toch geen paarden voer aan Q gegeven zou een hoop verklarenquote:Op maandag 6 juli 2009 23:25 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Ik had gisteren voor m gekookt... Was nog veel van over, en ik denk dat ie daar vanavond van heeft gegeten.. en nu heb ik al sinds half 6 niks meer gehoord en neemt ie z'n telefoon niet op
Pastasaladequote:Op maandag 6 juli 2009 23:28 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
toch geen paarden voer aan Q gegeven zou een hoop verklaren
Lekker ontmaagd?quote:
dat zou toch geen probleem moeten zijn lijkt me toch sterk dat ie je nu al zat isquote:
Met mij in de buurt is ALLES mogelijkquote:Op maandag 6 juli 2009 23:30 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
dat zou toch geen probleem moeten zijn lijkt me toch sterk dat ie je nu al zat is
quote:Op maandag 6 juli 2009 23:28 schreef automatic_ het volgende:
Echt hè
Ben ik vergeten mijn horretje dicht te doen.
Welkom mugjes![]()
Welterusten dus!quote:
quote:Op maandag 6 juli 2009 23:33 schreef Lub_ya het volgende:
welrtusten iedereen
slaap lekker voor strakkies
quote:
Als hij jou kan hebbenquote:
Zó waar hequote:Op maandag 6 juli 2009 23:37 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
Als hij jou kan hebbendan kan je alles hebben
Dat is andersom toch?quote:Op maandag 6 juli 2009 23:37 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
Als hij jou kan hebbendan kan je alles hebben
quote:
Hoe beviel het?quote:
Moet ook gebeuren.quote:
lekker dan ons in spanning laten hoe zit het nou met je vriendje de verhuizing enzoquote:
Vriendje? Verhuizing?quote:Op maandag 6 juli 2009 23:45 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
lekker dan ons in spanning laten hoe zit het nou met je vriendje de verhuizing enzo
je had een soort van vriendje met twijfels ging waarschijnlijk verhuizen dichter bij je werkquote:
heb ik daarvoor in spanning gezetenquote:Op maandag 6 juli 2009 23:49 schreef Tegan het volgende:
Ik ging naar een kijkavond, maar ik ben niet gekozen. Verder niets boeiends te melden.
zolang we nog geen teken van leven zien geloof ik er niks vanquote:
Ik zal het doorgevenquote:Op maandag 6 juli 2009 23:57 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
zolang we nog geen teken van leven zien geloof ik er niks van
quote:Op maandag 6 juli 2009 23:51 schreef Tegan het volgende:
Dat je dat allemaal nog zo in detail weet zeg.
Je moet het niet overdrijven Sedannetjequote:
Watquote:Op dinsdag 7 juli 2009 00:03 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Je moet het niet overdrijven Sedannetje
Geloof mij maar, het scheelt HEEL veelquote:
eerst een hele lange verlovingquote:Op dinsdag 7 juli 2009 00:03 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Je moet het niet overdrijven Sedannetje
Zelfs dat nietquote:Op dinsdag 7 juli 2009 00:04 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
eerst een hele lange verloving
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |