SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Klacht: illegaal gif in mijn huis![]()
En nog eens 5 euro als je het doorslikt.quote:Op maandag 6 juli 2009 22:20 schreef wikwakka2 het volgende:
Ik geef je 5 euro als je het zuur eraf likt.
Ik heb wel last van mijn ogenquote:Op maandag 6 juli 2009 22:29 schreef DemonRage het volgende:
Dat spul wat uit die batterijen lekt is kaliumhydroxide, een bijtende stof (als het in contact komt met vocht) dat irriterend kan zijn voor luchtwegen, ogen en huid.
Dat spul kun je beter niet aanraken, vooral niet met natte handen.
Wat lul je, het zit vol met vitaminen.quote:Op maandag 6 juli 2009 22:29 schreef DemonRage het volgende:
Dat spul wat uit die batterijen lekt is kaliumhydroxide, een bijtende stof (als het in contact komt met vocht) dat irriterend kan zijn voor luchtwegen, ogen en huid.
Dat spul kun je beter niet aanraken, vooral niet met natte handen.
Ik moest niet lachen.quote:Op maandag 6 juli 2009 22:30 schreef FL_Freak het volgende:
Ik dacht door de TT dat iemand telkens de dezelfde beweging doet zoals in een GIF plaatje
quote:Op maandag 6 juli 2009 22:30 schreef FL_Freak het volgende:
Ik dacht door de TT dat iemand telkens de dezelfde beweging doet zoals in een GIF plaatje
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Uit welke inrichting ben jij ontsnapt?quote:Op maandag 6 juli 2009 22:42 schreef o.us het volgende:
OMG WAT DOE JE HIER NOG OPEN JE FF EEN TOPIC OP FOK WAT EEN DEBIEL BEN JIJ ZEG BEL EEN EEN TWEE VOORDAT HET GIF JE HUIS OVERNEEMT EN INNEEMT WANT STRAKS WORDT HET EEN MONSTER DIE ONS ALLEMAAL GAAT ABSORBEREN ALS CELL VAN DRAGONBALL Z EN DAN IS DE MENSHEID VERDOEMD SNEL SNEL SNEL VOORDAT JE EEN VAN HEM WORDT BEL EEN EEN TWEE JA IK ZORG WEL VOOR MUNITIE OKEE KOM OP IEDEEREN OEPEJHJ JA!!!!!!!!!!!11111///einz/!121!!1spaßgeil\!!23111!!!!
quote:Op maandag 6 juli 2009 22:39 schreef TNA het volgende:
[..]Hier, jij je GIFje:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wehehee die eerste, met die bloed-straal
Drive few cars and far more unicorns.
.
Mr.Cooper schreef ooit het volgende:
ik kan teminste headbangen, lekker met me lange haar lopen chille en zo, kan ik van jou niet zeggen naar je chemokuur-kop
quote:Op maandag 6 juli 2009 22:39 schreef TNA het volgende:
[..]Hier, jij je GIFje:
PostalSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |