Niet.quote:
Juist met jouquote:
Sexytime?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
nog maar 4dagen gaat lekker snelquote:
Nee, ook al niet.quote:
quote:
oh gezellig kom weer te laatquote:
Weet ik niet, heb je dat?quote:Op maandag 6 juli 2009 23:20 schreef Pien85 het volgende:
Heb ik nou mijn kersverse vriendje vermoord?
details Pien waar en met watquote:Op maandag 6 juli 2009 23:20 schreef Pien85 het volgende:
Heb ik nou mijn kersverse vriendje vermoord?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Everything here is so cold, Everything here is so dark, I remember it as from a dream
quote:Op maandag 6 juli 2009 23:24 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
details Pien waar en met wat
En waarom?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op dinsdag 1 september 2009 17:55 schreef Graseter het volgende:
Sinceria is de liefste user van FOK!
Goed ideequote:Op maandag 6 juli 2009 23:20 schreef heksehiel het volgende:
Ik doe met je mee. Dag was lang zat en moet nog heel veel slaap inhalen
Nee, voel me even niet zo goed. Overanalyseren enz, je weet wel.quote:
quote:Op maandag 6 juli 2009 23:24 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
details Pien waar en met wat
Ik had gisteren voor m gekookt... Was nog veel van over, en ik denk dat ie daar vanavond van heeft gegeten.. en nu heb ik al sinds half 6 niks meer gehoord en neemt ie z'n telefoon niet opSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En ze leefde nog lang en... Nou gewoon met ups en downs.
Hij zit vast in de kroegquote:Op maandag 6 juli 2009 23:25 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Ik had gisteren voor m gekookt... Was nog veel van over, en ik denk dat ie daar vanavond van heeft gegeten.. en nu heb ik al sinds half 6 niks meer gehoord en neemt ie z'n telefoon niet op
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |