Vroeger in het spel Ducktales moest je dat ook doen. Dat was coolquote:Op dinsdag 7 juli 2009 13:30 schreef Titus-Pullo het volgende:
Die verhalen dat ze met Oom Dago gaan zoeken naar een of andere (kunst)schat in een warm/koud land zijn het mooiste
Ik vind het eigenlijk ook maar een kutventje hoorquote:
quote:Op dinsdag 7 juli 2009 13:37 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Vroeger in het spel Ducktales moest je dat ook doen. Dat was cool
quote:Op dinsdag 7 juli 2009 13:45 schreef StefanoSanders het volgende:
Die Donald en Darkwing duck zijn inderdaad de baas.
Dat Donald toch altijd achter die Katrien aan loopt snapte ik vroeger inderdaad ook al niet.
Ze loopt rond in jaren 50 kleding.
Speelt altijd de baas over hem verwacht altijd maar dat alles voor haar gedaan moet worden.
Oprotten met de borderline trut.
De enige keer dat ze wel een beetje normaal was in Quack Pack
[ afbeelding ]
Inclusief heliumstemmetjesquote:Op dinsdag 7 juli 2009 13:55 schreef Titus-Pullo het volgende:
[..]
Maar daar gedroegen die neefjes zich een beetje als nichten
Die had Donald toch gewonnen omdat Guus hem in de zee flikkerde ofzo en dat schip om moest draaien?quote:Op dinsdag 7 juli 2009 01:25 schreef Titus-Pullo het volgende:
VOORBEELD 1
Katrien ziet dat er bij een supermarkt een wedstrijd is waarbij je een romantische cruise voor 2 kunt winnen. Dan zegt ze tegen Donald en die gemene Guus Geluk dat degene die de wedstrijd wint haar mee mag nemen op die cruise.
WTF Katrien, wat doe jealsof die arme goeie Donald dat ooit zou kunnen winnen als die smeerlap van een Guus meedoet
!!!
Wat zou je haar geven?quote:Op dinsdag 7 juli 2009 13:58 schreef Skylark. het volgende:
Ik zou haar geven.
Die had toch op een gegeven moment een hele sjieke tent omdat Donald hem zo goed reviewde in de krant?quote:Op dinsdag 7 juli 2009 14:38 schreef J.Herrer het volgende:
En de echte koning van Duckstad is hamburger Jopiemet die eeuwige sigaar in z'n bek
Dat zou best wel kunnenquote:Op dinsdag 7 juli 2009 14:45 schreef Frikadel_Speciaal het volgende:
[..]
Die had toch op een gegeven moment een hele sjieke tent omdat Donald hem zo goed reviewde in de krant?
Platgereden door Bolderbast.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 14:57 schreef MouzurX het volgende:Ik wil weten wat er met tobber gebeurt is.
KK & K hebben hem in stukken gezaagd en aan Loebas gevoerdquote:Op dinsdag 7 juli 2009 14:57 schreef MouzurX het volgende:Ik wil weten wat er met tobber gebeurt is.
Dat zouden jonge woudlopers nooit doenquote:Op dinsdag 7 juli 2009 15:29 schreef J.Herrer het volgende:
[..]
KK & K hebben hem in stukken gezaagd en aan Loebas gevoerd
die was geniaalquote:Op dinsdag 7 juli 2009 14:52 schreef J.Herrer het volgende:
[..]
Dat zou best wel kunnenDat verhaal ken ik niet
Hij had wel een keer een loterij gewonnen omdat Donald een broodje worst betaalde met een lot en toen had hij die tent ook opgepimpt![]()
Toen kwam Donald op het 'geniale' idee om iedereen gratis worst te geven
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |