abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_70763290
na alinea 4 het bijltje erbij neergegooid maar alvast TS normale mensen spreken met elkaar af als ze op 20 min. van elkaar wonen en elkaar zogezegd leuk vinden.
  dinsdag 7 juli 2009 @ 23:20:05 #52
215658 Trashcanman
I talk to planets baby!
pi_70763717
Heb de hele tekst ook nog gelezen

Maar goed: je bent te laat met je move. Vergeten en verder gaan.
pi_70765311
Je lijkt me wel een lieve jongen en als iemand dat eindelijk doorheeft, dan heb je een superrelatie, ik vind alle andere reacties wel heel negatief. Met die dude waar ze nu wat mee heeft gaat het toch wel uit en dan komt ze weer bij jou. de vraag is of je zo iemand wel wilt.

Je geeft een hoop in je relatie. Dat is op zich goed... maar alleen als je het ook terugkrijgt.

en die chick was natuurlijk allang met die andere dude aan het mailen/smsen tijdens jouw e-relatie.
Karma will get back @ you
pi_70765746
quote:
Op woensdag 8 juli 2009 00:00 schreef mysterieblonde het volgende:
Je lijkt me wel een lieve jongen en als iemand dat eindelijk doorheeft, dan heb je een superrelatie
Helaas, als lieve jongen krijg je geen relatie, laat staan een superrelatie.
pi_70766488
quote:
Met die dude waar ze nu wat mee heeft gaat het toch wel uit en dan komt ze weer bij jou.
Om uit te huilen ja. Neuken doet ze ergens anders.
quote:
Je geeft een hoop in je relatie.
Er was nog niet eens sprake van een relatie. Ik zou het echt benauwd krijgen van iemand die me al zo vroeg zo belangrijk maakt en zich zo afhankelijk van me opstelt.
  woensdag 8 juli 2009 @ 01:58:57 #56
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_70767355
quote:
Op woensdag 8 juli 2009 00:13 schreef Xeanor het volgende:
Helaas, als lieve jongen krijg je geen relatie, laat staan een superrelatie.
Je kunt best op de juiste momenten lief zijn, maar verder ook initiatief nemen en onafhankelijk zijn. Veel 'lieve' jongens gebruiken het 'lief' zijn als excuus. Ze zijn niet 'lief', het zijn gewoon slappelingen die vrouwen verafgoden.
"[...] a large number of the teenagers claiming Asperger's are, in fact, merely dicks."
pi_70784380
Naar mijn bescheiden mening heb je dit gewoon helemaal verkeerd aangepakt.

Jij hebt van jezelf een soort uitlaatklep gemaakt voor haar. Waar ze zeker wat aan heeft wanneer ze niks anders te doen heeft. Ik heb het idee dat je jezelf helemaal hebt prijsgegeven in die email berichten. Zij heeft dit waarschijnlijk als erg fijn ervaren omdat het wat minder met haar ging.
Het is namelijk wel eens lekker om een onbekende te hebben waaraan je lekker je verhaal kwijt kan.

Een paar mailtjes eraan wagen om elkaar iets te leren kennen is niks mis mee. Maar hou het wat oppervlakkig en als het naar je zin is probeer dan gewoon een date te regelen. Het is namelijk veel leuker om iemand in het echt gaandeweg te leren kennen.

Aan de afstand ligt het ook niet, 20 minuten is niks natuurlijk.

Houd het volgende keer "mysterieus", geef ze wat om te ontdekken. Als je een kado krijgt van iemand is het ook veel leuker als je een ingepakte doos hebt die je moet uitpakken, dan een kado waarvan je gelijk ziet wat het is.

Ik zou nu gewoon stoppen met contact opnemen. Een relatie zal er naar alle waarschijnlijkheid toch niet meer inzitten. En wanneer zij wel contact met jou opneemt, let dan eens op wat voor soort het is (waarschijnlijk wil ze haar hart luchten), hap dan niet te snel. Zeker niet wanneer ze haar hart wil luchten. Kap dat af.
Je wilt niet iemand zijn steun en toeverlaat zijn in slechte tijden. Tenzij het een goede vriend/vriendin betreft.
  woensdag 8 juli 2009 @ 17:36:15 #58
184568 elilim
videre nec videri
pi_70785940

Sla niet door, laat gaan en zoek een andere chick.
  woensdag 8 juli 2009 @ 17:51:10 #59
94676 Garisson72
weten is weten dat je nix weet
pi_70786297
TT dekt de lading.
Breasts! helping men to avoid eye contact since 1865.
pi_70786404
Hoi,,

Bedankt voor alle reacties...Weet ook wel dat zo'n beetje iedereen het misschien anders zou aanpakken en daarom had ik ook wel genoeg van zulke reacties verwacht..
Er zjin er wel een aantal hier die het wel een beetje begrijpen.
Ik ben niet te laf om te reageren ofzo hoor...Kom op zeg...Gewoon wat weinig tijd gehad eigenlijk.
Nee, wilde gewoon ff dat verhaal kwijt, that's it.
Euhm ja, misschien te veel laten meeslepen...Maar ja, heb er wel van geleerd dus.
Contact neem ik niet echt meer met haar op...Zij wilde contact houden, maar komt niet bepaald van beide kanten dus dan vind ik het wel goed zeg..Mocht zij weer eens een keertje contact opnemen dan zien we dan wel verder..Is nu niet aan de orde dus. Weet alleen dat ik haar niet zou laten vallen mocht er iets zijn met haar ofzo.
Maar jullie hebben wel gelijk, er lopen genoeg leuke meiden rond gelukkig.
Komt allemaal wel goed!
pi_70786567
quote:
Je lijkt me wel een lieve jongen en als iemand dat eindelijk doorheeft, dan heb je een superrelatie, ik vind alle andere reacties wel heel negatief. Met die dude waar ze nu wat mee heeft gaat het toch wel uit en dan komt ze weer bij jou. de vraag is of je zo iemand wel wilt.

Je geeft een hoop in je relatie. Dat is op zich goed... maar alleen als je het ook terugkrijgt.

en die chick was natuurlijk allang met die andere dude aan het mailen/smsen tijdens jouw e-relatie.
Bijvoorbeeld deze reactie die is wel aardig al zeg ik het zelf:)

Maar even als antwoord, ik weet nu achteraf dan toen ze me dat allemaal vertelde..Dat ze wel al een tijdje met die ander aan het msnen was, verder geen idee wat nog meer.
Nou ja, wat ik al zei, mocht het uit gaan met die ander en ze begint weer tegen mij te praten enzo...Dan vraag ik me wel dingen af ja, van hoe serieus ze nu eigenlijk en etc...
Maar ja, komen we tegen die tijd wel weer achter mocht het gebeuren.
  woensdag 8 juli 2009 @ 18:11:05 #62
206580 Luxuria
It was love at first bite
pi_70786889
Vergeet haar.
All she wants and needs is just a little taste..
pi_70787259
quote:
Op woensdag 8 juli 2009 17:59 schreef Bubbiej het volgende:

[..]

Maar even als antwoord, ik weet nu achteraf dan toen ze me dat allemaal vertelde..Dat ze wel al een tijdje met die ander aan het msnen was, verder geen idee wat nog meer.
Nou ja, wat ik al zei, mocht het uit gaan met die ander en ze begint weer tegen mij te praten enzo...Dan vraag ik me wel dingen af ja, van hoe serieus ze nu eigenlijk en etc...
Maar ja, komen we tegen die tijd wel weer achter mocht het gebeuren.
Tegen die tijd heb jij al lang een ander meisje en heb je haar volledig uit je contactenlijst verwijderd.

[ Bericht 0% gewijzigd door Anchor op 08-07-2009 18:24:26 (typo) ]
  woensdag 8 juli 2009 @ 20:03:31 #64
215658 Trashcanman
I talk to planets baby!
pi_70790487
quote:
Op woensdag 8 juli 2009 17:59 schreef Bubbiej het volgende:

[..]

Ik denk dat de meeste reacties a la "je was te laat" en "vergeet haar" ook niet lullig bedoeld zijn hoor. Je doet er imho in ieder geval beter aan haar links te laten liggen.
  woensdag 8 juli 2009 @ 20:42:12 #65
241594 iBolt
Lighting
pi_70791883

Genaamd Bubbiej.

Maar tering hey heb hele verhaal gelezen en ben er trots op )

Maar even serieus je hebt serieus 3 maanden gechat, gesms't, geemailt voordat je haar vroeg voor een afspraakje terwijl je bijna 20 minute van haar afwoont... sorry maar dan ben je wel erg erg érg slecht bezig. Je had gewoon na de 2de week al moeten vragen voor een afspraak....

Daarbij heb je tijdens de emailtjes ook veel te veel info over jou gegeven schat ik zo waardoor jij niet meer mysterieus bent.
  woensdag 8 juli 2009 @ 21:12:48 #66
140565 oshiro
I don't fuckin' care
pi_70792966
Zo'n verhaal en je hebt haar nog nooit in het echt gezien, ook al woont ze maar op 20 minuten afstand?
Wat denk je zelf, als ze had willen afspreken had ze dat echt wel gedaan. Net zoals ze deed met die andere gast...
"Nevertheless sir, like German tourists, the stupid are everywhere." - Arnold J. Rimmer, Red Dwarf || Last.fm
pi_70793719
Hoi,

Euhmm, ja veel info gegeven dat spreekt voor zich na zo'n lange tijd mailen etc..
Maar dat deed zij ook zeg maar dus ja.
En van dat afspreken dat dat er nooit van gekomen is..Nou, in het begin hadden we dus allebei zoiets van, eerst elkaar goed leren kennen zo met mailen enz...En dan pas een keertje afspreken.
Maar zij wilde dat ook niet zo snel allemaal zeg maar. Meer zo'n idee hadden we allebei van, alles mag maar geen verplichtingen en dan wel zien hoe het loopt allemaal. Tsja, leek allemaal wel de goede kant op te gaan..We hebben het vaak erover gehad van stel dat het niet gaat werken dat we dan wel echt vrienden blijven en vaker leuke dingen gaan doen enzo...Gewoon omdat het toch gezellig was allemaal.

En ja, er is wel een keertje geweest dat ik haar al een soort van gevraagd heb..Maar dat was verder niet echt serieus ofzo..
Dat was een keertje toen ze een dagje ergens was geweest...Zat ze in de bus naar huis zeg maar, en toen waren we ook aan het smsen..Was toen een tv programma op waar ik haar iets over smste..Naja, kreeg ik dus iets terug van dat ze dat ook graag had willen zien...En kwam later op de avond nog iets van op tv, maar ze wist niet of ze dan thuis zou zijn (vertraging bus)...Op een gegeven moment smste ze waar ze was, en toen was ze dus ook bij mij in de buurt..Dus ik zo, kom maar hierheen, kijken we wel samen..
Maar dat was dus meer zoiets van ja...Hoe zeg je dat, niet echt vragen voor een date ofzo..Maar meer zo van voor de fun.

@oshiro...Die andere gast die woont wel ff een heel stuk verder weg...Daar is ze niet in 20 minuten bij wijze van spreke, haha.
Ohwja, ze heeft zoiezo een beetje de neiging naar gasten verder weg volgens mij...Haar ex woonde ook al een behoorlijk eind uit de buurt, en nu deze ook weer, haha.
Maar ja, moet ze zelf weten natuurlijk...
  woensdag 8 juli 2009 @ 22:51:35 #68
140565 oshiro
I don't fuckin' care
pi_70796824
Je moet niet teveel van elkaar weten voordat je afspreekt vind ik. Als het klikt is er toch wel gespreksmateriaal, en dan is er altijd nog een beetje mysterie. Je bent praktisch al in de friends zone beland zonder haar ooit te zien.
Ik denk dat je echt sneller in het diepe had moeten springen.
En van wat ik snap gaat ze een beetje voor onbereikbare gasten. Meer mensen doen dat en jij bent het allerminst.
"Nevertheless sir, like German tourists, the stupid are everywhere." - Arnold J. Rimmer, Red Dwarf || Last.fm
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')