer voor een beoogd wisselspeler.
alleen Ajax wel
  dinsdag 7 juli 2009 @ 10:53:59 #140
230110 Itisbanging
De Eckte Eckte!
pi_70731904
quote:
Op dinsdag 7 juli 2009 10:43 schreef Prosac het volgende:
Beide komen ze gewoon . Have a little faith! Sowieso kan Enoh Atouba wegwijs maken hier. Komt allemaal goed!
Crookers ruined my life!
pi_70731961
quote:
Op dinsdag 7 juli 2009 10:51 schreef TUFKAL het volgende:

[..]

Bij Ajax bepaalt het salaris wel of je uberhaupt in de selectie komt. Althans, ik hoop het.
  dinsdag 7 juli 2009 @ 10:55:50 #142
73274 Prosac
Bedankt Ray
pi_70731974
quote:
Op dinsdag 7 juli 2009 10:52 schreef Urquhart het volgende:

[..]

Daarom juist, druk verhogen in het voordeel van Ajax.
Denk dat Obradovic daar niet zo heel veel om maalt met toenemende interesse van nu bijvoorbeeld Atletico.
pi_70732010
quote:
Op dinsdag 7 juli 2009 10:55 schreef Prosac het volgende:

[..]

Denk dat Obradovic daar niet zo heel veel om maalt met toenemende interesse van nu bijvoorbeeld Atletico.
Het lijkt er anders op alsof die nog net niet zelf wil betalen om bij Ajax te voetballen.
pi_70732027
quote:
Op dinsdag 7 juli 2009 10:29 schreef tha_dark het volgende:

[..]

mooie bak, jammer dat hij niet een uitlaten meer heeft
Think of a circle with a fine split in it. At one end there's insanity, you go around the circle to sanity, and on the other end of the circle close to insanity, but not insanity, is unsanity
pi_70732034
Het lijkt mij toch eerder dat Obradovic komt dan deze gast. Denk je nou serieus dat alle geruchten van de afgelopen dagen gebaseerd zijn op leugens en fantasie? Die zaakwaarnemer komt niet naar Amsterdam als er alleen interesse is, het begint nu echt concreet te worden. Hoeveel geruchten zijn er over deze knakker? Het AD schreef het... en De Pers schreef dat Berg zou komen. Overigens bericht de Duitse media niets over een mogelijke overgang van deze houthakker naar Ajax.

Misschien maar eens een samenwerkingsverband met Partizan starten
  dinsdag 7 juli 2009 @ 10:59:26 #146
73274 Prosac
Bedankt Ray
pi_70732072
quote:
Op dinsdag 7 juli 2009 10:57 schreef BliksemSchigt het volgende:

[..]

Het lijkt er anders op alsof die nog net niet zelf wil betalen om bij Ajax te voetballen.
Daarom lezen we ook overal dat het contractueel tussen Ajax en Obradovic allemaal al geregeld is.
pi_70732078
quote:
Khalid Sinouh (archieffoto) heeft voor komend seizoen nog geen club gevonden. De doelman, die afgelopen halfjaar bij Hamburger SV onder contract stond, wordt in de Duitse boulevardkrant Bild aan Ajax gelinkt. De sluitpost kent de trainer van de Amsterdammers, Martin Jol, van zijn korte periode in Duitsland en uit zijn tijd bij RKC Waalwijk.

Over het verhaal in Bild zegt de doelverdediger van Marokkaanse afkomst het volgende: "Ach ja, dat optelsommetje is snel gemaakt. Martin Jol haalde me naar HSV, nu zit Jol bij Ajax dat nog een derde keeper zoekt. Dan zou je bij mij uit kunnen komen. Maar ik weet helemaal van niks. Ik moet m'n eerste belletje op dat gebied nog krijgen sinds ik terug ben uit Duitsland. Ze zullen toch nog wel weten dat ik besta?"
Om maar weer eens aan te geven hoeveel er uit de duim gezogen wordt in de transferperiode.
  dinsdag 7 juli 2009 @ 11:02:15 #148
135789 Damzkieee
Ontzettende natnek
pi_70732153
quote:
[ afbeelding ]
Harde baas hoor
29.10 Novastar HMH
pi_70732161
Vanavond de eerste oefennederlaag van Ajax. .
Hoi.
  dinsdag 7 juli 2009 @ 11:03:38 #150
73274 Prosac
Bedankt Ray
pi_70732194
quote:
Op dinsdag 7 juli 2009 10:59 schreef Dvm86 het volgende:

[..]

Om maar weer eens aan te geven hoeveel er uit de duim gezogen wordt in de transferperiode.
Het AD is echter wel een redelijk betrouwbare krant wat betreft geruchten.
pi_70732286
quote:
Op dinsdag 7 juli 2009 11:03 schreef Prosac het volgende:

[..]

De Pers staat toch ook niet bekend als onbetrouwbaar?
pi_70732290
quote:
Op dinsdag 7 juli 2009 11:03 schreef Prosac het volgende:

[..]

Valt ook wel weer erg mee.
pi_70732333
Kevin, wat heeft Emanuelson in Sportweek gezegd over contract verlengen?
pi_70732374
quote:
Op dinsdag 7 juli 2009 11:06 schreef Dvm86 het volgende:

[..]

Haha jawel. Dat was de site die dat bericht van Berg naar Ajax even lekker uit de duim zoog.
pi_70732375
Overigens zou ik haast gaan denken dat Prosac een Ajacied is die nog uit de kast moet komen
pi_70732391
quote:
Op dinsdag 7 juli 2009 11:09 schreef Nashje het volgende:

[..]

Haha jawel. Dat was die site die dat bericht van Berg naar Ajax even lekker uit de duim zoog.
Daarom! De reputatie van het AD hoeft niets te zeggen.
  dinsdag 7 juli 2009 @ 11:13:35 #157
73274 Prosac
Bedankt Ray
pi_70732502
quote:
Op dinsdag 7 juli 2009 11:06 schreef Dvm86 het volgende:

[..]

mwoa.. zij baseerden het Berg gerucht op "bronnen binnen de hoogste afdelingen van Ajax". Ik vind persoonlijk het AD betrouwbaarder dan de gratis krantjes, de meeste voetbalsites, berichten die gebaseerd worden op buitenlandse -onleesbare- media of de Telegraaf.
  dinsdag 7 juli 2009 @ 11:13:46 #158
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_70732510
Ajax heeft dus blijkbaar echt geen geld als Atouba wordt verkozen boven Obradovic.
I'm Tony Montana! You fuck with me, you fuckin' with da best!
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
  dinsdag 7 juli 2009 @ 11:14:59 #159
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_70732541
quote:
Op dinsdag 7 juli 2009 11:13 schreef M0NTANA het volgende:
Ajax heeft dus blijkbaar echt geen geld als Atouba wordt verkozen boven Obradovic.
Zal me weer een lekker seizoen worden dan .
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
pi_70732577
quote:
Op dinsdag 7 juli 2009 11:08 schreef BliksemSchigt het volgende:
Kevin, wat heeft Emanuelson in Sportweek gezegd over contract verlengen?
Dat hij niet weet of hij het tot 2011 lopende contract verlengt. "Het is op dit moment rustig op dat gebied, er zijn geen besprekingen gaande. Het wachten is op Ajax. Ik zit goed en heb nog 2 jaar te gaan, dat is lang zat. Ik wacht rustig af. "
That's all folks!
pi_70732583
Vaag dat Real nog geen interesse heeft in Atouba.
pi_70732603
quote:
Op dinsdag 7 juli 2009 11:13 schreef Prosac het volgende:

[..]

mwoa.. zij baseerden het Berg gerucht op "bronnen binnen de hoogste afdelingen van Ajax". Ik vind persoonlijk het AD betrouwbaarder dan de gratis krantjes, de meeste voetbalsites, berichten die gebaseerd worden op buitenlandse -onleesbare- media of de Telegraaf.
Dat een krant (De Telegraaf) graag iets wat sensationeler en uitdagender brengt dan andere kranten, betekent niet dat het per definitie altijd onbetrouwbaar is bij elk bericht wat zij als eerste melden. Maar goed, de betrouwbaarheid van welk media dan ook is niet relevant voor dit topic.
  dinsdag 7 juli 2009 @ 11:17:10 #163
73274 Prosac
Bedankt Ray
pi_70732605
quote:
Op dinsdag 7 juli 2009 11:09 schreef Dvm86 het volgende:
Overigens zou ik haast gaan denken dat Prosac een Ajacied is die nog uit de kast moet komen
Slechte invloed van de medemods.
pi_70732614
quote:
Op dinsdag 7 juli 2009 11:16 schreef -Vaduz- het volgende:

[..]

Dat hij niet weet of hij het tot 2011 lopende contract verlengt. "Het is op dit moment rustig op dat gebied, er zijn geen besprekingen gaande. Het wachten is op Ajax. Ik zit goed en heb nog 2 jaar te gaan, dat is lang zat. Ik wacht rustig af. "
Tof, thanks.
  dinsdag 7 juli 2009 @ 11:17:45 #165
96407 cheqy
Niet om te roken nee.
pi_70732628
quote:
Op dinsdag 7 juli 2009 10:42 schreef Nashje het volgende:

[..]

- verhalen van Tottenham- en HSV-fans zijn niet hoopvol. Ze beschrijven 'm met een hoofdletter d van Dramatisch
- dat hij loonsverhoging wil na een jaar revalideren vind ik absurd. Geeft nou niet echt een hoopvol gevoel over z'n karakter
- ik ben het zat met al die afdankertjes. Is nog nooit iets geworden. Ajax is Ajax niet meer. Wij zijn groot geworden met talentjes, niet met zo'n spelers
- blessuregevoelig
Ik denk dat het blessure gevoelig zijn wel meevalt. Goed, hij heeft afgelopen seizoen flink in de lappenmand gezeten, dat kan bij iedereen gebeuren.

Het valt mij juist op dat hij regelmatig in de basis heeft gestaan bij HSV, zal hij het dan zo slecht doen?
Verder vertrouw ik op de vakmanschap van Jol. Hij is nu met de groep bezig en ziet wat het nodig heeft. Als Jol vind dat we deze speler nodig hebben dan vertrouw ik er op dat dat ook zo is.
Laten we ze nu eerst een kans geven en er achter gaan staan. Kankeren kan na de eerste tien wedstrijden ook wel.
pi_70732713
quote:
Op dinsdag 7 juli 2009 11:17 schreef cheqy het volgende:

[..]

Ik denk dat het blessure gevoelig zijn wel meevalt. Goed, hij heeft afgelopen seizoen flink in de lappenmand gezeten, dat kan bij iedereen gebeuren.

Het valt mij juist op dat hij regelmatig in de basis heeft gestaan bij HSV, zal hij het dan zo slecht doen?
Verder vertrouw ik op de vakmanschap van Jol. Hij is nu met de groep bezig en ziet wat het nodig heeft. Als Jol vind dat we deze speler nodig hebben dan vertrouw ik er op dat dat ook zo is.
Laten we ze nu eerst een kans geven en er achter gaan staan. Kankeren kan na de eerste tien wedstrijden ook wel.
Jol staat nou niet echt bekend om z'n geweldige aankoopbeleid.
  dinsdag 7 juli 2009 @ 11:26:15 #167
148059 Pritt
Atheïst
pi_70732874
Ik ben wel voor Atoube in plaats van Obradovic. We hebben behoefte aan spelers met ervaring en kwaliteit, dat heeft hij. Obradovic is net zo groen achter de oren als vele andere Ajacieden, daar hebben we al genoeg van. Bovendien is het altijd maar bekijken hoe ze hier belanden, zie bijvoorbeeld Ogararu, die werd ook hele bewierookt.

Als Obradovic zou komen zou ik er geen probleem mee hebben, maar ik zie wel waarom ze hem niet perse zouden willen.
A.F.C. Ajax - Piet de Visser
pi_70732925

Hij was te snel en ik te laat

Hij doet het er gewoon om he .
  dinsdag 7 juli 2009 @ 11:28:59 #169
100696 NoizEkick
of iets dergelijks
pi_70732945
quote:
Op dinsdag 7 juli 2009 11:28 schreef BliksemSchigt het volgende:
[ afbeelding ]

pi_70733045
quote:
Op dinsdag 7 juli 2009 11:17 schreef BliksemSchigt het volgende:

[..]

Tof, thanks.
Urby zegt ook nog dat hij de interesse in Elia niet helemaal kon plaatsen omdat er genoeg alternatieven zijn. Daar schaart hij zichzelf ook onder, alleen vallen zijn prestaties te weinig op omdat hij niet zo vaak scoort.

En hij merkt op dat hij in 12.30-wedstrijden steeds sneller 'wakker' wordt en op stoom komt.

Oh, staat hier ook.
http://www.sportweek.nl/v(...)Nooit_meer_linksback
Enoh: "Voor Nederlanders is het misschien normaal dat getalenteerde voetballers bij Ajax spelen, maar zo denk ik niet. Er zijn zat goede spelers die niet de kans krijgen voor Ajax te voetballen. Ik wel. Daar bedank ik God iedere dag voor."
  dinsdag 7 juli 2009 @ 11:36:23 #171
175985 Silaz
drie bier
pi_70733155
Atouba Haal gewoon Obradovic, was het maar zo makkelijk , en geen back die rare capriolen uitvoert in de achterhoede
quote:
Halverwege de oefensessie gaat het plots stortregenen. Omstanders die denken dat de training wel eens snel voorbij zou kunnen zijn in dit weer, komen bedrogen uit. Er worden wat regenjacks aangetrokken en de Ajacieden trainen onverstoorbaar, en hard, verder. ,,Maakt niet uit’’, zegt ook Enoh, in het Nederlands, na de training. ,,Alleen voetballen in de sneeuw is voor mij wennen. Regen is geen probleem.''
Kunnen Sulejmani etc. een voorbeeld aan nemen
Bobby Haarms: "Ik ben niet bang voor de dood. Misschien zit onze Lieve Heer wel te wachten op een hersteltraining. Nou, dan kan ie behoorlijk aan de bak." AFCA
pi_70733308
quote:
Op dinsdag 7 juli 2009 11:36 schreef Silaz het volgende:
Atouba Haal gewoon Obradovic, was het maar zo makkelijk , en geen back die rare capriolen uitvoert in de achterhoede
[..]

Kunnen Sulejmani etc. een voorbeeld aan nemen
Ja die ziet Ajax vast als tussenstation dus vindt hij het niet nodig om Nederlands te leren
pi_70733392
Ajax Life twittert:
quote:
Van der Aat heeft nog geen nieuwe speler meegenomen, maar 'gaat minder lang duren dan je denkt'.
Enoh: "Voor Nederlanders is het misschien normaal dat getalenteerde voetballers bij Ajax spelen, maar zo denk ik niet. Er zijn zat goede spelers die niet de kans krijgen voor Ajax te voetballen. Ik wel. Daar bedank ik God iedere dag voor."
  dinsdag 7 juli 2009 @ 11:46:01 #174
198299 Gratau
eendracht maakt macht
pi_70733446
Weet iemand of je de oefenwedstrijd van Ajax ergens op internet kan zien?
mundus vult decipi
pi_70733465
quote:
Op dinsdag 7 juli 2009 11:44 schreef kevin6188 het volgende:
Ajax Life twittert:
[..]

Van die halve nieuwtjes. Zo van er komt iemand aan, maar ik kan nog niet zeggen wie...
  dinsdag 7 juli 2009 @ 11:48:20 #176
135789 Damzkieee
Ontzettende natnek
pi_70733518
quote:
Op dinsdag 7 juli 2009 11:46 schreef Rhapsody het volgende:

[..]

Van die halve nieuwtjes. Zo van er komt iemand aan, maar ik kan nog niet zeggen wie...
En ook niet wanneer
29.10 Novastar HMH
pi_70733536

Leuk filmpje over onze nieuwe rechtsback
[P]otverdorie
  dinsdag 7 juli 2009 @ 11:50:23 #178
144926 Outpost76
Possie is goed
pi_70733597
quote:
[ afbeelding ]

pi_70733602
quote:
Op dinsdag 7 juli 2009 11:44 schreef kevin6188 het volgende:
Ajax Life twittert:
[..]
Dat gaat Obradovic worden. Vandaag gesprek, vanavond meer nieuws, morgen definitief. Zo'n vermoeden heb ik .
  dinsdag 7 juli 2009 @ 11:53:22 #180
198299 Gratau
eendracht maakt macht
pi_70733695
quote:
Op dinsdag 7 juli 2009 11:48 schreef NatteBever het volgende:

Vanaf 0:48, wat een baas
mundus vult decipi
  dinsdag 7 juli 2009 @ 11:55:24 #181
144926 Outpost76
Possie is goed
pi_70733764
quote:

Hij heeft iig een lekkere voorzet! Vond de rest er ook prima uit zien en denk dat hij best een verbetering kan zijn binnen Ajax.
pi_70733910
quote:
[ afbeelding ]

Maar als de bal nou van rechts (voor de kijkers links) komt?
quote:

Voor de kijkers links ook? .
pi_70733959
quote:
ff VI afgestruind:

...............................................................................
Gescout door ome frank, niet kunnen overtuigen bij tottenham, en ik qoute een zinnetje uit een bericht over Oranje vs Kameroen: "Vooral Van Persie was directe tegenstander Atouba een aantal malen de baas"

Een quote uit een ander bericht op VI:
De HSV-kerstman had enkele plagerige geschenken om uit te delen. Zo kreeg Timothee Atouba, die zich dit seizoen nogal eens had verslapen, een wekker cadeau.

Middelvinger (na racisme), elleboogstoot, blaasoperatie, wegblijven na africa cup, achillespees afgescheurd. Ik geef jol voordeel van de twijfel omdat hij hem goed kent, maar toch zet ik een groot vraagteken bij deze speler.

Ja natuurlijk kom je doorgaans alleen negatief in het nieuws, zeker verdedigers, maar met zijn 8 doelpunten in zijn hele club carriere is het ook geen nieuwe maxwell. Of dit een speler is die het voorbeeld moet gaan geven aan de jongere spelers? Ik weet het niet.

En in hoeverre blijft je achillespees een zwakte nadat hij volledig is afgescheurd?
pi_70733963
quote:
Van der Aat heeft nog geen nieuwe speler meegenomen, maar 'gaat minder lang duren dan je denkt'.Minder lang dan je denkt
Daar heb je ook echt geen reet aan zeg. Mijn mongolide neefje denkt vijf jaar. Ik denk drie dagen. Heb ook m'n oma even geraadpleegd. Die zei dat ze morgen Piet van Reenen gaan aantrekken.
pi_70734010
quote:
Op dinsdag 7 juli 2009 11:46 schreef Gratau het volgende:
Weet iemand of je de oefenwedstrijd van Ajax ergens op internet kan zien?
Gewoon op http://www.ajax.tv
pi_70734029
Die atouba had ik ook bij ajax gehaald in fm! Daar was ie ook al drama

En ik vertrouw altijd in FM!
  dinsdag 7 juli 2009 @ 12:04:21 #187
22078 Dr.Daggla
Zoals Jezus.
pi_70734064
Men ik hoop echt zo dat dat hele Atouba verhaal kul is. .
Zo dom is Ajax toch niet? Ik ben echt teleurgesteld in het bestuur als ze zich met zo iemand inlaten. .
-
  dinsdag 7 juli 2009 @ 12:05:40 #188
175985 Silaz
drie bier
pi_70734109
quote:
Op dinsdag 7 juli 2009 12:03 schreef Dhill0n het volgende:
Die atouba had ik ook bij ajax gehaald in fm! Daar was ie ook al drama

En ik vertrouw altijd in FM!
Daar was Sno zeker ook altijd heel goed
Bobby Haarms: "Ik ben niet bang voor de dood. Misschien zit onze Lieve Heer wel te wachten op een hersteltraining. Nou, dan kan ie behoorlijk aan de bak." AFCA
pi_70734145
quote:
Op dinsdag 7 juli 2009 11:55 schreef Outpost76 het volgende:

[..]

Hij heeft iig een lekkere voorzet! Vond de rest er ook prima uit zien en denk dat hij best een verbetering kan zijn binnen Ajax.
Ik zie alleen maar totale rukvoorzetten, die toevallig voor iemand z'n voet stuiteren. Hij legt hem één keertje lekker op iemand z'n pan, maar verder zijn het van die Emanuelson corners. Die dalen na twee meter als een malle, waarna de verdediger hem bij de eerste paal wegtrapt. Dat die prutsers in dit filmpje over de bal maaien is niet zijn verdienste.
  dinsdag 7 juli 2009 @ 12:07:12 #190
198299 Gratau
eendracht maakt macht
pi_70734158
quote:
Op dinsdag 7 juli 2009 12:02 schreef rompompom het volgende:

[..]

Gewoon op http://www.ajax.tv
Maar kun je het dan live zien of gewoon na afloop de hoogtepunten?

Bedankt trouwens.
mundus vult decipi
  dinsdag 7 juli 2009 @ 12:07:21 #191
52871 Blight
Supersized.
pi_70734164
quote:
Op dinsdag 7 juli 2009 10:07 schreef Dr.Daggla het volgende:
Sulejmani moet niet zeuren en gewoon Nederlands leren.
I'd like the whole fucking world supersized. Can I have a supersize death, with a coke?
  dinsdag 7 juli 2009 @ 12:07:41 #192
53851 BoNi
Politiek correct en tolerant
pi_70734171
quote:

Leuk filmpje over onze nieuwe rechtslinksback
"Hier ligt mijn hart, mijn vreugde, mijn verdriet......"
Schitterend!
pi_70734187
quote:
Op dinsdag 7 juli 2009 12:05 schreef Silaz het volgende:

[..]

Daar was Sno zeker ook altijd heel goed
Ik had sno gewoon voor 3 miljoen verkocht

Ik denk dat blind maar mensen geld moet geven om sno aan te nemen anders komen we niet van hem af

[ Bericht 13% gewijzigd door Dhill0n op 07-07-2009 12:18:05 ]
  dinsdag 7 juli 2009 @ 12:16:06 #194
22078 Dr.Daggla
Zoals Jezus.
pi_70734447
quote:
Op dinsdag 7 juli 2009 12:07 schreef Blight het volgende:

[..]

Sulejmani moet niet zeuren en gewoon Nederlands leren.
Wat heet dat er nou weer mee te maken?
Het is toch gewoon relaxed als er iemand bij komt met wie je bevriend bent? Voor beide prima geweest trouwens. En voor Bodul.
-
pi_70734624
Bod van Ajax op Obradovic is dus 5 miljoen in 2 termijnen. Daar kun je wel uit afleiden dat dat niet de enige speler is die ze willen aantrekken .
pi_70734667
quote:
Op dinsdag 7 juli 2009 12:21 schreef Nashje het volgende:
Bod van Ajax op Obradovic is dus 5 miljoen in 2 termijnen. Daar kun je wel uit afleiden dat dat niet de enige speler is die ze willen aantrekken .
Laten we eerst maar hopen dat we tenminste iemand aantrekken
pi_70734679
quote:
Op dinsdag 7 juli 2009 12:07 schreef Gratau het volgende:

[..]

Maar kun je het dan live zien of gewoon na afloop de hoogtepunten?

Bedankt trouwens.
Niet live. Misschien op AT5 of een andere regionale/lokale zender, maar anders niet.
pi_70734767
quote:
Op dinsdag 7 juli 2009 11:17 schreef cheqy het volgende:
Best een leuke back hoor, maar dan wel wanneer de tegenstander 4-4-2 speelt. Het is van origine een middenvelder, zet er een redelijke buitenspeler tegenover en hij wordt gedold. Beetje type Urby, alleen dan wat houteriger.
pi_70734915
Misschien heeft Ajax inderdaad gewoon 2 lijntjes uitgegooid in de hoop 1 van de 2 spelers binnen deze dagen binnen te halen.
  dinsdag 7 juli 2009 @ 12:38:22 #200
96407 cheqy
Niet om te roken nee.
pi_70735142
quote:
Op dinsdag 7 juli 2009 11:20 schreef Nashje het volgende:

[..]

Jol staat nou niet echt bekend om z'n geweldige aankoopbeleid.
Dit is niet gewoon een aankoop maar een speler waar Jol ervaringen mee heeft.
Dit is niet zomaar blind van een videoband wat halen.
pi_70735230
quote:
Ajax kan de naam van Oguchi Onyewu van de verlanglijst schrappen. AC Milan maakt dinsdagmiddag via de officiële kanalen bekend dat de verdediger een contract tot medio 2012 heeft getekend. De Amerikaanse verdediger genoot de transfervrije status, nadat zijn verbintenis bij Standard Luik op 30 juni jongstleden afliep.

Onyewu maakte tijdens het toernooi om de Confederations Cup indruk in de nationale ploeg van de Verenigde Staten. De ploeg van Bod Bradley ging in de eindstrijd in Zuid-Afrika met 3-2 ten onder tegen Brazilië. In de halve eindstrijd was het defensief sterke Team USA verrassend te sterk voor Europees kampioen Spanje.

De fysiek sterke Onyewu begon zijn Europese carrière bij FC Metz, speelde een jaar op huurbasis voor La Louvière en keerde daarna weer terug bij Metz. Sinds 2004 staat hij onder contract bij Standard, dat hem in 2007 nog wel uitleende aan Newcastle United. Met Standard werd hij de afgelopen twee seizoenen kampioen van België.

"Hij is een hele sterke jongen en als je kijkt naar onze selectie kunnen wij wel wat fysiek gebruiken", vertelde algemeen directeur Rik van den Boog onlangs. "Dit is een speler die al jaren in het Amerikaanse elftal speelt en transfervrij is. Het is daarom zeker een speler waar wij in geïnteresseerd zijn." Ook Fenerbahçe had interesse.
voetbalzone

op de site van ac milan staat echter niets
pi_70735239
Nou Onyewu kunnen we ook weer vergeten
pi_70735298
Shit, ik had echt gehoopt op Onyewu.
pi_70735318
gaat lekker dit
  dinsdag 7 juli 2009 @ 12:47:43 #205
105968 Egamer
Succes gegarandeerd.
pi_70735441
Ach, kunnen ze bij Ajax er echt niks aan doen. Als AC Milan of Real Madrid je willen, dan weet je snel de keuze.
The Kooks O+ Arctic Monkeys O+ Blood Red Shoes O+ Franz Ferdinand O+ Muse O+ The Last Shadow Puppets O+
pi_70735473
quote:
MILANO - Oguchi Onyewu è nato a Washington il 13 Maggio 1982, ha vinto due campionati in Belgio con lo Standard Liegi ed è stato il migliore in campo nella recente semifinale di Confederations Cup fra Stati Uniti e Spagna, oltre ad aver figurato molto bene anche con l'Egitto. Cresciuto nel college della Clemson University e Finalista di Confederations Cup, Onyewu ha alle spalle 117 gare (6 gol) in campionato con lo Standard Liegi. Ha militato anche nel Metz, nel La Louviere e nel Newcastle. E' nazionale Usa: una rappresentativa con la quale ha vinto la Gold Cup nel 2005 e nel 2007, e nella quale vanta un palmares di 38 partite e 5 gol.
www.acmilan.com

TADAAA zo typisch
Verdomde eigenwijs
Viva la afca
  dinsdag 7 juli 2009 @ 12:48:39 #207
175985 Silaz
drie bier
pi_70735474
Tegenvaller dit..
Dan maar hopen dat er snel duidelijkheid komt over Obradovic en Prediger. Ondanks dat ik ze nog nooit heb zien voetballen, doen de verhalen me goed.
  dinsdag 7 juli 2009 @ 12:50:03 #208
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_70735501
gaat goed .

plekkie 5-10 maar dan? .
Get woke, go broke!
  dinsdag 7 juli 2009 @ 12:51:37 #209
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_70735550
Hmm, klote.
Gourmetten of steengrillen?
pi_70735586
Het blijft gewoon eeuwig zonde dat we Van Basten vorig jaar zoveel transfergeld hebben laten verkwisten (om maar eens een mooi woord te gebruiken).
pi_70735638
quote:
Op dinsdag 7 juli 2009 12:52 schreef koningdavid het volgende:
Het blijft gewoon eeuwig zonde dat we Van Basten vorig jaar zoveel transfergeld hebben laten verkwisten (om maar eens een mooi woord te gebruiken).
Inderdaad.... als ze nu 5 miljoen al in twee termijnen willen betalen... En de tijd dat er in de jeugd een bruikbare back loopt is ook al jaren voorbij.....
Ajax!!
  dinsdag 7 juli 2009 @ 12:54:18 #212
51286 w00h00
Digital man!
pi_70735646
godverdommeeeeeeeeeeeeeeeee!
pi_70735688
quote:
Op dinsdag 7 juli 2009 12:52 schreef koningdavid het volgende:
O ja, want als Ajax dat geld wel had hadden ze hem wel gehad?
Als Sulejmani, als, de sterren er vanaf speelt dit seizoen is tie het geld opeens wel waard..
pi_70735709
Tja, valt Ajax weinig te verwijten. Die jongen heeft de clubs + competities voor het uitkiezen.
  dinsdag 7 juli 2009 @ 12:56:06 #215
144926 Outpost76
Possie is goed
pi_70735722
quote:
Op dinsdag 7 juli 2009 12:38 schreef cheqy het volgende:

[..]

Dit is niet gewoon een aankoop maar een speler waar Jol ervaringen mee heeft.
Dit is niet zomaar blind van een videoband wat halen.
  dinsdag 7 juli 2009 @ 12:57:08 #216
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_70735755
quote:
Op dinsdag 7 juli 2009 12:55 schreef lighted het volgende:

[..]

Als Sulejmani, als, de sterren er vanaf speelt dit seizoen is tie het geld opeens wel waard..
Ja, maar dan hebben we nog steeds een typhusverdediging met nog 1 speler minder, zelfs de nieuwe promovendus loopt er zo doorheen.....

Krijgen we hetzelfde gelul weer als vorig jaar rond deze tijd, Ajax zal de wedstrijden met 6-2 gaan winnen etc.

Het is nog niet over natuurlijk, maar met de huidige selectie zie ik echt plaats 5 in het verschiet .
Get woke, go broke!
  dinsdag 7 juli 2009 @ 12:57:26 #217
198540 BoerBert
Bij wijze van spreken
pi_70735765
Jammer, maar niet geheel onverwacht. Die gozer had al voor de ConfedCup serieus moeten worden benaderd.
  dinsdag 7 juli 2009 @ 12:58:24 #218
219855 finsdefis
I.. I got authoritah?
pi_70735798
quote:

[..]
16 miljoen moet Ajax nooit op tafel leggen voor een talent/speler die een jaar goed presteert in de Nederlandse competitie. Eigenlijk gewoon helemaal nooit.
The strong do what they can and the weak suffer what they must.
- Thucydides
pi_70735828
Godverdomme...
Koning.
  dinsdag 7 juli 2009 @ 12:59:14 #220
51286 w00h00
Digital man!
pi_70735830
quote:
Op dinsdag 7 juli 2009 12:55 schreef Urquhart het volgende:
Tja, valt Ajax weinig te verwijten. Die jongen heeft de clubs + competities voor het uitkiezen.
Nou dat vind ik wel, je had hem veeeeel eerder vast kunnen leggen. Niet na een confederetion cup waar het stikt van de scouts.

Ik had hem er graag bij willen hebben zeg, nu maar weer hopen op Boulah!
pi_70735872
quote:
Op dinsdag 7 juli 2009 12:59 schreef w00h00 het volgende:

[..]

Nou dat vind ik wel, je had hem veeeeel eerder vast kunnen leggen. Niet na een confederetion cup waar het stikt van de scouts.
Ok, ze hadden hem in ieder geval kunnen benaderen, dat is waar. Maar hij is 27, transfervrij en er kwam een groot toernooi aan om zich in de kijker te spelen. Een hele grote kans dus, dat hij Ajax sowieso had laten wachten.
pi_70735884
quote:
Op dinsdag 7 juli 2009 12:57 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Het is nog niet over natuurlijk, maar met de huidige selectie zie ik echt plaats 5 in het verschiet .
Wat een ongelooflijke bullshit. Holyfuck.

Volgens velen met de meest waardeloze trainer sinds tijden bij Ajax werden we 3e op 1 punt van Twente ofzo, en nu zouden we met Jol niet eens boven plaats 5 eindigen?

BULLSHIT.

Sulejmani is een jaar verder en gewend. Cvitanich is een jaar verder en gewend. Oleguer is een jaar verder en gewend. Wielaert is een jaar verder en gewend. We hebben nog steeds jongens als Stekelenburg, Emanuelson, Gabri, Vertonghen, Enoh, Luis fuckin Suarez rond lopen.

Kap echt eens met die ongelooflijke debielheid.

Alsof ene fuckin Onyewu het verschil gaat maken; die voegt net zoveel of net zoweinig als Oleguer toe hoor.
  dinsdag 7 juli 2009 @ 13:01:35 #223
206804 _Mike_
A.F.C.A.
pi_70735907
BS Je weet toch dat HeatWave het post?
,,Je wist dat je bij hem niet kon verzaken. Eigenlijk wilde je als speler liever niet geblesseerd raken, want je wist dat je dan bij Bob terecht kwam. Bob had Ajax in het bloed. Er telde maar een ding en dat was deze club."
pi_70735910
quote:

[..]

Dat zeg ik niet. We hadden met zo'n 15 miljoen meer te besteden, wel in een andere vijfer kunnen vissen dan de Atouba's van deze wereld.
quote:
Die 16,5 miljoen is hoe dan ook een belachelijk hoog bedrag geweest. Veel teveel.
  dinsdag 7 juli 2009 @ 13:02:20 #225
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_70735932
Ajax was gewoon veel te laat met Onyewu. Die had in januari al vastgelegd kunnen worden.
I'm Tony Montana! You fuck with me, you fuckin' with da best!
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
  dinsdag 7 juli 2009 @ 13:03:10 #226
95236 marcb1974
Dakshin Ray
pi_70735956
quote:
Op dinsdag 7 juli 2009 13:00 schreef BliksemSchigt het volgende:

[..]

Wat een ongelooflijke bullshit. Holyfuck.

Volgens velen met de meest waardeloze trainer sinds tijden bij Ajax werden we 3e op 1 punt van Twente ofzo, en nu zouden we met Jol niet eens boven plaats 5 eindigen?

BULLSHIT.

Sulejmani is een jaar verder en gewend. Cvitanich is een jaar verder en gewend. Oleguer is een jaar verder en gewend. Wielaert is een jaar verder en gewend. We hebben nog steeds jongens als Stekelenburg, Emanuelson, Gabri, Vertonghen, Enoh, Luis fuckin Suarez rond lopen.

Kap echt eens met die ongelooflijke debielheid.

Alsof ene fuckin Onyewu het verschil gaat maken; die voegt net zoveel of net zoweinig als Oleguer toe hoor.
Iets aan versterking mag er toch wel bij. Maar zo dramatisch is het allemaal nog niet nee.
stupidity has become as common as common sense was before
pi_70735959
Wat een paniek en slap gezwets zeg. Er moet zeker een verdediger of 2 bij maar als Jol erin slaagt om er een team van te maken zijn wel al een stuk verder dan vorig seizoen. En doe je dus echt wel mee om het kampioenschap.

Als Milan en Real erbij komen ben je als Ajax zijnde simpelweg kansloos.
Think of a circle with a fine split in it. At one end there's insanity, you go around the circle to sanity, and on the other end of the circle close to insanity, but not insanity, is unsanity
pi_70735996
quote:
Op dinsdag 7 juli 2009 13:02 schreef M0NTANA het volgende:
Ajax was gewoon veel te laat met Onyewu. Die had in januari al vastgelegd kunnen worden.
Toen wisten ze nog niet eens, dat hij bestond.... Daar kwam blind achter toen hij fm 2009 zat te spelen...
Ajax!!
pi_70736029
quote:
Op dinsdag 7 juli 2009 12:57 schreef BoerBert het volgende:
Jammer, maar niet geheel onverwacht. Die gozer had al voor de ConfedCup serieus moeten worden benaderd.
Ja, dan had hij vast meteen getekend, met een transfervrije status en een confederations cup in het verschiet.
  dinsdag 7 juli 2009 @ 13:08:18 #230
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_70736123
quote:
Op dinsdag 7 juli 2009 13:03 schreef navigator het volgende:
Wat een paniek en slap gezwets zeg. Er moet zeker een verdediger of 2 bij maar als Jol erin slaagt om er een team van te maken zijn wel al een stuk verder dan vorig seizoen. En doe je dus echt wel mee om het kampioenschap.

Als Milan en Real erbij komen ben je als Ajax zijnde simpelweg kansloos.
Inderdaad. Er wordt hier gereageerd of we Suarez voor 2,50 euro hebben verkocht aan FC Twente. Mensen, kallum an noe góódverdoemme!
  dinsdag 7 juli 2009 @ 13:10:04 #231
22078 Dr.Daggla
Zoals Jezus.
pi_70736179
Dat van die Onyewu zat er dik in natuurlijk.
Als die Atouba maar niet wordt gehaald .
-
pi_70736188
quote:
Op dinsdag 7 juli 2009 13:08 schreef Silenus het volgende:

[..]

Inderdaad. Er wordt hier gereageerd of we Suarez voor 2,50 euro hebben verkocht aan FC Twente. Mensen, kallum an noe góódverdoemme!
Ja, maar iedereen hoort net dat Ajax niet boven de 5e plaats uit gaat komen!!!!!!11111111
pi_70736247
De tijden dat ik Heatwave ging aanvallen op zijn pessimisme zijn voorbij. Hij heeft te vaak gelijk gekregen de afgelopen jaren.
pi_70736252
quote:
Dat dus. Volgens mij is hij zo'n beetje rond die tijd hier al eens geopperd.
pi_70736265
quote:
Op dinsdag 7 juli 2009 13:01 schreef _Mike_ het volgende:
BS Je weet toch dat HeatWave het post?
Dan nog trek ik zulke achterlijkheid op dit moment echt zo slecht. Want dat geeft alleen maar aan met wat voor verwachtingen en vertrouwen je dit seizoen in gaat.

Alsof je op 2 augustus al kampioen moet zijn.
quote:
95% van de supporters die nu om het hardst roepen om Onyewu hadden je in januari keihard uitgelachen als je had gezegd dat Ajax toen een 27 jarige Amerikaan van Standard Luik had moeten kopen in plaats van Wielaert.
pi_70736277
Er moet nu wel snel een linksback komen
pi_70736323
quote:
Op dinsdag 7 juli 2009 13:00 schreef Urquhart het volgende:

[..]

Ok, ze hadden hem in ieder geval kunnen benaderen, dat is waar. Maar hij is 27, transfervrij en er kwam een groot toernooi aan om zich in de kijker te spelen. Een hele grote kans dus, dat hij Ajax sowieso had laten wachten.
pi_70736324
quote:
Op dinsdag 7 juli 2009 13:12 schreef BliksemSchigt het volgende:

[..]

Dan nog trek ik zulke achterlijkheid op dit moment echt zo slecht. Want dat geeft alleen maar aan met wat voor verwachtingen en vertrouwen je dit seizoen in gaat.

[..]

95% van de supporters die nu om het hardst roepen om Onyewu hadden je in januari keihard uitgelachen als je had gezegd dat Ajax toen een 27 jarige Amerikaan van Standard Luik had moeten kopen in plaats van Wielaert.
Waan van de dag. Zoals ook iedereen roept om Obradovic terwijl 90% die gast nog nooit heeft zien spelen.
pi_70736446
quote:
Op dinsdag 7 juli 2009 13:01 schreef koningdavid het volgende:

[..]

Dat zeg ik niet. We hadden met zo'n 15 miljoen meer te besteden, wel in een andere vijfer kunnen vissen dan de Atouba's van deze wereld.

[..]

Die 16,5 miljoen is hoe dan ook een belachelijk hoog bedrag geweest. Veel teveel.
We hadden dan misschien in een andere vijver kunnen vissen.. Vraag me af of de Ajax leiding het goed had gevonden wederom zulke bedragen uit te geven. En ook kom je bij dat soort bedragen al snel uit bij wat meer gevestigde namen die denk ik al lang geen trek meer hebben in clubs zoals Ajax..

Dat 16,5 miljoen teveel is geweest dat blijkt, maar volgens mij zei bijna niemand dat toen dat aan de orde was. Nu ben je een jaar verder en is het opeens belachelijk.

Onyewu/Obradovic/Prediger/Atouba.. het blijven allemaal namen waarvan je niet zeker weet of dat ze nou echt zijn.. Dan zie ik liever dat dit wordt geinvesteerd in potentiele jeugd.. liever over 3 jaar goed oogsten dan opnieuw zo'n verloren jaar met halfbakken aankopen..
  dinsdag 7 juli 2009 @ 13:18:46 #240
131729 jna
Je lul hangt uit je broek
pi_70736452
Atouba is nu al een cultheld
Jawel, je keek.
  dinsdag 7 juli 2009 @ 13:18:49 #241
102865 One_conundrum
zeg maar Conundrum
pi_70736453
quote:
Op dinsdag 7 juli 2009 12:48 schreef Noshiba het volgende:

[..]

www.acmilan.com

TADAAA zo typisch
"Vanity, definitely my favorite sin. . . ."
  dinsdag 7 juli 2009 @ 13:19:55 #242
102865 One_conundrum
zeg maar Conundrum
pi_70736493
quote:
Op dinsdag 7 juli 2009 13:18 schreef One_conundrum het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

"Vanity, definitely my favorite sin. . . ."
pi_70736552
Gabber van me heeft net z´n seizoenkaart binnen en dit pasje blijft meerdere jaren geldig. Volgend jaar mag je dus wel gewoon opnieuw betalen maar krijg je geen nieuwe pas.
Cheap ass bastards zijn het ook. Mij interesseert het niet zo heel veel maar heel veel mensen sparen die kaarten.
Maar ach, wat boeit het Ajax nou wat de supporters belangrijk vinden.
Ik op mijn eigen clubbie af en toe
pi_70736611
quote:
Op dinsdag 7 juli 2009 13:22 schreef navigator het volgende:
Gabber van me heeft net z´n seizoenkaart binnen en dit pasje blijft meerdere jaren geldig. Volgend jaar mag je dus wel gewoon opnieuw betalen maar krijg je geen nieuwe pas.
Cheap ass bastards zijn het ook. Mij interesseert het niet zo heel veel maar heel veel mensen sparen die kaarten.

Dan gaat-ie toch lekker pokemonkaarten sparen.
  dinsdag 7 juli 2009 @ 13:24:36 #245
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_70736639
quote:
Op dinsdag 7 juli 2009 13:22 schreef navigator het volgende:
Dit zijn ook eerlijk gezegd niet de allergrootste problemen die wij als Ajaxsupporters hebben. Doe mij maar gewoon een goede linksback, dan wil ik het best tot 2070 volhouden met m'n plastic kaartje.
  dinsdag 7 juli 2009 @ 13:26:00 #246
52871 Blight
Supersized.
pi_70736694
quote:
Op dinsdag 7 juli 2009 12:47 schreef Egamer het volgende:
Ach, kunnen ze bij Ajax er echt niks aan doen. Als AC Milan of Real Madrid je willen, dan weet je snel de keuze.
Daar kunnen ze bij Ajax wel wat aan doen. Ik riep de naam van deze speler al vóór de winterstop omdat toen al bekend was dat hij waarschijnlijk zijn contract niet wilde gaan verlengen. Hij had toen al benaderd kunnen worden.
I'd like the whole fucking world supersized. Can I have a supersize death, with a coke?
  dinsdag 7 juli 2009 @ 13:26:39 #247
108558 Messenga
goeiendag wat een geheel!
pi_70736718
Ik ben echt benieuwd wat de reden is voor al deze laksigheid.
pi_70736759
quote:
Op dinsdag 7 juli 2009 13:23 schreef BertMaalderink het volgende:

[..]

Dan gaat-ie toch lekker pokemonkaarten sparen.
Het gaat erom dat Ajax weer gewoon schijt heeft aan de supporters.
Waarom reageer ik eigenlijk op fukking Bert Maalderink
pi_70736767
Zolang er maar IETS van versterking wordt gehaald.
  dinsdag 7 juli 2009 @ 13:28:35 #250
198540 BoerBert
Bij wijze van spreken
pi_70736779
quote:
Op dinsdag 7 juli 2009 13:05 schreef BertMaalderink het volgende:

[..]

Ja, dan had hij vast meteen getekend, met een transfervrije status en een confederations cup in het verschiet.
Bedoelde niet zozeer 1 dag voor dat toernooi hoor. Gewoon in het halve jaar daarvoor ofzo. Maar je hebt wel gelijk, hij zal ook niet domweg hebben getekend nee.
  dinsdag 7 juli 2009 @ 13:29:26 #251
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_70736810
Noem me maar weer achterlijk hoor, helder verlicht mannetje .

We zullen het wel WEER zien he? .
Get woke, go broke!
pi_70736824
quote:
Op dinsdag 7 juli 2009 13:12 schreef BliksemSchigt het volgende:

[..]

[..]

Echt, af en toe lijkt het net alsof er een aantal supporter van Real Madrid zijn. Kopen kopen kopen om iedereen tevreden te houden.
Wanneer iemand een slechte wedstrijd heeft gespeeld wordt ie meteen afgeschreven
pi_70736917
Ajax TV is ook niet meer wat het geweest is. Die nieuwe items zien eruit alsof ze door Ome Fred met de homevideorecorder zijn gemaakt.
pi_70736967
quote:
Op dinsdag 7 juli 2009 13:28 schreef navigator het volgende:

Het gaat erom dat Ajax weer gewoon schijt heeft aan de supporters.
Waarom reageer ik eigenlijk op fukking Bert Maalderink
Gast, doe nou niet alsof dit het grootste verraad naar de supporters is dat je kan bedenken

Sowieso, kaartjes sparen, kom op zeg. Misschien dat er in het kindervak een paar 8-jarigen stampvoetend naar hun kamer zijn gerend, maar hier gaat een club toch niet serieus rekening mee houden voor de volwassen supporter? Wat een non-probleem.

Ajax heeft al jaren zoveel grotere problemen.
  dinsdag 7 juli 2009 @ 13:34:11 #255
52871 Blight
Supersized.
pi_70736982
quote:
Op dinsdag 7 juli 2009 13:29 schreef HeatWave het volgende:

Beetje overtrokken om iemands mening meteen tot achterlijk te bestempelen, inderdaad.

Ik hoop dat je dit keer geen gelijk krijgt, HW. Zelf zie ik het niet zó somber in, maar er moet nog wel heel wat gebeuren voordat Ajax echt mee kan doen om het kampioenschap. Dat heeft Jol zelf ook aangegeven.
pi_70737012
-verkeerde topic-
pi_70737029
quote:

Ik voorzie ook geen plek bij de eerste 3 eerlijk gezegd. Er zit gewoon te weinig kwaliteit in het elftal. We zijn op een aantal punten gewoon veel te zwak, en dat gaat ons opbreken.
pi_70737065
quote:
Op dinsdag 7 juli 2009 13:33 schreef BertMaalderink het volgende:

[..]

Gast, doe nou niet alsof dit het grootste verraad naar de supporters is dat je kan bedenken

Sowieso, kaartjes sparen, kom op zeg. Misschien dat er in het kindervak een paar 8-jarigen stampvoetend naar hun kamer zijn gerend, maar hier gaat een club toch niet serieus rekening mee houden voor de volwassen supporter? Wat een non-probleem.

Inderdaad, verdoe je tijd aan iets anders. De Supp.CC is al zolang ik die heb 2 jaar geldig.
pi_70737073
quote:

Het is 7 juli, een door Real Madrid en AC Milan begeerde verdediger besluit niet naar Ajax te komen, en Heatwave heeft alweer gezien dat Ajax buiten de top 5 eindigt

Kan me goed voorstellen dat er mensen zijn die een hekel hebben aan dat soort voorbarig cynisme.
pi_70737077
quote:
Op dinsdag 7 juli 2009 13:32 schreef koningdavid het volgende:
Ajax TV is ook niet meer wat het geweest is. Die nieuwe items zien eruit alsof ze door Ome Fred met de homevideorecorder zijn gemaakt.
Inderdaad zeg.

Zowel geluid- als beeldkwaliteit is dikke stront.
  dinsdag 7 juli 2009 @ 13:37:48 #261
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_70737095
quote:
Op dinsdag 7 juli 2009 13:34 schreef Blight het volgende:

[..]

Beetje overtrokken om iemands mening meteen tot achterlijk te bestempelen, inderdaad.

Ik hoop dat je dit keer geen gelijk krijgt, HW. Zelf zie ik het niet zó somber in, maar er moet nog wel heel wat gebeuren voordat Ajax echt mee kan doen om het kampioenschap. Dat heeft Jol zelf ook aangegeven.
Ik hoop het natuurlijk ook, maar we hadden al een waardeloze defensie en dan doen ze ook nog eens een van de betere weg. Vervolgens komt er (nog, dat zeg ik dus NOG!) niemand bij.

Nou, dan zie ik Ajax niet een betere prestatie neerzetten zo met dezelfde spelers, maar neeeeee dat is volgens onze enorme voetbalkenner, die er hier na 5 jaar bekvechten met mij ELKE modderfokking keer keihard haalhazend naast heeft gezeten, weer eens achterlijk.

Je kan me wat, ga maar eens op voetbalkennis voor dummies voor je weer met dit soort gelul komt.
Get woke, go broke!
pi_70737139
quote:
Op dinsdag 7 juli 2009 13:35 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Ik voorzie ook geen plek bij de eerste 3 eerlijk gezegd. Er zit gewoon te weinig kwaliteit in het elftal. We zijn op een aantal punten gewoon veel te zwak, en dat gaat ons opbreken.
Zolang er spelers van het niveau Atouba worden aangetrokken absoluut.
pi_70737162
quote:
Op dinsdag 7 juli 2009 13:37 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Ik hoop het natuurlijk ook, maar we hadden al een waardeloze defensie en dan doen ze ook nog eens een van de betere weg. Vervolgens komt er (nog, dat zeg ik dus NOG!) niemand bij.

Nou, dan zie ik Ajax niet een betere prestatie neerzetten zo met dezelfde spelers, maar neeeeee dat is volgens onze enorme voetbalkenner, die er hier na 5 jaar bekvechten met mij ELKE modderfokking keer keihard haalhazend naast heeft gezeten, weer eens achterlijk.

Je kan me wat, ga maar eens op voetbalkennis voor dummies voor je weer met dit soort gelul komt.
Jezus, heeft er ook ooit eentje gelijk gekregen
pi_70737220
quote:

En oh oh, wat zal je in je vuistje kunnen gniffelen als je gelijk krijgt. Wat heerlijk.

Nog een keer en dan ben ik er nu al wel weer klaar mee voor de rest van het seizoen. Vorig jaar een derde plek, met 67 punten; 1 punt minder dan FC Twente en 74 goals voor (de meeste van de hele competitie) en 41 tegen. Dat was met precies dezelfde spelersgroep op Vermaelen na, onder volgens jou de meest kansloze en incapabele trainer van Ajax sinds Wouters.

We hebben momenteel de beste aanvaller van de eredivisie in de persoon van Luis Suarez. We hebben een aantal ervaren spelers als Wielaert, Oleguer, Vertonghen, Gabri, Lindgren, Emanuelson en Stekelenburg. We hebben extreem talentvolle jongens als Sulejmani, Aissati, van der Wiel en De Jong. Er komt nog een hoop grut aan, met wellicht nog een aankoop op linksback. Cvitanich heeft zich nu helemaal aangepast en is gewend, net als Enoh.

Dit team heeft nu samen zo'n 6 weken voorbereiding gedraaid straks, dat is al 6 weken meer dan vorig seizoen. We hebben een compleet andere trainer, die een verdienstelijke lijst heeft als successen en feitelijk spelers beter heeft gemaakt en teams neergezet bij de clubs waar hij heeft getraind.

Als je dan echt denkt dat ditzelfde team wat nu een jaar verder is als geheel en geen aanpassingsproblemen meer heeft of moet wennen of de taal of whatever, onder leiding van een meer ervaren trainer met een persoonlijkheid van hier tot tokio, dan waag ik inderdaad te betwijfelen of je überhaupt in staat bent om zelfstandig te poepen.
  dinsdag 7 juli 2009 @ 13:41:54 #265
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_70737246
quote:
Op dinsdag 7 juli 2009 13:39 schreef BertMaalderink het volgende:

[..]

ooit? En ik heb NOOIT verder geluld over mijn "gelijk" Ik geef gewoon aan dat ik op dit moment gewoon geen vertrouwen heb in een resultaat? gek he, met dezelfde spelers -1 die een wanseizoen hebben gedraaid.

Wat daar zo achterlijk aan is mag ie me even komen uitleggen, met zijn fantastische resultaten qua voorspellen van de afgelopen jaren.
Get woke, go broke!
pi_70737252
quote:
Op dinsdag 7 juli 2009 12:57 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Ja, maar dan hebben we nog steeds een typhusverdediging met nog 1 speler minder, zelfs de nieuwe promovendus loopt er zo doorheen.....

Krijgen we hetzelfde gelul weer als vorig jaar rond deze tijd, Ajax zal de wedstrijden met 6-2 gaan winnen etc.

Zat al te wachten waar je bleef, er is tenslotte slecht nieuws. Heb jij eigenlijk een leuk leven? Heb je veel woede in je? Moeilijke jeugd?
pi_70737320
Mensen die Ajax buiten top3 of zelfs top 5 zetten.

AZ > verzwakt....koeman ipv van gaal (ja dat maakt wel degelijk een verschil)
Twente > verzwakt....beste spelers zijn pleite
Ajax > versterkt....nagenoeg dezelfde selectie + Jol + de aankopen die nog gaan komen.

Kampioenschap zal gaan tussen Ajax en PSV met tot slot een "feestje" op het Leidscheplein.
| Joa17 | vs Kryptonite |
  dinsdag 7 juli 2009 @ 13:44:31 #268
73274 Prosac
Bedankt Ray
pi_70737337
quote:
Op dinsdag 7 juli 2009 13:35 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Als Jol er een team van weet te maken, kun je met dit materiaal gewoon weer tot op het einde mee doen om het kampioenschap.
  dinsdag 7 juli 2009 @ 13:44:42 #269
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_70737342
quote:
of je überhaupt in staat bent om zelfstandig te poepen.
Jij wel, want er komt genoeg stront uit je mond op het moment.

Je bent hier mod, gedraag je dan ook eens zo en ga mensen die niet JOUW mening aanhangen voor achterlijk en niet in staat te poepen uitmaken.

je kan het elke keer weer heel leuk brengen, maar als je het niet eens bent met mijn mening, prima, maar flikker op met je gescheld en beledigingen, want je hebt voorlopig nog steeds elk fucking seizoen weer moeten toegeven dat het kut was.

En dat gelul dat ik het LEUK vind komt me ook mijn strot uit, als ik het leuk vond was ik niet elke keer zo pissig he?
Get woke, go broke!
pi_70737371
quote:
Op dinsdag 7 juli 2009 13:44 schreef sjutt het volgende:

Ajax > versterkt....nagenoeg dezelfde selectie + Jol + de aankopen die nog gaan komen.

Kampioenschap zal gaan tussen Ajax en PSV met tot slot een "feestje" op het Leidscheplein.
AZ verzwakt? Ze hebben dezelfde selectie als vorig jaar waar ze kampioen mee zijn geworden
Twente verzwakt? Mwah, dat zullen we nog wel zien.
Ajax versterkt? Laat me niet lachen, er is nog weinig tot geen progressie in deze groep hoor.
pi_70737386
quote:
Op dinsdag 7 juli 2009 13:33 schreef BertMaalderink het volgende:

[..]

Je overdrijft, maar goed, je punt is wel duidelijk. En ik post het alleen maar, mij interesseert dat pasje ook niet zo veel.
  dinsdag 7 juli 2009 @ 13:46:30 #272
73274 Prosac
Bedankt Ray
pi_70737393
quote:
Op dinsdag 7 juli 2009 13:44 schreef sjutt het volgende:

Koeman is geen verzwakking, die werd met zowel Ajax als PSV kampioen. Twente verloor vorig jaar het hele middenveld, maar eindigde nog hoger dan een jaar eerder. Denk dat er wel versterking voor Elia en Arnautovic terug komt.
Je vergeet dat PSV ook flink aan het versterken is geslagen. Ooijer, Engelaar bijvoorbeeld.
pi_70737413
quote:
Op dinsdag 7 juli 2009 13:44 schreef Prosac het volgende:

[..]

Als Jol er een team van weet te maken, kun je met dit materiaal gewoon weer tot op het einde mee doen om het kampioenschap.
Oneens. De jongens die er nu staan hebben al een jaar of 4 laten zien toch echt substantieel te kort te komen voor een kampioenschap.
  dinsdag 7 juli 2009 @ 13:47:16 #274
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_70737422
quote:
Op dinsdag 7 juli 2009 13:42 schreef versteegrob het volgende:

[..]

Zat al te wachten waar je bleef, er is tenslotte slecht nieuws. Heb jij eigenlijk een leuk leven? Heb je veel woede in je? Moeilijke jeugd?
Ik heb een prima leven . De enige frustratie in mijn leven is dat het al jaren volkomen kut gaat met mijn club .

En die uit ik dan hier, daar is het het Ajax topic voor .
Get woke, go broke!
pi_70737423
Jammer zeg, van Onyewu. Had er eigenlijk wel een beetje op gerekend. Naja scheelt weer een luxeprobleem en vind 'm eigenlijk sowieso niet zo passen naast V/d Wiel en Wielaert .

Hopelijk komt Obradovic vanmiddag rond...

Wel matige zaken tot nu toe zeg. Domme Joop niet verleiden tot een overgang van Elia, te laat komen voor Cisse, Prediger die Boca (waarschijnlijk) verkiest boven Ajax, Onyewu die met Ajax in gesprek is en 'm snel nokt naar Milan en op de dag van de onderhandelingen over Obradovic aankomen met fucking Atouba .

Ik krijg nog heimwee naar Van Geel joh.
pi_70737434
Daarnaast zie ik het nog wel gebeuren dat Suarez, onze nummer 1, over een maand verkocht wordt voor een miljoentje of 20.
  dinsdag 7 juli 2009 @ 13:48:50 #277
177738 DirkScheringa
retteketet......
pi_70737476
quote:
Op dinsdag 7 juli 2009 08:58 schreef koningdavid het volgende:

vooral die uitstekende pass daarna valt me op toppertje!
AZ!
De magisch realist van AZ!
Leen is mijn vriend!
  dinsdag 7 juli 2009 @ 13:49:09 #278
52871 Blight
Supersized.
pi_70737485
quote:
Op dinsdag 7 juli 2009 13:39 schreef BertMaalderink het volgende:

[..]

Hoewel het weer wat sterk gebracht wordt heeft hij wel een punt.

Nofi naar BS, want ik waardeer zijn manier van posten, maar soms relativeert hij zaken echt té veel naar mijn idee. Natuurlijk is het niet zo dat Ajax zomaar Onyewu, Obradovic, Seedorf en weet ik veel wie binnen kan halen. Ik begrijp ook wel dat hier veel bij komt kijken en dat, als het moet, Ajax ook met de huidige selectie wel hoge ogen zou kúnnen gooien, maar het valt toch niet te ontkennen dat Ajax de hand best in eigen boezem mag steken wat betreft het misgrijpen bij potentiele aankopen en de misgelopen kampioenschappen van de afgelopen jaren.

Veel dingen zijn en gaan prima bij Ajax, en het pessimisme hier is inderdaad (weer eens) overdreven, maar toch staat het buiten kijf dat er nog veel gedaan moet worden om nu echt weer eens de beste van Nederland te worden.
pi_70737492
quote:
Op dinsdag 7 juli 2009 13:41 schreef HeatWave het volgende:

[..]

ooit? En ik heb NOOIT verder geluld over mijn "gelijk" Ik geef gewoon aan dat ik op dit moment gewoon geen vertrouwen heb in een resultaat? gek he, met dezelfde spelers -1 die een wanseizoen hebben gedraaid.

Wat daar zo achterlijk aan is mag ie me even komen uitleggen, met zijn fantastische resultaten qua voorspellen van de afgelopen jaren.
Je komt nu wel weer over alsof je het mooier vind dat je lekker kan zeiken, kankeren en vloeken dat het weer tyfusslecht gaat dan dat je uberhaupt hoopt op een kampioenschap.

Ik heb het echt al zovaak gezegd; er is een verschil tussen depressief zeiken en optimistisch en realistisch te kijken. Nu is er ook weer een nieuwe trainer, weer een nieuw bestuur, weer een nieuwe visie; die kan je niet afrekenen op wat er in het verleden is gepresteerd. De een die doet dat wel, de ander die doet dat niet. Ik doe dat niet.

Heb je de standen de afgelopen seizoenen bekeken? Als je puur naar de lijst kijkt, ja, dan is er 5 jaar geen kampioenschap bijgeschreven, maar dat is een keer op 1 doelpunt verschil en 1 keer op 1 punt verschil geweest. Hoe dicht ligt het dan allemaal bij elkaar? Wiens fout is het dan? Moet je dan de hele club weer omgooien omdat een polletje wel of niet voor de 2-0 zorgt? Of moeten we dan alle selectiespelers hun benen breken? Of de trainer maar weer ontslaan?

Nogmaals, ook al zo vaak gezegd. Je hebt het allemaal niet 100% in eigen hand. AZ wordt beter, Twente wordt beter, Heerenveen wordt beter. Zelfs de middenmoot en de degradatiekandidaten worden beter en het komt allemaal dichterbij elkaar. Het is niet meer zoals 10 jaar geleden dat je het hele rechterrijtje er met 5-0 thuis aftikt, hoe graag iedereen dat ook wil. Tijden veranderen, Ajax is Ajax niet meer.

Dat ik het echt oprecht onbegrijpelijk vind dat je verwacht dat wij niet hoger dan de 5e plek eindigen, betekent niet dat ik automatisch roepen dat wij kampioen gaan worden met 102 punten in de pocket aan het eind. Maar er is een verschil tussen vertrouwen geven, kansen geven aan een nieuwe staf, dan ze bij voorbaat alweer compleet af te zeiken, zonder dat er ook nog maar puntverlies is geleden.

Jij overdrijft wat, ik overdrijf wat. Jij hebt gelijk, ik heb het gelijk. Ik kijk compleet anders naar voetbal, ik kijk niet alleen naar Ajax en het resultaat, maar ook naar alles wat er om heen zit en wat er nog kan gebeuren.
  dinsdag 7 juli 2009 @ 13:50:22 #280
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_70737519
Misschien moet je even naar de smiley kijken na mijn 5e plek uitspraak .
Get woke, go broke!
  dinsdag 7 juli 2009 @ 13:50:41 #281
73274 Prosac
Bedankt Ray
pi_70737530
Zullen we elkaar nog steeds gewoon ondanks de komkommertijd in elk geval op normale toon benaderen?
  dinsdag 7 juli 2009 @ 13:50:48 #282
100696 NoizEkick
of iets dergelijks
pi_70737533
Gezellig hier.
  dinsdag 7 juli 2009 @ 13:52:01 #283
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_70737571
quote:
Op dinsdag 7 juli 2009 13:50 schreef Prosac het volgende:
Zullen we elkaar nog steeds gewoon ondanks de komkommertijd in elk geval op normale toon benaderen?
Eeeeehmmm ja, graag .
Get woke, go broke!
  dinsdag 7 juli 2009 @ 13:54:40 #284
52871 Blight
Supersized.
pi_70737644
quote:
Op dinsdag 7 juli 2009 13:49 schreef BliksemSchigt het volgende:
Heb je de standen de afgelopen seizoenen bekeken? Als je puur naar de lijst kijkt, ja, dan is er 5 jaar geen kampioenschap bijgeschreven, maar dat is een keer op 1 doelpunt verschil en 1 keer op 1 punt verschil geweest. Hoe dicht ligt het dan allemaal bij elkaar? Wiens fout is het dan? Moet je dan de hele club weer omgooien omdat een polletje wel of niet voor de 2-0 zorgt? Of moeten we dan alle selectiespelers hun benen breken? Of de trainer maar weer ontslaan?

Nogmaals, ook al zo vaak gezegd. Je hebt het allemaal niet 100% in eigen hand. AZ wordt beter, Twente wordt beter, Heerenveen wordt beter. Zelfs de middenmoot en de degradatiekandidaten worden beter en het komt allemaal dichterbij elkaar. Het is niet meer zoals 10 jaar geleden dat je het hele rechterrijtje er met 5-0 thuis aftikt, hoe graag iedereen dat ook wil. Tijden veranderen, Ajax is Ajax niet meer.
Mee eens, absoluut mee eens zelfs, maar toch is het óók zo dat Ajax wedstrijden met 4 - 0 van Sparta verliest omdat er ergens toch iets niet goed zit. Nu hoop ik natuurlijk dat de nieuwe trainer dit wel voor elkaar krijgt, maar dit zal hem gemakkelijker afgaan met een kwaliteitsinjectie qua spelersmateriaal. Er moet gewoon wat gebeuren wil je niet meer afhankelijk zijn van dat ene polletje.
pi_70737649
Ik heb nog een mooi krantenknipsel van ons laatste kampioenschap met Sneijder, V/d Vaart, Escudé, Lobont, De Jong. "De eerste titel van de jeugd" is de kop. Denk dat dit volgend jaar best weer eens kan gaan gelden.

Heb veel vertrouwen in De Jong, Anita, Sarpong, Donald, V/d Heijden, Bodul en ben ook heel benieuwd naar Blind en Zeegelaar .
  dinsdag 7 juli 2009 @ 13:55:54 #286
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_70737710
Het ergste wat we nu eigenlijk kunnen doen is om op een fucking internetforum als een kip zonder kop te gaan kakelen alsof het einde der tijden is aangebroken. Mensen, doe toch eens in godsnaam effe rustig.
Owuchu Oguyi (thank god, ik hoef nu tenminste niet weer 100 keer te kijken of ik die naam wel goed spel) gaat naar AC Milan ipv Ajax en direct eindigt Ajax weer op plekkie zeven. Ik ben blij (*klopklop*) dat Zeikstraal nummer één nu naar de Tour de France aan het kijken is de komende drie weken.

Ik word zo moe van dat negatieve gelul hier, dag in dag uit. Niemand heeft ook maar énig idee hoe men bij Ajax naar aankopen kijkt, wat ze doen, wat ze bieden, want niks lekt uit. Man, wacht nu toch gewoon eens af, het is 7 juli. Die aankopen gaan echt niet sneller omdat we nu ineens allemaal in capslock gaan typen en er wat rode smilies achter plempen hoor.

Maargoed, vanavond tegen een stel Drentse kampjoekels, ik ben benieuwd! Om 7u bosloop gehad, om 11u een training, dus ik verwacht bepaald geen dubbele cijfers vanavond. Ze worden in ieder geval lekker afgebeuld, en dat is p-r-i-m-a.
pi_70737731
HW heeft gewoon een punt. Hoewel ik het voorheen vrijwel altijd oneens was met Heatwave's pessimisme, ik werd door sommigen hier zelfs verweten te positief te zijn, kan ik het nu wel begrijpen.

Voor elk seizoen denken we dat we veruit de sterkste selectie hebben omdat we nu "die en die aankoop" gedaan hebben of "die trainer" hebben. Maar geldt dat niet voor elke club? Elke club zal zeggen dat ze er nu beter voorstaan dan vorig jaar.
Iedereen achtte AZ vorig seizoen kansloos, ik had ze als titelkandidaat. We moeten clubs niet zo makkelijk uitrangeren onder het mom van "wij hebben de beste selectie".

AZ heeft ook dit seizoen de beste selectie. Daarna PSV (goede aankopen). Daarna wij.
Er moet echt wat veranderen willen we echt titelkandidaat worden. Het idee dat we automatisch favoriet zijn, of serieuze kandidaat, moeten we laten varen denk ik.
  dinsdag 7 juli 2009 @ 13:57:41 #288
52871 Blight
Supersized.
pi_70737786
Goed punt, Silenus. En het is inmiddels ook wel tijd voor een verkoelend biertje. Niet lullen, maar glazen vullen.
pi_70737795
quote:
Op dinsdag 7 juli 2009 13:41 schreef HeatWave het volgende:

Op dit moment heeft Ajax, dat vorig jaar 3e eindigde, één speler minder. Daar staat tegenover dat het 7 juli (!!!!) is, dus dat er echt nog wel versterking bijkomt. Staat ook tegenover dat Ajax 3e werd onder leiding van misschien wel de slechtste Ajax-trainer in de laatste 30 jaar. Nu hebben ze in Martin Jol een toptrainer.

Verder is Twente ook al welgeteld één speler kwijt aan HSV. Dat wordt dus volgens jouw logica ook niks meer. AZ is Van Gaal kwijt. Zo kan je bij elke club wel redenen gaan bedenken.

Feit is gewoon dat het 7 juli is en je er dus nog geen ene reet over kan zeggen. Dan kan je wel dingen roepen als 'wanneer de selectie zo blijft....', maar dat is volkomen nutteloos, want de selectie blijft niet zo. Wacht het tenminste gewoon af voordat je oordeelt.
  dinsdag 7 juli 2009 @ 13:58:01 #290
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_70737800
quote:
Het ergste wat we nu eigenlijk kunnen doen is om op een fucking internetforum als een kip zonder kop te gaan kakelen alsof het einde der tijden is aangebroken
Eeeehmmmn, nee het minst erge is dat juist, het heeft namelijk 0,0 invloed .

Ik snap ook niet dat mensen dat sowieso elke keer noemen, laat mij en iedereen ander lekker zeggen wat ie wil hier, het is FOK! hoor, dat men hier VBL nou als een soort van exclusieve club zit, los van FOK!, dat zal mij aan mijn reet roesten. .
Get woke, go broke!
  dinsdag 7 juli 2009 @ 13:59:23 #291
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_70737850
quote:
Op dinsdag 7 juli 2009 13:57 schreef BertMaalderink het volgende:

[..]

Op dit moment heeft Ajax, dat vorig jaar 3e eindigde, één speler minder. Daar staat tegenover dat het 7 juli (!!!!) is, dus dat er echt nog wel versterking bijkomt. Staat ook tegenover dat Ajax 3e werd onder leiding van misschien wel de slechtste Ajax-trainer in de laatste 30 jaar. Nu hebben ze in Martin Jol een toptrainer.

Verder is Twente ook al welgeteld één speler kwijt aan HSV. Dat wordt dus volgens jouw logica ook niks meer. AZ is Van Gaal kwijt. Zo kan je bij elke club wel redenen gaan bedenken.

Feit is gewoon dat het 7 juli is en je er dus nog geen ene reet over kan zeggen. Dan kan je wel dingen roepen als 'wanneer de selectie zo blijft....', maar dat is volkomen nutteloos, want de selectie blijft niet zo. Wacht het tenminste gewoon af voordat je oordeelt.
Dat zeg ik toch ook gewoon? Voorlopig, nog, op dit moment .

En mijn opmerking over de 5de plek was (dit is internet he, jullie kennen smilies?) over-dui-de-lijk een grapje.

Maar nee, ik ben achterlijk meteen. Vind je het gek dat ik in de verdediging schiet?
Get woke, go broke!
pi_70737861
quote:
Op dinsdag 7 juli 2009 13:55 schreef Silenus het volgende:
Owuchu Oguyi (thank god, ik hoef nu tenminste niet weer 100 keer te kijken of ik die naam wel goed spel)
.

Maar je hebt gelijk.
pi_70737920
Je kan ook een keer inhoudelijk ingaan op de argumenten, HW, in plaats van op citaten uit hele stukken komen met loze kreten. Dat is misschien voor mij nog wel het meest frustrerende.

Waar ligt het dan aan wanneer je op 1 punt of 1 doelpunt verschil geen kampioen bent geworden? Of dat een AZ 27 wedstrijden weet te winnen? Wat is dan jouw visie op wat er moet gebeuren? Trainer ontslaan? AZ opkopen? Spelers weg doen? Weer een nieuw bestuur?

Ik ben oprecht benieuwd naar hoe jij er dan naar kijkt. Wat loze kreten over hoe slecht of hoe goed het gaat kunnen we allemaal wel verzinnen.
pi_70737975
quote:
Op dinsdag 7 juli 2009 13:57 schreef BertMaalderink het volgende:

[..]

Pas 7 juli? We beginnen over drie-en-een-halve week uit tegen Groningen. Qua aankopen moet je deze week wel een beetje gaan toeslaan, want anders ben je in de competitie nog spelers aan het inpassen.
  dinsdag 7 juli 2009 @ 14:03:52 #295
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_70738024
quote:
Op dinsdag 7 juli 2009 14:01 schreef BliksemSchigt het volgende:
Je kan ook een keer inhoudelijk ingaan op de argumenten, HW, in plaats van op citaten uit hele stukken komen met loze kreten. Dat is misschien voor mij nog wel het meest frustrerende.

Waar ligt het dan aan wanneer je op 1 punt of 1 doelpunt verschil geen kampioen bent geworden? Of dat een AZ 27 wedstrijden weet te winnen? Wat is dan jouw visie op wat er moet gebeuren? Trainer ontslaan? AZ opkopen? Spelers weg doen? Weer een nieuw bestuur?

Ik ben oprecht benieuwd naar hoe jij er dan naar kijkt. Wat loze kreten over hoe slecht of hoe goed het gaat kunnen we allemaal wel verzinnen.
Zal ik doen hoor.

Als jij dan ophoudt met mensen uit te schelden omdat ze niet zo eeuwig positief blijven .
Get woke, go broke!
pi_70738050
En Ajax wordt ondertussen overal aan gelinkt; het meerendeel is zo goed als zeker onzin. (Die Atouba ook)
pi_70738063
quote:
Op dinsdag 7 juli 2009 13:59 schreef HeatWave het volgende:

Dat zeg ik toch ook gewoon? Voorlopig, nog, op dit moment .
Ja, en dus is die hele opmerking nutteloos. Het is 7 juli, dus dit moment is totaal niet van belang. Het is hetzelfde als een ijsje met spikkels bestellen en voordat de ijscoman naar de bak met spikkels loopt zeggen: 'Op dit moment vind ik het een kutijsje. Ik wil spikkels.'

En wat betreft je grap heb je je reputatie tegen
pi_70738088
quote:
Op dinsdag 7 juli 2009 14:03 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Zal ik doen hoor.

Als jij dan ophoudt met mensen uit te schelden omdat ze niet zo eeuwig positief blijven .
Ben ik allang mee opgehouden en ik heb het al teruggebracht naar onbegrijpelijk . Maar no offence verder, was in de heat of the moment.
  dinsdag 7 juli 2009 @ 14:06:21 #299
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_70738138
quote:
Op dinsdag 7 juli 2009 14:04 schreef BertMaalderink het volgende:

[..]

Ja, en dus is die hele opmerking nutteloos. Het is 7 juli, dus dit moment is totaal niet van belang. Het is hetzelfde als een ijsje met spikkels bestellen en voorsat de ijscoman naar de bak met spikkels loopt zeggen: 'Op dit moment vind ik het een kutijsje. Ik wil spikkels.'

En wat betreft je grap heb je je reputatie tegen
Nou, dat ben ik dus niet met je eens, er staat hierboven al, we beginnen over 3 weken, een speler staat er niet vanaf moment 1, dus ze mogen wel eens opschieten.

We geven wel Sulejmani een jaar de tijd, maar een aankoop die we tussen nu en 3 weken doen moet er meteen staan? Beetje tegenstrijdig he?

Dus ja, ik vind het aan de late kant .
Get woke, go broke!
  dinsdag 7 juli 2009 @ 14:06:58 #300
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_70738163
quote:
Op dinsdag 7 juli 2009 13:58 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Eeeehmmmn, nee het minst erge is dat juist, het heeft namelijk 0,0 invloed .

Ik snap ook niet dat mensen dat sowieso elke keer noemen, laat mij en iedereen ander lekker zeggen wat ie wil hier, het is FOK! hoor, dat men hier VBL nou als een soort van exclusieve club zit, los van FOK!, dat zal mij aan mijn reet roesten. .
Hehe ja ok. Maar ik heb bij jou soms het idee dat jij met het stoom uit je oren bijna je computer staat te mollen, terwijl het schuim uit je mond komt. We willen allemaal dat Ajax weer eens kampioen wordt, maar laten we even van elkaar accepteren dat de één het altijd van een positieve kant wil bekijken en de ander het altijd vanuit de negatieve kant bekijkt.

En dan heb je nog de middengroepering waar ik mezelf onder schaar (de 'rationelen' ) die echt wel erkennen dat er punten voor verbetering vatbaar zijn en dat er aankopen moeten kopen, maar die niet direct in de stress schieten als er even een tegenvaller is en ook zien dat er met deze groep VEEL meer uit te halen is dan onze vriend Marco deed afgelopen jaar. Ajax was afgelopen jaar los zand. Als het een team is zijn we echt niet zo slecht. Jol krijgt van mij alle vertrouwen, ik wacht rustig af tot er een leuke LB, CV en/of spits komt.

Met andere woorden: Doe eens effe rustig tegen elkaar, iedereen, dan blijft het hier lekker gezellig.
(Disclaimer: Als we uit van Groningen verliezen mogen alle remmen los!)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')