Een onvrijwillige pashokjes fantasie werkt vast ook wel voor iemand.quote:
Unieke sneeuwvlokquote:Op maandag 6 juli 2009 22:37 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Dat jij jezelf niet wil plaatsen, zegt mij in elk geval al dat je in het hokje: "denkt dat ze heel vreemd/apart/bijzonder is, maar dat zal best wel meevallen" past
Je zegt het zelf al.quote:Op maandag 6 juli 2009 22:36 schreef Pien85 het volgende:
[..]
En nog ben ik niet plaatsbaarOf is niet plaatsbaar ook een hokje?
Hokjes!quote:Op maandag 6 juli 2009 22:28 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Bullshit, alleen mensen die zich beter voelen als een ander hebben hokjes nodig.
Oh, ben jij er zo één, een hokjesgeestquote:Op maandag 6 juli 2009 22:38 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Hokjes!Houden alles heerlijk geordend.
slaapse!quote:Op maandag 6 juli 2009 22:38 schreef Sp00k13 het volgende:
ik ga nog ff een filmpie kijken denk ik voor ik in slaap val slaapze mensen
Have fun.quote:Op maandag 6 juli 2009 22:38 schreef Sp00k13 het volgende:
ik ga nog ff een filmpie kijken denk ik voor ik in slaap val slaapze mensen
Nou zegquote:Op maandag 6 juli 2009 22:37 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Dat jij jezelf niet wil plaatsen, zegt mij in elk geval al dat je in het hokje: "denkt dat ze heel vreemd/apart/bijzonder is, maar dat zal best wel meevallen" past
En vast nog wel in een ander hokje, vandaar "maar dat zal best wel meevallen"
[Singles] Met horten en stoten...quote:Op maandag 6 juli 2009 22:40 schreef ObviousClone het volgende:
Ik ga ook naar bed. Deze topics gaan echt te snel, ik kan zo niet alles bijhouden hoor.
Afblijven, is niet goed!quote:Op maandag 6 juli 2009 22:43 schreef automatic_ het volgende:
Argh. Mijn "vers" litteken jeukt, maar ik durf niet te krabben
Evenals de eerdere "definitie" van nerd... nee. Gewoon nee.quote:
Ja, dat doe ik - want ik kan er ook niet goed bij - maar het is irritantquote:
Dat is niet negatief bedoeldquote:
Herkenning.quote:Op maandag 6 juli 2009 22:43 schreef automatic_ het volgende:
Argh. Mijn "vers" litteken jeukt, maar ik durf niet te krabben
Weet ik meisjequote:Op maandag 6 juli 2009 22:44 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Dat is niet negatief bedoeld
Alleen kan iedereen in een hokje, toegegeven, in het ene hokje passen meer mensen dan in het andere...
Daar is niets lulilgs aan met zoveel mensen op de wereld, moet je op zn minst wel enigszins overeenkomen met andere mensen
Er zijn geen twee mensen die precies gelijk zijn, maar er zijn wel meer mensen die vallen onder het kopje: aardig, sociaal en vrijgevig bijvoorbeeld.
Die mensen die onder dat kopje vallen, zijn echt niet allemaal gelijk .
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |