abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_70721394
Hoi,
Wil even een verhaal kwijt. Zal even bij het begin beginnen.

Een kleine 3 maanden geleden heb ik een meid via internet leren kennen. Zij stond ingeschreven op een datingsite en ik toevallig ook…Had me daar eens een keertje aangemeld in de veronderstelling van, we zien wel…Was beetje nieuwsgierig namelijk hoe het daar allemaal werkte etc..
Nou ja, toen kwam ik dus op haar profiel, stond geen foto op ofzo..Maar stond wel een leuk persoonlijk verhaaltje zeg maar over zichzelf wat me wel aansprak.
Dus ik contact met haar gezocht via zo’n interesseberichtje. Op die datingsite kon ik al zien dat zij geen full member was, en dus niks terug kon sturen van een gewoon berichtje.
Maar goed, dat interesseberichtje gestuurd dus…En er kwam er dus eentje terug van haar richting mij.
Euhm, toen heb ik dus een gewoon berichtje gestuurd via de site, met mijn mailadres er bijgezet zodat ze me kon mailen als ze dat zou willen eventueel.
Korte tijd daarna kwam er al een mailtje, dus ze had wel interesse dacht ik.
Beetje van die korte mailtjes over en weer gegaan voor paar dagen ongeveer. Bleek ze toevallig ook nog eens redelijk in de buurt te wonen van me, zo’n 20 minuten van me af dus..
Daarna werden de mailtjes steeds langer en langer…We leken niet uitgepraat te raken, waren echt mailtjes van een paar a4tjes vol zeg maar.
Vonden het allebei echt kei leuk enzo. We hebben elkaar echt dingen in vertrouwen verteld op een gegeven moment.
We dachten over super veel dingen hetzelfde…Ook wat de toekomst betreft dus dat was allemaal echt fijn. Hadden echt veel gemeen met elkaar.
Nou, die mailtjes werden er echt niet korter op, en we stuurden er soms wel een aantal per dag.
We hebben het er dus ook over gehad dat, mocht het niet tot een relatie komen tussen ons, dat we dan in ieder geval vrienden blijven/worden. Zij was trouwens een 1,5 jaar vrijgezel toen ik haar leerde kennen dus 3 maanden geleden…Ze kwam net uit een relatie van 3,5 jaar.

Maar dat gevoel dat was echt super goed...Ik had echt het idee dat het wel eens iets kon gaan worden tussen ons. We hebben elkaar ook dus foto’s gestuurd op een gegeven moment van elkaar..
Tot mijn grote verbazing zei ze toen ze mijn foto zag, dat ik er precies zo uitzag als zij zich had voorgesteld. Dus dat vond ik al best verassend eigenlijk.
Nou, haar foto was ook echt leuk vond ik.
Bij mij is het niet zo dat ik echt op een bepaald type val, moet er gewoon beetje normaal uitzien..Maar van dat fotomodelachtige, dat is helemaal niet nodig..Was ze ook blij om dat ik dus niet zo’n fotomodelachtig type zocht. Naja, gaat toch om totaalplaatje vind ik, en het moet klikken.
Hebben we het dus ook vaak over gehad, over wat we dus verwachten etc…
Dat we die foto’s gingen sturen dat kwam ook een beetje spontaan eigenlijk…Ofja, zij ging op een dag naar de dierentuin in Duitsland ergens met haar moeder. En toen zei ze mij dus achteraf dat ze ergens op een foto stond terwijl ze bij zo’n diertje zat zeg maar..En die vond ze kei lief enzo..Dus toen zei ik dus, van stuur die eens dan. Nou, zo gezegd zo gedaan..Deed ze ook niet moeilijk over trouwens.

Nou ja, zo zijn we dus eerst een dikke maand zoiets doorgegaan met van die super lange mails sturen naar elkaar. Daarna zijn we over smsen eens begonnen..Hadden we het ook van tevoren wel eens over gehad, dat dat dus de volgende stap zou worden, haha.
Nou ja, kwam dus vaker ter sprake in de mails, en eigenlijk konden we allebei niet wachten om daarmee te gaan beginnen.
Dus toen heb ik haar een keertje mijn telefoonnummer gegeven. Was geloof ik op een maandagavond ofzo, en dinsdagmorgen kreeg ik ineens een sms van haar toen ik op m’n werk was.
Toen had ik haar nummer dus ook…Dus ja, gelijk wat terug gestuurd toen.

Euhmm, ja, mailen en smsen bleven we dus allebei doen zeg maar. Dus werd erg gezellig allemaal.
Zij had me ook eens verteld dat ze erg last van haar rug had al heel lang en de doktoren eigenlijk niks konden vinden enzo…Ze gaat ook nog steeds naar therapie toe daarvoor.
Nou ja, ze heeft in ieder geval veel meegemaakt al in haar leven, zoals ze me verteld heeft tenminste.

Met dat mailen en smsen was het zelfs zo dat als ik ’s avonds eens niet thuis was…Wat ik haar dan vertelde als ik iets had ’s avonds..Dan kreeg ik ook heel vaak een smsje zo van, ben je bijna weer thuis, heb weer zin om met je te mailen…Ook ’s avonds van die smsjes van slaap lekker enzo, en ’s morgens geregeld van goeiemorge…
Nou ja, ik vond het dus helemaal geweldig allemaal, het gevoel was echt zooooo goed.
En zoals ik met haar kon praten en ook echt niet uitgepraat raakte, dat heb ik nog nooit met iemand gehad als ik eerlijk ben…En voor haar was dat ook het geval zei ze. Dat ze dit zoals het ging ook nog nooit met iemand gehad had.

Een tijdje later hoorde ik dus ineens vrij weinig meer van haar, ze reageerde niet meer op m’n mailtjes en smsjes..
Heeft een week ofzo geduurd voordat ze eens reageerde per sms. Ze zat er ff beetje doorheen emotioneel en daarom liet ze dus niks meer weten..
Dus ik weer reageren dat ik haar echt wel begrijp en dat ze me alles kan vertellen als ze ergens mee zit.
Nou ja, toen dus ook een smsje gestuurd van, dat ik haar gewoon eens een weekje met rust zou laten om het zo maar te zeggen…Zodat ze even alles op een rijtje kon krijgen weer.
Dus zo gezegd zo gedaan..
Na die week, die al moeilijk zat was voor mij, omdat ik het zo gewend was geraakt om iedere dag wel iets van haar te horen, maar weer een mail gestuurd hoe het ging enzo.
Was trouwens ook echt weer een super lange mail, de langste die ik ooit naar haar gestuurd heb, haha.
Naja, stond dan ook wel alles in van die week dat ik haar nog niks verteld had…Dus was een heel weekverslag, haha.
Aangezien we elkaar ook echt iedere dag vertelden hoe onze dag is geweest enzo, stond dat er allemaal in.
Toen zijn we dus weer langzaam aan beginnen te mailen..Van haar kant werden het niet meer zo’n hele lange mailtjes eerlijk gezegd.

Vond ik opzich niet zo erg, ik vond het belangrijker dat ze me nog mailde enzo..
Nou, met haar rug werd het dus weer erger op een gegeven moment..
Dus toen was het contact weer minder…
We hadden altijd afgesproken van, we gaan nog niet msnen want dat haalt de magie van de mailtjes weer weg dan…Nou, toen het contact dus minder werd kreeg ik ineens een melding op m’n msn dat zij mij dus toegevoegd had.
Dus na een paar dagen sprak ik haar op msn..
Kwam er op neer dat die mailtjes typen, en smsen haar veel energie kostten doordat ze zoveel last van haar rug had enzo. En ze wilde echt contact houden met mij, dus dan maar via msn.
Nou vind ik het wel een beetje vreemd, dat ze smsen zoveel energie vind kostten zeg maar.
Maar goed, ik vond het wel best…Was al blij dat ik haar nog sprak.

Gesprekjes op msn liepen best soepel in het begin allemaal..Dus leek niks aan de hand verder.
Normaal zat ik amper op msn maar nu kwam ik dus weer eens wat vaker om haar in ieder geval te kunnen spreken.
Nou, de eerste paar gesprekken gingen allemaal heel soepel enzo..
Maar nu de laatste paar dagen loopt het echt totaal niet meer vind ik..Ik moet echt alles uit haar trekken…Zij vraagt amper iets, is niet bepaald geinterreseerd etc…Komt allemaal een beetje vreemd over.
Vorige week zondagmorgen sprak ik haar nog…Ze zei toen dat ze naar een vriendin toe ging etc…In ieder geval ze gingen leuke dingen doen en ze bleef daar slapen, dus kwam maandag pas terug.

Nou ja, vond ik niet echt vreemd, deed ze wel vaker bij die vriendin.
Toen begon ik me een beetje zorgen te maken eigenlijk…Ik zag namelijk maadagmorgen op haar hyves toevallig een krabbel van die vriendin waar ze zou zijn van zondagavond…Waarin die vriendin vroeg waar zij dus was…Vond ik heel vreemd allemaal, aangezien ze bij elkaar waren had ze me gezegd.
Nou ja, maandag toen ik uit school kwam…Toen was het prachtig weer, dus ik sms haar zo of ze zin heeft om ergens iets te gaan drinken op een terrasje…Krijg dus smsje terug dat ze onderweg naar huis was met trein, en bijna thuis was..Maar ze had afspraken staan die middag dus ze kon niet..

Aangezien we het al vaker over daten hadden gehad dacht ik die maandag, ik doe eens iets spontaans door haar dat te vragen.
Maar goed, ze kon dus niet helaas…Euhm, toen ik dus thuis kwam, toen zag ik haar op msn weer die middag.
Beetje gepraat weer, en haar afspraken die ze had, daarvan ging er eentje niet door en eentje was verplaatst naar de avond.
Dus ja, toen ben ik er weer over begonnen over iets drinken..Ofja, ik bracht het eerst zo van, of ze nog iets moest hebben in de stad, dat ik dan wel met haar meeging.
Had dus niks meer nodig zei ze…Maar ja, toen maar gevraagd wat ze dan ging doen en of ze nog zin had om een terrasje te pikken ergens.
Kwam allemaal een beetje onverwachts kreeg ik toen te horen…Kon ik me ook wel voorstellen natuurlijk, want dat had ze echt niet van me verwacht waarschijnlijk.
Dus niet doorgegaan helaas..

Ja, goed, even verder over die ‘’rare’’ krabbel van haar vriendin wat ik zei..Dus ik vroeg dat hoe dat nu weer zat…(het is niet dat ik haar controleer, maar kijk wel vaker op haar hyves enzo, en dat weet ze ook, vind ze juist leuk).
Toen kwam dus de uitleg van dat haar vriendin toen onder was en zij was boven even gaan liggen in verband met haar rug..Vandaar dus zo die krabbel…Beetje vreemd vond ik maar oke. Ze had die krabbel maandagmiddag ook al verwijdert trouwens…Iets wat ze normaal ook niet doet, krabbels verwijderen, ze laat ze meestal gewoon allemaal staan.

Maar ja, toch had ik een gevoel dat er iets was ondanks ietswat vreemde uitleg.
Die maandagavond sprak ik haar weer op msn..
Ik merkte al weer meteen dat er iets niet klopte aangezien ze van die korte antwoorden weer gaf enzo…Niet echt haar ding vond ik dus ja.
Gevraagd wat er aan de hand was dus maar eens.
Ze zei dat ze met haar gedachten er niet helemaal bij was enzo…Dus ik beetje doorgevraagd van hoe of wat.
Toen kwam het hoor…Toen typte ze dus, nou ik denk dat jij dat niet zo leuk vind om te horen..
Ik wist al gelijk hoe laat het was eigenlijk. Kreeg echt een heel raar gevoel ineens.
Maar ik wilde het weten dus ze zei het…Nu bleken mijn twijfels dus echt waar te zijn…Ze was dus zondagmorgen niet bij die vriendin geweest, maar bij een andere jongen…En gelijk blijven slapen daar ook nog zeg..Dat gaat mij te ver eerlijk gezegd op een eerste ontmoeting maar goed.
Had ook tegen haar ouders gezegd dat ze naar die vriendin ging, want anders kwam ze het huis niet uit blijkbaar. Maar goed, ze heeft dus wel gelogen tegen me daarover…En me toen die maandagmiddag zelfs nog niks verteld, maar ’s avonds pas.

Nou ja, dus ik had ineens veel vragen naar haar toe…Je kunt zelf wel bedenken wat voor een vragen allemaal neem ik aan dus die ga ik hier niet neerzetten.
Maar goed, ze had hem dus leren kennen via die datingsite…Zijn redelijk snel gaan msnen met webcammen erbij zei ze…En hebben heel lange tijd gepraat en het voelde allemaal zo goed zei ze.
Dus toen hebben ze elkaar maar snel ontmoet aangezien ze die zondag vrij had..Ze had er geen spijt van dat ze dat nu dus had gedaan en er gelijk blijven slapen enzo.
Maar ja, ze hebben elkaar toen dus gezien en ze hebben meteen een relatie…Tsja, voor mij gaat dat toch allemaal wat te snel…Maar ja, zal wel aan mij liggen.
En nu gaan ze dus een weekje met elkaar..
Het is ook nog eens een heel ander type dan waarmee ze normaal gesproken mee thuis zou komen zegt ze zelf..Normaal zijn het jongens die rustig en lekker veilig zijn zeg maar zoals ze zelf zegt.
En nu heeft ze dus een heel ander type met tattoo’s en piercings enzo..

Euhm, dinsdag had ze er dus weer mee afgesproken, toen kwam hij naar haar toe zei ze me. En afgelopen vrijdag ook alweer.
Ze had ook geen idee hoe haar ouders erop zouden reageren omdat het zo’n ander type was..Maar ze heeft hem dinsdag dus al gelijk voorgesteld bij haar thuis…Naja, haar ouders namen het allemaal goed op in ieder geval, dus dat is wel leuk voor haar.

Maar toen ze me dat dus bekende op msn…Ja, ik baalde echt dat weet ik wel.
En zij zei ook wel dat ze begreep dat ik me rot voelde etc…Maar ja, wat heb ik daaraan.
Die meid is in die 3 maanden echt zoveel voor me gaan betekenen datkun je je gewoon niet voorstellen..Maar ik reageerde wel gewoon heel positief toen ze me het vertelde en daar was ze wel blij om omdat ze het contact met mij echt niet kwijt wilde.
Dus ze vond het echt leuk dat ik blij voor haar was en het zo opvatte, dat ik zo geinterreseerd was etc..

Nou ja, voor mij geldt hetzelfde dat ik haar eigenlijk niet kwijt wil, want zij is echt bijzonder voor me geworden in die korte tijd. Ik was al blij dat ze in ieder geval wel eerlijk was tegen me, en me niet aan het lijntje hield.

Euhm, we smsten ook echt veel toen we daarmee zijn begonnen..Om maar iets te noemen, het waren in een kleine 6 weken ofzo wel een 160 smsjes op en neer tussen ons. Ook wel eens als we dan eenmaal bezig waren met smsen, dat waren er ook zo een stuk of 10/15 doorheen gejagen zo achter elkaar.
Soms ook wel eens van die smsjes die nergens over gingen maar toch…Ik vind het toch bijzonder en iets wat ik met nog nooit iemand heb gehad.
Misschien ook niet zo vreemd, aangezien ik nog nooit een relatie heb gehad ofzo.
Dus ik bij dat msn gesprek van toen ze me dat vertelde van haar nieuwe vriend een vragen of ik nog wel mocht smsen naar haar. Nou, ze zei dat ze het liever op msn hield nu. Mocht wel smsen enzo, maar niet meer iedere dag ofzo, haha.
Kan ik inkomen, anders wordt haar vriend misschien jaloers ofzo, weet ik het.
Toen zei ik dus ook, bij de dingen die belangrijk voor je zijn, of dat ik weet dat je iets hebt op een dag wat belangrijk is ofzo, dan kan ik het niet laten om te smsen om te vragen hoe het was ofzo..Anders komt het ook zo over alsof het me niet interesseert wat ze doet vind ik, en dat wil ik niet.
Nou, dat vond ze helemaal niet erg.

In het begin toen we elkaar net kenden toen zei ze me ook dat ze na haar opleiding die ze nu doet, een tijdje naar het buitenland wil om daar te gaan werken als au pair.
Ze vroeg me ook wat ik daarvan zou vinden enzo als ik dan dadelijk haar vriend was..
Nou, ze heeft me echt heel veel verhalen verteld, waar ik uit op kon merken hoe gek ze wel niet op kinderen is..Dus ik heb haar toen ook gezegd van, dat ik haar echt wel zou laten gaan omdat ik weet hoe graag ze dat wil en hoeveel dat voor haar betekent etc…Ik zei toen ook al van, dan zou ik echt iedere dag wel contact houden via internet, sms, telefoon etc…En gewoon een keer lang weekend haar opzoeken daar. Aangezien je er zo bent tegenwoordig met het vliegtuig…Stelt allemaal niet zoveel voor..Vond ze allemaal echt lief om te horen etc toen ik dat zei…
En ook dat zij dus met haar rugproblemen zit…Vroeg ze me waarom ik eigenlijk met zo iemand een relatie zou willen beginnen etc…Aangezien ze vaak moe en nog wel wat dingtjes heeft, die ik hiet niet ga vertellen.
Maar ja, ik zou ze allemaal voor lief nemen hoor, en dat heb ik haar gezegd ook.
Zij is echt zo’n leuk iemand, en die zou ik echt niet zomaar laten vallen. Daarvoor is ze echt veel te speciaal.

Maar goed, vandaag sprak ik haar op msn weer na paar dagen geen contact te hebben gehad.
Maar de gesprekken gaan zo moeizaam….Echt waar, ik moet echt alles vragen…Ze zegt vrij weinig, allemaal korte antwoorden, komt niks spontaans meer uit…Nou, dat was eerst wel anders.
En ja, zij heeft zelf gezegd dat ze contact wilde behouden met me, dat ook niet kwijt wil enzo..
Vind ik allemaal heel leuk en aardig, maar het moet wel van twee kanten komen.
Vanmiddag zag ik ook weer dat ze online was, dus ik kom ook online…Maar ze zegt niks uit zichzelf ofzo..Iedere keer kan ik beginnen..Ik vind het echt jammer dat het nu zo loopt tussen ons.

Maar volgens mij beseft zij echt niet hoeveel zij wel niet voor mij is gaan betekenen in die korte tijd dat we elkaar kennen.
Dus nu ben ik er echt bang voor, dat als ik geen contact houd, dat zij ook zoiets heeft van laat maar zitten dan.
En ook dat heb ik haar wel eens gezegd dat ik daar wel eens bang voor ben.
Maar ja, dan zegt ze van, is toch altijd goedgekomen….Dan denk ik ook, ja, maar wel omdat ik weer degene was die weer contact zocht en dus niet opgaf.
In de komende vakantie zouden we gaan afspreken met elkaar voor iets leuks te gaan doen.
Nou, toen zij me dus vertelde van die nieuwe vriend van haar, toen zei ik dus ook van, wil je dan nog wel afspreken met me.
Nou zegt ze, is geen kwestie van willen, maar zoiets doe je niet, met een jongen afspreken als je een vriend hebt..
Dus ik zeg zo, dan neem je toch een vriendin mee ofzo, ben je in ieder geval niet alleen met me..Maar ik zou je toch graag willen leren kennen in het echt. En bovendien is het toch gewoon afspreken als vrienden.
Ze zei, is goed..
Maar ik ben heel benieuwd.
Voordat we vakantie hebben zijn we 3 weken verder, en het contact is nu al minder aan het worden van haar kant, terwijl ze zegt dat ze contact wil houden.
Ze is nu echt veel met haar nieuwe vriend bezig denk ik, ziet alles door een roze bril.
En loopt naar mijn mening veel te hard van stapel.
Maar ja, als ik dat haar zeg dan heb ik ruzie met haar denk ik, terwijl ik het echt allemaal goed bedoel.

Nou, dit was het wel zo’n beetje…
Voor iedereen die de moeite neemt om dit ellendig lange verhaal te lezen, alvast bedankt.
Je ziet hoe makkelijk ik zoveel typ en dat alleen over haar…Dat zegt iets vind ik.
Maar ja, ik blijf wel volhouden, als we echt voor elkaar bestemd zijn dan komt het ooit wel goed hoop ik.

Groetjesss
pi_70721663
Samenvatting?
  maandag 6 juli 2009 @ 22:51:55 #3
37582 Snarf
Het is friet, geen patat.
pi_70721728
quote:
Maar ja, ik blijf wel volhouden, als we echt voor elkaar bestemd zijn dan komt het ooit wel goed hoop ik.
Niet doen, er lopen genoeg andere leuke meiden rond die net zo veel de moeite waard zijn als zij.
:-D I am Willem-Alexander Claus George Ferdinand van Oranje-Nassau and I approve this message.
pi_70721778
Even iets heel simpels (jezus wat een lang verhaal zeg), probeer wanneer je haar interesse hebt zo snel mogelijk iets af te spreken. Scheelt je sowieso een hoop tijd. Weet je meteen of het klikt of niet.
  maandag 6 juli 2009 @ 22:56:35 #5
131644 Wickedangel
Na mij de zondvloed
pi_70721936
quote:
Op maandag 6 juli 2009 22:45 schreef Bubbiej het volgende:
Maar volgens mij beseft zij echt niet hoeveel zij wel niet voor mij is gaan betekenen in die korte tijd dat we elkaar kennen.
Het is iig duidelijk dat het niet wederzijds is
quote:
Dus nu ben ik er echt bang voor, dat als ik geen contact houd, dat zij ook zoiets heeft van laat maar zitten dan.
Verspilde moeite. Ze was zoekende en heeft nu iemand gevonden. Ze heeft eerst tegen je gelogen en houdt je nu aan het lijntje, mocht het niks worden met die nieuwe vriend. Je kunt beter een leuke meid zoeken. En niet via internet.
Erst kommt das Fressen und dann kommt die Moral
  Moderator maandag 6 juli 2009 @ 22:59:44 #6
5428 crew  miss_sly
pi_70722079
Zo'n verhaal terwijl het over 3 maanden gaat
Damn, ik wil niet weten wat voor boek er kotm als TS iets heeft gehad van 5 jaar.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  maandag 6 juli 2009 @ 23:00:19 #7
44649 beelz
Maar dat is het punt niet
pi_70722108
Vergeet het...
Besef Regulier!
Trouble spelling diarrhoea? There's always the Ronseal standby of 'dire-rear'.
pi_70722133
Ga lekker scoren in de kroeg man, da's veel en veel leuker.

Maar allereerst moet je haar even uit je hoofd zetten; "ze weet niet wat ze mist, jammer dan (voor haar)".
Jij hebt nu tijd voor andere vrouwen, ga ervoor.
pi_70722170
Probeer met haar een afspraak te maken en leg dan alles uit wat je wilt zeggen
  maandag 6 juli 2009 @ 23:02:13 #10
44649 beelz
pi_70722185
quote:
Op maandag 6 juli 2009 22:50 schreef admiraal_anaal het volgende:
Samenvatting?
TS ontmoet iemand op datingsite, TS wil zijn e-penis in haar e-vagina drukken maar zij wil smsjes en mailtjes sturen.
Da blijkt meisje ineens een vriend te hebben en nu kan TS zijn e-cum niet kwijt.

Ik heb net een wall of text die crits over 9000 samengevat in 2 zinnen! Ik ben awesome!
Besef Regulier!
  maandag 6 juli 2009 @ 23:02:53 #11
253853 Grimbert
Bleep bleep boem!
pi_70722212
Ik heb je hele verhaal gelezen (en ik houd niet eens van lezen )
Maar ziet er toch wel naar uit dat het niet wederzijds is.
Enige logische wat ik er op kan zeggen is ga verder met je leven.
Sterkte ermee!
Ja, behalve soms.
pi_70722252
quote:
Op maandag 6 juli 2009 23:02 schreef beelz het volgende:
Ik heb net een wall of text die crits over 9000 samengevat in 2 zinnen! Ik ben awesome!
  maandag 6 juli 2009 @ 23:07:39 #13
151157 Wupppie
We gaan niets nieuws doen!
pi_70722419
TS leerde een meisje kennen via een datingsite

klikte met dat meisje, en de klik bleek wederzijds.

TS is een beetje een mietje, want wil alleen maar mailen/sms'en.

chick leert een andere gozer kennen, duikt daarmee het bed is.

TS voelt zich klote nu.
  maandag 6 juli 2009 @ 23:10:41 #14
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_70722567
quote:
Op maandag 6 juli 2009 22:59 schreef miss_sly het volgende:
Damn, ik wil niet weten wat voor boek er kotm als TS iets heeft gehad van 5 jaar.

Anyway, TS, ze wil je niet en ze zegt alleen dat ze contact wil houden om je niet nóg meer voor het hoofd te stoten.
Ik adem in en kalmeer. Ik adem uit en glimlach.
  Moderator maandag 6 juli 2009 @ 23:14:56 #15
5428 crew  miss_sly
pi_70722764
quote:
En dit is dus niet relevant als jij niet zoveel betekent voor haar.
En het lijkt me vrij duidelijk, voor zover ik je boek gescant heb, dat het niet wederzijds is.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  maandag 6 juli 2009 @ 23:14:57 #16
203250 Diconnected
Zeg maar Dico.
pi_70722765
Oh damn. Das echt kut voor je. Jij doet je best en je krijgt er niks voor terug... Ik zou een beetje de kat uit de boom kijken in jouw positie. Gewoon kijken hoe het loopt met der relatie.. Gewoon geïnteresseerd blijven, en je krijgt wel reactie terug.
it's the map in my mind that sends me on my way.
pi_70722819
Zo zijn meiden nou eenmaal. Ze willen zogenaamd een rustige leuke jongen maar zodra er een ruig type tussen komt, duiken ze daar meteen het bed mee in. Eigenlijk had je gewoon veel eerder tegen haar moeten zeggen dat je wilde daten (hoewel ik niet weet wanneer je dat gevraagd hebt maar uit je verhaal maak ik op dat dit pas laat was). Waarschijnlijk had ze dan ook nee gezegd of het steeds proberen te verschuiven maar daar kan jij niks aan doen.

En op MSN ben je gewoon niet meer interessant/grappig genoeg voor haar. Misschien heeft ze je al gewoon uit haar lijst verwijdert aangezien jij telkens het gesprek moet starten. Je moet maar onthouden dat waarschijnlijk haar hele MSN lijst vol staat met gozers dus verwacht nou echt niet dat zij moeite gaat doen om een leuk gesprek te houden, er zijn vast al genoeg gozers die haar vermaken.

Dit klinkt misschien hard maar onthoud maar dat 9 van de 10 vrouwen zo in elkaar steken. Jij moet ze alle aandacht geven en moeite blijven doen, niet andersom.
Tok.
  maandag 6 juli 2009 @ 23:17:26 #18
99045 Terreros85
Of toch niet?
pi_70722877
Les voor de volgende keer: Snel iets afspreken. Weet je meteen waar je aan toe bent. Sms'en, mailen, msn'en, krabbelen. Je hebt er geen **** aan. Het kan imo alleen werken als je elkaar irl kent.
De zwemmer zwemt, hij zwemt in zee
pi_70722977
Wat een verhaal, dat kan veel korter.

Je hebt haar wel 3 maanden gesproken, maar jullie kennen elkander niet écht. Er is meer als je elkaar spreekt, lichaamstaal enzo.

Daarbij, vind je het niet een beetje wanhopig door constant te blijven wachten op haar? Als ze niet meteen als eerste reageerd op msn is dat niet het einde van de wereld hè, er zwemmen genoeg vissen in de zee.

Even over je verhaal án sich, je schrijft dat jullie elkander vele lange mails hebben gestuurd.... langer dat dit verhaal? dit valt toch wel in de categorie extreem. En 'bespreken' dat je elkaar gaat smsen? contact moet spontaan groeien, niet gemaakt! Je plant toch ook niet de ontmoeting met je toekomstige beste vriend in, om vervolgens te gaan bespreken hoe jullie de beste vrienden kunnen worden en hoe je dat gaat aanpakken? Het is geen project imo.....

Ze houdt je wel een beetje aan het lijntje, soort van stok achter de deur, mocht het ooit misgaan met Tattooboy.
pi_70723066
Ik heb alles gelezen en ik herken verdomd veel...zit half in zo'n situatie.
Sterkte man, ik weet hoe het aan je vreet.
fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
  maandag 6 juli 2009 @ 23:23:42 #21
99045 Terreros85
Of toch niet?
pi_70723137
Mag ik trouwens vragen hoe oud je bent?
De zwemmer zwemt, hij zwemt in zee
pi_70723172
quote:
Op maandag 6 juli 2009 23:23 schreef Terreros85 het volgende:
Mag ik trouwens vragen hoe oud je bent?
Zie z'n profiel iets teveel info enzo.
16-10-1984
pi_70723201
Dus wat gaat TS nu doen?
pi_70723491
Het is simpel. Je hebt te lang gewacht met afspreken en toen is ze iemand anders tegen gekomen. Je drie-maandelijkse chat en e-mail avontuur is haar gaan vervelen. Wat verwacht je anders? Met iemand drie maanden mailen en chatten is toch niet hetzelfde als met iemand afspreken? Je woont twintig minuten van elkaar, dus het afspreken had je zo kunnen doen.

Je kan trouwens enige hoop op wat in de toekomst met haar vergeten. Aan de ene kant kom je over als een push-over (je laat alles maar gebeuren en je laat alles toe) wat extreem onaantrekkelijk is. Aan de andere kant kom je over als haar vader (je comments over haar vriend met de tatoeages bijvoorbeeld). Zet haar lekker uit je hoofd en vervolg je dating pogingen. Wacht niet te lang en schrijf niet ellenlange verhalen maar spreek gewoon snel af.
  maandag 6 juli 2009 @ 23:37:06 #25
44649 beelz
pi_70723687
-edit-

[ Bericht 97% gewijzigd door Mordreth op 06-07-2009 23:40:17 (nokken met die onzin) ]
Besef Regulier!
pi_70724137
Best verhaal

Maar ik kan concluderen wat zij hierboven zeggen. Alhoewel ik het niet direct opmaak uit jouw verhaal, had je gewoon veel eerder moeten toeslaan...
Zo gaat dat bij meisjes.... Als iemand anders dat wel doet grijp je mis...

Daar zit eigenlijk ook je probleem. Normaal ontmoet je een meisje... Je hebt wat contact, maar je slaat wel aardig snel toe... Doe je dit niet, dan krijg je jouw situatie..
Je hebt jezelf zo gek gemaakt van haar, dat de situatie pijnlijk is geworden voor jou. Dat is eigenlijk je eigen fout. Als je dit niet gedaan had, dan had ze weinig voor je betekend en was je verder gegaan...

Zij is supergelukkig nu en is jou allang vergeten. Ze heeft immers toch al gevonden wat ze zocht?

Je praat al haar acties goed, omdat je deze door je eigen roze bril kijkt. Maar schijnt bedriegt, en die acties zijn niet zo goed als jij ze ziet.
Je moet dus gewoon verdergaan, en haar links laten liggen. As you said: als jullie voor elkaar zijn komt het goed. Onthoudt echter goed dat dit een les is, en ga nooit direct in op haar moves. Als de rollen omdraaien, ga dan zelf hard-to-get spelen, en laat je je niet direct inpakken. Want dan zul je wederom hier een topic openen, waaruit reacties als friend-zone komen Succes!

Edit: precies wat hapklare vis zegt idd!
  dinsdag 7 juli 2009 @ 00:24:00 #27
251529 drijfhout
harder dan hard genoeg
pi_70725270
Je moet zelf je roze bril afzetten TS, sorry.

Je hebt echt veeel te lang gewacht met afspreken, en iemand die gewoon wat sneller toesloeg is er met de hoofdprijs vandoor gegaan. Je moet echt je ideeën over snel en langzaam overboord zetten, je msn vriendinnetje en haar nieuwe vriendje hebben eerst via msn elkaar leren kennen, hebben elkaar ontmoet, en toen was er een klik.

Jij hebt haar nooit ontmoet, dus die klik heb je niet kunnen maken. Je bent blijven hangen als fantasievriendje, als iemand om verhalen mee te delen, maar verhalen delen is niet waar een liefdesrelatie in essentie over gaat. Liefde gaat over een vonk. Over onstuitbaar bij elkaar willen zijn. Over zoenen, over minnekozen.

Je praat als haar vader, of als een goede vriend, in de manier waarop je haar vergoelijkt en bezorgdheid toont. Teveel voorkomendheid is dodelijk. Een paar weken mailen, mwah, kan best, maar als je geen afspraak maakt en elkaar ontmoet, kan de liefde niet toeslaan.

Kort samengevat: Vergeet haar, dat wordt nooit meer wat.
Je hebt achter het net gevist.

Leer ervan, laat je niet aan het lijntje houden een volgende keer, en zorg dat je een vriendje wordt in werkelijkheid en niet alleen in lettertjes. Je hoeft niet meteen een jager te zijn, maar een prooi moet je wel pakken. Maar je bent gewoon roerloos blijven dobberen, dan is het niet verbazingwekkend dat ze op een dag iemand tegenkomt die wel toeslaat.
Ik pak mijn brommer en ik ga.
  dinsdag 7 juli 2009 @ 00:33:39 #28
82136 Xennia
gekroond
pi_70725550

[ Bericht 100% gewijzigd door Xennia op 07-07-2009 00:39:17 ]
pi_70725711
Uit dit hele verhaal blijkt dat TS ook wel weet dat zijn object van affectie niet zijn gevoelens deelt voor hem.

Ik hoop dat hij opgelucht is nu hij alles van zich af heeft kunnen schrijven.
pi_70725737
quote:
Op dinsdag 7 juli 2009 00:33 schreef Xennia het volgende:

leuke edit; maar je hebt wel gelijk
  dinsdag 7 juli 2009 @ 00:42:22 #31
82136 Xennia
gekroond
pi_70725780
quote:
Op dinsdag 7 juli 2009 00:40 schreef Beach het volgende:

[..]

leuke edit; maar je hebt wel gelijk
Vaag, als ik mijn bericht wil editten dan zie ik een enorme lap tekst, maar hier in het topic staat er niets meer
  dinsdag 7 juli 2009 @ 00:46:21 #32
251529 drijfhout
harder dan hard genoeg
pi_70725889
quote:
Op dinsdag 7 juli 2009 00:33 schreef Xennia het volgende:

hmm, als ik reply staat er toch ook niks.
Ik pak mijn brommer en ik ga.
  dinsdag 7 juli 2009 @ 00:48:22 #33
82136 Xennia
gekroond
pi_70725950
Poging 2
quote:
Hoi,

Een kleine 3 maanden geleden heb ik een meid via internet leren kennen. Zij stond ingeschreven op een datingsite en ik toevallig ook…Had me daar eens een keertje aangemeld in de veronderstelling van, we zien wel…Was beetje nieuwsgierig namelijk hoe het daar allemaal werkte etc..
Nou ja, toen kwam ik dus op haar profiel, stond geen foto op ofzo..Maar stond wel een leuk persoonlijk verhaaltje zeg maar over zichzelf wat me wel aansprak.
Dus ik contact met haar gezocht via zo’n interesseberichtje. Op die datingsite kon ik al zien dat zij geen full member was, en dus niks terug kon sturen van een gewoon berichtje.
Maar goed, dat interesseberichtje gestuurd dus…En er kwam er dus eentje terug van haar richting mij.
Euhm, toen heb ik dus een gewoon berichtje gestuurd via de site, met mijn mailadres er bijgezet zodat ze me kon mailen als ze dat zou willen eventueel.
Korte tijd daarna kwam er al een mailtje, dus ze had wel interesse dacht ik.
Beetje van die korte mailtjes over en weer gegaan voor paar dagen ongeveer. Bleek ze toevallig ook nog eens redelijk in de buurt te wonen van me, zo’n 20 minuten van me af dus..
Daarna werden de mailtjes steeds langer en langer…We leken niet uitgepraat te raken, waren echt mailtjes van een paar a4tjes vol zeg maar.
Vonden het allebei echt kei leuk enzo. We hebben elkaar echt dingen in vertrouwen verteld op een gegeven moment.
We dachten over super veel dingen hetzelfde…Ook wat de toekomst betreft dus dat was allemaal echt fijn. Hadden echt veel gemeen met elkaar.
Nou, die mailtjes werden er echt niet korter op, en we stuurden er soms wel een aantal per dag.
We hebben het er dus ook over gehad dat, mocht het niet tot een relatie komen tussen ons, dat we dan in ieder geval vrienden blijven/worden. Zij was trouwens een 1,5 jaar vrijgezel toen ik haar leerde kennen dus 3 maanden geleden…Ze kwam net uit een relatie van 3,5 jaar.

Maar dat gevoel dat was echt super goed...Ik had echt het idee dat het wel eens iets kon gaan worden tussen ons. We hebben elkaar ook dus foto’s gestuurd op een gegeven moment van elkaar..
Tot mijn grote verbazing zei ze toen ze mijn foto zag, dat ik er precies zo uitzag als zij zich had voorgesteld. Dus dat vond ik al best verassend eigenlijk.
Nou, haar foto was ook echt leuk vond ik.
Bij mij is het niet zo dat ik echt op een bepaald type val, moet er gewoon beetje normaal uitzien..Maar van dat fotomodelachtige, dat is helemaal niet nodig..Was ze ook blij om dat ik dus niet zo’n fotomodelachtig type zocht. Naja, gaat toch om totaalplaatje vind ik, en het moet klikken.
Dat we die foto’s gingen sturen dat kwam ook een beetje spontaan eigenlijk…Ofja, zij ging op een dag naar de dierentuin in Duitsland ergens met haar moeder. En toen zei ze mij dus achteraf dat ze ergens op een foto stond terwijl ze bij zo’n diertje zat zeg maar..En die vond ze kei lief enzo..Dus toen zei ik dus, van stuur die eens dan. Nou, zo gezegd zo gedaan..Deed ze ook niet moeilijk over trouwens.

Nou ja, zo zijn we dus eerst een dikke maand zoiets doorgegaan met van die super lange mails sturen naar elkaar. Daarna zijn we over smsen eens begonnen..Hadden we het ook van tevoren wel eens over gehad, dat dat dus de volgende stap zou worden, haha.
Nou ja, kwam dus vaker ter sprake in de mails, en eigenlijk konden we allebei niet wachten om daarmee te gaan beginnen.
Dus toen heb ik haar een keertje mijn telefoonnummer gegeven. Was geloof ik op een maandagavond ofzo, en dinsdagmorgen kreeg ik ineens een sms van haar toen ik op m’n werk was.

Euhmm, ja, mailen en smsen bleven we dus allebei doen zeg maar. Dus werd erg gezellig allemaal.
Zij had me ook eens verteld dat ze erg last van haar rug had al heel lang en de doktoren eigenlijk niks konden vinden enzo…Ze gaat ook nog steeds naar therapie toe daarvoor.
Nou ja, ze heeft in ieder geval veel meegemaakt al in haar leven, zoals ze me verteld heeft tenminste.

Met dat mailen en smsen was het zelfs zo dat als ik ’s avonds eens niet thuis was…Wat ik haar dan vertelde als ik iets had ’s avonds..Dan kreeg ik ook heel vaak een smsje zo van, ben je bijna weer thuis, heb weer zin om met je te mailen…Ook ’s avonds van die smsjes van slaap lekker enzo, en ’s morgens geregeld van goeiemorge…
Nou ja, ik vond het dus helemaal geweldig allemaal, het gevoel was echt zooooo goed.
En zoals ik met haar kon praten en ook echt niet uitgepraat raakte, dat heb ik nog nooit met iemand gehad als ik eerlijk ben…En voor haar was dat ook het geval zei ze. Dat ze dit zoals het ging ook nog nooit met iemand gehad had.

Een tijdje later hoorde ik dus ineens vrij weinig meer van haar, ze reageerde niet meer op m’n mailtjes en smsjes..
Heeft een week ofzo geduurd voordat ze eens reageerde per sms. Ze zat er ff beetje doorheen emotioneel en daarom liet ze dus niks meer weten..
Dus ik weer reageren dat ik haar echt wel begrijp en dat ze me alles kan vertellen als ze ergens mee zit.
Nou ja, toen dus ook een smsje gestuurd van, dat ik haar gewoon eens een weekje met rust zou laten om het zo maar te zeggen…Zodat ze even alles op een rijtje kon krijgen weer.
Na die week, die al moeilijk zat was voor mij, omdat ik het zo gewend was geraakt om iedere dag wel iets van haar te horen, maar weer een mail gestuurd hoe het ging enzo.
Was trouwens ook echt weer een super lange mail, de langste die ik ooit naar haar gestuurd heb, haha.
Naja, stond dan ook wel alles in van die week dat ik haar nog niks verteld had…Dus was een heel weekverslag, haha.
Aangezien we elkaar ook echt iedere dag vertelden hoe onze dag is geweest enzo, stond dat er allemaal in.
Toen zijn we dus weer langzaam aan beginnen te mailen..Van haar kant werden het niet meer zo’n hele lange mailtjes eerlijk gezegd.

Vond ik opzich niet zo erg, ik vond het belangrijker dat ze me nog mailde enzo..
We hadden altijd afgesproken van, we gaan nog niet msnen want dat haalt de magie van de mailtjes weer weg dan…Nou, toen het contact dus minder werd kreeg ik ineens een melding op m’n msn dat zij mij dus toegevoegd had.
Kwam er op neer dat die mailtjes typen, en smsen haar veel energie kostten doordat ze zoveel last van haar rug had enzo. En ze wilde echt contact houden met mij, dus dan maar via msn.
Nou vind ik het wel een beetje vreemd, dat ze smsen zoveel energie vind kostten zeg maar.

Gesprekjes op msn liepen best soepel in het begin allemaal..Dus leek niks aan de hand verder.
Normaal zat ik amper op msn maar nu kwam ik dus weer eens wat vaker om haar in ieder geval te kunnen spreken.
Maar nu de laatste paar dagen loopt het echt totaal niet meer vind ik..Ik moet echt alles uit haar trekken…Zij vraagt amper iets, is niet bepaald geinterreseerd etc…Komt allemaal een beetje vreemd over.
Vorige week zondagmorgen sprak ik haar nog…Ze zei toen dat ze naar een vriendin toe ging etc…In ieder geval ze gingen leuke dingen doen en ze bleef daar slapen, dus kwam maandag pas terug.

Toen begon ik me een beetje zorgen te maken eigenlijk…Ik zag namelijk maadagmorgen op haar hyves toevallig een krabbel van die vriendin waar ze zou zijn van zondagavond…Waarin die vriendin vroeg waar zij dus was…Vond ik heel vreemd allemaal, aangezien ze bij elkaar waren had ze me gezegd.
Nou ja, maandag toen ik uit school kwam…Toen was het prachtig weer, dus ik sms haar zo of ze zin heeft om ergens iets te gaan drinken op een terrasje…Krijg dus smsje terug dat ze onderweg naar huis was met trein, en bijna thuis was..Maar ze had afspraken staan die middag dus ze kon niet..

Aangezien we het al vaker over daten hadden gehad dacht ik die maandag, ik doe eens iets spontaans door haar dat te vragen.
Maar goed, ze kon dus niet helaas…Euhm, toen ik dus thuis kwam, toen zag ik haar op msn weer die middag.
Beetje gepraat weer, en haar afspraken die ze had, daarvan ging er eentje niet door en eentje was verplaatst naar de avond.
Dus ja, toen ben ik er weer over begonnen over iets drinken..Ofja, ik bracht het eerst zo van, of ze nog iets moest hebben in de stad, dat ik dan wel met haar meeging.
Had dus niks meer nodig zei ze…Maar ja, toen maar gevraagd wat ze dan ging doen en of ze nog zin had om een terrasje te pikken ergens.
Kwam allemaal een beetje onverwachts kreeg ik toen te horen…Kon ik me ook wel voorstellen natuurlijk, want dat had ze echt niet van me verwacht waarschijnlijk.

Ja, goed, even verder over die ‘’rare’’ krabbel van haar vriendin wat ik zei..Dus ik vroeg dat hoe dat nu weer zat…(het is niet dat ik haar controleer, maar kijk wel vaker op haar hyves enzo, en dat weet ze ook, vind ze juist leuk).
Toen kwam dus de uitleg van dat haar vriendin toen onder was en zij was boven even gaan liggen in verband met haar rug..Vandaar dus zo die krabbel…Beetje vreemd vond ik maar oke. Ze had die krabbel maandagmiddag ook al verwijdert trouwens…Iets wat ze normaal ook niet doet, krabbels verwijderen, ze laat ze meestal gewoon allemaal staan.

Ik merkte al weer meteen dat er iets niet klopte aangezien ze van die korte antwoorden weer gaf enzo…Niet echt haar ding vond ik dus ja.
Ze zei dat ze met haar gedachten er niet helemaal bij was enzo…Dus ik beetje doorgevraagd van hoe of wat.
Toen kwam het hoor…Toen typte ze dus, nou ik denk dat jij dat niet zo leuk vind om te horen..
Ik wist al gelijk hoe laat het was eigenlijk. Kreeg echt een heel raar gevoel ineens.
Maar ik wilde het weten dus ze zei het…Nu bleken mijn twijfels dus echt waar te zijn…Ze was dus zondagmorgen niet bij die vriendin geweest, maar bij een andere jongen…En gelijk blijven slapen daar ook nog zeg..Dat gaat mij te ver eerlijk gezegd op een eerste ontmoeting maar goed.
Had ook tegen haar ouders gezegd dat ze naar die vriendin ging, want anders kwam ze het huis niet uit blijkbaar. Maar goed, ze heeft dus wel gelogen tegen me daarover…En me toen die maandagmiddag zelfs nog niks verteld, maar ’s avonds pas.

Nou ja, dus ik had ineens veel vragen naar haar toe…Je kunt zelf wel bedenken wat voor een vragen allemaal neem ik aan dus die ga ik hier niet neerzetten.
Maar goed, ze had hem dus leren kennen via die datingsite…Zijn redelijk snel gaan msnen met webcammen erbij zei ze…En hebben heel lange tijd gepraat en het voelde allemaal zo goed zei ze.
Dus toen hebben ze elkaar maar snel ontmoet aangezien ze die zondag vrij had..Ze had er geen spijt van dat ze dat nu dus had gedaan en er gelijk blijven slapen enzo.
Maar ja, ze hebben elkaar toen dus gezien en ze hebben meteen een relatie…Tsja, voor mij gaat dat toch allemaal wat te snel…Maar ja, zal wel aan mij liggen.
Het is ook nog eens een heel ander type dan waarmee ze normaal gesproken mee thuis zou komen zegt ze zelf..Normaal zijn het jongens die rustig en lekker veilig zijn zeg maar zoals ze zelf zegt.

Euhm, dinsdag had ze er dus weer mee afgesproken, toen kwam hij naar haar toe zei ze me. En afgelopen vrijdag ook alweer.
Ze had ook geen idee hoe haar ouders erop zouden reageren omdat het zo’n ander type was..Maar ze heeft hem dinsdag dus al gelijk voorgesteld bij haar thuis…Naja, haar ouders namen het allemaal goed op in ieder geval, dus dat is wel leuk voor haar.

En zij zei ook wel dat ze begreep dat ik me rot voelde etc…Maar ja, wat heb ik daaraan.
Die meid is in die 3 maanden echt zoveel voor me gaan betekenen datkun je je gewoon niet voorstellen..Maar ik reageerde wel gewoon heel positief toen ze me het vertelde en daar was ze wel blij om omdat ze het contact met mij echt niet kwijt wilde.
Dus ze vond het echt leuk dat ik blij voor haar was en het zo opvatte, dat ik zo geinterreseerd was etc..

Nou ja, voor mij geldt hetzelfde dat ik haar eigenlijk niet kwijt wil, want zij is echt bijzonder voor me geworden in die korte tijd. Ik was al blij dat ze in ieder geval wel eerlijk was tegen me, en me niet aan het lijntje hield.

Euhm, we smsten ook echt veel toen we daarmee zijn begonnen..Om maar iets te noemen, het waren in een kleine 6 weken ofzo wel een 160 smsjes op en neer tussen ons. Ook wel eens als we dan eenmaal bezig waren met smsen, dat waren er ook zo een stuk of 10/15 doorheen gejagen zo achter elkaar.
Soms ook wel eens van die smsjes die nergens over gingen maar toch…Ik vind het toch bijzonder en iets wat ik met nog nooit iemand heb gehad.
Misschien ook niet zo vreemd, aangezien ik nog nooit een relatie heb gehad ofzo.
Dus ik bij dat msn gesprek van toen ze me dat vertelde van haar nieuwe vriend een vragen of ik nog wel mocht smsen naar haar. Nou, ze zei dat ze het liever op msn hield nu. Mocht wel smsen enzo, maar niet meer iedere dag ofzo, haha.
Toen zei ik dus ook, bij de dingen die belangrijk voor je zijn, of dat ik weet dat je iets hebt op een dag wat belangrijk is ofzo, dan kan ik het niet laten om te smsen om te vragen hoe het was ofzo..Anders komt het ook zo over alsof het me niet interesseert wat ze doet vind ik, en dat wil ik niet.

In het begin toen we elkaar net kenden toen zei ze me ook dat ze na haar opleiding die ze nu doet, een tijdje naar het buitenland wil om daar te gaan werken als au pair.
Ze vroeg me ook wat ik daarvan zou vinden enzo als ik dan dadelijk haar vriend was..
Nou, ze heeft me echt heel veel verhalen verteld, waar ik uit op kon merken hoe gek ze wel niet op kinderen is..Dus ik heb haar toen ook gezegd van, dat ik haar echt wel zou laten gaan omdat ik weet hoe graag ze dat wil en hoeveel dat voor haar betekent etc…Ik zei toen ook al van, dan zou ik echt iedere dag wel contact houden via internet, sms, telefoon etc…En gewoon een keer lang weekend haar opzoeken daar. Aangezien je er zo bent tegenwoordig met het vliegtuig…Stelt allemaal niet zoveel voor..Vond ze allemaal echt lief om te horen etc toen ik dat zei…
En ook dat zij dus met haar rugproblemen zit…Vroeg ze me waarom ik eigenlijk met zo iemand een relatie zou willen beginnen etc…Aangezien ze vaak moe en nog wel wat dingtjes heeft, die ik hiet niet ga vertellen.
Maar ja, ik zou ze allemaal voor lief nemen hoor, en dat heb ik haar gezegd ook.
Zij is echt zo’n leuk iemand, en die zou ik echt niet zomaar laten vallen. Daarvoor is ze echt veel te speciaal.

Maar goed, vandaag sprak ik haar op msn weer na paar dagen geen contact te hebben gehad.
Maar de gesprekken gaan zo moeizaam….Echt waar, ik moet echt alles vragen…Ze zegt vrij weinig, allemaal korte antwoorden, komt niks spontaans meer uit…Nou, dat was eerst wel anders.
En ja, zij heeft zelf gezegd dat ze contact wilde behouden met me, dat ook niet kwijt wil enzo..
Vanmiddag zag ik ook weer dat ze online was, dus ik kom ook online…Maar ze zegt niks uit zichzelf ofzo..Iedere keer kan ik beginnen..Ik vind het echt jammer dat het nu zo loopt tussen ons.

Maar ja, dan zegt ze van, is toch altijd goedgekomen….Dan denk ik ook, ja, maar wel omdat ik weer degene was die weer contact zocht en dus niet opgaf.
In de komende vakantie zouden we gaan afspreken met elkaar voor iets leuks te gaan doen.
Nou, toen zij me dus vertelde van die nieuwe vriend van haar, toen zei ik dus ook van, wil je dan nog wel afspreken met me.
Nou zegt ze, is geen kwestie van willen, maar zoiets doe je niet, met een jongen afspreken als je een vriend hebt..
Dus ik zeg zo, dan neem je toch een vriendin mee ofzo, ben je in ieder geval niet alleen met me..Maar ik zou je toch graag willen leren kennen in het echt. En bovendien is het toch gewoon afspreken als vrienden.
Ze zei, is goed..
Voordat we vakantie hebben zijn we 3 weken verder, en het contact is nu al minder aan het worden van haar kant, terwijl ze zegt dat ze contact wil houden.
Ze is nu echt veel met haar nieuwe vriend bezig denk ik, ziet alles door een roze bril.
Maar ja, als ik dat haar zeg dan heb ik ruzie met haar denk ik, terwijl ik het echt allemaal goed bedoel.

Voor iedereen die de moeite neemt om dit ellendig lange verhaal te lezen, alvast bedankt.
Je ziet hoe makkelijk ik zoveel typ en dat alleen over haar…Dat zegt iets vind ik.

Groetjesss
Je bent niet bepaald spannend voor haar. Ze weet al alles over je wat er te weten valt, ze weet dat je alles van haar accepteert nog voor er uberhaupt sprake is van een relatie en dat je haar op handen draagt, je bent blij als een jonge hond met iedere bot die ze je toewerpt.

Dit wordt hem niet meer.

Als ze jou had gewild, had ze wel met jou gedate ipv met die spannende man met piercings en tattoo's.
quote:
Ik denk dat ze er niet echt omheen kan hoe belangrijk jij (de illusie van) haar hebt gemaakt en dat werkt beklemmend.
pi_70726441
quote:
Hoi,

Een kleine 3 maanden geleden heb ik een meid via internet leren kennen. Zij stond ingeschreven op een datingsite en ik toeze toevallig ook nog eens redelijk in de buurt te wonen van me, zo’n 20 minuten van me af dus..

Tot mijn grote verbazing niet nodig..Was ze ook blij om dat ik dus niet zo’n fotomodelachtig type zocht. Naja, gaat toch om totaalplaatje vind ik, en het moet klikken.

Nou, ze heeft me echt heel veel verhalen verteld, waar ik uit op kon merken hoe gek ze wel niet op kinderen is..Dus ik heb #8230;

n dan.
Maar ja, dan zeg, ja, maar wel omdat ik weer degene was die weer contact zocht en dus niet opgaf.
Ze zei, is goed..

Groetjesss
Wel raar dat ze zo reageert

Heb je je geld wel teruggekregen dan van die vieze hoer?
"An educated citizenry is a vital requisite for our survival as a free people."
  dinsdag 7 juli 2009 @ 01:53:20 #35
165392 TeenWolf
You are an animal! Woo!
pi_70727149
Het hele verhaal gelezen......Het is vrij duidelijk, jij dacht een trouw prinsesje aan de haak te hebben geslagen dat er altijd voor je zou zijn, maar zij zocht ondertussen lekker verder. Zij was de enige voor jou en jij was voor haar 1 van de opties...
Ik ben nu 25 gast en heb al wat relaties gehad en kan je 1 ding duidelijk zeggen, als het een email/sms relatie is de eerste weken na de kennismaking zonder enige wederzijdse erotische tintjes in die mails en ook nog eens zonder dat je haar maar 1x hebt gezoend in al die weken, stop er maar mee. Je zit dan in de zogenaamde friendzone en ja die bestaat echt.
Advies; wees een beetje stouter next time.
Op dinsdag 7 juni 2016 23:04 Papierversnipperaar het volgende:
En waarom staat Groot Brittannië er niet tussen? Alleen al het drugs geld dat door HSBC is witgewassen levert dat land een ereplaats op.
Website ware Islam: http://harun-yahya.net/
pi_70727434
dude, als ze geen coole shit met je wil doen, move on!
  dinsdag 7 juli 2009 @ 02:54:05 #37
259412 Seven.of.Nine
Seven volstaat. :*
pi_70727623
Allemachtig kerel, je hebt je nogal mee laten slepen. Ga in het echte leven daten, dan weet je gelijk wat je aan iemand hebt. Je hebt nooit een relatie gehad en dan denk je dat het via internet wel lukt? Relaties zijn al lastig genoeg om aan te gaan in real life.
Resistance is futile
pi_70727691
zij wil neuken, jij hangt het lieve broertje uit.
Op donderdag 22 juli 2010 01:22 schreef xmamacitax het volgende:
mijn nederlands is 1000 x beter dan de joune
  dinsdag 7 juli 2009 @ 03:27:52 #39
147172 THEFXR
Alpha Bear
pi_70727733
geen energie meer in stoppen, hoe kan je nu verliefd worden op een foto?
move on en wordt een vent, je bent nu een hulpverlener geworden!
  dinsdag 7 juli 2009 @ 21:12:14 #40
120235 skippy22
Potente kangoeroe
pi_70757368
quote:
Op maandag 6 juli 2009 22:59 schreef miss_sly het volgende:
En dan ook nog eens een fok/nerd internet relatie
pi_70759979
Je had na iets van 5 mailtjes al haar telefoonnummer moeten krijgen, bellen en dan afspreken. Ellenlange gesprekken heeft geen enkele vrouw zin in.
  dinsdag 7 juli 2009 @ 22:03:24 #42
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_70760223
quote:
Op maandag 6 juli 2009 23:16 schreef kip_zonder-kop het volgende:
Zo zijn meiden nou eenmaal. Ze willen zogenaamd een rustige leuke jongen maar zodra er een ruig type tussen komt, duiken ze daar meteen het bed mee in.
Wat een onzin. Als hij gewoon eerder initiatief had genomen (serieus, een maand mailen ) was het heel anders gelopen. Als een meisje na een paar mailtjes niet wil daten dan jammer.
"[...] a large number of the teenagers claiming Asperger's are, in fact, merely dicks."
  dinsdag 7 juli 2009 @ 22:06:09 #43
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_70760382
quote:
Op dinsdag 7 juli 2009 21:58 schreef Xeanor het volgende:
Je had na iets van 5 mailtjes al haar telefoonnummer moeten krijgen, bellen en dan afspreken. Ellenlange gesprekken heeft geen enkele vrouw zin in.
Je hoeft nieteens telefoonnummers uit te wisselen. Je kunt ook ergens in een kroegje ofzo afspreken. Voor haar ook lekker neutraal, en het ergste dat je kan gebeuren is dat het niet klikt. Boeiend. Ervaring rijker.
"[...] a large number of the teenagers claiming Asperger's are, in fact, merely dicks."
pi_70760555
quote:
Op dinsdag 7 juli 2009 22:03 schreef Catbert het volgende:

[..]

Wat een onzin. Als hij gewoon eerder initiatief had genomen (serieus, een maand mailen ) was het heel anders gelopen. Als een meisje na een paar mailtjes niet wil daten dan jammer.
Die kans is er wel degelijk en kan je nog wel eens vies tegenvallen.
  dinsdag 7 juli 2009 @ 22:36:06 #45
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_70761750
quote:
Op dinsdag 7 juli 2009 22:10 schreef Anchor het volgende:
Die kans is er wel degelijk en kan je nog wel eens vies tegenvallen.
Als je als passief lulletje af gaat wachten misschien...
pi_70761921
quote:
Op dinsdag 7 juli 2009 22:36 schreef Catbert het volgende:

[..]

Als je als passief lulletje af gaat wachten misschien...
Exact.

En het zijn natuurlijk niet altijd de stoere tattoo-guys, maar vaak de mannen die 'wel' weten wat ze willen en er ook voor gaan.
  dinsdag 7 juli 2009 @ 22:43:08 #47
92928 kadoter
It's the cable guy
pi_70762058
quote:
Zij was trouwens een 1,5 jaar vrijgezel toen ik haar leerde kennen dus 3 maanden geleden…Ze kwam net uit een relatie van 3,5 jaar.
Aha.. glashelder.
Could it be that the rallying idea of Europe is merely a front for the very opposite of all that Europe stands for, namely rejection of democracy, freedom, separation of powers, transparency and political accountability? (U. Beck)
  dinsdag 7 juli 2009 @ 22:48:51 #48
92928 kadoter
It's the cable guy
pi_70762326
quote:
Op dinsdag 7 juli 2009 21:58 schreef Xeanor het volgende:
Je had na iets van 5 mailtjes al haar telefoonnummer moeten krijgen, bellen en dan afspreken. Ellenlange gesprekken heeft geen enkele vrouw man zin in.
Could it be that the rallying idea of Europe is merely a front for the very opposite of all that Europe stands for, namely rejection of democracy, freedom, separation of powers, transparency and political accountability? (U. Beck)
  dinsdag 7 juli 2009 @ 22:50:53 #49
165392 TeenWolf
You are an animal! Woo!
pi_70762430
Jammer dat TS niet de moeite heeft genomen om maar op 1 post van ons te reageren.....net zo passief hij in de relatie was is hij ook in zijn topic.

eehh zei ik relatie?
Op dinsdag 7 juni 2016 23:04 Papierversnipperaar het volgende:
En waarom staat Groot Brittannië er niet tussen? Alleen al het drugs geld dat door HSBC is witgewassen levert dat land een ereplaats op.
Website ware Islam: http://harun-yahya.net/
pi_70762512
quote:
Op dinsdag 7 juli 2009 22:50 schreef TeenWolf het volgende:
Jammer dat TS niet de moeite heeft genomen om maar op 1 post van ons te reageren.....net zo passief hij in de relatie was is hij ook in zijn topic.

eehh zei ik relatie?
Hij zit vast nog steeds een antwoord te typen. Ik voel een database overload aankomen.
pi_70763290
na alinea 4 het bijltje erbij neergegooid maar alvast TS normale mensen spreken met elkaar af als ze op 20 min. van elkaar wonen en elkaar zogezegd leuk vinden.
  dinsdag 7 juli 2009 @ 23:20:05 #52
215658 Trashcanman
I talk to planets baby!
pi_70763717
Heb de hele tekst ook nog gelezen

Maar goed: je bent te laat met je move. Vergeten en verder gaan.
pi_70765311
Je lijkt me wel een lieve jongen en als iemand dat eindelijk doorheeft, dan heb je een superrelatie, ik vind alle andere reacties wel heel negatief. Met die dude waar ze nu wat mee heeft gaat het toch wel uit en dan komt ze weer bij jou. de vraag is of je zo iemand wel wilt.

Je geeft een hoop in je relatie. Dat is op zich goed... maar alleen als je het ook terugkrijgt.

en die chick was natuurlijk allang met die andere dude aan het mailen/smsen tijdens jouw e-relatie.
Karma will get back @ you
pi_70765746
quote:
Op woensdag 8 juli 2009 00:00 schreef mysterieblonde het volgende:
Je lijkt me wel een lieve jongen en als iemand dat eindelijk doorheeft, dan heb je een superrelatie
Helaas, als lieve jongen krijg je geen relatie, laat staan een superrelatie.
pi_70766488
quote:
Met die dude waar ze nu wat mee heeft gaat het toch wel uit en dan komt ze weer bij jou.
Om uit te huilen ja. Neuken doet ze ergens anders.
quote:
Je geeft een hoop in je relatie.
Er was nog niet eens sprake van een relatie. Ik zou het echt benauwd krijgen van iemand die me al zo vroeg zo belangrijk maakt en zich zo afhankelijk van me opstelt.
  woensdag 8 juli 2009 @ 01:58:57 #56
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_70767355
quote:
Op woensdag 8 juli 2009 00:13 schreef Xeanor het volgende:
Helaas, als lieve jongen krijg je geen relatie, laat staan een superrelatie.
Je kunt best op de juiste momenten lief zijn, maar verder ook initiatief nemen en onafhankelijk zijn. Veel 'lieve' jongens gebruiken het 'lief' zijn als excuus. Ze zijn niet 'lief', het zijn gewoon slappelingen die vrouwen verafgoden.
pi_70784380
Naar mijn bescheiden mening heb je dit gewoon helemaal verkeerd aangepakt.

Jij hebt van jezelf een soort uitlaatklep gemaakt voor haar. Waar ze zeker wat aan heeft wanneer ze niks anders te doen heeft. Ik heb het idee dat je jezelf helemaal hebt prijsgegeven in die email berichten. Zij heeft dit waarschijnlijk als erg fijn ervaren omdat het wat minder met haar ging.
Het is namelijk wel eens lekker om een onbekende te hebben waaraan je lekker je verhaal kwijt kan.

Een paar mailtjes eraan wagen om elkaar iets te leren kennen is niks mis mee. Maar hou het wat oppervlakkig en als het naar je zin is probeer dan gewoon een date te regelen. Het is namelijk veel leuker om iemand in het echt gaandeweg te leren kennen.

Aan de afstand ligt het ook niet, 20 minuten is niks natuurlijk.

Houd het volgende keer "mysterieus", geef ze wat om te ontdekken. Als je een kado krijgt van iemand is het ook veel leuker als je een ingepakte doos hebt die je moet uitpakken, dan een kado waarvan je gelijk ziet wat het is.

Ik zou nu gewoon stoppen met contact opnemen. Een relatie zal er naar alle waarschijnlijkheid toch niet meer inzitten. En wanneer zij wel contact met jou opneemt, let dan eens op wat voor soort het is (waarschijnlijk wil ze haar hart luchten), hap dan niet te snel. Zeker niet wanneer ze haar hart wil luchten. Kap dat af.
Je wilt niet iemand zijn steun en toeverlaat zijn in slechte tijden. Tenzij het een goede vriend/vriendin betreft.
  woensdag 8 juli 2009 @ 17:36:15 #58
184568 elilim
videre nec videri
pi_70785940

Sla niet door, laat gaan en zoek een andere chick.
  woensdag 8 juli 2009 @ 17:51:10 #59
94676 Garisson72
weten is weten dat je nix weet
pi_70786297
TT dekt de lading.
Breasts! helping men to avoid eye contact since 1865.
pi_70786404
Hoi,,

Bedankt voor alle reacties...Weet ook wel dat zo'n beetje iedereen het misschien anders zou aanpakken en daarom had ik ook wel genoeg van zulke reacties verwacht..
Er zjin er wel een aantal hier die het wel een beetje begrijpen.
Ik ben niet te laf om te reageren ofzo hoor...Kom op zeg...Gewoon wat weinig tijd gehad eigenlijk.
Nee, wilde gewoon ff dat verhaal kwijt, that's it.
Euhm ja, misschien te veel laten meeslepen...Maar ja, heb er wel van geleerd dus.
Contact neem ik niet echt meer met haar op...Zij wilde contact houden, maar komt niet bepaald van beide kanten dus dan vind ik het wel goed zeg..Mocht zij weer eens een keertje contact opnemen dan zien we dan wel verder..Is nu niet aan de orde dus. Weet alleen dat ik haar niet zou laten vallen mocht er iets zijn met haar ofzo.
Maar jullie hebben wel gelijk, er lopen genoeg leuke meiden rond gelukkig.
Komt allemaal wel goed!
pi_70786567
quote:
Je lijkt me wel een lieve jongen en als iemand dat eindelijk doorheeft, dan heb je een superrelatie, ik vind alle andere reacties wel heel negatief. Met die dude waar ze nu wat mee heeft gaat het toch wel uit en dan komt ze weer bij jou. de vraag is of je zo iemand wel wilt.

Je geeft een hoop in je relatie. Dat is op zich goed... maar alleen als je het ook terugkrijgt.

en die chick was natuurlijk allang met die andere dude aan het mailen/smsen tijdens jouw e-relatie.
Bijvoorbeeld deze reactie die is wel aardig al zeg ik het zelf:)

Maar even als antwoord, ik weet nu achteraf dan toen ze me dat allemaal vertelde..Dat ze wel al een tijdje met die ander aan het msnen was, verder geen idee wat nog meer.
Nou ja, wat ik al zei, mocht het uit gaan met die ander en ze begint weer tegen mij te praten enzo...Dan vraag ik me wel dingen af ja, van hoe serieus ze nu eigenlijk en etc...
Maar ja, komen we tegen die tijd wel weer achter mocht het gebeuren.
  woensdag 8 juli 2009 @ 18:11:05 #62
206580 Luxuria
It was love at first bite
pi_70786889
Vergeet haar.
All she wants and needs is just a little taste..
pi_70787259
quote:
Op woensdag 8 juli 2009 17:59 schreef Bubbiej het volgende:

[..]

Maar even als antwoord, ik weet nu achteraf dan toen ze me dat allemaal vertelde..Dat ze wel al een tijdje met die ander aan het msnen was, verder geen idee wat nog meer.
Nou ja, wat ik al zei, mocht het uit gaan met die ander en ze begint weer tegen mij te praten enzo...Dan vraag ik me wel dingen af ja, van hoe serieus ze nu eigenlijk en etc...
Maar ja, komen we tegen die tijd wel weer achter mocht het gebeuren.
Tegen die tijd heb jij al lang een ander meisje en heb je haar volledig uit je contactenlijst verwijderd.

[ Bericht 0% gewijzigd door Anchor op 08-07-2009 18:24:26 (typo) ]
  woensdag 8 juli 2009 @ 20:03:31 #64
215658 Trashcanman
I talk to planets baby!
pi_70790487
quote:
Op woensdag 8 juli 2009 17:59 schreef Bubbiej het volgende:

[..]

Ik denk dat de meeste reacties a la "je was te laat" en "vergeet haar" ook niet lullig bedoeld zijn hoor. Je doet er imho in ieder geval beter aan haar links te laten liggen.
  woensdag 8 juli 2009 @ 20:42:12 #65
241594 iBolt
Lighting
pi_70791883

Genaamd Bubbiej.

Maar tering hey heb hele verhaal gelezen en ben er trots op )

Maar even serieus je hebt serieus 3 maanden gechat, gesms't, geemailt voordat je haar vroeg voor een afspraakje terwijl je bijna 20 minute van haar afwoont... sorry maar dan ben je wel erg erg érg slecht bezig. Je had gewoon na de 2de week al moeten vragen voor een afspraak....

Daarbij heb je tijdens de emailtjes ook veel te veel info over jou gegeven schat ik zo waardoor jij niet meer mysterieus bent.
  woensdag 8 juli 2009 @ 21:12:48 #66
140565 oshiro
I don't fuckin' care
pi_70792966
Zo'n verhaal en je hebt haar nog nooit in het echt gezien, ook al woont ze maar op 20 minuten afstand?
Wat denk je zelf, als ze had willen afspreken had ze dat echt wel gedaan. Net zoals ze deed met die andere gast...
"Nevertheless sir, like German tourists, the stupid are everywhere." - Arnold J. Rimmer, Red Dwarf || Last.fm
pi_70793719
Hoi,

Euhmm, ja veel info gegeven dat spreekt voor zich na zo'n lange tijd mailen etc..
Maar dat deed zij ook zeg maar dus ja.
En van dat afspreken dat dat er nooit van gekomen is..Nou, in het begin hadden we dus allebei zoiets van, eerst elkaar goed leren kennen zo met mailen enz...En dan pas een keertje afspreken.
Maar zij wilde dat ook niet zo snel allemaal zeg maar. Meer zo'n idee hadden we allebei van, alles mag maar geen verplichtingen en dan wel zien hoe het loopt allemaal. Tsja, leek allemaal wel de goede kant op te gaan..We hebben het vaak erover gehad van stel dat het niet gaat werken dat we dan wel echt vrienden blijven en vaker leuke dingen gaan doen enzo...Gewoon omdat het toch gezellig was allemaal.

En ja, er is wel een keertje geweest dat ik haar al een soort van gevraagd heb..Maar dat was verder niet echt serieus ofzo..
Dat was een keertje toen ze een dagje ergens was geweest...Zat ze in de bus naar huis zeg maar, en toen waren we ook aan het smsen..Was toen een tv programma op waar ik haar iets over smste..Naja, kreeg ik dus iets terug van dat ze dat ook graag had willen zien...En kwam later op de avond nog iets van op tv, maar ze wist niet of ze dan thuis zou zijn (vertraging bus)...Op een gegeven moment smste ze waar ze was, en toen was ze dus ook bij mij in de buurt..Dus ik zo, kom maar hierheen, kijken we wel samen..
Maar dat was dus meer zoiets van ja...Hoe zeg je dat, niet echt vragen voor een date ofzo..Maar meer zo van voor de fun.

@oshiro...Die andere gast die woont wel ff een heel stuk verder weg...Daar is ze niet in 20 minuten bij wijze van spreke, haha.
Ohwja, ze heeft zoiezo een beetje de neiging naar gasten verder weg volgens mij...Haar ex woonde ook al een behoorlijk eind uit de buurt, en nu deze ook weer, haha.
Maar ja, moet ze zelf weten natuurlijk...
  woensdag 8 juli 2009 @ 22:51:35 #68
140565 oshiro
I don't fuckin' care
pi_70796824
Je moet niet teveel van elkaar weten voordat je afspreekt vind ik. Als het klikt is er toch wel gespreksmateriaal, en dan is er altijd nog een beetje mysterie. Je bent praktisch al in de friends zone beland zonder haar ooit te zien.
Ik denk dat je echt sneller in het diepe had moeten springen.
En van wat ik snap gaat ze een beetje voor onbereikbare gasten. Meer mensen doen dat en jij bent het allerminst.
"Nevertheless sir, like German tourists, the stupid are everywhere." - Arnold J. Rimmer, Red Dwarf || Last.fm
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')