Hehe. Irritant hequote:
Jij kent me nietquote:
Ik ga er wel overheen, over het gaasje.quote:Op maandag 6 juli 2009 22:46 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Hehe. Irritant he![]()
Bij mij is het dan al wel dicht, dus ik ga er soms "zachtjes" overheen, maar dat voel ik dan wel.
De kunst zit hem in het niet te heilig omgaan met honkjes.quote:Op maandag 6 juli 2009 22:44 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Dat is niet negatief bedoeld
Alleen kan iedereen in een hokje, toegegeven, in het ene hokje passen meer mensen dan in het andere...
Daar is niets lulilgs aan met zoveel mensen op de wereld, moet je op zn minst wel enigszins overeenkomen met andere mensen
Er zijn geen twee mensen die precies gelijk zijn, maar er zijn wel meer mensen die vallen onder het kopje: aardig, sociaal en vrijgevig bijvoorbeeld.
Die mensen die onder dat kopje vallen, zijn echt niet allemaal gelijk .
Nee eigenlijk niet.quote:Op maandag 6 juli 2009 22:47 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Zeg Sedan, zijn er ook mensen tegen wie jij geen wrok koestert?
Tuurlijk zijn er mensen die te onbelangrijk zijn om wrok tegen te koesteren.quote:Op maandag 6 juli 2009 22:47 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Ik zeg nietsquote:Op maandag 6 juli 2009 22:47 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Ik ga er wel overheen, over het gaasje.Niet doorvertellen.
Soms prik ik er wat in met een nagel.Pijn doet het niet.
quote:Op maandag 6 juli 2009 22:47 schreef Ofresca het volgende:
[..]
welke hokje(s)?quote:Op maandag 6 juli 2009 22:47 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Jij kent me niet
Oordeel dan ook niet.
Ik pas volgens mij een stuk gemakkelijker in een hokje dan de meeste mensen denken
O ja, die hokjes hebben niet allemaal een even strakke grensquote:Op maandag 6 juli 2009 22:47 schreef STING het volgende:
[..]
De kunst zit hem in het niet te heilig omgaan met honkjes.
Dat wordt ook wel het "out-of-the-box" denken genoemd
tegen mij nietquote:Op maandag 6 juli 2009 22:47 schreef Ofresca het volgende:
[..]
ik las rokjesquote:Op maandag 6 juli 2009 22:49 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
O ja, die hokjes hebben niet allemaal een even strakke grens
sommige mensen staan ook met hun ene been in het ene hokje, en met het andere in het andere hokje, of doen zoals bij Jambers... Overdag in het ene hokje, savonds in het andere
Zie het bijna voor me.quote:Op maandag 6 juli 2009 22:48 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ik zeg niets
Ik "schuur" weleens met mijn rug langs mijn kussen, hehe.
Het is niet echt pijn, maar het voelt ook niet fijn zeg maar :s
Ach arme schat, iedereen heeft een stok en gebruikt hem tegen jou!quote:
Dat bepaalde mensen van mij een bom op hun kop mogen krijgen wil nog niet zeggen dat ik wrok koester.quote:
Dat is wel heel erg Jambers natuurlijk.quote:
ik weet het al, je koestert gewoon een wrok jegens jezelf.quote:Op maandag 6 juli 2009 22:51 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Dat bepaalde mensen van mij een bom op hun kop mogen krijgen wil nog niet zeggen dat ik wrok koester.
JIJ BENT DE ERGSTE!![]()
Erg irritant.quote:Op maandag 6 juli 2009 22:49 schreef erikje14 het volgende:
Jeuken is herstel, maar kan wel irritant zijn
Overdag lijkt hij onschuldig, maar 's avonds transformeer hij....quote:Op maandag 6 juli 2009 22:51 schreef Litpho het volgende:
[..]
Dat is wel heel erg Jambers natuurlijk.
Wat ik al zei ik moet helemaal niks, ik heb zo mijn redenen daarvoor een /care verder.quote:Op maandag 6 juli 2009 22:51 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Ach arme schat, iedereen heeft een stok en gebruikt hem tegen jou!![]()
De subtiele hint hierachter is dat je eens moet ophouden je te gedragen als de geslagen hond.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |