Wat een onzin.quote:
Ik heb hem even voor je verbeterd. Wilders is niet de oorzaak hij is een gevolg. Als Marokkanen zich netjes deden gedragen dan was hij nooit zo populair zijn. Net als ik nu zou gaan lullen over hoe crimineel chinezen wel niet zijn denk je nou echt dat iemand dan zou luisteren? Nee, omdat iedereen weet dat dat bullshit is.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 00:38 schreef Marocboy het volgende:
Ik geef haar de welbekende :en loop verder en doe alsof er niks gebeurd is en denk bij mezelf: Good job wilders Marokkanen
![]()
Nederlandse criminelen horen in de Nederlandse gevangenissen...quote:Op dinsdag 7 juli 2009 00:43 schreef Marocboy het volgende:
[..]
Wat een onzin.
Dan ben jij ook gewoon crimineel hoor, want hoeveel Nederlandse criminelen zijn er ook alweer? Ja juist..
Weet je het zelf?quote:Op dinsdag 7 juli 2009 00:43 schreef Marocboy het volgende:
[..]
Wat een onzin.
Dan ben jij ook gewoon crimineel hoor, want hoeveel Nederlandse criminelen zijn er ook alweer? Ja juist..
De logica van een Amsterdamse taxichauffeur.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 00:43 schreef Marocboy het volgende:
[..]
Wat een onzin.
Er zijn idd ook nederlandse criminelen. Deze maken een klein deel van de bevolking uit. Binnen de marrokaanse gemeenschap is het helaas geen klein deel van het totaal.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 00:43 schreef Marocboy het volgende:
[..]
Wat een onzin.
Eigen volk eerst. Ein Reich EIn Fuhrer.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 00:45 schreef mazaru het volgende:
[..]
Nederlandse criminelen horen in de Nederlandse gevangenissen...
quote:Op dinsdag 7 juli 2009 00:44 schreef mirved het volgende:
[..]
Ik heb hem even voor je verbeterd. Wilders is niet de oorzaak hij is een gevolg. Als Marokkanen zich netjes deden gedragen dan was hij nooit zo populair. Net als ik nu zou gaan lullen over hoe crimineel chinezen wel niet zijn denk je nou echt dat iemand dan zou luisteren? Nee, omdat iedereen weet dat dat bullshit is.
Beetje makkelijk om meteen weer het vingertje naar andere te wijzen.
Wel binnen de Marokkaanse gemeenschap in zijn geheel.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 00:46 schreef mirved het volgende:
[..]
Er zijn idd ook nederlandse criminelen. Deze maken een klein deel van de bevolking uit. Binnen de marrokaanse gemeenschap is het helaas geen klein deel van het totaal.
bron: Rotterdam broeinest van criminele allochtone jongeren
quote:
De rest is nog niet betrapt door onze padvinder-vriendjes bij de politie.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 00:48 schreef IHVK het volgende:
[..]
Wel binnen de Marokkaanse gemeenschap in zijn geheel.
En zelfs bij de groep jonge mannen 18-24 is het niet meer dan 50%.
Dank je voor de compliment, en ik ben trouwens echt wel mocro hoor.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 00:47 schreef IshtarOptimel het volgende:
Jouw Nederlands is te goed voor een kutallochtoon.
Een groter percentage Marokkanen zijn crimineel dan het percentage criminele autochtone bevolking. Kleine groep, veel troep. Grote groep (relatief) weinig troep.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 00:46 schreef mirved het volgende:
[..]
Er zijn idd ook nederlandse criminelen. Deze maken een klein deel van de bevolking uit. Binnen de marrokaanse gemeenschap is het helaas geen klein deel van het totaal.
bron: Rotterdam broeinest van criminele allochtone jongeren
"Ja maar hunnie doen het ook!"quote:Op dinsdag 7 juli 2009 00:43 schreef Marocboy het volgende:
[..]
Wat een onzin.
Is goed. Maar dan alle Nederlanders.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 00:48 schreef mazaru het volgende:
[..]
![]()
Ik ga voor "Three strikes... You're out!!"
TS heeft toch niks gedaan. Waar heb je het over?quote:Op dinsdag 7 juli 2009 00:50 schreef Frikadel_Speciaal het volgende:
[..]
"Ja maar hunnie doen het ook!"
Als de media had besloten om de aandacht op chinezen te vestigen zou het ook dom hebben geklonken als ik zei dat Marokkanen criminelen zijn.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 00:44 schreef mirved het volgende:
[..]
Ik heb hem even voor je verbeterd. Wilders is niet de oorzaak hij is een gevolg. Als Marokkanen zich netjes deden gedragen dan was hij nooit zo populair zijn. Net als ik nu zou gaan lullen over hoe crimineel chinezen wel niet zijn denk je nou echt dat iemand dan zou luisteren? Nee, omdat iedereen weet dat dat bullshit is.
Beetje makkelijk om meteen weer het vingertje naar andere te wijzen.
Uhu.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 00:49 schreef Torquemada het volgende:
[..]
De rest is nog niet betrapt door onze padvinder-vriendjes bij de politie.
Kanquote:Op dinsdag 7 juli 2009 00:51 schreef kolonel-knalpiemel het volgende:
HEY! Ben jij dan die ene Marokkaan die de "overgrote niet-criminele Marokkaanse meerderheid" is waar Job Cohen het altijd over heeft?
Wtf "is het niet meer dan 50%" dat is 1 op de 2. Dat is super veel. Dan gaat het ook nog over alleen diegene die gepakt zijn. Zo zullen er genoeg zijn die kleine dingen doen of alleen asociaal gedrag vertonen.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 00:48 schreef IHVK het volgende:
[..]
Wel binnen de Marokkaanse gemeenschap in zijn geheel.
En zelfs bij de groep jonge mannen 18-24 is het niet meer dan 50%.
Dat het meer voorkomt weten we. Dat is geen vrijbrief om alle Marokkanen te discrimineren. Maar goed, bejaarden..
Ah nu is het de media schuld. De boze media heeft opeens besloten dat Marokkanen slecht zijn? (Dit terwijl vaak de herkomst van de daders niet eens genoemd wordt en veel zaken buiten het nieuws blijven)quote:Op dinsdag 7 juli 2009 00:51 schreef Marocboy het volgende:
[..]
Als de media had besloten om de aandacht op chinezen te vestigen zou het ook dom hebben geklonken als ik zei dat Marokkanen criminelen zijn.
Daar klopt geen bal van.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 00:53 schreef mirved het volgende:
[..]
Wtf "is het niet meer dan 50%" dat is 1 op de 2. Dat is super veel. Dan gaat het ook nog over alleen diegene die gepakt zijn. Zo zullen er genoeg zijn die kleine dingen doen of alleen asociaal gedrag vertonen.
Bovendien heeft de marrokaanse bevolking er ook een handje naar om nooit eens toe te geven dat er inderdaad iets fout zit. Ze doen de problemen altijd op andere afschuiven of bagatelliseren. Ik denk dat er veel meer begrip zou komen van Nederlanders uit als de "goeie" eens openlijk lieten merken dat ze dat gedrag zelf ook afkeuren. Als Achmed op de hoek weer iets doet wat niet mag dat ze erop af stappen en iets van zeggen. Maar nee dat gebeurt allemaal niet. Als een dief dood gaat gaan ze zelfs een stille tocht voor hem organiseren en op TV zeggen wat een goeie jongen het wel niet was
Suurreequote:Op dinsdag 7 juli 2009 00:56 schreef mirved het volgende:
[..]
Ah nu is het de media schuld. De boze media heeft opeens besloten dat Marokkanen slecht zijn? (Dit terwijl vaak de herkomst van de daders niet eens genoemd wordt en veel zaken buiten het nieuws blijven)
Hoe weet jij nou dat het Mocro's waren?? Stond je soms toe te kijken?quote:Op dinsdag 7 juli 2009 00:58 schreef Biefstuk het volgende:
Mijn fiets is vorige week weggekaapt door mocro's.
Ze hadden vast goede bedoelingen ermee want mijn bel was stuk. Helaas heb ik mijn adres niet kunnen geven
Daar heb je wel gelijk in. Mensen zijn toch zo van "Dat wat ze niet kennen dat moeten ze niet". Daar valt weinig aan te veranderen.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 00:59 schreef IHVK het volgende:
Met Wilders heeft dit overigens niks te maken. Racistische bejaarden waren er ook tien jaar geleden.
Misschien had hij hun spoor van spuugplekken gevolgd terug naar hun huisquote:Op dinsdag 7 juli 2009 01:01 schreef Marocboy het volgende:
[..]
Hoe weet jij nou dat het Mocro's waren?? Stond je soms toe te kijken?
Mooi misschien mag ik dan 1 keer de verzuurde racist uithangen.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 01:02 schreef Anchor het volgende:
Over een paar jaar zijn we de Marokkanen vergeten en begint het gezeik over Polen.
Dit is trouwens wel weer een prima voorbeeld hoe het altijd maar weer wordt afgeschoven:quote:Op dinsdag 7 juli 2009 00:51 schreef Marocboy het volgende:
[..]
Als de media had besloten om de aandacht op chinezen te vestigen zou het ook dom hebben geklonken als ik zei dat Marokkanen criminelen zijn.
Komt vast door de mediaquote:Op dinsdag 7 juli 2009 01:27 schreef Anchor het volgende:
Maar dat bejaarde volk is ook tuig hoor, ze stelen als raven.
Gedaan.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 00:49 schreef Marocboy het volgende:
[..]
Dank je voor de compliment, en ik ben trouwens echt wel mocro hoor.
PM me maar voor mijn msn
Kolonel knalpiemelquote:Op dinsdag 7 juli 2009 00:51 schreef kolonel-knalpiemel het volgende:
HEY! Ben jij dan die ene Marokkaan die de "overgrote niet-criminele Marokkaanse meerderheid" is waar Job Cohen het altijd over heeft?
Hij gebruikt niet voor niets foto's van iemand anders in zijn fobo.quote:
en dan ?quote:Op dinsdag 7 juli 2009 00:49 schreef Marocboy het volgende:
[..]
Dank je voor de compliment, en ik ben trouwens echt wel mocro hoor.
PM me maar voor mijn msn
Sherlock Holmes hoor.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 02:51 schreef IQM het volgende:
[..]
Hij gebruikt niet voor niets foto's van iemand anders in zijn fobo.
http://forum.aceboard.net/p-19679-1324-33827-1.htm#id1014226
http://bogoss59610.skyrock.com/profil/
Onbegrijpelijk ja, users die te geinteresseerd zijn in het ontmaskeren van andere internetusers. Boeiend.quote:
quote:Op dinsdag 7 juli 2009 02:56 schreef IshtarOptimel het volgende:
[..]
Onbegrijpelijk ja, users die te geinteresseerd zijn in het ontmaskeren van andere internetusers. Boeiend.
Nou, vriend? Zegt het maar hard op.quote:
Nee, het is grappig omdat je een kloon bent. Vandaar.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 03:01 schreef IshtarOptimel het volgende:
[..]
Nou, vriend? Zegt het maar hard op.
Schiphol Airport, enkele reis. Opgelost, slotjequote:Op dinsdag 7 juli 2009 00:58 schreef Marocboy het volgende:
[..]
Daar klopt geen bal van.
Je zult velen 'goeie' Marokkanen horen zeggen dat er drastische veranderingen moeten komen en dat ze willen helpen, maar hoe zij ook werkelijk de daad bij het woord kunnen voegen blijft voor mij een raadsel.
waarom heb je je foto's weggehaald?quote:Op dinsdag 7 juli 2009 00:42 schreef Meris het volgende:
Je bent niet de enigste hoor. Paar jaar geleden voor mij alweer, maar toen ik het nog cool vond om eyeliner over m'n wangen te laten lopen gebeurde me dat ook heel vaak. Hehe...
Ach ja, ze zijn zelf geen haar beter
Maar je bent vast liev, dus no problem
Dat kan niet zolang de Marokkaanse wet blijft zoals deze is, Marokkanen zouden dan hun Nederlandse paspoort moeten opgeven, en dat maakt jouw argument onwaar.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 00:50 schreef IHVK het volgende:
[..]
Is goed. Maar dan alle Nederlanders.
Gezien de groep waar jij het over heeft gewoon een NL paspoort heeft. En Wilders de dubbele nationaliteit af gaat schaffen.
Dan gaan ze ineens met hun Nederlands paspoort zwaaien en janken dat ze Nederlander zijn.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 03:15 schreef TheThirdMark het volgende:
[..]
Schiphol Airport, enkele reis. Opgelost, slotje
Dat is natuurlijk wel een probleem van de Nederlanders waar meneer Wilders wel een argument heeft; Nederland past zich altijd maar aan aan andere landen.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 08:32 schreef LuxAeterna het volgende:
[..]
Dat kan niet zolang de Marokkaanse wet blijft zoals deze is, Marokkanen zouden dan hun Nederlandse paspoort moeten opgeven, en dat maakt jouw argument onwaar.
Loop je nou nog steeds te trollen.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 11:57 schreef Torquemada het volgende:
Alle Marokkanen deugen gewoon niet. De TS hier dus ook niet, met z'n zielige kloontje.
Vooroordelen bevestigd, altijd leuk.
Gefeliciteerd, koop een lolly voor jezelf.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 12:02 schreef Torquemada het volgende:
[..]
Ik verwoord de mening van mijzelf en de autochtone massa.
Waarom zou ik behoefte hebben aan een lolly?quote:Op dinsdag 7 juli 2009 12:05 schreef IHVK het volgende:
[..]
Gefeliciteerd, koop een lolly voor jezelf.
Dus ook de Nederlandse criminelen van Marokkaanse afkomst. Ik zie je punt niet.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 00:45 schreef mazaru het volgende:
[..]
Nederlandse criminelen horen in de Nederlandse gevangenissen...
Is het weer 1997? Het is allemaal de schuld van de media, juist ja.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 00:51 schreef Marocboy het volgende:
[..]
Wees blij dat het twee oude wijven waren en niet twee Gestapo-agenten die door Wilders zijn aangewezen om mocro's op te pakken.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 00:38 schreef Marocboy het volgende:
Samenvatting : Geen. je leest alles maar.
Je ziet het welquote:Op dinsdag 7 juli 2009 12:32 schreef trancethrust het volgende:
[..]
Dus ook de Nederlandse criminelen van Marokkaanse afkomst. Ik zie je punt niet.
Kloon alert.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 00:47 schreef IshtarOptimel het volgende:
Jouw Nederlands is te goed voor een kutallochtoon.
Niet mijn mening hoor.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 12:02 schreef Torquemada het volgende:
[..]
Ik verwoord de mening van mijzelf en de autochtone massa.
quote:Op dinsdag 7 juli 2009 11:55 schreef error_404 het volgende:
[..]
Dat is natuurlijk wel een probleem van de Nederlanders waar meneer Wilders wel een argument heeft; Nederland past zich altijd maar aan aan andere landen.
Er wordt een dubbele nationaliteit toegestaan omdat Marokkanen niet van van hun nationaliteit af kunnen komen. Het probleem wordt dus bij Nederland neergelegd (beter gezegd: Nederland maakt er zijn eigen probleem van), terwijl het eigenlijk een probleem van Marokko is.
Autochtonen mogen wel topics volhuilen over het leed dat ze allemaal aangedaan wordt door allochtonen maar als het andersom gaat is meneer ' aan het zeuren'quote:Op woensdag 8 juli 2009 00:16 schreef mividaloca het volgende:
wat een domme kutreacties van het telegraafvolk..
en dan gaat iedereen zich afvragen waarom allochtonen niet willen integreren en zich niet willen aanpassen..
Dat is een probleem voor Nederland. Marokaanse (of hoe je het ook schrijft,) criminelen zijn een probleem voor Marokko of 1 van die landen daar. In ieder geval niet voor Nederland.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 00:43 schreef Marocboy het volgende:
[..]
Wat een onzin.
Mensen die denken dat Marokkanen geen Nederlands kunnen spreken.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 18:23 schreef MevrouwHopjes83 het volgende:
Je spelling is te goed voor een Marocboy.![]()
Niet als Meki een representatieve Marokkaan is.quote:Op woensdag 8 juli 2009 14:35 schreef IHVK het volgende:
[..]
Mensen die denken dat Marokkanen geen Nederlands kunnen spreken.
Groot gelijk, dus eerst de kampen gebruiken voor de bejaarden en daarna voor de buitenlanders. Is economisch gezien ook nog eens beter ook.quote:Op woensdag 8 juli 2009 01:36 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:
Ben ik nou de enige die het eens is met TS? Alleen dat het aan Wilders ligt klopt niet, veel bejaarden gedragen zich namelijk niet netjes tegen elke bevolkingsgroep die niet die van henzelf is. Werd zelf ooit een keer beschuldigd van spijbelen omdat ik 's ochtends door de stad liepWas die ochtend gewoon vrij, maar dat kon niet volgens die heks
Je het ze ook zo weinig doen....quote:Op woensdag 8 juli 2009 14:35 schreef IHVK het volgende:
[..]
Mensen die denken dat Marokkanen geen Nederlands kunnen spreken.
Maar buitenlanders zijn vies en eng, jwtz?quote:Op woensdag 8 juli 2009 15:42 schreef Chuck_Norris het volgende:
Je merkt dat een groot aantal mensen op FOK nooit buitenlandse vrienden heeft gehad
Ik heb twee buitenlandse vrienden en ze heten Ben en Jerry. Hihihihihihihihihi.quote:Op woensdag 8 juli 2009 15:42 schreef Chuck_Norris het volgende:
Je merkt dat een groot aantal mensen op FOK nooit buitenlandse vrienden heeft gehad
Dan zouden de journaals -minstens- 50% korter zijn.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 00:51 schreef Marocboy het volgende:
[..]
Ik mocht nooit van mijn ouders met criminelen omgaan.quote:Op woensdag 8 juli 2009 15:42 schreef Chuck_Norris het volgende:
Ik heb een vriend in Friesland hoorquote:Op woensdag 8 juli 2009 15:42 schreef Chuck_Norris het volgende:
Dat is fok.nl zelfquote:Op dinsdag 7 juli 2009 00:49 schreef IHVK het volgende:
KLB is de Telegraaf.nl afdeling van Fok! zie ik ?
Denk idd niet dat veel FOK-kers bewust de criminaliteit opzoekenquote:Op woensdag 8 juli 2009 15:42 schreef Chuck_Norris het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |