Wat een onzin.quote:
Ik heb hem even voor je verbeterd. Wilders is niet de oorzaak hij is een gevolg. Als Marokkanen zich netjes deden gedragen dan was hij nooit zo populair zijn. Net als ik nu zou gaan lullen over hoe crimineel chinezen wel niet zijn denk je nou echt dat iemand dan zou luisteren? Nee, omdat iedereen weet dat dat bullshit is.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 00:38 schreef Marocboy het volgende:
Ik geef haar de welbekende :en loop verder en doe alsof er niks gebeurd is en denk bij mezelf: Good job wilders Marokkanen
![]()
Nederlandse criminelen horen in de Nederlandse gevangenissen...quote:Op dinsdag 7 juli 2009 00:43 schreef Marocboy het volgende:
[..]
Wat een onzin.
Dan ben jij ook gewoon crimineel hoor, want hoeveel Nederlandse criminelen zijn er ook alweer? Ja juist..
Weet je het zelf?quote:Op dinsdag 7 juli 2009 00:43 schreef Marocboy het volgende:
[..]
Wat een onzin.
Dan ben jij ook gewoon crimineel hoor, want hoeveel Nederlandse criminelen zijn er ook alweer? Ja juist..
De logica van een Amsterdamse taxichauffeur.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 00:43 schreef Marocboy het volgende:
[..]
Wat een onzin.
Er zijn idd ook nederlandse criminelen. Deze maken een klein deel van de bevolking uit. Binnen de marrokaanse gemeenschap is het helaas geen klein deel van het totaal.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 00:43 schreef Marocboy het volgende:
[..]
Wat een onzin.
Eigen volk eerst. Ein Reich EIn Fuhrer.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 00:45 schreef mazaru het volgende:
[..]
Nederlandse criminelen horen in de Nederlandse gevangenissen...
quote:Op dinsdag 7 juli 2009 00:44 schreef mirved het volgende:
[..]
Ik heb hem even voor je verbeterd. Wilders is niet de oorzaak hij is een gevolg. Als Marokkanen zich netjes deden gedragen dan was hij nooit zo populair. Net als ik nu zou gaan lullen over hoe crimineel chinezen wel niet zijn denk je nou echt dat iemand dan zou luisteren? Nee, omdat iedereen weet dat dat bullshit is.
Beetje makkelijk om meteen weer het vingertje naar andere te wijzen.
Wel binnen de Marokkaanse gemeenschap in zijn geheel.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 00:46 schreef mirved het volgende:
[..]
Er zijn idd ook nederlandse criminelen. Deze maken een klein deel van de bevolking uit. Binnen de marrokaanse gemeenschap is het helaas geen klein deel van het totaal.
bron: Rotterdam broeinest van criminele allochtone jongeren
quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |