quote:
Seven en ik vallen op de zelfde vrouwenquote:Op zaterdag 1 augustus 2009 10:36 schreef Vanyel het volgende:
Seven vindt Bette niet mooi?!![]()
En wel Papi en Jenny en Alice?
Wij begrijpen elkaar geloof ik niet.
OMG Bette is gewoon de lekkerstequote:Op zaterdag 1 augustus 2009 10:56 schreef Seven.of.Nine het volgende:
Ik vind Bette niet lelijk hoor, dat zeker niet. Maar ik zou er niet op vallen omdat ik haar een beetje een travestiet vind.. Tina bijvoorbeeld is ook helemaal niet lelijk maar trekt altijd zo'n vreselijke bek.
Dramatisch idd dat topic, maar je hebt je netjes gehoudenquote:Op vrijdag 31 juli 2009 22:21 schreef Seven.of.Nine het volgende:
Oeh, dat topic:![]()
Ik zal lief blijven.
ditoquote:
Arnhemquote:Op zondag 2 augustus 2009 21:17 schreef Seven.of.Nine het volgende:
Hai Brittie.
Ik ben ook nog beetje brak. Vive la Vie feestje was nederlandstalige muziek. Gaypride was leuk, van de parade niks gezien wegens drukte, nog wel ander tof feestje geweest, Reguliers Dwarsstraat was TE druk en om 11 uur terug gegaan om in Arnhem te gaan stappen.
.
Echt? Ik heb zo ongeveer de hele avond in die steeg gehangen maar volgens mij maar iets van 2quote:Op zondag 2 augustus 2009 21:17 schreef Seven.of.Nine het volgende:
Ik ben ook nog beetje brak. Vive la Vie feestje was nederlandstalige muziek.
Geweldige film inderdaadquote:Op zaterdag 1 augustus 2009 22:43 schreef Tha_Erik het volgende:
The curious case of Benjamin Button is echt een hele grote aanrader. Heb 'm net voor de tweede keer gezien (donderdag eerste keer) en hij is echt zo mooi en huilen
![]()
. En Cate Blanchett is natuurlijk altijd mooi, en hier ook nog eens heel sterk (zoals altijd).
[ afbeelding ]
We zijn overal even binnen geweest, Havana, Emperium, JuicyLucyquote:Op zondag 2 augustus 2009 21:18 schreef NanKing het volgende:
[..]
Arnhem. Waar in Arnhem ga je altijd stappen?
[spam] [Reportage] Gay Pride 2009! [/spam]
Rond kwart over 10, half 11?quote:Op zondag 2 augustus 2009 21:19 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Echt? Ik heb zo ongeveer de hele avond in die steeg gehangen maar volgens mij maar iets van 2
NLnummers gehoord.
Ik hem 'm afgezet wegens gruwelijke saaiheid. Het einde zal wel heel goed zijn dan!quote:
Saai?quote:Op zondag 2 augustus 2009 21:30 schreef Seven.of.Nine het volgende:
[..]
We zijn overal even binnen geweest, Havana, Emperium, JuicyLucy, Bloopers, Bumpers
. Ik had geen zin om entree te betalen
.
[..]
Rond kwart over 10, half 11?
[..]
Ik hem 'm afgezet wegens gruwelijke saaiheid. Het einde zal wel heel goed zijn dan!
Doe maar jaquote:Op zondag 2 augustus 2009 21:35 schreef Seven.of.Nine het volgende:
[..]
Kijk 'm nog wel een keer overnieuw dan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |