abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 6 juli 2009 @ 23:14:57 #16
203250 Diconnected
Zeg maar Dico.
pi_70722765
Oh damn. Das echt kut voor je. Jij doet je best en je krijgt er niks voor terug... Ik zou een beetje de kat uit de boom kijken in jouw positie. Gewoon kijken hoe het loopt met der relatie.. Gewoon geïnteresseerd blijven, en je krijgt wel reactie terug.
it's the map in my mind that sends me on my way.
pi_70722819
Zo zijn meiden nou eenmaal. Ze willen zogenaamd een rustige leuke jongen maar zodra er een ruig type tussen komt, duiken ze daar meteen het bed mee in. Eigenlijk had je gewoon veel eerder tegen haar moeten zeggen dat je wilde daten (hoewel ik niet weet wanneer je dat gevraagd hebt maar uit je verhaal maak ik op dat dit pas laat was). Waarschijnlijk had ze dan ook nee gezegd of het steeds proberen te verschuiven maar daar kan jij niks aan doen.

En op MSN ben je gewoon niet meer interessant/grappig genoeg voor haar. Misschien heeft ze je al gewoon uit haar lijst verwijdert aangezien jij telkens het gesprek moet starten. Je moet maar onthouden dat waarschijnlijk haar hele MSN lijst vol staat met gozers dus verwacht nou echt niet dat zij moeite gaat doen om een leuk gesprek te houden, er zijn vast al genoeg gozers die haar vermaken.

Dit klinkt misschien hard maar onthoud maar dat 9 van de 10 vrouwen zo in elkaar steken. Jij moet ze alle aandacht geven en moeite blijven doen, niet andersom.
Tok.
  maandag 6 juli 2009 @ 23:17:26 #18
99045 Terreros85
Of toch niet?
pi_70722877
Les voor de volgende keer: Snel iets afspreken. Weet je meteen waar je aan toe bent. Sms'en, mailen, msn'en, krabbelen. Je hebt er geen **** aan. Het kan imo alleen werken als je elkaar irl kent.
De zwemmer zwemt, hij zwemt in zee
pi_70722977
Wat een verhaal, dat kan veel korter.

Je hebt haar wel 3 maanden gesproken, maar jullie kennen elkander niet écht. Er is meer als je elkaar spreekt, lichaamstaal enzo.

Daarbij, vind je het niet een beetje wanhopig door constant te blijven wachten op haar? Als ze niet meteen als eerste reageerd op msn is dat niet het einde van de wereld hè, er zwemmen genoeg vissen in de zee.

Even over je verhaal án sich, je schrijft dat jullie elkander vele lange mails hebben gestuurd.... langer dat dit verhaal? dit valt toch wel in de categorie extreem. En 'bespreken' dat je elkaar gaat smsen? contact moet spontaan groeien, niet gemaakt! Je plant toch ook niet de ontmoeting met je toekomstige beste vriend in, om vervolgens te gaan bespreken hoe jullie de beste vrienden kunnen worden en hoe je dat gaat aanpakken? Het is geen project imo.....

Ze houdt je wel een beetje aan het lijntje, soort van stok achter de deur, mocht het ooit misgaan met Tattooboy.
pi_70723066
Ik heb alles gelezen en ik herken verdomd veel...zit half in zo'n situatie.
Sterkte man, ik weet hoe het aan je vreet.
fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
  maandag 6 juli 2009 @ 23:23:42 #21
99045 Terreros85
Of toch niet?
pi_70723137
Mag ik trouwens vragen hoe oud je bent?
De zwemmer zwemt, hij zwemt in zee
pi_70723172
quote:
Op maandag 6 juli 2009 23:23 schreef Terreros85 het volgende:
Mag ik trouwens vragen hoe oud je bent?
Zie z'n profiel iets teveel info enzo.
16-10-1984
pi_70723201
Dus wat gaat TS nu doen?
pi_70723491
Het is simpel. Je hebt te lang gewacht met afspreken en toen is ze iemand anders tegen gekomen. Je drie-maandelijkse chat en e-mail avontuur is haar gaan vervelen. Wat verwacht je anders? Met iemand drie maanden mailen en chatten is toch niet hetzelfde als met iemand afspreken? Je woont twintig minuten van elkaar, dus het afspreken had je zo kunnen doen.

Je kan trouwens enige hoop op wat in de toekomst met haar vergeten. Aan de ene kant kom je over als een push-over (je laat alles maar gebeuren en je laat alles toe) wat extreem onaantrekkelijk is. Aan de andere kant kom je over als haar vader (je comments over haar vriend met de tatoeages bijvoorbeeld). Zet haar lekker uit je hoofd en vervolg je dating pogingen. Wacht niet te lang en schrijf niet ellenlange verhalen maar spreek gewoon snel af.
  maandag 6 juli 2009 @ 23:37:06 #25
44649 beelz
Maar dat is het punt niet
pi_70723687
-edit-

[ Bericht 97% gewijzigd door Mordreth op 06-07-2009 23:40:17 (nokken met die onzin) ]
Besef Regulier!
Trouble spelling diarrhoea? There's always the Ronseal standby of 'dire-rear'.
pi_70724137
Best verhaal

Maar ik kan concluderen wat zij hierboven zeggen. Alhoewel ik het niet direct opmaak uit jouw verhaal, had je gewoon veel eerder moeten toeslaan...
Zo gaat dat bij meisjes.... Als iemand anders dat wel doet grijp je mis...

Daar zit eigenlijk ook je probleem. Normaal ontmoet je een meisje... Je hebt wat contact, maar je slaat wel aardig snel toe... Doe je dit niet, dan krijg je jouw situatie..
Je hebt jezelf zo gek gemaakt van haar, dat de situatie pijnlijk is geworden voor jou. Dat is eigenlijk je eigen fout. Als je dit niet gedaan had, dan had ze weinig voor je betekend en was je verder gegaan...

Zij is supergelukkig nu en is jou allang vergeten. Ze heeft immers toch al gevonden wat ze zocht?

Je praat al haar acties goed, omdat je deze door je eigen roze bril kijkt. Maar schijnt bedriegt, en die acties zijn niet zo goed als jij ze ziet.
Je moet dus gewoon verdergaan, en haar links laten liggen. As you said: als jullie voor elkaar zijn komt het goed. Onthoudt echter goed dat dit een les is, en ga nooit direct in op haar moves. Als de rollen omdraaien, ga dan zelf hard-to-get spelen, en laat je je niet direct inpakken. Want dan zul je wederom hier een topic openen, waaruit reacties als friend-zone komen Succes!

Edit: precies wat hapklare vis zegt idd!
  dinsdag 7 juli 2009 @ 00:24:00 #27
251529 drijfhout
harder dan hard genoeg
pi_70725270
Je moet zelf je roze bril afzetten TS, sorry.

Je hebt echt veeel te lang gewacht met afspreken, en iemand die gewoon wat sneller toesloeg is er met de hoofdprijs vandoor gegaan. Je moet echt je ideeën over snel en langzaam overboord zetten, je msn vriendinnetje en haar nieuwe vriendje hebben eerst via msn elkaar leren kennen, hebben elkaar ontmoet, en toen was er een klik.

Jij hebt haar nooit ontmoet, dus die klik heb je niet kunnen maken. Je bent blijven hangen als fantasievriendje, als iemand om verhalen mee te delen, maar verhalen delen is niet waar een liefdesrelatie in essentie over gaat. Liefde gaat over een vonk. Over onstuitbaar bij elkaar willen zijn. Over zoenen, over minnekozen.

Je praat als haar vader, of als een goede vriend, in de manier waarop je haar vergoelijkt en bezorgdheid toont. Teveel voorkomendheid is dodelijk. Een paar weken mailen, mwah, kan best, maar als je geen afspraak maakt en elkaar ontmoet, kan de liefde niet toeslaan.

Kort samengevat: Vergeet haar, dat wordt nooit meer wat.
Je hebt achter het net gevist.

Leer ervan, laat je niet aan het lijntje houden een volgende keer, en zorg dat je een vriendje wordt in werkelijkheid en niet alleen in lettertjes. Je hoeft niet meteen een jager te zijn, maar een prooi moet je wel pakken. Maar je bent gewoon roerloos blijven dobberen, dan is het niet verbazingwekkend dat ze op een dag iemand tegenkomt die wel toeslaat.
Ik pak mijn brommer en ik ga.
  dinsdag 7 juli 2009 @ 00:33:39 #28
82136 Xennia
gekroond
pi_70725550

[ Bericht 100% gewijzigd door Xennia op 07-07-2009 00:39:17 ]
pi_70725711
Uit dit hele verhaal blijkt dat TS ook wel weet dat zijn object van affectie niet zijn gevoelens deelt voor hem.

Ik hoop dat hij opgelucht is nu hij alles van zich af heeft kunnen schrijven.
pi_70725737
quote:
Op dinsdag 7 juli 2009 00:33 schreef Xennia het volgende:

leuke edit; maar je hebt wel gelijk
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')