trustenquote:Op dinsdag 7 juli 2009 06:27 schreef kres het volgende:
Moe...
Maar dat komt denk ik doordat ik net thuis ben van een nachtdienst.....
Weltrusten/goedemorgen....
![]()
Good for you Plank.....
Gaat gewoon goed komenquote:Op dinsdag 7 juli 2009 06:31 schreef scrub_nurse het volgende:
weer slecht en weinig geslapen en vandaag belangrijk gesprek op mn werk
Hier ook..quote:
And then you die.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 21:57 schreef marcb1974 het volgende:
Life sucks
Dat zeker ja.quote:
Ik wil een opmerking maken maar doe het niet....quote:
quote:Op dinsdag 7 juli 2009 23:19 schreef kres het volgende:
[..]
Ik wil een opmerking maken maar doe het niet....
bij jou is het wel heel erg omgeslagen de laatste tijd. Verliefdheid dus wederzijds?quote:
Gefeliciteerdquote:Op woensdag 8 juli 2009 10:51 schreef rena het volgende:
Ik voel me jarigAlleen jammer dat het zulk pleurisweer is
Gefeliciteerd!quote:Op woensdag 8 juli 2009 10:51 schreef rena het volgende:
Gefeliciteerdquote:Op woensdag 8 juli 2009 10:51 schreef rena het volgende:
feliquote:Op woensdag 8 juli 2009 10:51 schreef rena het volgende:
Echt welquote:Op woensdag 8 juli 2009 10:02 schreef Apotheose het volgende:
[..]
bij jou is het wel heel erg omgeslagen de laatste tijd. Verliefdheid dus wederzijds?
dat wordt dan zeker een lange nachtrust, mits je kán slapen natuurlijk....quote:Op woensdag 8 juli 2009 18:25 schreef scrub_nurse het volgende:
ellendig, ik ga slapen,hopelijk morgen beter
whahaha!!!quote:
Mr. Right komt ook bij jou langs hoorquote:Op woensdag 8 juli 2009 20:04 schreef Apotheose het volgende:
[..]
whahaha!!!![]()
Nee ik doelde meer "ruilen van situatie". As in: ik hoteldebotel verliefd en wederzijds en jij eh.. nou ja.. eh.. in een beetje klote situatie zou verkeren
Dus denk niet dat je dat zo op prijs zou stellen
zou 't? tot nu alleen maar hartenbrekers tegengekomen.quote:
Ik ook.quote:Op woensdag 8 juli 2009 20:18 schreef Apotheose het volgende:
[..]
zou 't? tot nu alleen maar hartenbrekers tegengekomen.
zo dat is me gelukkig meegevallenquote:Op donderdag 9 juli 2009 09:56 schreef zwartedoos het volgende:
Beetje zenuwachtig, zo mijn baas bellen en zeggen hoe lang ik eruit lig
wat dacht je niemand reageert op mn stoere opmerking vertel t verhaal alsnog maarquote:Op donderdag 9 juli 2009 18:00 schreef skippy22 het volgende:
De frustraties van de afgelopen tijd kwamen naar boven Het ging zo
Klootviool wat ben je toch een waardeloos figuur
Skippy Voor me zie ik een waardeloze klootzak
Hij![]()
Ik Hier op je snuit![]()
Collega's vonden het wel mooi Die hebben ook allemaal een hekel aan hem
Dat vraag ik me ook weleens af.quote:
quote:Op donderdag 9 juli 2009 19:18 schreef zwartedoos het volgende:
[..]
wat dacht je niemand reageert op mn stoere opmerking vertel t verhaal alsnog maar![]()
Ot:
quote:
quote:Op zaterdag 11 juli 2009 22:34 schreef ta1lormad3 het volgende:
heerlijk genaaid (ja zowel letterlijk als figuurlijk)
Details plz.quote:Op zaterdag 11 juli 2009 22:37 schreef ta1lormad3 het volgende:
hmm, ik had het naaien met naald en draad niet meegerekend. Dat heb ik niet gedaan
Die andere twee betekenissen gaan wel op.
Mag ik meeliggen?quote:Op zaterdag 11 juli 2009 22:41 schreef plank_ het volgende:
*Gaat ff lekker tegen mn liefje aanliggen
Awwquote:
da's dan zeker wel lekkerquote:Op zondag 12 juli 2009 08:45 schreef scrub_nurse het volgende:
boh lekker lang geslapen,dat was wel nodig na al die slechte nachten
vertel...quote:Op zondag 12 juli 2009 10:29 schreef plank_ het volgende:
[..]
Hier ook niet
Kreeg het mooiste smsje wat ik maar had kunnen krijgen
omg, als ik het zo allemaal hoor moet jij gewoon geen vriendin nemen, ga nou maar eerst een meisje zoeken en het gewoon gezellig hebben met elkaar zonder verdere verplichtingen..quote:Op zondag 12 juli 2009 10:34 schreef plank_ het volgende:
[..]
Iemand had geen behoefte om met mij n relatie aan te gaan
dat dusquote:Op zondag 12 juli 2009 10:36 schreef murp het volgende:
[..]
omg, als ik het zo allemaal hoor moet jij gewoon geen vriendin nemen, ga nou maar eerst een meisje zoeken en het gewoon gezellig hebben met elkaar zonder verdere verplichtingen..
dus ik wil volgende week niet horen dat je een vriendin heb of dat je een rus heb gekocht.quote:
Dat staatquote:Op zondag 12 juli 2009 10:39 schreef murp het volgende:
[..]
dus ik wil volgende week niet horen dat je een vriendin heb of dat je een rus heb gekocht.
1September hebben we weer een evaluatie gesprek
krijg jij nou nooit last van je oogjes? (je usericonquote:Op zondag 12 juli 2009 10:36 schreef murp het volgende:
[..]
omg, als ik het zo allemaal hoor moet jij gewoon geen vriendin nemen, ga nou maar eerst een meisje zoeken en het gewoon gezellig hebben met elkaar zonder verdere verplichtingen..
WHY ?quote:Op zondag 12 juli 2009 11:33 schreef Houniet het volgende:
Godver nu ook nog eens naar het Politie Bureau.
huhquote:Op zondag 12 juli 2009 11:33 schreef Houniet het volgende:
Godver nu ook nog eens naar het Politie Bureau.
neuhquote:Op zondag 12 juli 2009 11:01 schreef Apotheose het volgende:
[..]
krijg jij nou nooit last van je oogjes? (je usericon)
quote:Op zondag 12 juli 2009 07:56 schreef plank_ het volgende:
Kan niet beter, kreeg het mooiste bericht van mn leven vanochtend
quote:Op zondag 12 juli 2009 10:29 schreef plank_ het volgende:
[..]
Hier ook niet
Kreeg het mooiste smsje wat ik maar had kunnen krijgen
ben je jezelf nou moed aan het inpraten?quote:
Doe je nu mee in dit topic?quote:Op zondag 12 juli 2009 12:35 schreef murp het volgende:
[..]
[..]
[..]
ben je jezelf nou moed aan het inpraten?
sorryquote:Op zondag 12 juli 2009 12:38 schreef plank_ het volgende:
[..]
Doe je nu mee in dit topic?
Of blijf je nu in de SC hangen?
Je kut is weg?quote:
quote:Op zondag 12 juli 2009 14:25 schreef candygirl het volgende:
zo ,lekker bijgekomen en nu terras op, lekker tapas enz
Och, nog n gebroken hartjequote:Op zondag 12 juli 2009 17:14 schreef Fredo55 het volgende:
zó ontzettend kutnieuws gehad.
liefdesverdriet.
Ga dan ook op tijd slapenquote:
ja helaas is niet iedereen superduper happy in de liefde.quote:
Soms heb je gelukquote:Op zondag 12 juli 2009 18:15 schreef Apotheose het volgende:
[..]
ja helaas is niet iedereen superduper happy in de liefde.
ja en dan loopt het weer mis en zit er weer geen toekomst in. What's next?quote:
Klopt, die ervaring had ik dus ook.quote:Op zondag 12 juli 2009 19:00 schreef Apotheose het volgende:
[..]
ja en dan loopt het weer mis en zit er weer geen toekomst in. What's next?
vind je weg maar naar sittard!quote:
wat ga je doen?quote:Op zondag 12 juli 2009 19:09 schreef candygirl het volgende:
[..]
vind je weg maar naar sittard!
ot, zin in vanavond
en nu heb je zomaar weer een ander of zat er toch nog wel enige tijd tussenquote:Op zondag 12 juli 2009 19:02 schreef plank_ het volgende:
[..]
Klopt, die ervaring had ik dus ook.
prul relaties
\\\\quote:
Gewoon zorgen dat je een vooraadje klaar hebt staanquote:Op zondag 12 juli 2009 19:16 schreef Apotheose het volgende:
[..]
en nu heb je zomaar weer een ander of zat er toch nog wel enige tijd tussen![]()
daar verbaas ik me namelijk altijd om.. Is het uit en HUP alweer een nieuwe aan de haak geslagen. Zo lijkt het althans
eh.. het is al een opgave om alleen al 1 te vinden.Laat staan een kast vol!!! Maar als je tips hebt.. do sharequote:Op zondag 12 juli 2009 20:45 schreef plank_ het volgende:
[..]
Gewoon zorgen dat je een vooraadje klaar hebt staan
Gewoon jezelf blijven, dan komt het wel goedquote:Op zondag 12 juli 2009 21:27 schreef Apotheose het volgende:
[..]
eh.. het is al een opgave om alleen al 1 te vinden.Laat staan een kast vol!!! Maar als je tips hebt.. do share
goed bezigquote:Op maandag 13 juli 2009 11:02 schreef zwartedoos het volgende:
Goed, zometeen nieuwe laptop, zaterdag een kitten, vriendje terug
en mooi weer
been there. Ook omdat ze mn verdriet vast niet begrijpen.quote:Op maandag 13 juli 2009 19:13 schreef candygirl het volgende:
Soms heb ik een moment van, laat me gewoon maar even! Dan heb ik geen zin om te praten of mezelf open te geven. Dan wil ik even alleen zijn met mijn vedriet Maar dat begrijpt een ander soms niet!
denk dat ik me nu wel zo voel
Same here.. vaak over de kop en soms al bonus een rondje achteruitquote:
quote:Op dinsdag 14 juli 2009 16:30 schreef heavenstar het volgende:
Volgende week beginnen met het verbouwen van ons huisje...binnenkort verhuizen: SAMEN WONEN!!!!![]()
![]()
![]()
![]()
eindelijk zit het ons mee....quote:
Ik ook.quote:
precies wat ik nu ga doen met het dekbed over mijn hoofd heen en de eerste dagen niet meer opstaanquote:Op dinsdag 14 juli 2009 19:12 schreef skippy22 het volgende:
[..]
Ik had beter in bed kunnen blijven liggen
quote:Op dinsdag 14 juli 2009 19:32 schreef candygirl het volgende:
[..]
precies wat ik nu ga doen met het dekbed over mijn hoofd heen en de eerste dagen niet meer opstaan
dat ook nietquote:Op dinsdag 14 juli 2009 19:34 schreef zwartedoos het volgende:
[..]
werken niet doorgegaan?
OT:gemengd
ik zou bezoek krijgen(eindelijk afleiding)en die zegt net ook af, en verveel me al de hele dagquote:
sommige dingen lopen anders dan gepland in je leven hequote:Op dinsdag 14 juli 2009 20:04 schreef zwartedoos het volgende:
[..]
ik zou bezoek krijgen(eindelijk afleiding)en die zegt net ook af, en verveel me al de hele dag![]()
awww Houniieee....wat lief....quote:
Optie 1....quote:Op dinsdag 14 juli 2009 21:15 schreef nectarientje het volgende:
echt, wat een contactgestoorde idioten lopen er rond zeg.. Of ben ik dan zo'n held?
quote:Op dinsdag 14 juli 2009 20:46 schreef heavenstar het volgende:
[..]
awww Houniieee....wat lief....![]()
![]()
![]()
nee maar wel een koelkast, een wasmachine, een droger, een grote kledingkast, een salontafel en een luifel.....![]()
![]()
Dronken in bad, is niet echt veilig. maar okquote:Op woensdag 15 juli 2009 05:54 schreef evaxsis het volgende:
Dronken maar ok, wacht nog steeds dat jullie allen niet meer gaan posten en ik fijn de jacuzzi hier in kan gaan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |