21? 22? 23? 24?quote:Op dinsdag 7 juli 2009 02:29 schreef Merel1808 het volgende:
[..]
Ok!
Hoi, ik ben Merel, veel te oud voor hier, nu tijdelijk in Paramaribo en uit pure verveling terug in PUB! Wie ben jij?
Hoi Merel.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 02:29 schreef Merel1808 het volgende:
[..]
Ok!
Hoi, ik ben Merel, veel te oud voor hier, nu tijdelijk in Paramaribo en uit pure verveling terug in PUB! Wie ben jij?
Je bent dus gewoon nog 19. Valt mee.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 02:33 schreef Merel1808 het volgende:
[..]
Bijna 20 nog maar
Maar ik voel me altijd zo oud, ik heb al een heel PUBleven achter de rug
Ik deed stage, maar had er nog een weekje vakantie achteraan geplakt, so here I amquote:Op dinsdag 7 juli 2009 02:33 schreef Plums het volgende:
Truste Probinski.![]()
[..]
Hoi Merel.Ik ben eigenlijk ook te oud voor hier, maar ach. Wat doe je in Paramaribo?
Tof daar?
Noh lekker zeg.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 02:35 schreef Merel1808 het volgende:
[..]
Ik deed stage, maar had er nog een weekje vakantie achteraan geplakt, so here I am![]()
Het is hier echt super, maar als meisje alleen over straat is niet zo tof, alle mannen beginnen spontaan obscene dingen te roepen als ze blond voorbij zien lopen
Nah.. Ik liep vanmiddag naar huis, en toen kwam er ineens een man naast me lopen:quote:Op dinsdag 7 juli 2009 02:37 schreef Plums het volgende:
[..]
Noh lekker zeg.
En eeh, ja, dat is hier in NL toch ook?
OMG, die moet ik onthouden. Goede openingszin.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 02:39 schreef Merel1808 het volgende:
[..]
Nah.. Ik liep vanmiddag naar huis, en toen kwam er ineens een man naast me lopen:
- "Meisje, mag ik je wat zeggen? Waarom kijk je zo chagerijnig?"
* "Ik ben moe, moet u niet toevallig de andere kant op meneer?"
- "Je moet niet zo boos kijken, daar word je niet mooier op, je bent zo'n mooi meisje!"
* "Bedankt hoor, maar moest u niet de andere kant op?"
- "Meisje, kom, we maken een afspraakje, en dan ga ik je beffen hoor! Dat doe ik echt! Lekker je kutje likken van onder naar boven, mmmm!"
Dat heb ik in NL nog nóóit iemand tegen me horen zeggen op straat
Haha, om het nog mooier te maken kun je ook in een lelijke oude auto naast me gaan rijden en me blijven volgen, en ondertussen nog meer van dat soort taal uitslaan, welk meisje zou dan niet voor je vallenquote:Op dinsdag 7 juli 2009 02:42 schreef IQM het volgende:
[..]
OMG, die moet ik onthouden. Goede openingszin.
De slimme, ontwikkelde met een groot gevoel van eigenwaarde. Juist diegenen waar ik doorgaans zo in geïnteresseerd ben.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 02:44 schreef Merel1808 het volgende:
[..]
Haha, om het nog mooier te maken kun je ook in een lelijke oude auto naast me gaan rijden en me blijven volgen, en ondertussen nog meer van dat soort taal uitslaan, welk meisje zou dan niet voor je vallen
Ik heb maar gezegd dat ik snel terug moest naar mn vriendje die in mn hostel op me aan het wachten wasquote:Op dinsdag 7 juli 2009 02:43 schreef IQM het volgende:
Maar hoe was 'ie uiteindelijk in bed?
En hij heeft niet eens een threesome aangeboden? Frigide luilak!quote:Op dinsdag 7 juli 2009 02:45 schreef Merel1808 het volgende:
[..]
Ik heb maar gezegd dat ik snel terug moest naar mn vriendje die in mn hostel op me aan het wachten was
Vond ik ook een behoorlijke tegenvaller, maarjaquote:Op dinsdag 7 juli 2009 02:47 schreef IQM het volgende:
[..]
En hij heeft niet eens een threesome aangeboden? Frigide luilak!
Chill toch, ik zit nu te fokken op mijn werk, van 8:00 tot 16:25, dan werken van 17:00 tot 20:15quote:Op dinsdag 7 juli 2009 09:15 schreef Renesite het volgende:
Niet echt. Straks werken 12-20:15. Collega is ziek.
quote:Op dinsdag 7 juli 2009 09:24 schreef mstr het volgende:
Dat is kut, wakker worden en er achter komen dat je geen wakker hebt gezet.
En dus geluk hebt dat je wakker wordt op dat moment.
ahaquote:
die wát?quote:
maar jij gaat ook rustig mee in discussiequote:Op dinsdag 7 juli 2009 10:34 schreef kanovinnie het volgende:
gezeik op modjes in de FB, zeiken zeiken zeiken en verder niets
Vind je het heel gek, jij loopt de boel te vertyfen daar. Ik probeer er nog iets van te makenquote:Op dinsdag 7 juli 2009 10:38 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
maar jij gaat ook rustig mee in discussie![]()
Ik heb 1 note![]()
krentje toch
daar heb je gelijk inquote:Op dinsdag 7 juli 2009 10:40 schreef kanovinnie het volgende:
En daar komt bij dat ik geen kritiek lopp te uiten, dan pm/msn ik ze wel
De FB is er ook voor kritiek popjequote:Op dinsdag 7 juli 2009 @ 10:34 schreef kanovinnie het volgende:gezeik op modjes in de FB, zeiken zeiken zeiken en verder niets
Oh lekker danquote:Op dinsdag 7 juli 2009 @ 10:45 schreef Renesite het volgende:
Regen!!! Teringbende op het werk dus straks
Iedereen met natte poten en blubberpoten door mijn winkeltje heen
!!!
moet je dat zelf allemaal schoonmaken danquote:Op dinsdag 7 juli 2009 10:45 schreef Renesite het volgende:
Regen!!! Teringbende op het werk dus straks
Iedereen met natte poten en blubberpoten door mijn winkeltje heen
!!!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |