Hoi,
Euhmm, ja veel info gegeven dat spreekt voor zich na zo'n lange tijd mailen etc..
Maar dat deed zij ook zeg maar dus ja.
En van dat afspreken dat dat er nooit van gekomen is..Nou, in het begin hadden we dus allebei zoiets van, eerst elkaar goed leren kennen zo met mailen enz...En dan pas een keertje afspreken.
Maar zij wilde dat ook niet zo snel allemaal zeg maar. Meer zo'n idee hadden we allebei van, alles mag maar geen verplichtingen en dan wel zien hoe het loopt allemaal. Tsja, leek allemaal wel de goede kant op te gaan..We hebben het vaak erover gehad van stel dat het niet gaat werken dat we dan wel echt vrienden blijven en vaker leuke dingen gaan doen enzo...Gewoon omdat het toch gezellig was allemaal.
En ja, er is wel een keertje geweest dat ik haar al een soort van gevraagd heb..Maar dat was verder niet echt serieus ofzo..
Dat was een keertje toen ze een dagje ergens was geweest...Zat ze in de bus naar huis zeg maar, en toen waren we ook aan het smsen..Was toen een tv programma op waar ik haar iets over smste..Naja, kreeg ik dus iets terug van dat ze dat ook graag had willen zien...En kwam later op de avond nog iets van op tv, maar ze wist niet of ze dan thuis zou zijn (vertraging bus)...Op een gegeven moment smste ze waar ze was, en toen was ze dus ook bij mij in de buurt..Dus ik zo, kom maar hierheen, kijken we wel samen..
Maar dat was dus meer zoiets van ja...Hoe zeg je dat, niet echt vragen voor een date ofzo..Maar meer zo van voor de fun.
@oshiro...Die andere gast die woont wel ff een heel stuk verder weg...Daar is ze niet in 20 minuten bij wijze van spreke, haha.
Ohwja, ze heeft zoiezo een beetje de neiging naar gasten verder weg volgens mij...Haar ex woonde ook al een behoorlijk eind uit de buurt, en nu deze ook weer, haha.
Maar ja, moet ze zelf weten natuurlijk...