quote:Op maandag 6 juli 2009 23:22 schreef Rubber_Johnny het volgende:
Geen tijd meer voor lekker eten zelf bereiden .
Magnetronmaaltijden kant en klare shit of 15-minuten ' wereldmaaltijden' . 15 minuten inclusief marineertijd.
Eten moet altijd ' in een handomdraai klaar zijn'. Koop eens een receptenboekje tegenwoordig. Alles is snel snel snel. .En geen van die recepten is echt lekker.
Zo ga je toch niet met je voedsel om? Je wilt de seks toch ook niet in 5 minuutjes proppen? \
Triest hoor,quote:Op maandag 6 juli 2009 23:24 schreef Spougle het volgende:
Waarschijnlijk is het door het drukke leven 1 van de 2, dus of 5 min sex of een magnetron maaltijd en de hele avond sex.
Mij hetzelfde. Ik kook bijna altijd, ook voor mijzelf.quote:Op maandag 6 juli 2009 23:25 schreef Meris het volgende:
Dat is het leed wat de westerse wereld heet. Ofzo. Maar goed, ik hou ook echt van goed bereid eten en daar mag je best een avondje voor zitten.
Ontbijt maakt me dan weer geen moer uit, maar dan ben ik ook gewoon veels te slaperig.
Ik vind het zonde. Zon rijk land, en dan zijn ze zo druk met nog meer centen verdienen dat ze niet meer weten wat echt lekker eten is.quote:
Waarom zou je je druk maken over hoe lekker je eten is ?quote:Op maandag 6 juli 2009 23:29 schreef Rubber_Johnny het volgende:
[..]
Ik vind het zonde. Zon rijk land, en dan zijn ze zo druk met nog meer centen verdienen dat ze niet meer weten wat echt lekker eten is.
Er zijn vast veel armere landen dan ons die beter eten.
Ik kook niet vaak, kom soms ook pas om 20:00 uur zelf 23:00 uur thuis. Maar als ik kook, doe ik dat voor 2 dagen.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 00:10 schreef afcajos het volgende:
Waarschijnlijk bestaat jouw dagindeling uit: uitslapen tot 10 uur. Op de fiets uitkering ophalen. Bier drinken voor de TV.
Werkende mensen hebben nou eenmaal minder tijd om eten te koken.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |