Haha, seriously? Dan ben ik benieuwd hoeveel Jol in 'm wil gaan steken. Fuck hej, ik hoop dat ze een beetje nadenken en geen domme dingen gaan doen.quote:

Oftewel Ajax moet meer dan 1.8 miljoen betalen?quote:Dat Atouba transfervrij kan worden overgenomen van HSV, is omdat hij in Hamburg niet is ingegaan op een voorstel om zijn aflopende contract tegen dezelfde financiële voorwaarden te verlengen.
HSV deed hem een aanbieding op hetzelfde niveau, in de maanden dat de Afrikaan revalideerde van zijn achillespeeskwetsuur

Wat een dwaasquote:Op dinsdag 7 juli 2009 10:15 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Oftewel Ajax moet meer dan 1.8 miljoen betalen??

Jullie zijn Luque toch kwijt? Kan hij mooi 2,5 miljoen gaan verdienen.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 10:15 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Oftewel Ajax moet meer dan 1.8 miljoen betalen??

quote:Op dinsdag 7 juli 2009 10:16 schreef Rhapsody het volgende:
[..]
Dan is Ajax zeker geen optie mocht die 1.8 mln. waar zijn.
quote:Der Profi hätte trotz laufenden HSV-Vertrags (bis 2009) ablösefrei wechseln dürfen. Doch der Keegan-Klub aus der Premier League konnte sich mit dem trickreichen Verteidiger nicht auf ein Gehalt (kassiert beim HSV rund 1,8 Mio) einigen. So muss Atouba weiter in Hamburg bleiben.
Bild, vorig seizoen

Jol heeft bij Tottenham en HSV met hem samen gewerkt. Heb je zo weinig vertrouwen in Jol?quote:Op dinsdag 7 juli 2009 10:14 schreef Nashje het volgende:
[..]
Haha, seriously? Dan ben ik benieuwd hoeveel Jol in 'm wil gaan steken. Fuck hej, ik hoop dat ze een beetje nadenken en geen domme dingen gaan doen.

Als back-up voor Obradovic vind ik het geen gek idee. Maar Ajax kennende zal dit wel dé linksback zijnquote:

Hij verdient nu al 1.8 miljoen en wil meer....quote:Op dinsdag 7 juli 2009 10:22 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Als back-up voor Obradovic vind ik het geen gek idee. Maar Ajax kennende zal dit wel dé linksback zijn

Ik hoop het ook ja. Dit is weer zo'n typische Ajax aankoop van de laatste jaren. De rommel van de top overnemen op goed geluk dat het wel eens iets kan wordenquote:Op dinsdag 7 juli 2009 10:23 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Hij verdient nu al 1.8 miljoen en wil meer....
Die zet je niet op de bank, lijkt mij. Ik hoop echt heel erg dat ie teveel gaat vragen en het afketst.

Vorige zomer wel ja, denk dat hij inmiddels wel een nieuwe wagen heeft. HSV wou hem vorig jaar al transfervrij laten gaan trouwens omdat zijn salaris aardig op de begroting drukte voor een wisselspeler.quote:

Ik deel je zorg, maar je conclusie lijkt me nog wat voorbarig.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 10:27 schreef Nashje het volgende:
[..]
Ik hoop het ook ja. Dit is weer zo'n typische Ajax aankoop van de laatste jaren. De rommel van de top overnemen op goed geluk dat het wel eens iets kan worden.
Ik zie serieus, en ik meen het echt, nog liever Urby op linksback. Vertonghen of Blind kan ook nog bedenk ik me nu! En anders doen we het des Ajax. Lindgren zou dan in principe ook nog kunnen.

Afgezien van de mogelijk salaris kosten, waarom ben je zo negatief over hem?quote:Op dinsdag 7 juli 2009 10:27 schreef Nashje het volgende:
[..]
Ik hoop het ook ja. Dit is weer zo'n typische Ajax aankoop van de laatste jaren. De rommel van de top overnemen op goed geluk dat het wel eens iets kan worden.
Ik zie serieus, en ik meen het echt, nog liever Urby op linksback. Vertonghen of Blind kan ook nog bedenk ik me nu! En anders doen we het des Ajax. Lindgren zou dan in principe ook nog kunnen.

quote:2000/01 Xamax Neuchâtel 27 1 Zwitserland
2001/02 Xamax Neuchâtel 19 1 Zwitserland
2001/02 FC Basel 14 1 Zwitserland
2001/02 FC Basel 14 1 Zwitserland
2002/03 FC Basel 26 0 Zwitserland
2003/04 FC Basel 30 2 Zwitserland
2004/05 FC Basel 3 0 Zwitserland
2004/05 Tottenham Hotspur 19 1 Premiership
2005/06 Hamburger SV 31 1 Bundesliga
2006/07 Hamburger SV 21 0 Bundesliga
2007/08 Hamburger SV 23 0 Bundesliga
2008/09 Hamburger SV 9 0 Bundesliga

Blessuregevoelig, duur, een goochelaar en heeft rare acties..quote:Op dinsdag 7 juli 2009 10:31 schreef TheJanitor het volgende:
Niemand van de fans wil hem, dus zal hij wel komen

Voldoet aan de meeste punten op het lijstje hahahaquote:Op dinsdag 7 juli 2009 10:36 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Blessuregevoelig, duur, een goochelaar en heeft rare acties..
Mja, die zal wel komen idd..

- verhalen van Tottenham- en HSV-fans zijn niet hoopvol. Ze beschrijven 'm met een hoofdletter d van Dramatischquote:Op dinsdag 7 juli 2009 10:30 schreef cheqy het volgende:
[..]
Afgezien van de mogelijk salaris kosten, waarom ben je zo negatief over hem?
Kom op zeg, vanmorgen had je waarschijnlijk nog nooit van hem gehoord.

Volgens mij zit Luque nog gewoon bij Ajax...quote:Op dinsdag 7 juli 2009 10:17 schreef Kopbal het volgende:
[..]
Jullie zijn Luque toch kwijt? Kan hij mooi 2,5 miljoen gaan verdienen.

Ik hoop dat dit gewoon een bericht is om de druk op het kamp Obradovic wat te verhogenquote:Op dinsdag 7 juli 2009 10:43 schreef Prosac het volgende:
Atouba.. daar heb je ingredient 1 al voor een mogelijke Obradovic anti-climax.

druk verhogen? volgens mij is het ajax dat moeilijk doetquote:Op dinsdag 7 juli 2009 10:46 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Ik hoop dat dit gewoon een bericht is om de druk op het kamp Obradovic wat te verhogen

sinds wanneer bepaalt het salaris je basisplaats? Ik mag hopen van niet...quote:Op dinsdag 7 juli 2009 10:23 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Hij verdient nu al 1.8 miljoen en wil meer....
Die zet je niet op de bank, lijkt mij. Ik hoop echt heel erg dat ie teveel gaat vragen en het afketst.

Daarom juist, druk verhogen in het voordeel van Ajax.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 10:48 schreef 122448 het volgende:
[..]
druk verhogen? volgens mij is het ajax dat moeilijk doet

Je tikt geen groot salaris neer voor een beoogd wisselspeler.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 10:51 schreef TUFKAL het volgende:
[..]
sinds wanneer bepaalt het salaris je basisplaats? Ik mag hopen van niet...

alleen Ajax welquote:Op dinsdag 7 juli 2009 10:52 schreef Blawh het volgende:
[..]
Je tikt geen groot salaris neer voor een beoogd wisselspeler.

Beide komen ze gewoonquote:Op dinsdag 7 juli 2009 10:43 schreef Prosac het volgende:
Atouba.. daar heb je ingredient 1 al voor een mogelijke Obradovic anti-climax.

Bij Ajax bepaalt het salaris wel of je uberhaupt in de selectie komt. Althans, ik hoop het.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 10:51 schreef TUFKAL het volgende:
[..]
sinds wanneer bepaalt het salaris je basisplaats? Ik mag hopen van niet...

Denk dat Obradovic daar niet zo heel veel om maalt met toenemende interesse van nu bijvoorbeeld Atletico.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 10:52 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Daarom juist, druk verhogen in het voordeel van Ajax.

Het lijkt er anders op alsof die nog net niet zelf wil betalen om bij Ajax te voetballen.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 10:55 schreef Prosac het volgende:
[..]
Denk dat Obradovic daar niet zo heel veel om maalt met toenemende interesse van nu bijvoorbeeld Atletico.

mooie bak, jammer dat hij niet een uitlaten meer heeftquote:

Daarom lezen we ook overal dat het contractueel tussen Ajax en Obradovic allemaal al geregeld is.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 10:57 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Het lijkt er anders op alsof die nog net niet zelf wil betalen om bij Ajax te voetballen.

Om maar weer eens aan te geven hoeveel er uit de duim gezogen wordt in de transferperiode.quote:Khalid Sinouh (archieffoto) heeft voor komend seizoen nog geen club gevonden. De doelman, die afgelopen halfjaar bij Hamburger SV onder contract stond, wordt in de Duitse boulevardkrant Bild aan Ajax gelinkt. De sluitpost kent de trainer van de Amsterdammers, Martin Jol, van zijn korte periode in Duitsland en uit zijn tijd bij RKC Waalwijk.
Over het verhaal in Bild zegt de doelverdediger van Marokkaanse afkomst het volgende: "Ach ja, dat optelsommetje is snel gemaakt. Martin Jol haalde me naar HSV, nu zit Jol bij Ajax dat nog een derde keeper zoekt. Dan zou je bij mij uit kunnen komen. Maar ik weet helemaal van niks. Ik moet m'n eerste belletje op dat gebied nog krijgen sinds ik terug ben uit Duitsland. Ze zullen toch nog wel weten dat ik besta?"

Het AD is echter wel een redelijk betrouwbare krant wat betreft geruchten.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 10:59 schreef Dvm86 het volgende:
[..]
Om maar weer eens aan te geven hoeveel er uit de duim gezogen wordt in de transferperiode.

De Pers staat toch ook niet bekend als onbetrouwbaar?quote:Op dinsdag 7 juli 2009 11:03 schreef Prosac het volgende:
[..]
Het AD is echter wel een redelijk betrouwbare krant wat betreft geruchten.

Valt ook wel weer erg mee.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 11:03 schreef Prosac het volgende:
[..]
Het AD is echter wel een redelijk betrouwbare krant wat betreft geruchten.

Haha jawel. Dat was de site die dat bericht van Berg naar Ajax even lekker uit de duim zoog.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 11:06 schreef Dvm86 het volgende:
[..]
De Pers staat toch ook niet bekend als onbetrouwbaar?

Daarom! De reputatie van het AD hoeft niets te zeggen.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 11:09 schreef Nashje het volgende:
[..]
Haha jawel. Dat was die site die dat bericht van Berg naar Ajax even lekker uit de duim zoog.

mwoa.. zij baseerden het Berg gerucht op "bronnen binnen de hoogste afdelingen van Ajax". Ik vind persoonlijk het AD betrouwbaarder dan de gratis krantjes, de meeste voetbalsites, berichten die gebaseerd worden op buitenlandse -onleesbare- media of de Telegraaf.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 11:06 schreef Dvm86 het volgende:
[..]
De Pers staat toch ook niet bekend als onbetrouwbaar?

Zal me weer een lekker seizoen worden danquote:Op dinsdag 7 juli 2009 11:13 schreef M0NTANA het volgende:
Ajax heeft dus blijkbaar echt geen geld als Atouba wordt verkozen boven Obradovic.

Dat hij niet weet of hij het tot 2011 lopende contract verlengt. "Het is op dit moment rustig op dat gebied, er zijn geen besprekingen gaande. Het wachten is op Ajax. Ik zit goed en heb nog 2 jaar te gaan, dat is lang zat. Ik wacht rustig af. "quote:Op dinsdag 7 juli 2009 11:08 schreef BliksemSchigt het volgende:
Kevin, wat heeft Emanuelson in Sportweek gezegd over contract verlengen?

Dat een krant (De Telegraaf) graag iets wat sensationeler en uitdagender brengt dan andere kranten, betekent niet dat het per definitie altijd onbetrouwbaar is bij elk bericht wat zij als eerste melden. Maar goed, de betrouwbaarheid van welk media dan ook is niet relevant voor dit topic.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 11:13 schreef Prosac het volgende:
[..]
mwoa.. zij baseerden het Berg gerucht op "bronnen binnen de hoogste afdelingen van Ajax". Ik vind persoonlijk het AD betrouwbaarder dan de gratis krantjes, de meeste voetbalsites, berichten die gebaseerd worden op buitenlandse -onleesbare- media of de Telegraaf.

Slechte invloed van de medemods.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 11:09 schreef Dvm86 het volgende:
Overigens zou ik haast gaan denken dat Prosac een Ajacied is die nog uit de kast moet komen

Tof, thanks.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 11:16 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Dat hij niet weet of hij het tot 2011 lopende contract verlengt. "Het is op dit moment rustig op dat gebied, er zijn geen besprekingen gaande. Het wachten is op Ajax. Ik zit goed en heb nog 2 jaar te gaan, dat is lang zat. Ik wacht rustig af. "

Ik denk dat het blessure gevoelig zijn wel meevalt. Goed, hij heeft afgelopen seizoen flink in de lappenmand gezeten, dat kan bij iedereen gebeuren.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 10:42 schreef Nashje het volgende:
[..]
- verhalen van Tottenham- en HSV-fans zijn niet hoopvol. Ze beschrijven 'm met een hoofdletter d van Dramatisch
- dat hij loonsverhoging wil na een jaar revalideren vind ik absurd. Geeft nou niet echt een hoopvol gevoel over z'n karakter
- ik ben het zat met al die afdankertjes. Is nog nooit iets geworden. Ajax is Ajax niet meer. Wij zijn groot geworden met talentjes, niet met zo'n spelers
- blessuregevoelig

Jol staat nou niet echt bekend om z'n geweldige aankoopbeleid.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 11:17 schreef cheqy het volgende:
[..]
Ik denk dat het blessure gevoelig zijn wel meevalt. Goed, hij heeft afgelopen seizoen flink in de lappenmand gezeten, dat kan bij iedereen gebeuren.
Het valt mij juist op dat hij regelmatig in de basis heeft gestaan bij HSV, zal hij het dan zo slecht doen?
Verder vertrouw ik op de vakmanschap van Jol. Hij is nu met de groep bezig en ziet wat het nodig heeft. Als Jol vind dat we deze speler nodig hebben dan vertrouw ik er op dat dat ook zo is.
Laten we ze nu eerst een kans geven en er achter gaan staan. Kankeren kan na de eerste tien wedstrijden ook wel.

quote:Op dinsdag 7 juli 2009 11:28 schreef BliksemSchigt het volgende:
[ afbeelding ]
Hij was te snel en ik te laat
Hij doet het er gewoon om he.

Urby zegt ook nog dat hij de interesse in Elia niet helemaal kon plaatsen omdat er genoeg alternatieven zijn. Daar schaart hij zichzelf ook onder, alleen vallen zijn prestaties te weinig op omdat hij niet zo vaak scoort.quote:

Kunnen Sulejmani etc. een voorbeeld aan nemenquote:Halverwege de oefensessie gaat het plots stortregenen. Omstanders die denken dat de training wel eens snel voorbij zou kunnen zijn in dit weer, komen bedrogen uit. Er worden wat regenjacks aangetrokken en de Ajacieden trainen onverstoorbaar, en hard, verder. ,,Maakt niet uit’’, zegt ook Enoh, in het Nederlands, na de training. ,,Alleen voetballen in de sneeuw is voor mij wennen. Regen is geen probleem.''

Ja die ziet Ajax vast als tussenstation dus vindt hij het niet nodig om Nederlands te lerenquote:Op dinsdag 7 juli 2009 11:36 schreef Silaz het volgende:
AtoubaHaal gewoon Obradovic, was het maar zo makkelijk
, en geen back die rare capriolen uitvoert in de achterhoede
![]()
[..]
Kunnen Sulejmani etc. een voorbeeld aan nemen

quote:Van der Aat heeft nog geen nieuwe speler meegenomen, maar 'gaat minder lang duren dan je denkt'.

En ook niet wanneerquote:Op dinsdag 7 juli 2009 11:46 schreef Rhapsody het volgende:
[..]
Van die halve nieuwtjes. Zo van er komt iemand aan, maar ik kan nog niet zeggen wie...

quote:Op dinsdag 7 juli 2009 11:28 schreef BliksemSchigt het volgende:
[ afbeelding ]

Dat gaat Obradovic worden. Vandaag gesprek, vanavond meer nieuws, morgen definitief. Zo'n vermoeden heb ikquote:

Vanaf 0:48, wat een baasquote:Op dinsdag 7 juli 2009 11:48 schreef NatteBever het volgende:
Leuk filmpje over onze nieuwe rechtsback![]()

Hij heeft iig een lekkere voorzet! Vond de rest er ook prima uit zien en denk dat hij best een verbetering kan zijn binnen Ajax.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 11:48 schreef NatteBever het volgende:

Maar als de bal nou van rechts (voor de kijkers links) komt?quote:Op dinsdag 7 juli 2009 11:28 schreef BliksemSchigt het volgende:
[ afbeelding ]
Voor de kijkers links ook?quote:Op dinsdag 7 juli 2009 11:48 schreef NatteBever het volgende:

quote:ff VI afgestruind:
...............................................................................
Gescout door ome frank, niet kunnen overtuigen bij tottenham, en ik qoute een zinnetje uit een bericht over Oranje vs Kameroen: "Vooral Van Persie was directe tegenstander Atouba een aantal malen de baas"
Een quote uit een ander bericht op VI:
De HSV-kerstman had enkele plagerige geschenken om uit te delen. Zo kreeg Timothee Atouba, die zich dit seizoen nogal eens had verslapen, een wekker cadeau.
Middelvinger (na racisme), elleboogstoot, blaasoperatie, wegblijven na africa cup, achillespees afgescheurd. Ik geef jol voordeel van de twijfel omdat hij hem goed kent, maar toch zet ik een groot vraagteken bij deze speler.
Ja natuurlijk kom je doorgaans alleen negatief in het nieuws, zeker verdedigers, maar met zijn 8 doelpunten in zijn hele club carriere is het ook geen nieuwe maxwell. Of dit een speler is die het voorbeeld moet gaan geven aan de jongere spelers? Ik weet het niet.
En in hoeverre blijft je achillespees een zwakte nadat hij volledig is afgescheurd?

Daar heb je ook echt geen reet aan zeg. Mijn mongolide neefje denkt vijf jaar. Ik denk drie dagen. Heb ook m'n oma even geraadpleegd. Die zei dat ze morgen Piet van Reenen gaan aantrekken.quote:Van der Aat heeft nog geen nieuwe speler meegenomen, maar 'gaat minder lang duren dan je denkt'.Minder lang dan je denkt

Gewoon op http://www.ajax.tvquote:Op dinsdag 7 juli 2009 11:46 schreef Gratau het volgende:
Weet iemand of je de oefenwedstrijd van Ajax ergens op internet kan zien?

Daar was Sno zeker ook altijd heel goedquote:Op dinsdag 7 juli 2009 12:03 schreef Dhill0n het volgende:
Die atouba had ik ook bij ajax gehaald in fm! Daar was ie ook al drama![]()
En ik vertrouw altijd in FM!

Ik zie alleen maar totale rukvoorzetten, die toevallig voor iemand z'n voet stuiteren. Hij legt hem één keertje lekker op iemand z'n pan, maar verder zijn het van die Emanuelson corners. Die dalen na twee meter als een malle, waarna de verdediger hem bij de eerste paal wegtrapt. Dat die prutsers in dit filmpje over de bal maaien is niet zijn verdienste.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 11:55 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Hij heeft iig een lekkere voorzet! Vond de rest er ook prima uit zien en denk dat hij best een verbetering kan zijn binnen Ajax.

Maar kun je het dan live zien of gewoon na afloop de hoogtepunten?quote:

Sulejmani moet niet zeuren en gewoon Nederlands leren.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 10:07 schreef Dr.Daggla het volgende:
Het was ook goed voor Sulejmani geweest als Obradovic was gekomen.

quote:Op dinsdag 7 juli 2009 11:48 schreef NatteBever het volgende:
Leuk filmpje over onze nieuwe rechtslinksback![]()

Ik had sno gewoon voor 3 miljoen verkochtquote:

Wat heet dat er nou weer mee te maken?quote:Op dinsdag 7 juli 2009 12:07 schreef Blight het volgende:
[..]
Sulejmani moet niet zeuren en gewoon Nederlands leren.

Laten we eerst maar hopen dat we tenminste iemand aantrekkenquote:Op dinsdag 7 juli 2009 12:21 schreef Nashje het volgende:
Bod van Ajax op Obradovic is dus 5 miljoen in 2 termijnen. Daar kun je wel uit afleiden dat dat niet de enige speler is die ze willen aantrekken.

Niet live. Misschien op AT5 of een andere regionale/lokale zender, maar anders niet.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 12:07 schreef Gratau het volgende:
[..]
Maar kun je het dan live zien of gewoon na afloop de hoogtepunten?
Bedankt trouwens.

Best een leuke back hoor, maar dan wel wanneer de tegenstander 4-4-2 speelt. Het is van origine een middenvelder, zet er een redelijke buitenspeler tegenover en hij wordt gedold. Beetje type Urby, alleen dan wat houteriger.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 11:17 schreef cheqy het volgende:
Het valt mij juist op dat hij regelmatig in de basis heeft gestaan bij HSV, zal hij het dan zo slecht doen?

Dit is niet gewoon een aankoop maar een speler waar Jol ervaringen mee heeft.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 11:20 schreef Nashje het volgende:
[..]
Jol staat nou niet echt bekend om z'n geweldige aankoopbeleid.

voetbalzonequote:Ajax kan de naam van Oguchi Onyewu van de verlanglijst schrappen. AC Milan maakt dinsdagmiddag via de officiële kanalen bekend dat de verdediger een contract tot medio 2012 heeft getekend. De Amerikaanse verdediger genoot de transfervrije status, nadat zijn verbintenis bij Standard Luik op 30 juni jongstleden afliep.
Onyewu maakte tijdens het toernooi om de Confederations Cup indruk in de nationale ploeg van de Verenigde Staten. De ploeg van Bod Bradley ging in de eindstrijd in Zuid-Afrika met 3-2 ten onder tegen Brazilië. In de halve eindstrijd was het defensief sterke Team USA verrassend te sterk voor Europees kampioen Spanje.
De fysiek sterke Onyewu begon zijn Europese carrière bij FC Metz, speelde een jaar op huurbasis voor La Louvière en keerde daarna weer terug bij Metz. Sinds 2004 staat hij onder contract bij Standard, dat hem in 2007 nog wel uitleende aan Newcastle United. Met Standard werd hij de afgelopen twee seizoenen kampioen van België.
"Hij is een hele sterke jongen en als je kijkt naar onze selectie kunnen wij wel wat fysiek gebruiken", vertelde algemeen directeur Rik van den Boog onlangs. "Dit is een speler die al jaren in het Amerikaanse elftal speelt en transfervrij is. Het is daarom zeker een speler waar wij in geïnteresseerd zijn." Ook Fenerbahçe had interesse.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |