even flechen..quote:Op maandag 6 juli 2009 23:26 schreef Lentigo het volgende:
Naja, dat verschilt per meisje denk ik.. Maar hoe zou je het andersom doen dan? Zou jij haar nog beffen, nadat je haar net volgespoten hebt?
Dan weet ik dat ook gelijk voor onze date.quote:Op maandag 6 juli 2009 23:28 schreef Heroinjunk het volgende:
Ik pijp mijn vriend dan wel gewoon hoor, geen problemen mee.
quote:Op maandag 6 juli 2009 23:32 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Dan weet ik dat ook gelijk voor onze date.
Wat doet Smijn.?quote:Op maandag 6 juli 2009 23:32 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Dan weet ik dat ook gelijk voor onze date.
Ik zie het probleem niet.quote:Op maandag 6 juli 2009 23:20 schreef patjepeeer het volgende:
Hoe zit dat met jullie?
quote:Op maandag 6 juli 2009 23:42 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Jij doet het ook alleen maar met penguins!
Crematie?quote:
Informatie, waarquote:Op dinsdag 7 juli 2009 00:40 schreef Tegan het volgende:
Het is nooit fout om informatie/meningen te zoeken.
Ja met dat laatste dan had dit topic tenminste nog nut. Maar om nou helemaal een account aan te maken om te vragen wat andere vrouwen nou eigenlijk vinden van pijpen na het neukenquote:Op dinsdag 7 juli 2009 00:52 schreef Tegan het volgende:
Hij vraagt toch wat wij ervan vinden, niet hoe hij ervoor kan zorgen dat zijn vriendin het wel wil gaan doen?
Gewoon, puur uit interesse. En ik had hier al ooit eerder een account, maar ik heb wel wat beters te doen dan de hele tijd hier rond te hangen dus die account is een beetje zoek geraakt. Anyhoe, waar bemoei jij je mee? Als je niks nuttigs te doen hebt, doe het dan niet hier.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 00:56 schreef La_Vita het volgende:
[..]
Ja met dat laatste dan had dit topic tenminste nog nut. Maar om nou helemaal een account aan te maken om te vragen wat andere vrouwen nou eigenlijk vinden van pijpen na het neuken
Maarja ik moet verder ook niet zeuren, dit is nou eenmaal Fok!
Wtf maakt dat nou weer uit, een vent die zn piemel goed kan gebruiken is goedquote:Op dinsdag 7 juli 2009 02:07 schreef roflcopter80 het volgende:
is een penis van 15 cm die 30 graden omhoog buigt goed?
Dat is natuurlijk je reinste onzin! Als je een goed grote schwanz hebt hoef je alleen maar achterover te liggen en te zorgen dat de vrouw hem goed gebruiktquote:Op dinsdag 7 juli 2009 02:10 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Wtf maakt dat nou weer uit, een vent die zn piemel goed kan gebruiken is goed![]()
Je kunt nog wel een lul zo groot en zo dik hebben, maar als je niet weet wat je er mee moet doen heb je er nog niks aan
Neuken?quote:Op dinsdag 7 juli 2009 00:56 schreef La_Vita het volgende:
[..]
Ja met dat laatste dan had dit topic tenminste nog nut. Maar om nou helemaal een account aan te maken om te vragen wat andere vrouwen nou eigenlijk vinden van pijpen na het neuken
Maarja ik moet verder ook niet zeuren, dit is nou eenmaal Fok!
een betere vergelijking zou zijn of hij haar zou zoenen nadat hij in haar mond gespoten heeft. hij proeft zn vriendin toch al bij het beffen (neem aan dat hij daar geen problemen mee heeft).quote:Op maandag 6 juli 2009 23:26 schreef Lentigo het volgende:
Naja, dat verschilt per meisje denk ik.. Maar hoe zou je het andersom doen dan? Zou jij haar nog beffen, nadat je haar net volgespoten hebt?
Maar een vrouw wil ook genomen worden!quote:Op dinsdag 7 juli 2009 02:21 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Dat is natuurlijk je reinste onzin! Als je een goed grote schwanz hebt hoef je alleen maar achterover te liggen en te zorgen dat de vrouw hem goed gebruikt
-edit- Uberhaupt is gebruikt worden door vrouwen okee!
Ik ben een meisjequote:
Bezig dan ook niet zulke stoere praat, schavuit!quote:Op dinsdag 7 juli 2009 02:51 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik ben een meisjeCheck mn leeftijd, echt nog lang niet volwassen hoor!
en?quote:Op dinsdag 7 juli 2009 02:51 schreef Crack_ het volgende:
[..]
wacht maar tot ik je op stratum tegenkomquote:Op dinsdag 7 juli 2009 02:51 schreef Crack_ het volgende:
[..]
A truthquote:Op dinsdag 7 juli 2009 02:51 schreef Crack_ het volgende:
[..]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |