Ja misschien handiger om eest 1 losse fles te kopen want er zijn ook kindjes die niet uit die flessen willen drinken. Overigens bevallen de flessen hier erg goed en we gebruiken ze af en toe nog steeds (we hebben een groter gat gemaakt in 1 speen voor als Linde vla/yoghurt krijgt en we even geen zin in een besmeerde kamer en kind hebben)quote:Op dinsdag 7 juli 2009 00:19 schreef marlieske het volgende:
Ik las net trouwens in het vorige topic een hoop dames die het Avent starterspakket gingen kopen.... ik zou het niet doen eerlijk gezegd was hier namelijk miskoop no1 beiden kids hebben er niet uit willen drinken en daar zit je dan met je flessenset van 20 euro....
Thanks babe!quote:Op maandag 6 juli 2009 22:10 schreef DuchessX het volgende:
Happy ik heb aan je gedacht! Wat een geweldig nieuws voor je meis!Ben écht blij voor jullie!
Klopt jah, maar krijg je natuurlijk via via verhaal heb ik het ook wel eens anders gehoord. En flesjes zijn natuurlijk zo gehaald, maar daar heb ik liever het alleenrecht over Ha Ha. Hubbie neemt vast iets anders mee en ik vond toen de Avent set eigenlijk best aantrekkelijk om te kopen.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 09:06 schreef miss_sly het volgende:
Op de bv-cursus zeiden ze dat het echt niet nodig is. Als het de eerste dagen niet helemaal lukt, krijgen ze toch nog niet direct een flesje, maar vingervoeding. En tegen de tijd dat je afgekolfde melk gaat geven (met een week of 5-6) is er wel genoeg tijd geweest om flesjes te halen.
Scheelt misschien ook dat ik in Amsterdam woon en weet dat ik op elke dag van de week wel ergens iets kan halen als het nodig is
Sasha dronk daarentegen weer niet uit de difrax flessen en juist wel uit de avent... Het is en blijft toch een gok...quote:Op dinsdag 7 juli 2009 00:19 schreef marlieske het volgende:
Ik las net trouwens in het vorige topic een hoop dames die het Avent starterspakket gingen kopen.... ik zou het niet doen eerlijk gezegd was hier namelijk miskoop no1 beiden kids hebben er niet uit willen drinken en daar zit je dan met je flessenset van 20 euro....
ja he? ik vind het ook keihard gaan.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 09:23 schreef Sorbootje het volgende:
Jemig Huup, 34 weken alweer?! AAargh wat gaat het allemaal snel!!
quote:Op dinsdag 7 juli 2009 09:01 schreef Stiemie het volgende:
[..]
Ja misschien handiger om eest 1 losse fles te kopen want er zijn ook kindjes die niet uit die flessen willen drinken. Overigens bevallen de flessen hier erg goed en we gebruiken ze af en toe nog steeds (we hebben een groter gat gemaakt in 1 speen voor als Linde vla/yoghurt krijgt en we even geen zin in een besmeerde kamer en kind hebben)
Urla ze adviseren om kindjes die borstvoeding krijgen pas na 6 weken uit een flesje te laten drinken. En ik bedoelde vooral dat niet alle kindjes dezelfde flessen fijn vinden. Dat je dus veel Avent-flessen kunt kopen, maar dat je kindje liever en beter drink uit flessen van een ander merk of een andere vorm speen.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 09:34 schreef Urla het volgende:
[..]
Verkeerde topic misschien,maar hoe doe je dat dan met werken als je kindje naar de oppas gaat als de kleine niet uit de fles wil drinken?
Tot aan 6 maanden zijn er geen andere opties qua voeding.
Sorbo proficiat en Hubbie kan hier ook erg enthiousiast reageren op beebje echt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |